Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
29 Jan 2025, 22:23
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23501
1 Bruger, 780 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
joshithoms
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
688
689
[
690
]
691
692
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1450282 gange)
Scholesy
Landsholdsspiller
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #10335:
31 Jan 2011, 22:47 »
Det er jo ingen tvivl om, at Chelsea går forstærket ud af transfervinduet. At de så vælger, at bruge så mange penge på Torres, er så en anden sag. Samtidig med den mulige ankomst af David Luiz, ser det bedre ud for dem i bredden, selvom de IMO stadig mangler lidt - hovedsageligt på midtbanen samt fløjene. Men ingen tvivl om, at Chelsea kommer forstærket ud.
Mht. Liverpool er jeg sku i tvivl. Men får de alle de 3 nævnte spillere i "bytte" for en nuværende slatten Torres, er de også kommet forstærket ud, vil jeg mene. Men kigger man økonomisk på det, kan jeg da godt grine lidt over prisen på Caroll. Dog taler alt for, at prisen skulle skrues helt i vejret, hvis Liverpool skulle købe ham.
Så samlet set, er der IMO ingen tvivl om, at begge hold er gået forstærket ud, hvis alt du har skrevet, DavidMadsen, kommer til at ske.
Men forsatan nogle fyrstelige summer de har brugt.
Hallihallo
Landsholdsspiller
«
Svar #10336:
31 Jan 2011, 22:52 »
Citat af: SeRuX 31 Jan 2011, 22:47
Det er jo ingen tvivl om, at Chelsea går forstærket ud af transfervinduet. At de så vælger, at bruge så mange penge på Torres, er så en anden sag. Samtidig med den mulige ankomst af David Luiz, ser det bedre ud for dem i bredden, selvom de IMO stadig mangler lidt - hovedsageligt på midtbanen samt fløjene. Men ingen tvivl om, at Chelsea kommer forstærket ud.
Mht. Liverpool er jeg sku i tvivl. Men får de alle de 3 nævnte spillere i "bytte" for en nuværende slatten Torres, er de også kommet forstærket ud, vil jeg mene. Men kigger man økonomisk på det, kan jeg da godt grine lidt over prisen på Caroll. Dog taler alt for, at prisen skulle skrues helt i vejret, hvis Liverpool skulle købe ham.
Så samlet set, er der IMO ingen tvivl om, at begge hold er gået forstærket ud, hvis alt du har skrevet, DavidMadsen, kommer til at ske.
Hvor meget var det nu lige i brugte på Berbatov?
Slikkel
Landsholdsspiller
«
Svar #10337:
31 Jan 2011, 22:55 »
IMO stadig mangler lidt - hovedsageligt på midtbanen samt fløjene.
Når nu du er færdig med at skrive IMO 4000 gange så tror jeg lige du må fjerne dine farvede briller .
Chelsea har nogle af ligaens bedste midtbane spiller i Essien og Lampard centralt .. Med Mikel og Ramires som også er gode centralt .. så synes lige du må pakke den holdning sammen .
At Ancelotti ikke bruger Kalou men derimod Anelka forstår jeg ikke . Men ja de burde nok få skaffet nogle fløje næste gang .. Men centralt vil jeg mene de er i top 2 ...
Vi skal alle være her.
Hallihallo
Landsholdsspiller
«
Svar #10338:
31 Jan 2011, 22:56 »
Citat af: Slikkel 31 Jan 2011, 22:55
Når nu du er færdig med at skrive IMO 4000 gange så tror jeg lige du må fjerne dine farvede briller .
Chelsea har nogle af ligaens bedste midtbane spiller i Essien og Lampard centralt .. Med Mikel og Ramires som også er gode centralt .. så synes lige du må pakke den holdning sammen .
At Ancelotti ikke bruger Kalou men derimod Anelka forstår jeg ikke . Men ja de burde nok få skaffet nogle fløje næste gang .. Men centralt vil jeg mene de er i top 2 ...
Tror vi kvitte rfløjene og spiller med to angribere og en snæver diamant.
matnic_92
Førsteholdsspiller
«
Svar #10339:
31 Jan 2011, 22:56 »
Fuldstændig enig! Jeg håber bare vores hold bedre matcher Torres' ambitioner end Liverpools gjorde. Vi har trods alt bedre spillere. Men jeg er ellers enig i din betragtning - selvom mesterskabet er delvis placeret hos en af top 3-holdene (Med United som kæmpe favoritter) - kommer der alligevel lidt spænding ind med disse indkøb, hvis de altså går hjem. David Luiz ser jeg som det potientielt bedste køb.
Mht. Liverpool tror jeg ikke de når en CL-plads, men de skal nok nå top 6. 300 mio er i overkanten for Carrol, da han er fuldstændig uprøvet (½ sæsen tæller ikke som erfaring nok), men det bliver spændende.
DavidMadsen
Manager
«
Svar #10340:
01 Feb 2011, 00:37 »
Citat af: Hallihallo 31 Jan 2011, 22:52
Hvor meget var det nu lige i brugte på Berbatov?
Du mener ham, der har scoret 19 ligamål efter 23 runder af årets PL? Den suveræne topscorer i Premier League i år? Iøvrigt har Berbatov allerede nu scoret flere ligamål i år, end Torres gjorde både sidste og forrige år. Berbatov har virkeligt scoret mange mål i år, og førhen var det en blanding af mål og assists. Nu er rollerne på ham og Rooney dog byttet rundt.
Og hvis det var til Carrolls pris, så kan jeg godt lave et endnu mere flabet og arrogant eksempel, men det synes jeg ikke, verden behøver lige pt.
Synes bestemt ikke, der er noget galt i Berbas pris.
DavidMadsen
Manager
«
Svar #10341:
01 Feb 2011, 00:59 »
Det var lige 600+ millioner Chelsea smed afsted på under en halv time. Gad vide om deres fans snart fatter, hvad vi har ment, når vi har kaldt dem for købeklub, eller proklameret at de køber sig til deres kunstige succes.
Nu skal I ikke blive for sure over det, Chelsea-fans. Jeg stikker bare lidt til jer - I må da snart kunne se et mønster.
Thore
Manager
«
Svar #10342:
01 Feb 2011, 16:12 »
http://www.transferleague.co.uk/league-tables/2006-2011.html
En sjov lille liste.. Og snakker man købeklub, så er der vist en enkelt der skiller sig ud..
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #10343:
01 Feb 2011, 16:33 »
Citat af: Thore 01 Feb 2011, 16:12
En sjov lille liste.. Og snakker man købeklub, så er der vist en enkelt der skiller sig ud..
Fantastisk at Arsenal som pt. er nr. 2, ligger nr. 20 på den liste. Hvem forventede at vi købte en spiller i januar transfervinduet...?
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Thore
Manager
«
Svar #10344:
01 Feb 2011, 16:38 »
Citat af: Gazlgor 01 Feb 2011, 16:33
Fantastisk at Arsenal som pt. er nr. 2, ligger nr. 20 på den liste. Hvem forventede at vi købte en spiller i januar transfervinduet...?
Ja det er meget imponerende at se Arsenal så langt nede.. De er faktisk på niveau med Portsmouth, og der da en lille forskel må man nok sige
Men også sjovt og se Villa og Liverpool så højt oppe på listen, det har ikke altid været de bedste investeringer fra de to klubber
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
anders100
Landsholdsspiller
«
Svar #10345:
01 Feb 2011, 16:46 »
Citat af: DavidMadsen 01 Feb 2011, 00:37
Du mener ham, der har scoret 19 ligamål efter 23 runder af årets PL? Den suveræne topscorer i Premier League i år? Iøvrigt har Berbatov allerede nu scoret flere ligamål i år, end Torres gjorde både sidste og forrige år. Berbatov har virkeligt scoret mange mål i år, og førhen var det en blanding af mål og assists. Nu er rollerne på ham og Rooney dog byttet rundt.
Og hvis det var til Carrolls pris, så kan jeg godt lave et endnu mere flabet og arrogant eksempel, men det synes jeg ikke, verden behøver lige pt.
Synes bestemt ikke, der er noget galt i Berbas pris.
Berbatov har jo ikke været imponerende i United trøjen, bortset lige fra denne sæson. Torres var suveræn for i 2 sæsoner for Liverpool, og har så haft 2 halvdårlige nu. Berbatov var da bestemt ikke pengene værd i de første sæsoner, men er begyndt at betale lidt tilbage nu. Så når du skriver at Berbatovs pris er okay, så burde Torres' pris vel også være okay, da han har været en del bedre og vigtigere, i Liverpool end Berbatov har været i United, samlet set.
edit: Ups, så lige du skrev Carroll.
Liverpool F.C
DavidMadsen
Manager
«
Svar #10346:
01 Feb 2011, 18:04 »
Citat af: Thore 01 Feb 2011, 16:12
Er det MED Torres og Luiz? Det tror jeg altså ikke helt. Desuden ville jeg gerne se en fra sommeren 2003 og til efter dette transfervindue. I kan vel selv gætte, hvorfor jeg lige er interesseret i den periode.
Citat af: anders100 01 Feb 2011, 16:46
Berbatov har jo ikke været imponerende i United trøjen, bortset lige fra denne sæson. Torres var suveræn for i 2 sæsoner for Liverpool, og har så haft 2 halvdårlige nu. Berbatov var da bestemt ikke pengene værd i de første sæsoner, men er begyndt at betale lidt tilbage nu. Så når du skriver at Berbatovs pris er okay, så burde Torres' pris vel også være okay, da han har været en del bedre og vigtigere, i Liverpool end Berbatov har været i United, samlet set.
Njaaaa.. Berbatov har heller ikke fået de bedste betingelser, og desuden har han aldrig været tildelt "bomber-rollen" før i denne sæson. Det har været meget tydeligt, at han skulle bidrage i den sidste del af angrebet, men det skulle ikke være ham, der endte med afslutningerne. Efter Rooneys målkrise har han så for alvor fået lov til at være forreste mand. Hvis man kigger på mål, så har han måske ikke været direkte fænomenal før nu, men han har stadigvæk været en god spiller.
Desuden var Berbatov 27, da vi købte ham. Torres er 26 nu, og først nu kan vi vurdere de to køb mod hinanden, hvis det er en direkte sammenligning, du er ude efter. Men så skal prisen vel også med i ligningen? Torres har kostet over 100 millioner mere end Berbatov.
Man kan slet ikke sammenligne det på den måde. Men hvis du kigger på det oprindelige indlæg, jeg svarede på, så forstår du nok bedre meningen med mit indlæg. Det var ikke fordi, jeg ville diskutere, hvem af de to der er bedst.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #10347:
01 Feb 2011, 18:12 »
Citat af: DavidMadsen 01 Feb 2011, 18:04
Det har været meget tydeligt, at han skulle bidrage i den sidste del af angrebet, men det skulle ikke være ham, der endte med afslutningerne.
Jeg kan ikke lige se logikken i dette. Mener du at Berbatov blev købt som angriber, men at man satsede på at det var Rooney der scorede alle målene? Det virker da som en hul i hovedet politik at en klubs angribere ikke må afslutte. Hvis de ikke må, hvem må så? Man kan da ikke sige at én angriber må afslutte og de andre spillere/angribere ikke må.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
anders100
Landsholdsspiller
«
Svar #10348:
01 Feb 2011, 18:13 »
330 mio. er vel også lige i overkanten for Berabtov, især når man kigger på de første sæsoner han havde i klubben. Han er som sagt begyndt at lyse op nu, men han har stadig ikke gjort sig værdig til den pris endnu. Hvis han kan fortsætte som han gør det nu, i en sæson endnu, så kan man snakke om han har været pengene værd. Om Berbatov har fået de bedste betingelser eller ej, kan vel ikke ændre på han ikke har været pengene værd.
Liverpool F.C
Thore
Manager
«
Svar #10349:
01 Feb 2011, 18:15 »
Citat af: DavidMadsen 01 Feb 2011, 18:04
Er det MED Torres og Luiz? Det tror jeg altså ikke helt. Desuden ville jeg gerne se en fra sommeren 2003 og til efter dette transfervindue. I kan vel selv gætte, hvorfor jeg lige er interesseret i den periode.
Nej jeg tror ikke at dette transfervindue er talt med i den liste
Men den viser nu meget godt City's købelyst
Sider:
1
...
688
689
[
690
]
691
692
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »