home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jan 2025, 22:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23501
  0 Brugere, 785 Gæster Online.

Nyeste Bruger: joshithoms
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 687 688 [689] 690 691 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1450249 gange)
Roman
Reserveholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #10320: 30 Jan 2011, 14:12 »

Henderson kunne være spændende at få ind, bare han ikke koster alt for meget. Kunne muligvis være Scholes' afløser? Charlie Adam er jeg skeptisk til. Godt nok, han præsterer for Blackpool i øjeblikket men så er han heller ikke mere. Jeg vil have kvalitet ind på den midtbane. Champerlain er jeg ikke intresseret i. Vi har nok af unge spillere der venter på det endelige gennembrud, og han har jo trodsalt ikke vist noget bortset fra i League One.

Henderson kommer til at koste mindst 10millioner pund, Bruce er jo ikke dum selvom det er United som henvender sig. Også er det da noget fis at sige, at fordi man spiller i League One så kan man ikke noget, så er det måske også dumt at købe nogen fra Championship?

Quixotry
Førsteholdsspiller

« Svar #10321: 30 Jan 2011, 14:50 »

I vandt sgu igen i dag, efter en dårlig kamp. Imponerende alligevel.

Men jeg synes det dårlige spil er et problem for jer. I kommer til at smide mange point tror jeg, og det var også sådan vores dårlige stime startede. Man kan ikke sætte en finger på jer så længe i vinder, men jeg forudser I snart mister en del point, og intet er afgjort endnu. Pt. tror jeg ikke på I bliver mestre. Men det kan selvfølgelig ændre sig.

Arsenal er mit bud forløbigt.

Det kunne også være at vi begynder at spille godt og så ikke mister de point som du så flot forudser at vi gør. At vi rammer formen i de sidste 2½ måned af sæsonen og så snupper The Trible! Jakob, alle dine teorier kan og bør du holde for dig selv vi er totalt ligeglade, men hvis dit mål er at pisse os af og irritere os så har du vundet. Gz.!

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #10322: 30 Jan 2011, 14:53 »

Det kunne også være at vi begynder at spille godt og så ikke mister de point som du så flot forudser at vi gør. At vi rammer formen i de sidste 2½ måned af sæsonen og så snupper The Trible! Jakob, alle dine teorier kan og bør du holde for dig selv vi er totalt ligeglade, men hvis dit mål er at pisse os af og irritere os så har du vundet. Gz.!

Thumbs Up

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #10323: 30 Jan 2011, 14:56 »

Henderson kommer til at koste mindst 10millioner pund, Bruce er jo ikke dum selvom det er United som henvender sig. Også er det da noget fis at sige, at fordi man spiller i League One så kan man ikke noget, så er det måske også dumt at købe nogen fra Championship?

Om han kommer til at koste 10 millioner pund, så skal han købes. Men hvis vi nærmes os de 20, så synes jeg vi skal begynde at se efter andre alternativer.
Som skrevet før, så har vi masser af talenter som allerede banker på til førsteholdet, så Chamberlain skal have et meget stort talent før vi skal ud at bruge de 10 millioner pund man snakker om på ham. Derfor vil jeg gerne have, at han har bevist noget i en bedre liga end League One før vi skulle være intresserede.

19-18!

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #10324: 30 Jan 2011, 14:58 »

Om han kommer til at koste 10 millioner pund, så skal han købes. Men hvis vi nærmes os de 20, så synes jeg vi skal begynde at se efter andre alternativer.
Som skrevet før, så har vi masser af talenter som allerede banker på til førsteholdet, så Chamberlain skal have et meget stort talent før vi skal ud at bruge de 10 millioner pund man snakker om på ham. Derfor vil jeg gerne have, at han har bevist noget i en bedre liga end League One før vi skulle være intresserede.

Sådan kan man jo bare ikke sige, hvis det var sådan havde Bale fx aldrig nogensinde fået chancen. Og hvilke talenter er det? For det er jo ingen man høre om i pressen modsat Chamberlain..

DavidMadsen
Manager

« Svar #10325: 30 Jan 2011, 15:04 »

Men han skriver intet nedsættende om klubben, kun at han synes i er inde i en dårlig spillemæssig periode, og at gårsdagens kamp ikke var en undtagelse..
Og det skriver han jo efter hver eneste kamp? Vi er sgu da for fanden godt klar over, at vi sjældent spiller godt i denne sæson? Hvorfor føler han så behov for at copy-paste sine tidligere indlæg efter hver kamp? Standard formularen lyder:

Heldig sejr, dommerfejl, dårligt spil, I vinder ikke mesterskaber, Chelsea/Arsenal bliver mestre.

Det bliver så modificeret lidt, afhængigt af kampen. Nu er det ikke længere Chelsea, men Arsenal der vinder mesterskabet. Hvis vi så spiller godt, så var det en ok kamp, men vi vinder stadigvæk ikke mesterskabet. Vi kan da godt svare på hans indlæg, det bliver bare trættende at svare præcis det samme hver gang.

Hans indlæg hører nærmere til i Chelsea-tråden end her. Har ikke noget i mod at han gerne vil debattere med os, men så må han sgu finde på noget at debattere.

Også er det tyndt at komme med "brede-kortet" mod Chelseafolk, hvem skulle score mål for United hvis Berba og Speedy var skadet? Rooney er ikke sig selv og Owen er jo ikke ligefrem en målmaskine mere, men det er en helt anden snak.
Det var jo præcis det samme folk sagde, efter vi mistede Nistelrooy eller Ronaldo, og da Rooney begyndte at spille dårligt. Det er altid nogen, der tager over i United. Og hvem skulle score Chelseas mål, hvis Drogba og Malouda blev skadet? Malouda og Lampard? Så har vi da også f.eks. Park og Nani. Og hvor langt ude er det ikke, at både Chicharito og Berbatov bliver skadet? Det der "hvis"-noget kan du slet ikke bruge til en fis.

Synes det er ufatteligt det ikke er feset ind hos dem der sidder på vores bænk endnu, at vi bare ikke kan spille godt og problemfrit i 4-3-3. Vi har ikke spillerne til det. Nani, Rooney, Berbatov, Valencia og Scholes er formentlig de eneste spillere der kan spille i den formation. Det er 5 spillere, som deles om 4 pladser(de 3 forreste og en på den centrale midt), hvilket betyder vi mangler 2 midtbanespillere der har nok teknik, eller scholes overblik til at kunne fungere på den centrale midtbane i den formation.
Vil mene at Park og Anderson også godt kan klare sig, men en central midtbane bestående af Scholes, Park og Andersen virker lidt risikabel alligevel.

Men hvis du nu er sådan en fantastisk manager, hvorfor er det så ikke dig, der sidder på bænken for United? Synes det er en lidt tynd holdning at have. Ferguson ved sgu nok, hvad han laver. Det kan jo være, at de prøver at få en 4-3-3 til at fungere, og deraf kommer alle rotationerne mellem kampe, hvor vi spiller i den opstilling.

Sådan kan man jo bare ikke sige, hvis det var sådan havde Bale fx aldrig nogensinde fået chancen. Og hvilke talenter er det? For det er jo ingen man høre om i pressen modsat Chamberlain..
Jeg vil da mene at man hører rigeligt om Cleverley, Welbeck, Macheda, Smalling, Evans, Fabio osv. osv. Men de spiller jo allerede i United, så der kan medierne ikke over-hype dem, ved at sende dem til alverdens storklubber.

/Frustrationer. Nu' jeg lidt glad igen.
« Seneste Redigering: 30 Jan 2011, 15:16 af DavidMadsen » Logged

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #10326: 30 Jan 2011, 15:29 »

Jo, sådan kan man faktisk sige det. Bale eksemplet vidste jeg ville komme. Der er jo selvfølgelig undtagelser. Den japanske 2. divison er jo heller ikke noget særligt, selvom Kagawa, der nu er en stor stjerne i Bunderligaen, beviste sit værd der. Jeg vil se ham præstere på et højere niveau før man smier en stor bunke penge for ham, da vi også allerede har masser og masser af talenter.

19-18!

DavidMadsen
Manager

« Svar #10327: 30 Jan 2011, 15:35 »

For lige at skifte emne, så har der været flere spændende transferygter idag.

Blandt andet nævnes det i flere engelske aviser at vi har vundet kampen om Sunderlands Jordan Henderson, og at han skifter til United næste sommer. Rygterne siger dog også at vi har meldt os ind i kampen om Charlie Adam og at vi er tæt på at snuppe Alex Oxlade-Chamberlain fra næsen af Arsenal.

Hvem ser i helst i United?

Henderson, Adam eller Chamberlain?
Det er vel næppe noget nyt, at vi er interesserede i hhv. Henderson og Chamberlain? Henderson er spændende, men jeg synes ikke, at han er en ekstraordinær spiller. Har set nogle kampe med ham, men synes ikke jeg har set en slags "X-factor" hos ham endnu. Jeg leder ikke bare efter en god pasningsspiller som Scholes' afløser. Snakkede alle folk ikke om en kreativ, udfoldende, målscorende spiller til midtbanen? Synes ikke jeg har set de kvaliteter for alvor hos Henderson. Man ser ham sjældent sætte en mand af, eller bare score et mål. Og vi har ikke brug for flere Carrick/Fletcher-typer. Dem har vi vist nok af. Umiddelbart synes jeg ikke, Henderson er manden. Han er et stort talent, men umiddelbart er han ikke den type jeg leder efter, ud fra hvad jeg har set. Hvorfor ikke bare sætte vores lid for alvor til Anderson som Scholes' afløser, i stedet for at snakke om alle mulige andre som hans afløser?

Adam er undervurderet. Han spiller i Blackpool, og kunne ikke slå igennem i Rangers. Holloway har givet ham tillid, samt en nøglerolle på førsteholdet, hvor han har en masse frihed, hvilket har fået ham til at udfolde sig. Han er måske en tand for "gammel" til at være Scholes' langsigtede afløser, og på trods af at alderen er højere end hos Henderson og Chamberlain, så har han ikke meget mere erfaring end dem. Han ville passe godt ind i United, synes jeg. Men umiddelbart kan jeg ikke se, hvor vi skal bruge ham henne? Der skal en masse spillere ud, før han ikke bare ender som en overskudsspiller, er jeg bange for.

Chamberlain er siiiiindssygt hypet i medierne. Det er svært at vurdere, hvor stort et talent han egentligt er. Men folk snakker om at han ikke har bevist noget i mere end League One... men hvor mange har lige det, i en alder af 17 år?!?! Han har som 17-årig bevist sig i verdens største fodbold-land. Godt nok kun på tredje højeste niveau, men det er nu heller ikke dårligt. Han kan jo ikke gøre for, at han spiller i en League One-klub, og derfor ikke har haft mulighed for at bevise sig på et højere niveau. Synes han virkede spændende mod os i går, og jeg tror, at han bliver en stor spiller. Det må meget gerne blive i United.

Men vi har trods alt både Welbeck og Cleverley på vej tilbage fra lån, der begge har spillet hyppigt på venstrekanten i år. Welbeck også på toppen, Cleverley også på midten. Hvis vi formoder at Welbeck skal erobre venstre kanten, og at Cleverley skal spille sig ind i midten, så kommer de - uanset hvad - til at kæmpe med et eventuelt nyindkøb. Ville være en skam hvis Welbeck eller Cleverley aldrig slår igennem pga. for høj konkurrence.

Jeg er lidt splittet. Hvis vi skiller os af med en masse spillere til sommer, hvilket vel er forventet, så kunne de vel godt komme ind. De er alle tre ret spændende, men det kommer også an på, hvordan Fergie ser på den nuværende trup (inkl. udlån), da fremtidsplanerne skal være i orden. Hvis Giggs og Scholes fortsætter et år mere, og vi ikke skiller os af med Carrick, Fletcher, Gibson eller lignende, så er der jo slet ikke plads til de spillere, hvis Welbeck og Cleverley også skal have chancen.

DavidMadsen
Manager

« Svar #10328: 30 Jan 2011, 15:58 »

Derudover skriver The People i dag, at vi er ude efter David de Gea. Men i går gik rygterne på, at vi skulle have udset os Stekelenburg som afløser. Målmandsrygterne tager jeg med ophøjet ro, da der ikke sker noget før til sommer, hvor Lindegaard forhåbentligt har vist sit værd, så man vælger at satse på ham.

Tidl. Tottenham-spiller Adel Taarabt hævder iøvrigt, at han er i fremskredne forhandlinger med United om et skifte til Old Trafford. Nu 21-årige Taarabt havde svært ved at slå igennem i Spurs, men har i Q.P.R. spillet fremragende i denne sæson, hvor han har scoret 13 sæsonmål som både kantspiller og offensiv midt, hvor han har spillet lidt af hvert på midtbanen. Om Sunday People rent faktisk har snakket med Taarabt - det er svært at vide. Men hvis det passer, og Taarabt taler sandt - selvfølgelig, så er han vel på vej til klubben.

Udinese hævdede tidligere i transfervinduet, at vi - sammen med Chelsea - har forhørt os på Alexis Sanchez. Endnu en mand, der har været snakket meget om. Men også blot et rygte, man ikke kan være helt sikker på.

Der er altid meget snak omkring United, og sådan er det bare. Vi må bare tage det stille og roligt, indtil der kommer noget konkret. Jeg er faktisk mere interesseret i salg end køb for tiden. Vores trup er god, men der er så sindssygt mange spillere, at der ikke er plads til flere unge, talentfulde spillere, som vil kæmpe om en plads i startopstillingen. Der skal snart ske noget den anden vej, hvor der skal ryddes forholdsvis grundigt op i truppen.
« Seneste Redigering: 30 Jan 2011, 16:00 af DavidMadsen » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #10329: 30 Jan 2011, 16:38 »

Jeg bryder ingen regler, og jeg nævner blot ikke spillede godt. Værre er det ikke. Jeg skrev det på en pæn måde, så jeg forstår ikke I fare sådan i flint. Jeg bliver tilsyneladende ikke ignoreret. Jeg har oftest lagt op til debat herinde, men hver gang bliver jeg hakket ned som en tåbelig idiot. Jeg har sagt det før, men siger det lige igen. Klubtrådene er også til debat, og i Chelsea-tråden havde dette ikke skabt en debat. Nu skaber det så en debat om mit ophold i United-tråden, hvilket jeg ikke var ude på. Overhovedet. Og jo David, vi har spillet fantastisk med masser af reserver. Får et par uger siden slog vi bla. Ipswich med 7-0, hvor McEachran, Van Aanholt, Kakuta, Bruma, Ferreira og Kalou bla. alle spillede. Jeg forstår virkelig ikke I fare sådan i flint, hvis jeg er så latterlig, så lad det da passere. Sværere er det ikke.

Thore
Manager

« Svar #10330: 30 Jan 2011, 17:36 »

Så skal vi møde Crawley i næste runde af FA. cuppen!
http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=12707

Den sku vi gerne gå videre fra, uanset hvilke spillere vi har med  Wink
Det bliver forhåbentlig endnu en kamp til Lindegaard.

Det er fedt at vi lagde ud mod Liverpool, for så at tage turen til league one og Southampton, og så til sidst en virkelig miniput klub.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

U-4-E
Manager

« Svar #10331: 30 Jan 2011, 17:51 »

Det sjoveste er vel næsten at Crawley også går under kælenavnet Red Devils. Peace

Newton Heath
Manager

« Svar #10332: 30 Jan 2011, 18:36 »

Red Devils vs Red Devils

Dejlig lodtrækning - ligner en billet til kvartfinalen.

DavidMadsen
Manager

« Svar #10333: 30 Jan 2011, 22:07 »

Michael Owen overhalede iøvrigt Wazza i sæsonscoringer i gårsdagens kamp. Rooney har dog lavet næstflest assists for os i år - kun overgået af Nani.

DavidMadsen
Manager

« Svar #10334: 31 Jan 2011, 22:36 »

Umiddelbart er både Liverpool og Chelsea blevet forstærket her på transfervinduets sidste dag. I hvert fald hvis samtlige rygter går i gennem. Chelsea får styrket bredden i front, og hvis Torres kommer tilbage i sin fantastiske form for et par år tilbage, så har de en giftig duo i Drogba og Torres, indtil Drogba begynder at blive for gammel. Og hvis David Luiz også træder til, så ligner det en seriøs oprustning. Liverpool får formodentligt både Suarez og Carroll ind i stedet for Torres, mens Adam er tvivlsom. Det ligner også en klar forstærkning. Hvad siger I andre til deres køb - mulige og gennemførte?

Sider: 1 ... 687 688 [689] 690 691 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010