home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jan 2025, 22:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23501
  0 Brugere, 773 Gæster Online.

Nyeste Bruger: joshithoms
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 682 683 [684] 685 686 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1450402 gange)
xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #10245: 28 Jan 2011, 18:03 »

Jeg tager mig heller ikke af Messi, og jo synes Messi har syn på fodbold.
- Især Xavi & Iniesta. Opstemt
Hvad snakker du om?  Huh

Hala Madrid!

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #10246: 28 Jan 2011, 18:05 »

han prøvede at være sjov, og så skriver han at han syntes at den virkelig messi har et syn på fodbold Wink...

-dog forstår jeg ikke det med Xavi og Iniesta

DeBuur
Manager

« Svar #10247: 28 Jan 2011, 18:07 »

Jeg tager mig heller ikke af Messi, og jo synes Messi har syn på fodbold.
- Især Xavi & Iniesta. Opstemt

Stop disse meningsløse indlæg og læs venligst sites retningslinjer inden du generer andres debat i denne og andre tråde.

mvh DeBuur/Forum Moderator

YNWA

fcbarcelona
Juniorspiller
**

« Svar #10248: 28 Jan 2011, 18:08 »

Bare glem alt Opstemt.

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #10249: 28 Jan 2011, 18:11 »

Stop disse meningsløse indlæg og læs venligst sites retningslinjer inden du generer andres debat i denne og andre tråde.

mvh DeBuur/Forum Moderator
Tak.

Hala Madrid!

Thore
Manager

« Svar #10250: 28 Jan 2011, 19:02 »

Så faldt månedens tråd da lige et niveau  Wink
Lad os lige forlade Barcelona et øjeblik og rettet blikket mod United  Smiley

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=12694
Hvad siger i til Chamberlain?

Jeg har aldrig set ham spille, men jeg kan vel få set ham an i morgen  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #10251: 28 Jan 2011, 20:24 »

Jeg har ikke set ham i aktion, hvilket jeg håber jeg kommer til i morgen.
Dog er det altid godt med et engelsk talent, dog skal vi passe på med ikke at overbooke vores fløje. Vi har allerede Bebe og Obertan som venter på at få deres gennembrud. Jeg synes hellere Ferguson skulle kigge efter en erstatning for Giggs som kan træde ind ASAP. Dog igen, han er engelsk, så det er ret godt Smiley

Official member of Manchester United Football Club

Thore
Manager

« Svar #10252: 28 Jan 2011, 21:11 »

Ja det er altid dejlig med nogle engelske spillere, og hvis vi købte ham, så kunne han vel blive udlånet i par sæsoner. For ja vi har en del unge, udover de to du nævner får har vi også Cleverley som jeg har en stor fidus til  Smiley

[edit]
I øvrigt så stopper Park sin landsholdkariere.
http://www.bold.dk/nyt/Park-stopper-paa-landsholdet
Han har været rigtig god i denne sæson, og ser frem til at få ham tilbage i truppen
« Seneste Redigering: 28 Jan 2011, 21:14 af Thore » Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

DavidMadsen
Manager

« Svar #10253: 28 Jan 2011, 21:41 »

Dejligt at Park stopper på landsholdet. Så kan han holde fokus på United, og skal ikke døje med jetlag-problemer mere. Han har været rigtig god i år, efter han lige fik gang i stængerne.

Håber at vi får både Lindegaard og Chamberlain at se i morgen. Ferguson brugte næsten hele sit pressemøde i dag på at rose Chamberlain, og jeg har hørt nogle rygter omkring, at han beslutter sig efter kampen i morgen, hvordan hans fremtid kommer til at se ud. Gad vide om han skal til samtale med Fergie bagefter, eller om det bare er rygter? Man skal tænke på, at det trods alt kun er League 1, han spiller i til dagligt. Hvorvidt han er et kæmpe talent, vil jeg ikke udtale mig om. Men spændende ser han ud! Har set ham i aktion et par gange, hvor han har spillet ganske fint med glimt af genialitet.

Med hensyn til næste sæson, så tror jeg faktisk det bliver en kamp mellem Lindegaard og Kuszczak. Jeg syntes Kuszczak har gjort det udemærket mens Van Der Saar var syg, og jeg tror faktisk Fergusson vil give de to chancen for at bevise hvad de kan.
Så kommer Amos tilbage og bliver 3. valg.

Den mest åbenlyse mulighed er selvfølgelig at Kuszczak også smutter, og så køber man et stort målmandsnavn, men af en eller anden grund tror jeg mere på første mulighed.
Tvivler på at TK og AL begge har tænkt sig at kæmpe om pladsen. Forstå mig ret, selvfølgelig vil de kæmpe for at blive første-målmand. Men et fast hierarki er vigtigt på målmandsposten, og TK vil væk, hvis han ikke bliver førstevalg. Forstår ham godt, men han kan sgu ikke forvente at blive førstekeeper. Håber at Lindegaard beviser sit værd indtil sommer, hvorefter han bliver satset på. Hvis Lindegaard blot skal være reserve, så håber jeg, at TK bliver byttet ud med en anden.

For ja vi har en del unge, udover de to du nævner får har vi også Cleverley som jeg har en stor fidus til  Smiley
Og selvfølgelig også Welbeck, som ofte har spillet venstre kant i Sunderland.
« Seneste Redigering: 28 Jan 2011, 21:44 af DavidMadsen » Logged

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10254: 28 Jan 2011, 22:28 »

Det bliver en spændende kamp om pladsen i buret til næste sæson, det er der ingen tvivl om. Jeg er egentligt heller ikke den store fan af TK, men når man så kigger på hans statisk, så er det alligevel imponerende:

Citat
Only two goalkeepers have a higher save % since start of 2006-07 than Edwin van der Sar, one of them is Tomasz Kuszczak (82%).

GK Save % 1. Kuszczak 82% 2. Cech 78% 3. VDS 77% 4. Gomes 76% 5. Howard 75% 6. Hart 75% 7. Turnbull 74% 18. Reina 72%.

Det er altså RET imponerende alligevel. Men jeg mangler desværre noget attitude fra polakken, men den kan måske komme med tiden hvis han bliver førstekeeper Smiley

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #10255: 28 Jan 2011, 22:41 »

Dejligt at Park stopper på landsholdet. Så kan han holde fokus på United, og skal ikke døje med jetlag-problemer mere. Han har været rigtig god i år, efter han lige fik gang i stængerne.

Håber at vi får både Lindegaard og Chamberlain at se i morgen. Ferguson brugte næsten hele sit pressemøde i dag på at rose Chamberlain, og jeg har hørt nogle rygter omkring, at han beslutter sig efter kampen i morgen, hvordan hans fremtid kommer til at se ud. Gad vide om han skal til samtale med Fergie bagefter, eller om det bare er rygter? Man skal tænke på, at det trods alt kun er League 1, han spiller i til dagligt. Hvorvidt han er et kæmpe talent, vil jeg ikke udtale mig om. Men spændende ser han ud! Har set ham i aktion et par gange, hvor han har spillet ganske fint med glimt af genialitet.
Tvivler på at TK og AL begge har tænkt sig at kæmpe om pladsen. Forstå mig ret, selvfølgelig vil de kæmpe for at blive første-målmand. Men et fast hierarki er vigtigt på målmandsposten, og TK vil væk, hvis han ikke bliver førstevalg. Forstår ham godt, men han kan sgu ikke forvente at blive førstekeeper. Håber at Lindegaard beviser sit værd indtil sommer, hvorefter han bliver satset på. Hvis Lindegaard blot skal være reserve, så håber jeg, at TK bliver byttet ud med en anden.
Og selvfølgelig også Welbeck, som ofte har spillet venstre kant i Sunderland.

Chamberlain og hans far har allerede sagt, at hans fremtid ligger i Arsenal. Både Walcott( som også kommer fra Saints), og Ramsey som spiller i Cardiff har også taget en snak med ham ang hans fremtid.

Men det kan jo selvfølgelig skifte, men det ville da ikke ligne Ferguson at hente sådan en spiller.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10256: 28 Jan 2011, 22:42 »

Ville det ikke ligne Ferguson?

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #10257: 28 Jan 2011, 22:44 »

Ville det ikke ligne Ferguson?

Nej det ville det ikke.

DavidMadsen
Manager

« Svar #10258: 28 Jan 2011, 22:47 »

@KongFjong:
Tja, jeg giver ikke meget for den statistik. Selvom han "redder" bolden, så bliver (for) mange af hans redninger ofte farlige bagefter, eller virker generelt ikke overbevisende. Synes samtidigt sjældent man ser deciderede fremragende redninger fra hans side. Og han har jo også oftest stået i kampe mod svagere hold, mens VDS vel har spillet (næsten) alle kampe mod de store hold.

@Roman:
Hvorfor ikke?

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10259: 28 Jan 2011, 22:48 »

Ja det kan du godt have ret i, også lidt det jeg er inde på med hans attitude, eller udstråling om man vil. Han udstråler ikke sikkerhed, og den statistik overrasker også mig en hel del.

Sider: 1 ... 682 683 [684] 685 686 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010