home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jan 2025, 22:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23501
  0 Brugere, 717 Gæster Online.

Nyeste Bruger: joshithoms
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 680 681 [682] 683 684 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1450427 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #10215: 25 Jan 2011, 23:37 »

Fair nok.

Det er så den måde mange af os opfatter en del af dine indlæg når du besøger div klubtråde.
Det bør du måske tage lidt til efterretning så.

Og Chelsea blev ramt af en krise, hvis ikke var det jo ikke sikkert de havde ført. Det er jo kun spekulationer og gætterier.
Facts er at Man U fører PL forholdsvis sikkert. Pænt spil eller ej  - dommerhjælp eller ej.
Jeg skrev også Chelsea nok havde ført. "Nok" sår vel en vs tvivl?

Jeg prøver aldrig at være provokerende med vilje, og skriver altid det ikke skal opfattes provokerende, hvis jeg tror folk kan komme i tvivl. Det er også derfor jeg skriver det til dig, da du sikkert heller ikke gjorde det med vilje. Derfor er jeg egentlig også glad for du fortæller mig det.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #10216: 25 Jan 2011, 23:38 »

Halvdelen af vores fans er jo også asiater, der kommer på OT for at se Park.
Ja, føj hvor det vrimler med Asiater på Sir Matt Busby Way på kampdagene, det er helt sindsygt.
Også svært at skabe en ordentlig stemning nogen gange, når mindst 50 % er Asiater, der går amok med deres kameraer krydret med et par Peace tegn hist og her.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10217: 25 Jan 2011, 23:38 »

lol SeRuX, jeg må se at komme til OT, det syn vil jeg gerne se Opstemt

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #10218: 25 Jan 2011, 23:39 »

Måske var det bare en kommentar til din snak om at man som Liverpool fan ikke kunne sætte sig ind i din situation som Chelsea-fan, fordi man var langt efter. Hvilket jeg også, på trods af dine forsøg på at få det til at se anderledes ud, nok ville have opfattet temmelig arrogant og nedsættende, når man tænker på at du taler til en man der er fan af en af de to mest succesrige klubber i engelsk fodboldhistorie og som har været i Chelsea nuværende situation temmelig mange gange, også mens Chelsea ikke var at finde i den bedste række Smiley
Jeg skrev til JKJ, det ikke skulle opfattes sådan, da jeg muligvis tænkte det nok vil blive det, hvis jeg ikke skrev det. :-)

DavidMadsen
Manager

« Svar #10219: 25 Jan 2011, 23:41 »

Det er sgu godt, at vi er så heldige. Ellers ville vi nok hverken føre PL eller være det mest scorende hold i PL. Det er også kun City og Chelsea, der har lukket færre mål ind, og det er hhv. et og to mål. Pure luck.

Men nå. Jeg er stadigvæk helt oppe at køre efter sejren i dag. Nu ser jeg bare frem til Southampton-kampen, inden vi har en forholdsvis svær kamp mod Aston Villa hjemme.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10220: 25 Jan 2011, 23:43 »

Jeg skrev til JKJ, det ikke skulle opfattes sådan, da jeg muligvis tænkte det nok vil blive det, hvis jeg ikke skrev det. :-)

Så har du lært en vigtig lektie i livet, at man kan forberede folk nok så meget på det man siger, det fjerner sjældent effekten af det sagte, hvis det man siger handler om noget der ligger dybt i en mand Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #10221: 25 Jan 2011, 23:46 »

Så har du lært en vigtig lektie i livet, at man kan forberede folk nok så meget på det man siger, det fjerner sjældent effekten af det sagte, hvis det man siger handler om noget der ligger dybt i en mand Smiley
Tjo, men jeg føler nu, jeg vil have det klart bedst med lige at have det nævnt. Det vil betyde noget for mig, og da muligvis også JKJ. :-)

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10222: 25 Jan 2011, 23:49 »

Efter sådan en aften, kan man jo også lige nyde dette: http://www.youtube.com/v/yl-axF4M3TY Opstemt

EDIT: Steve McClarens ansigtsudtryk efter Giggs mål siger alt Opstemt
« Seneste Redigering: 25 Jan 2011, 23:53 af KongFjong » Logged

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10223: 25 Jan 2011, 23:51 »

I øvrigt en kamp hvor vi også var pivheldige at Arsenal udlignede på et afrettet skud, at Anelka var dum nok til at løbe offside, at Schmeichel snupper Bergkamps straffe og at Giggs laver et af de bedste sololøb i engelsk fodbold i mange år Smiley Oh ja, og så var vi self heldige at Roy Keane blev udvist Opstemt

Thore
Manager

« Svar #10224: 26 Jan 2011, 16:02 »

Det var sku en herlig sejer i går, og den bliver kun bedre når man kan læse kommentarer fra forskellige United haters  Grin

Men puha vi spillede godt nok elendigt i første halvleg, men det er jo en helt fantastisk vilje spillerne har, og de kan virkelig sætte tryk på når der er brug for det til sidst.
Nu har vi fået et dejlig forspring i forhold til Arsenal, som er vores eneste konkurenter i år, så det er jo super dejligt  Smiley Så må de for min skyld godt få carling cuppen.

Så gælder det Southampton på lørdag, tror i vi får Lindegaard at se fra start? Det ville i hvert falde være en perfekt lejlighed for hans debut  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #10225: 26 Jan 2011, 16:49 »

Respekt for jeres comeback, det viser at i har viljen når i får en smule medgang og så bare tromler modstanderen over med jeres udholdenhed. Men jeg ser jer ikke som favoritter til mesterskabet, det er jeres udebane kampe for dårlige til. Derudover har i to kampe mod Chelsea, som jeg tror i højst for 1 med fra.
Respekt til Ferguson for at joke med linjevogteren mens Rafael bliver båret fra banen, det var nice.

Thore
Manager

« Svar #10226: 26 Jan 2011, 16:53 »

Respekt for jeres comeback, det viser at i har viljen når i får en smule medgang og så bare tromler modstanderen over med jeres udholdenhed. Men jeg ser jer ikke som favoritter til mesterskabet, det er jeres udebane kampe for dårlige til. Derudover har i to kampe mod Chelsea, som jeg tror i højst for 1 med fra.
Respekt til Ferguson for at joke med linjevogteren mens Rafael bliver båret fra banen, det var nice.

Tænk jeg har det omvendt, jeg tror kun Chelsea får 1 point med fra de to kampe mod os. Vores spil er blevet kritiseret igennem hele sæsonen, men alligevel har vi fået de point der er blevet påkrævet. Det er muligt at kampen i London ender uafgjort eller at Chelsea vinder, men jeg tror ikke at vi får problemer på Oldtrafford.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #10227: 26 Jan 2011, 17:39 »

Hvad er det lige præcis du mener, der peger i retning af, at vi kun højst får 1 point ud af de 2 kampe?  Huh
Synes da langt mere det ligner, at det er Chelsea der kun får 1 point med.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #10228: 26 Jan 2011, 18:48 »

Ja når man kommer sent hjem fra arbejdet (kl. 24) og ser at i har vendt sådan en kamp gør bare mit syn på at i bliver mestre endnu mere sikkert, det er simpelthen ufatteligt at i får point ud af en kamp hvor i var totalt ude af, og hvor jeres modstander bliver snydt for et rigtig stort straffespark, hvilket ville have afgjort kampen med en 3-0 til Blackpool og man måske kunne begynde at sætte spørgsmåltegn ved jeres udebaneform og i den grad hvade lukket Arsenal og City ind i kampen om mesterskabet igen, der viser i jeres klasse til at udnytte chancerne.
Til gengæld kan jeg brække mig over jeres arrogante attitude når i ganske simpelt fuldstændig benægter situationen med straffesparket og bare skriver at i er de bedste og fuck alle andre  og i fortjener at være heldige pga. heldet søger topholdene, hvorfor skal der ikke dømmes klokkeklare straffespark mod en bare fordi man er tophold?

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Thore
Manager

« Svar #10229: 26 Jan 2011, 18:52 »

Jeg har da ikke set nogen herinde der har benægtet at der var straffe?

Sider: 1 ... 680 681 [682] 683 684 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010