home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Dec 2025, 23:07 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
28 Dec 2025, 19:02 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
27 Dec 2025, 17:23 Hugol Omklædning... Hvad ser folket frem t...
27 Dec 2025, 16:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 664 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 674 675 [676] 677 678 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1575126 gange)
SirToby
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #10125: 25 Jan 2011, 22:35 »

Hahahahaha, ej, hvor er det fantastisk. Ryan Giggs spiller helt sublimt efter hans indhop efter pausen. Topkarakter til ham. Jeg synes, at vi var gode i anden halvleg, og vi burde have scoret flere mål.

Jeg er vildt glad for de tre point i dag efter første halvlegs udfald. Men vi er de bedste og fortjente tre point i dag.

UUUUUUUUNNNIIIITEEE EED!!!

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10126: 25 Jan 2011, 22:36 »

Som United fans har vi vidst lært aldrig at forlade skærmen. Jeg var godt nok tæt på at slukke for lortet da Blackpool kom foran 2-0, men jeg kender da heldigvis min klub  Wink

Men puha et slag til Rafael, vi må da håbe det ikke er alvorligt. Han har ellers spillet en rigtig god kamp  Smiley

Præcis. Slog over på håndbold lidt før pausen og så det færdigt inden jeg overvejede at slukke helt Smiley

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #10127: 25 Jan 2011, 22:39 »

Godt comeback af United, men at dommeren ikke dømmer straffe til Blackpool i starten af 2. halveg, er jo fuldstændig uforstående, og direkte til grin. Synes helt seriøst at dommeren var 100 % med United idag, og sejren var heldig. Blackpool kunne føre med 3, og så var chancen for at United ville komme tilbage, langt fra så stor. Men dommeren skulle selvfølgelig hjælpe United.

Liverpool F.C

Thore
Manager

« Svar #10128: 25 Jan 2011, 22:41 »

Godt comeback af United, men at dommeren ikke dømmer straffe til Blackpool i starten af 2. halveg, er jo fuldstændig uforstående, og direkte til grin. Synes helt seriøst at dommeren var 100 % med United idag, og sejren var heldig. Blackpool kunne føre med 3, og så var chancen for at United ville komme tilbage, langt fra så stor. Men dommeren skulle selvfølgelig hjælpe United.

Jeg var enig med kommentatoren på ESPN der ikke umildbart mente der var straffe. Jeg syntes også det lignede en ganske fin skulder tackling. Da der så kom replays var straffet tydeligt, men nu kan dommeren jo ikke se det for flere forskellige vinkler, så det har nok også bare lignet en normal skulder tackling

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #10129: 25 Jan 2011, 22:41 »

BERBAfreakinTOV!!!!
FUUUUCK hvor kan man ikke andet end at elske den mand. En fantastisk sejr, selvom spillet i de første 65 minutter var værre end elendigt. UNITED <33

19-18!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #10130: 25 Jan 2011, 22:42 »

Det er sgu egentlig meget godt skrevet. Thumbs up.  Thumbs Up

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #10131: 25 Jan 2011, 22:42 »

Jeg har fødselsdag i dag og jeg havde ønsket mig United sejr, så forventede ikke andet Opstemt

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #10132: 25 Jan 2011, 22:42 »

Unisport har vores langærmede hjemmebanetrøje på tilbud, hvis det er. Jeg overvejer også selv at bestille, ved bare ikke hvem der skal bagpå.

Edit: FUCK HVOR ER DET AWESOME! Kæft hvor er jeg glad lige nu. Berbatov er for vild i år! Han er endnu et bevis på, at vi aldrig er totalt afhængige af en spiller. Der er altid nogen der tager over for de andre.

Er det ikke ALTID billigere at bestille fra England?

Jeg har lige betalt, og ja hold nu fast, 230kr for en Wolves trøje med tryk og forsendelse.

Erzael
Manager

« Svar #10133: 25 Jan 2011, 22:43 »

Syntes sku også det bare var en kontant skuldertackling fra Rafael. Straffespark, pfft...

SirToby
Manager

« Svar #10134: 25 Jan 2011, 22:45 »

Jeg nyder at følge, hvordan alle anti-United-fans påklager sig. Det gør sejren så meget sjovere, og det, at vi ligger på 1. pladsen med fem point til nærmeste konkurrent, så meget sjovere.

Fuck jer - vi er bedst.

1887
Reserveholdsspiller

« Svar #10135: 25 Jan 2011, 22:46 »

Hvor er det vildt.

Odense's finest!

MDCCCLXXXVII

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #10136: 25 Jan 2011, 22:46 »

Jeg nyder at følge, hvordan alle anti-United-fans påklager sig. Det gør sejren så meget sjovere, og det, at vi ligger på 1. pladsen med fem point til nærmeste konkurrent, så meget sjovere.

Fuck jer - vi er bedst.

Thumbs Up

19-18!

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #10137: 25 Jan 2011, 22:47 »

Fuck jer - vi er bedst.

Tabellen lyver aldrig, men ligefrem at sidde og sige det er fedt at vinde på dommerfejl.. arg.

Og nej jeg taler ikke om denne kamp alene, men vi er alle enige om at der har været mange underlige kendelser? Men hellere jer end Chelsea.
« Seneste Redigering: 25 Jan 2011, 22:48 af Roman » Logged

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #10138: 25 Jan 2011, 22:49 »

Pinligt at nogen af United fansne her, ikke engang tør indrømme at dommeren var med dem, og han havde en stor andel i deres sejr.

Liverpool F.C

verdenskrig
Manager

« Svar #10139: 25 Jan 2011, 22:49 »

Fuck jer - vi er bedst.

Tja det er jo svært at benægte når i, uanset hvor nedspillet i har været i 70 min af en kamp, stadig får point og her enda 3 Peace.. Kan jeg naturligvis kun være røvhamrende misundelig over!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 674 675 [676] 677 678 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010