home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:20:00 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 16:16:32 Fisken Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 23:07 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
27 Dec 2025, 17:23 Hugol Omklædning... Hvad ser folket frem t...
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 491 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 666 667 [668] 669 670 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1575416 gange)
Marchang
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #10005: 16 Jan 2011, 16:42 »

Det bliver helt klart en spændende kamp i aften. Håber på 3 point på kontoen, hvor Rooney laver mindst en kasse. Smiley

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

N17
Manager

« Svar #10006: 16 Jan 2011, 16:45 »

Her er Tottenhams opstilling, hvis I er interesseret i den

STARTING XI
Gomes
Hutton, Dawson, Gallas, Assou-Ekotto
Lennon, Modric, Palacios, Bale
Van der Vaart
Crouch

SUBS
Cudicini, Bassong, Corluka, Jenas, Kranjcar, Defoe, Pavlyuchenko.

Noget nær stærkeste opstilling, dog er jeg meget bekymret for, at vi mangler Huddlestone, som er ude indtil slutningen af februar. Jeg håber samtidig, at Bale er i fuldt vigør efter hans skade, da jeg så mener, at United virkelig får problemer omkring Rafael, som ikke får meget hjælp fra Nani.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

DavidMadsen
Manager

« Svar #10007: 16 Jan 2011, 16:49 »

Jeg håber samtidig, at Bale er i fuldt vigør efter hans skade, da jeg så mener, at United virkelig får problemer omkring Rafael, som ikke får meget hjælp fra Nani.
I det omvendte opgør kom Bale ellers ikke frem til noget som helst, i en kamp hvor Rafael lukkede ham helt og aldeles ned.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10008: 16 Jan 2011, 16:52 »

Spændende kamp. 50/50 i dag. Tror og håber på, at Tottenham vinder - det bliver dog svært overfor et altid velorganiseret United hold.

Tror den ender 1-1 Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10009: 16 Jan 2011, 16:52 »

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor Sp*rs dog stiller med Crouch som eneste mand på toppen. Jeg har langt bedre fidus til Pav eller endda Defoe, i forhold til storkemanden. Især i startopstillingen på hjemmebane. Man skulle tro at Tottenham på forhånd har tænkt sig at spille med lange bolde, hvilket virker dumt hjemme mod et hold der har Ferdinand og Vidic som centrale forsvarsspillere. Men jeg glæder mig godt nok også til kampen. Tror det er første gang jeg holder med Tottenham..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

N17
Manager

« Svar #10010: 16 Jan 2011, 16:57 »

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor Sp*rs dog stiller med Crouch som eneste mand på toppen. Jeg har langt bedre fidus til Pav eller endda Defoe, i forhold til storkemanden. Især i startopstillingen på hjemmebane. Man skulle tro at Tottenham på forhånd har tænkt sig at spille med lange bolde, hvilket virker dumt hjemme mod et hold der har Ferdinand og Vidic som centrale forsvarsspillere. Men jeg glæder mig godt nok også til kampen. Tror det er første gang jeg holder med Tottenham..

Kan godt være enig med dig i, at Pav kunne have været en fin mand i front, men Crouch og VdV fungerer super sammen, så det er måske det der er kigget på. Samtidig håber man måske at komme en del til baglinjen via Lennon og Bale, hvilket utvivlsomt vil gøre Crouch til et stærkere våben end Pav eller Defoe... Og så er både Vidic og Rio rimelig hurtige og fysisk stærke, derfor mener jeg, at Crouch er den rigtige fra start.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Newton Heath
Manager

« Svar #10011: 16 Jan 2011, 17:01 »

Utrolig stærkt hold Spurs stiller med også. Det bliver et brag.

Jeg håber virkelig at Rafael kan gøre det af med Bale præcis som på OT, men har mine tvivler når det er på White Hart Lane. Derudover er Lennon, Modric og Van der Vaart jo også klassespillere, som man skal passe på ved hver en lejlighed. For satan jeg er nervøs.

Tipper en god kamp og 1-1. Er tilfreds hvis vi kan få point med hjem.

GO UNITED!

N17
Manager

« Svar #10012: 16 Jan 2011, 17:07 »

Utrolig stærkt hold Spurs stiller med også. Det bliver et brag.

Jeg håber virkelig at Rafael kan gøre det af med Bale præcis som på OT, men har mine tvivler når det er på White Hart Lane. Derudover er Lennon, Modric og Van der Vaart jo også klassespillere, som man skal passe på ved hver en lejlighed. For satan jeg er nervøs.

Tipper en god kamp og 1-1. Er tilfreds hvis vi kan få point med hjem.

GO UNITED!

På OT var vel inden Bale for alvor ramte sin stime.. Den kan dog også være brudt nu efter hans skade, men jeg håber selvfølgelig meget, at han viser klassen i dag og gør livet surt for Rafael, som han har gjort med så mange andre backs i denne sæson.

Men ja, tror også det bliver et brag, men frygter virkelig at Gomes fucker det op igen.. Han er simpelthen SÅ svingende... Enten står han en super kamp eller også dummer han sig gevaldigt!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #10013: 16 Jan 2011, 18:04 »

Alt for spændende halvleg. Gode chancer i begge ender, dog de største til tottenham.

Synes Rafael har været vild indtil videre, dog også heldig han ikke fik det røde kort Smiley

Green and Gold..

N17
Manager

« Svar #10014: 16 Jan 2011, 18:06 »

Udover den til Rooney i starten, så har United vel ikke skabt noget?

Rafael har været god offensiv, men svag defensivt, som jeg ser det! Jeg er dog ikke i tvivl om, at Spurs indtil videre har været det klart bedste, og farligste, hold, men fryger et Lucky Punch fra United!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #10015: 16 Jan 2011, 18:08 »

Rafael har været god offensiv, men svag defensivt, som jeg ser det! Jeg er dog ikke i tvivl om, at Spurs indtil videre har været det klart bedste, og farligste, hold, men fryger et Lucky Punch fra United!
Jeg er enig i det du skriver. Tottenham har været farligst, men man ved aldrig med United. Bale skal blive ved med at udfordre Rafael. Han har jo et gult kort. Jeg tror dog stadig den ender uafgjort.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #10016: 16 Jan 2011, 18:09 »

Enig med John Spurs, Tottenham har været det klar mest chanceskabende hold. United har virkelig en svaghed over for Bale, Rafael har virkelig problmer mod ham, men hvem har ikke det? Rafael har været stærk offensiv, men i kæmpe problemer defensivt.

Liverpool F.C

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #10017: 16 Jan 2011, 18:09 »

Crouch skulle have haft scoret, på den første han chance han havde. Smiley

Ja, der er jo 45. min endnu. Så håber united lige putter et par stykker ind Wink

Green and Gold..

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #10018: 16 Jan 2011, 18:32 »

Er Berbatov med? Smiley ...

patrick J
Manager

« Svar #10019: 16 Jan 2011, 18:33 »

Ja. Smiley

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: 1 ... 666 667 [668] 669 670 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010