home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:51:02 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 16:16:32 Fisken Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 23:07 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
27 Dec 2025, 17:23 Hugol Omklædning... Hvad ser folket frem t...
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 645 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 657 658 [659] 660 661 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1575639 gange)
DavidMadsen
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #9870: 05 Jan 2011, 23:27 »

Må indrømme at jeg faktisk undre mig en del når i nævner os i denne forbindelse for vi har ikke været en trussel i snart 2 år.

Men det er nok pga historien og rivaliseringen at vi tit bliver nævnt her Wink
Jeg kan kun give dig ret. Kys

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #9871: 06 Jan 2011, 17:48 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1482687.ece

Det vil ikke gøre mig noget, hvis vi samtidig henter en lass ind i stedet Smiley

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Thore
Manager

« Svar #9872: 06 Jan 2011, 18:03 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1482687.ece

Det vil ikke gøre mig noget, hvis vi samtidig henter en lass ind i stedet Smiley

Det vil være ganske udemærket. Dog syntes jeg godt man kunne bytte Brown ud med O'shea. Jeg syntes virkelig han har været dårlig, bevars han kan muligvis dække flere pladser end Brown kan, men han gør det sørme ikke særlig godt

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #9873: 06 Jan 2011, 20:15 »

Det vil være ganske udemærket. Dog syntes jeg godt man kunne bytte Brown ud med O'shea. Jeg syntes virkelig han har været dårlig, bevars han kan muligvis dække flere pladser end Brown kan, men han gør det sørme ikke særlig godt

Helt ærligt, så vil jeg ikke have noget imod hvis de begge to smuttede til sommer. Selvom jeg synes de har gjort et godt stykke arbejde for klubben, synes jeg de er alt for ustabile i deres præstationer.

Green and Gold..

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #9874: 06 Jan 2011, 20:21 »

Hvor meget mon Hargreaves kostet United, hvis man beregner hans løn oveni. 25 kampe i alt. Synd, men vil mene, United burde skille sig af med 2x Owen.

Thore
Manager

« Svar #9875: 06 Jan 2011, 20:47 »

Helt ærligt, så vil jeg ikke have noget imod hvis de begge to smuttede til sommer. Selvom jeg synes de har gjort et godt stykke arbejde for klubben, synes jeg de er alt for ustabile i deres præstationer.

Det er selvfølgelig også en mulighed. Men jeg tror nu det kunne være meget fornuftigt og beholde en enkelt af dem, de har tydeligvis et stort hjerte til klubben, og kunne give godt med erfaring videre til de unge.

I øvrigt så nævner artiklen ikke Gary Neville, men han må vel også forvente at smutte?
Der er ærligt han ikke har klassen mere, lige siden jeg begyndte og spille fodbold i midt 90'erne har han været mit helt store idol, og tror da også jeg skal have en ny trøje med ham inden han holder  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #9876: 06 Jan 2011, 20:53 »

Det er selvfølgelig også en mulighed. Men jeg tror nu det kunne være meget fornuftigt og beholde en enkelt af dem, de har tydeligvis et stort hjerte til klubben, og kunne give godt med erfaring videre til de unge.

I øvrigt så nævner artiklen ikke Gary Neville, men han må vel også forvente at smutte?
Der er ærligt han ikke har klassen mere, lige siden jeg begyndte og spille fodbold i midt 90'erne har han været mit helt store idol, og tror da også jeg skal have en ny trøje med ham inden han holder  Smiley

Jo der står at der forventes at Neville stopper til sommer sammen med VDS. Ja jeg synes det er ærgeligt at han er faldet så meget i niveau det sidste års tid. Det gode er at han har en masse rutine og en masse gejst, men desværre virker han oftes overtændt og derved laver en masse dumheder da han heller ikke har fysikken til at matche de hurtigere winger i PL

Green and Gold..

Thore
Manager

« Svar #9877: 06 Jan 2011, 20:56 »

Jo der står at der forventes at Neville stopper til sommer sammen med VDS. Ja jeg synes det er ærgeligt at han er faldet så meget i niveau det sidste års tid. Det gode er at han har en masse rutine og en masse gejst, men desværre virker han oftes overtændt og derved laver en masse dumheder da han heller ikke har fysikken til at matche de hurtigere winger i PL

Det gør der sku da også, jeg skal vist til at have læsebriller  Forseglede Læber

Men jeg han kan ikke være med mere, men man kan godt se han har United i hjertet. Han har altid været en af de mest tændte spiller når galt City og Liverpool. Han kan dog nogen gange godt miste hovedet, og det er selvfølgelig beklageligt, men gejsten den har han altid haft.
Jeg håber han forsætter i træner staben, og det har der vist også være snak om, hvis jeg ikke husker helt forkert

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #9878: 06 Jan 2011, 20:59 »

Det gør der sku da også, jeg skal vist til at have læsebriller  Forseglede Læber

Men jeg han kan ikke være med mere, men man kan godt se han har United i hjertet. Han har altid været en af de mest tændte spiller når galt City og Liverpool. Han kan dog nogen gange godt miste hovedet, og det er selvfølgelig beklageligt, men gejsten den har han altid haft.
Jeg håber han forsætter i træner staben, og det har der vist også være snak om, hvis jeg ikke husker helt forkert

Det sker jo Opstemt

Jeg kan ikke være mere enig, han er helt klart træner materiale. Han ved hvad der kræves og hvad der forventes hvis man vil være med på top plan. Smiley

Green and Gold..

JKJ
Gæst

« Svar #9879: 07 Jan 2011, 11:35 »

Måske jeg har overset et eller andet men har Sir A og Neville ikke for nogle mdr siden meldt ud at det var slut efter denne sæson?

Det var måske bare rygter dengang, jeg havde bare forstået det sådan et det var et fact Wink

Thore
Manager

« Svar #9880: 07 Jan 2011, 11:42 »

Jeg tror hele tiden det har lagt i kortene, men om der har været en officel udmelding kan jeg ikke lige huske  Smiley Jeg Der var snak om at han skulle tage over efter Ole Gunnar som reserveholdstræner

DavidMadsen
Manager

« Svar #9881: 08 Jan 2011, 15:13 »

Jeg kan huske dengang da vi, eller vores reserver - og ja, vi stillede med et mere reservespækket hold end Arsenal gør i dag, blev sendt ud af Leeds i 3. runde af FA Cuppen sidste år (for et år og fire dage siden), ligesom Arsenal er ved at blive det nu. De er ikke røget ud endnu, men det kunne de meget vel gøre.

Der var det en kæmpe sensation (selvfølgelig), og Leeds var jo pisse ringe i forhold til os, som alle andre sagde. Jeg kan bl.a. huske, at VK skrev, at Leeds var meget ringere end Reading, fordi Leeds spillede i en lavere liga (som de røg ud til), og at jeg selv hævdede, at Leeds var et bedre hold. Et år senere er Leeds nu også ved at slå Arsenal ud, og de ligger over Reading i The Championsship.

Det er ikke fordi, det er så relevant for United-tråden, men kampen i dag mindede mig lige på det. Håber at VK har fortrudt sine kommentarer, da Leeds både var og er et bedre hold end Reading! Tunge

Iøvrigt synes jeg at Leeds har flere interessante spillere, og for gammel rivaliserings skyld, håber jeg også at de kommer op i Premier League igen. Kasper Schmeichel, Max-Alain Gradel, Robert Snodgrass, Luciano Becchio og Arsenals udlånte Sanchez Watt er spændende spillere. Især Gradel har jeg et godt øje til.

verdenskrig
Manager

« Svar #9882: 08 Jan 2011, 15:16 »

Bla bla bla bla

Pt er der 4 points forskel på de to hold i the championship, og Reading har spillet en kamp færre, så kan ikke helt se hva jeg skal tage i mig igen Rullende Øjne ?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Thore
Manager

« Svar #9883: 08 Jan 2011, 18:39 »

Iøvrigt synes jeg at Leeds har flere interessante spillere, og for gammel rivaliserings skyld, håber jeg også at de kommer op i Premier League igen. Kasper Schmeichel, Max-Alain Gradel, Robert Snodgrass, Luciano Becchio og Arsenals udlånte Sanchez Watt er spændende spillere. Især Gradel har jeg et godt øje til.

Jeg håber også vi snart får Leeds og se i Premier League igen. På trods af at de er rivaler til United, så har jeg altid rigtig godt kunne lide Leeds, og når de nu har Schmeichel JR. så er de jo bare endnu mere interesante og følge  Smiley
Det var i øvrigt helt fantastisk og se Kasper Schmeichel og Alex Bruce spille en så god kamp mod Arsenal  Smiley De har noget af deres fædre i sig.

Men skal vi have nogle bud på kampen i morgen?
Nu er Roy væk, men får det allerede en indflydelse nu? Vi er på hjemmebane, hvor vi har været stærke i år, og da Ferguson nok næppe stiller op med et reserve hold i morgen, så tror jeg på sejren. Måske en 2-0'er eller 3-1. Det skulle ikke undre mig hvis de får et eller andet kludre mål

JKJ
Gæst

« Svar #9884: 08 Jan 2011, 20:32 »

Men skal vi have nogle bud på kampen i morgen?
Nu er Roy væk, men får det allerede en indflydelse nu? Vi er på hjemmebane, hvor vi har været stærke i år, og da Ferguson nok næppe stiller op med et reserve hold i morgen, så tror jeg på sejren. Måske en 2-0'er eller 3-1. Det skulle ikke undre mig hvis de får et eller andet kludre mål

Jeg tror ikke KG kan nå at ændre alverden. Hvis der er nogen der kan ændre noget som helst er det spillerne som nu skal vise at det var RH der var problemmet og ikke dem.

Men jeg vil sige at alt andet end et nederlag til os vil være en sentation.
Vi skal begynde fra skratch og det gør man ikke i løbet af lidt over 24 timer.

Sider: 1 ... 657 658 [659] 660 661 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010