home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:51:02 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 16:16:32 Fisken Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 23:07 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
27 Dec 2025, 17:23 Hugol Omklædning... Hvad ser folket frem t...
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 647 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 656 657 [658] 659 660 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1575647 gange)
Metsu1
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #9855: 05 Jan 2011, 11:25 »

Men det er jo ikke så ringe endda at man ikke spiller så godt og så alligevel fører PL og det endda uden et eneste nederlag indtil nu.

Jeg har skrevet det før og mener det stadig - selvom jeg ikke er meget for at indrømme det - men det er altså klasse fra Man U's side. Hvad skal og kan det så ikke blive til når i begynder at spille godt?  Wink

Hehe, JKJ det er selvfølgelig rigtig, men jeg synes stadig, det er frustrerende at sidde og kigge på   Wink

Nu får jeg nok slag, når jeg skriver det her, men jeg ville ønske, vi havde spillet som Arsenal har gjort indtil nu, da jeg synes, de har været det bedst spillende hold indtil videre i denne sæson  Peace

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #9856: 05 Jan 2011, 11:47 »

*Slag* - tag den Metsu Peace

Nej du har da ret, Arsenal har været overbevisende i de seneste par kampe, men de har altså også vist svagheder som mod Spurs, Newcastle og WBA hjemme. Så det kan godt være at vi halter ude, men vi vinder altså hjemme. Også over de formodede stærke hold. Indtil videre ihf.

Og ja, kritikerne har da ret i, at hvis vi forsætter med at spille sådan på udebane som vi har gjort på det seneste (mener stadig at vi i starten spillede fint på udebane, men dummede os til sidst bl.a. mod Everton), jamen så går den ikke mod de store ude. Men dels så har vi det med at "steppe up" når vi møder de store, dels så nægter jeg at tro, at vi går igennem helt til slut, med det nervøse spil på udebane. Jeg tror ganske enkelt, at vi formår at peake igen i år i foråret som vi har for sædvane.

I det hele taget der er lidt for mange hvis'er frsa kritikerne. "Hvis Utd forsætter sådan så bliver de ikke mestre". "Hvis vi spiller sådan i hver kamp, så bliver vi mestre". Ja, og hvis jeg var milliardær ville jeg købe en meget meget dyr ged. Det kan vi jo ikke bruge til noget. Vi kan kigge på historien de sidste 3-4-5 sæsoner og se, at Arsenal "plejer" at gå ned i foråret (gå ned som i, spille mindre godt), mens vi plejer at peake. Dermed ikke sagt det sker i år, men for mig er der ikke så meget der taler imod at vi ihf. ikke skulle peake igen.

SirToby
Manager

« Svar #9857: 05 Jan 2011, 22:52 »

Fest i Manchester United!

Pointtab til City, Arsenal, Chelsea, Liverpool og Tottenham. Hahahahaha, hvor er det sjovt. Det er specielt sjovt, at Chelsea bliver ved med at tabe point. HAHAHAHA Opstemt

City skal til gengæld ikke påstå, at de spiller efter alle tre point i hver kamp. Jeg tror ikke, at de kan vinde mesterskabet med den indstilling.

Arsenal største konkurrent.

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #9858: 05 Jan 2011, 22:53 »

"Ikke hver aften man elsker sine konkurrenter som i dag" - citat Oldtrafford.dk

Kan det beskrives meget bedre? Nææh!

:-)

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #9859: 05 Jan 2011, 22:54 »

Lækker aften, helt sikkert. Godt tidspunkt at møde Liverpool på i weekenden, selvom de self altid lige giver den lidt ekstra i vores indbyrdes opgør. For min skyld må Ferguson godt spare spillere i weekenden, mener ikke FA Cup'en er SÅ vigtig igen, det er mesterskabet der tæller for alt i verden. Omvendt skal vi ikke spille før næste weekend igen, så måske det ikke er nødvendigt at hvile nogen overhovedet Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #9860: 05 Jan 2011, 22:57 »

Kunne faktisk godt ønske mig en overbevisende præstation og sejr i weekenden. Ikke fordi det er Liverpool vi møder, men fordi vi har brug for en overbevisende præstation, specielt når vi tænker på at vi skal møde Spurs i næste ligakamp på WHL.

SirToby
Manager

« Svar #9861: 05 Jan 2011, 22:58 »

Vi skal vinde FA Cup i år. Vores nederlag til Arsenal i 2005 og Portsmouth i 2007 var så smertefulde, fordi vi spillede fremragende i begge kampe, og imod Leeds sidste år var det bare ikke for kønt.

I år skal det være! Vi skal rive Liverfool rundt. Fergie skal stille det bedste hold.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #9862: 05 Jan 2011, 23:02 »

Hvorfor? Jeg kunne godt se den store fordel i kun at have to turneringer at koncentrere sig om. For mig tæller FA Cupen ikke alverden længere.

Thore
Manager

« Svar #9863: 05 Jan 2011, 23:03 »

Dejlig aften i aften  Smiley

9 point foran Chelsea, også endag med en kamp mindre  Grin

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

verdenskrig
Manager

« Svar #9864: 05 Jan 2011, 23:03 »

Hvorfor? Jeg kunne godt se den store fordel i kun at have to turneringer at koncentrere sig om. For mig tæller FA Cupen ikke alverden længere.

Kan i så ikke lige lade os vinde, for vi vil meget gerne vinde et trofæ igen  Forlegen

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #9865: 05 Jan 2011, 23:05 »

I behøver da ikke vores hjælp til at vinde, når Roylution er igang? Smiley

19-18!

JKJ
Gæst

« Svar #9866: 05 Jan 2011, 23:07 »

Vi skal vinde FA Cup i år. Vores nederlag til Arsenal i 2005 og Portsmouth i 2007 var så smertefulde, fordi vi spillede fremragende i begge kampe, og imod Leeds sidste år var det bare ikke for kønt.

I år skal det være! Vi skal rive Liverfool rundt. Fergie skal stille det bedste hold.

I kan bare komme an  Tunge

Selv med jeres 4. hold vil i rive os rundt med en 5-6 mål  Græder

Frygter virkelig den kamp. Hvis vi nu ikke møder op taber vi jo bare 3-0, det kan jeg godt leve med  Opstemt

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #9867: 05 Jan 2011, 23:10 »

I kan bare komme an  Tunge

Selv med jeres 4. hold vil i rive os rundt med en 5-6 mål  Græder

Frygter virkelig den kamp. Hvis vi nu ikke møder op taber vi jo bare 3-0, det kan jeg godt leve med  Opstemt

Haha, det er faktisk sørgelig at i er i SÅ ringe forfatning at det godt kunne passe  Grin

19-18!

DavidMadsen
Manager

« Svar #9868: 05 Jan 2011, 23:23 »

Dejlig aften i aften  Smiley

9 point foran Chelsea, også endag med en kamp mindre  Grin
Og oven i det blev forspringet til både Spurs, City, Arsenal og Liverpool også øget. Skønt!
Ikke at Liverpool virker som en trussel i PL, men det er altid dejligt at komme længere foran dem.

JKJ
Gæst

« Svar #9869: 05 Jan 2011, 23:27 »

Og oven i det blev forspringet til både Spurs, City, Arsenal og Liverpool også øget. Skønt!
Ikke at Liverpool virker som en trussel i PL, men det er altid dejligt at komme længere foran dem.

Må indrømme at jeg faktisk undre mig en del når i nævner os i denne forbindelse for vi har ikke været en trussel i snart 2 år.

Men det er nok pga historien og rivaliseringen at vi tit bliver nævnt her Wink

Sider: 1 ... 656 657 [658] 659 660 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010