Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 11:51:02
g00n
Blogs
The Youth Of The Nation 3
I går
kl. 16:16:32
Fisken
Blogs
Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 23:07
Kenitho
Blogs
Los Leones - Athletic ...
28 Dec 2025, 22:48
Mattsson
Omklædning...
Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
27 Dec 2025, 17:23
Hugol
Omklædning...
Hvad ser folket frem t...
23 Dec 2025, 15:36
ydersog
Klubsøgnin...
Manchester United
Antal Registrerede Brugere:
23194
0 Brugere, 659 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
GoogleClassroo...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
652
653
[
654
]
655
656
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1575745 gange)
verdenskrig
Manager
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #9795:
04 Jan 2011, 14:33 »
Citat af: WaterWar 04 Jan 2011, 14:27
Jeg er ved at være godt træt af Man City! De rager jo bare til sig med arme og ben!
Enig, jeg håber bare at titlerne udbliver et par år, og at financial fairplay kommer til at bide dem så hårdt i røven, at de aldrig kommer sig.. Alene Yaya Toures løn er større end deres indtægter har jeg læst.. Fed måde at drive en fodboldklub på.. Eller noget
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Frederik1994
Landsholdsspiller
«
Svar #9796:
04 Jan 2011, 14:50 »
Shitty er jo generalt bare klamme. Cunts.
:-)
Thore
Manager
«
Svar #9797:
04 Jan 2011, 14:55 »
Citat af: WaterWar 04 Jan 2011, 14:27
Jeg er ved at være godt træt af Man City! De rager jo bare til sig med arme og ben!
BBC skriver i dag at de har tænkt sig at købe Dzeko fri fra hans kontrakt med Wolfsburg pga en frikøbsklaussul. Jeg er virkelig snart trætte af alt deres køberi.
Til dem af jer der undrer jer over at jeg skriver i denne tråd fremfor shitty-tråden: Det er vores ærkerivaler og jeg mener personligt at Dzeko ikke ville være dårlig at have i United da han er hovedstødsstærk, hvilket jeg synes vi mangler i angrebet.
Kilde:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/m/man_city/9336604.stm
Jeg er nu glad for at vi ikk går ud og henter Dzeko. Vi har lige sendt en love mand i Macheda på lejeaftele til Sampdoria da klubben har for mange angriber. Til sommer får vi endag også Welbeck tilbage fra et (indtil videre) succesfuldt ophold hos Sunderland. Så nej til Dzeko
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
verdenskrig
Manager
«
Svar #9798:
04 Jan 2011, 15:00 »
Dzeko er dog en helt anden type end de to
.. Så hvis man mangler en targetmand som er brølestærk og som står inde i feltet og rager bolde til sig og losser dem ind, så er det nok ikke lige Macheda og Welback man skal bruge
.. Dzeko kunne være et godt alternativ til Berbatov, hvor jeg mere ser Macheda og Chicharito være det til Rooney..
Hvis vi altså snakker typemæssigt
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
haaaps
Juniorspiller
«
Svar #9799:
04 Jan 2011, 15:01 »
Hah hah !! Manchester City's tråd er på 6 sider ,, Her er der + 600 ,, Fedt
What's the difference between a Scouser and a broken clock?
Even a clock is right twice a day!
Thore
Manager
«
Svar #9800:
04 Jan 2011, 15:04 »
Citat af: verdenskrig 04 Jan 2011, 15:00
Dzeko er dog en helt anden type end de to
.. Så hvis man mangler en targetmand som er brølestærk og som står inde i feltet og rager bolde til sig og losser dem ind, så er det nok ikke lige Macheda og Welback man skal bruge
.. Dzeko kunne være et godt alternativ til Berbatov, hvor jeg mere ser Macheda og Chicharito være det til Rooney..
Hvis vi altså snakker typemæssigt
Det er måske rigtig nok, men så er spørgsmålet om det er nødvendig med sådan en type?
Altså Berbatov, Rooney, Hernandez, Macheda, Welbeck og måske Owen. Det kunne være de angriber der var i truppen op til næste sæsonen, det syntes jeg ser ganske udemærket ud
Nå Sir Alex så ovenikøbet tit spiller med en enkelt angriber i de store kampe, så er der nok og tag af.
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
ItaliensLarsen
Manager
«
Svar #9801:
04 Jan 2011, 15:05 »
Jeg håber egentlig, at de bliver ved med at hente store stjerner. Jeg ville frygte dem 100 gange mere, hvis de lod deres nuværende hold spille sammen og lære hinanden at kende, i stedet for at hente nye spillere ind, som kan ødelægge rytmen.
Helt enig med VK. Det er vanvittigt at Yaya Toure (som også tjener mere end Cristiano Ronaldo) tjener mere end Citys primære indtægt. Det er jo en sejlende skude, og Sheiken sætter alle udgifter ind på hans firmas konto.
managerlife.dk
WaterWar
Reserveholdsspiller
«
Svar #9802:
04 Jan 2011, 15:26 »
Man kan selvfølgelig håbe at skuden kører i sænk, og spillerne så er til at købe til billige penge, hvis man ser på det på den måde.
Angående hvorvidt vi har nok angribere. Jeg er enig i at vi har mange, men de minder bare meget om hinanden rent spillemæssigt som verdenskrig nævner. Det nytter ikke som storhold kun at have mindre, hurtigere angribere, hvis det modsatte hold parkere bussen og ikke åbner ordentligt op for løb. Der er det bedre at have en targetman som kan få smidt nogle bolde efter sig, og skabe plads til partner-angriberen. Det er ihvertfald sådan jeg ser på det
Official member of Manchester United Football Club
JKJ
Gæst
«
Svar #9803:
04 Jan 2011, 15:32 »
Citat af: verdenskrig 04 Jan 2011, 14:33
Enig, jeg håber bare at titlerne udbliver et par år, og at financial fairplay kommer til at bide dem så hårdt i røven, at de aldrig kommer sig.. Alene Yaya Toures løn er større end deres indtægter har jeg læst.. Fed måde at drive en fodboldklub på.. Eller noget
Toures løn er efter sigende ca 2 mio dkr om ugen. Dvs 104 mio dkr om året. Jeg tror nu nok at City har større indtgter end det
Desuden er det jo godt for Liverpool at Wolfsburg sælger. Iflg rygterne vil de bruge en del af pengene på Babel og vi har så råd til Elia
Men det hører selvfølgelig hjemme i en helt anden rød tråd
Thore
Manager
«
Svar #9804:
04 Jan 2011, 15:46 »
Citat af: WaterWar 04 Jan 2011, 15:26
Man kan selvfølgelig håbe at skuden kører i sænk, og spillerne så er til at købe til billige penge, hvis man ser på det på den måde.
Angående hvorvidt vi har nok angribere. Jeg er enig i at vi har mange, men de minder bare meget om hinanden rent spillemæssigt som verdenskrig nævner. Det nytter ikke som storhold kun at have mindre, hurtigere angribere, hvis det modsatte hold parkere bussen og ikke åbner ordentligt op for løb. Der er det bedre at have en targetman som kan få smidt nogle bolde efter sig, og skabe plads til partner-angriberen. Det er ihvertfald sådan jeg ser på det
Det er jo også lidt en priotering med pengene. Klubben har jo ikke ubegrænset midler. Jeg så hellere at man smed penge efter en god målmand og en ny kant. Måske en Bale? Det er selvfølgelig lidt en drøm, men det ville være fantastisk
Dr. Def
Førsteholdsspiller
«
Svar #9805:
04 Jan 2011, 15:47 »
Citat af: WaterWar 04 Jan 2011, 15:26
Ja jeg nævner i flæng Santa Cruz, Adebayor, Bellamy, Jo, Bridge, Lescott alle spillere som er dyrt indkøbt og som nu enten ikke spiller eller er lejet ud og kan hentes for 25% af hvad de kostede Man. City
Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!
WaterWar
Reserveholdsspiller
«
Svar #9806:
04 Jan 2011, 15:51 »
Thore: Jeg er enig i at vi hellere skal fokusere på at finde en ny målmand samt erstatninger til enten Scholes eller Giggsy, alt efter hvor SAF mener at vi mangler en ny spiller mest.
For at snakke om noget lidt andet: I aften spilles der mod Sunderland på Old Trafford, og det er blevet bekræftet af en talskvinde fra MUFC at Anders Lindegaard ikke når at være med til kampen grundet manglende registrering.
Official member of Manchester United Football Club
Thore
Manager
«
Svar #9807:
04 Jan 2011, 15:55 »
Det er vel ret beset Stoke vi møder i aften
Nogen der ved om Van Der Sar er klar igen? For ellers det selvfølgelig ærligt at Lindegaard ikke kan spille
DavidMadsen
Manager
«
Svar #9808:
04 Jan 2011, 16:20 »
Nå, drenge. Om små fem timer møder vi Stoke på Old Trafford. Det er en kamp vi skal vinde, hvis vi vil være med hvor det sner. Det er svært at spå om opstillingen, når vi har en kamp mod Liverpool i weekenden. Hvilken kamp satser man på? Lader man et par reserver spille mod Stoke på OT, i noget der bør være en lidt nemmere kamp, og satser på at vinde over Liverpool med de stærkeste spillere? Eller satser man på at smadre Stoke, og giver et par af reserverne spilletid mod Liverpool? Jeg håber ikke, at vi nedprioriterer FA Cuppen (igen). Det er ved at være på tide, at vi genvinder den titel. Og til en kamp mod Liverpool, vil jeg mene, at vi skal stille stærkt op. Der er dog næsten en uge til Liverpool-kampen, så f.eks. Rafael, VDS og Nani bør kunne spille begge kampe.
Det er en stærk fysisk modstander, så Evra og Rafael bliver måske ikke foretrukket på vores backs, selvom jeg håber det. Scholes, Valencia og O'Shea er ude, mens der er lidt tvivl om Rooney's tilstand. Jeg håber, at Hernandez får lov at spille i aften, og at Rooney spiller mod Liverpool.
Mit bud på aftenens kamp:
VDS
Rafael - Vida - Smalling - Evra
Nani - Anderson - Fletcher - Obertan
Chicharito - Berbatov
Vi skal vinde, og det gør vi formodentligt (læs: forhåbentligt) også. Vi er meget stærkere på hjemmebane, end vi er væk fra eget græs. Vi plejer at køre dem over, men det bliver nok en blanding i dag. 3-0 til os. Håber ikke jeg har jinxet kampen for meget.
Regner med at VDS er frisk efter sin sygdom, og at han dermed står på mål. Det er også meget muligt at enten Brown, O'Shea, Carrick, Giggs, Gibson, Rooney el. lign. får spilletid i aften. Obertan spiller sikkert ikke, men jeg håber at han får chancen. Det er sgu aldrig til at spå om vores opstilling. Tvivler lidt på, om vi overhovedet stiller i 4-4-2. Men det bliver i hvert fald spændende at se. Hvordan tror I, vi stiller op i aften? Oldtrafford.dk's skribent gætter på at vi stiller op på denne måde:
van der Sar
Brown – Ferdinand – Vidic – Evra
Nani – Fletcher – Carrick – Giggs
Chicharito - Berbatov
Kampen vises på 6'eren, og 6'eren HD. Om den vises på Tv2sport PL, ved jeg ikke. Hvis I ikke lige havde regnet de fem timer ud, så er det klokken 21, der er kick-off. Jeg har allerede abstinenser pga. det tætte jule-program, så jeg kan næsten ikke vente mere.
Edit: Forlydender siger nu, at Rio Ferdinand heller ikke er med i aften, da han spares til Liverpool-kampen. Regner med at Smalling får lov til at starte. Men han har også gjort det fremragende, så det har jeg ikke noget imod.
Citat af: Thore 04 Jan 2011, 15:04
Altså Berbatov, Rooney, Hernandez, Macheda, Welbeck og måske Owen. Det kunne være de angriber der var i truppen op til næste sæsonen, det syntes jeg ser ganske udemærket ud
Vi har jo også en Diouf udlånt i Blackburn, der minder lidt om en sort Dzeko. Han er et bæst i luften, og hvis Ferguson virkeligt vil have sådan en angriber, kan han jo bare beholde Diouf. Han har scoret 6 mål i 19 kampe (mener at op til flere er indskiftninger) hos Blackburn, og af hvad jeg har set, har han faktisk været god. Jeg siger ikke, at han er lige så god som f.eks. Dzeko, men hvis man vil have sådan en angriber, kan man ligeså godt give Diouf en chance.
Citat af: WaterWar 04 Jan 2011, 15:51
Thore: Jeg er enig i at vi hellere skal fokusere på at finde en ny målmand samt erstatninger til enten Scholes eller Giggsy, alt efter hvor SAF mener at vi mangler en ny spiller mest.
For at snakke om noget lidt andet: I aften spilles der mod Sunderland på Old Trafford, og det er blevet bekræftet af en talskvinde fra MUFC at Anders Lindegaard ikke når at være med til kampen grundet manglende registrering.
Som Thore skriver, så er det Stoke, vi møder i aften. Jeg synes nu, det er fint nok, at Lindegaard ikke er med i aften. Der er ingen grund til at satse, bare fordi vi fører ligaen. Hvis vi laver flere dumme pointtab, kan det hurtigt vende igen.
Desuden er jeg helt enig med dig i, at vi skal finde erstatninger til VDS, Giggs og Scholes, afhængigt af hvad spillerne viser på træningsbanen. Hvis Lindegaard fx imponerer, behøver vi næppe at finde en ny keeper. Medmindre Ben Amos ikke er god nok som reserve. Hvis Anderson holder niveauet, kunne han sagtens være Scholes' afløser. Men hvis Hargo forlader klubben, så kunne vi nok godt bruge en central midtbanespiller alligevel. Ikke at Hargo er det store tab på sin vis, men det må efterlade plads i lønbudgettet til at vi kan hente en eller anden. Gibson's udvikling spiller også lidt ind her. Giggs skal vi næsten hente en afløser for. Vi ser ret tyndt besat ud på kanterne. Giggs (stopper formodentligt til sommer), Park, Nani, Valencia, Obertan og Bébé. Bébé har ikke imponeret nok til at overtage en fast plads på førsteholdet, mens ingen ved, hvor stærk Valencia kommer tilbage fra sin skade. Nani startede som lyn og torden, men er IMO faldet en lille smule i niveau igen. Han diver og whiner stadigvæk hele tiden, og jeg begynder at blive virkeligt irriteret over det. Park spiller super for tiden, og jeg tror der er stor fremtid i Obertan. Giggs stopper som sagt nok, og så er der én færre. En kantspiller ville være dejligt nok.
«
Seneste Redigering: 04 Jan 2011, 16:33 af DavidMadsen
»
DavidMadsen
Manager
«
Svar #9809:
04 Jan 2011, 16:21 »
Citat af: Thore 04 Jan 2011, 15:55
Det er vel ret beset Stoke vi møder i aften
Nogen der ved om Van Der Sar er klar igen? For ellers det selvfølgelig ærligt at Lindegaard ikke kan spille
Kan faktisk ikke huske om jeg fik det med i mit ellers ret lange oplæg. Men han står ikke som utilgængelig/skadet på oldtrafford.dk's oplæg, og jeg har ikke hørt noget om, at han stadigvæk skulle være ude. Så jeg regner med at han er frisk. Ellers har vi jo også PiG og Amos, hvis det skulle gå helt galt.
Edit: I en ny nyhed, siger den sådan her om VDS:
"Hollænderen måtte undværes nytårsdag på grund af influenza og en mindre skade. Foreløbig er der ingen forlydender om at han er klar. Tværtimod var han ikke med, da holdet blev samlet her til eftermiddag på Lowry hotellet i Manchester."
Der står desuden også, at Rooney heller ikke blev spottet på hotellet. Det er Daily Mail, der har været "udsendt" som spioner.
Edit 2,0: Forlydender siger nu, at Rio Ferdinand heller ikke er med i aften, da han spares til Liverpool-kampen. Regner med at Smalling får lov til at starte. Men han har også gjort det fremragende, så det har jeg ikke noget imod.
«
Seneste Redigering: 04 Jan 2011, 16:33 af DavidMadsen
»
Sider:
1
...
652
653
[
654
]
655
656
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »