home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:51:02 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 16:16:32 Fisken Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 23:07 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
27 Dec 2025, 17:23 Hugol Omklædning... Hvad ser folket frem t...
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 678 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 651 652 [653] 654 655 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1575788 gange)
Daniel Nordentoft
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #9780: 02 Jan 2011, 21:59 »

Altså ja, han er teknisk dygtig, har næse for mål og har en vis international rutine. Han ville være klasse, at få til klubben. Om han kan befinde sig i engelsk fodbold er svært, at sige, men umiddelbart ser jeg ikke noget problem i det.

JesperMuller
Ynglingespiller

« Svar #9781: 02 Jan 2011, 22:01 »

En fryd for øjet at se Chelsea misse point igen :-) Mums :p Wink !

Glory, Glory Man United <3 !! Grin
- We love United, we do,
- We love United, we do,
- We love United, we do,
- Oh, United we love you!

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #9782: 02 Jan 2011, 22:02 »

Jeg synes sgu ikke det vil være det bedste køb nogensinde. Jovist, i topform er han verdensklasse, men det er længe siden han har været det og han virker til at blive lidt for let skadet efterhånden som han bliver ældre. Samtidig holder han ikke alderen til den indkøbspolitik, 26 og derunder, som vi efter sigende skulle køre Smiley

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #9783: 02 Jan 2011, 22:09 »

Tror ikke at du skal regne med, at Sir Alex' transferpolitik er så "stram," men derimod kan nogle indkøb skille sig ud.

Ja, han bliver meget ofte skadet, men synes ikke det er en god argumentation for ikke, at købe ham. Alle kan løbe ind i skadesperioder, og det kan være en uheldig periode, som han har kommet ud af nu.

Han er en verdensklasse spiller!

Thore
Manager

« Svar #9784: 02 Jan 2011, 22:46 »

Jeg ved ikk umildbart hvor glad jeg vil være for det. Skal han så spille sig i form hos os?
Jeg så hellere at Cleverley kommer tilbage og fik chancen  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Erzael
Manager

« Svar #9785: 02 Jan 2011, 22:55 »

Skal ikke kunne sige om det passer, men Fergie og Mourinho har tidligere vist et godt venskab. Så at en aftale mellem deres to klubber kommer på tale kan sagtens være sansynligt. Angående Kaka, så tror jeg helt ærligt ikke vi får ham at se i United. Simpelthen bare for urealistisk Smiley

Wicked Sick!
Gæst

« Svar #9786: 03 Jan 2011, 00:21 »

Tror ikke at du skal regne med, at Sir Alex' transferpolitik er så "stram," men derimod kan nogle indkøb skille sig ud.

Ja, han bliver meget ofte skadet, men synes ikke det er en god argumentation for ikke, at købe ham. Alle kan løbe ind i skadesperioder, og det kan være en uheldig periode, som han har kommet ud af nu.

Han er en verdensklasse spiller!

Han har en kronisk skade.. Så I doubt it..

DavidMadsen
Manager

« Svar #9787: 03 Jan 2011, 00:29 »

Tja, det samme hørte jeg faktisk en sige om både Michael Owen og Owen Hargreaves, inden de blev købt (Kan dog ikke huske om Hargo var meget skadet før United-tiden, hvilket jeg faktisk ikke selv mener).

Og som WS skriver, så har han en kronisk knæskade(?), og han har vidst nok selv beskrevet det som et mirakel, at han er i stand til at spille fodbold på højeste niveau.

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #9788: 03 Jan 2011, 00:49 »

Han kunne da være spændende at have gående den sidste halvdel af sæsonen. Hvis man evt. kunne leje ham med option der sagde, at Madrid skulle betale hans løn når var skadet. Ved ikke hvor godt han fungere i Premier, men alligevel en interresant spiller med visse kvaliteter!

Har Michael Owen egentlig ikke en ligende option i hans kontrakt, der siger at United ikke skal betale hans løn når han er skadet?

:-)

Thore
Manager

« Svar #9789: 03 Jan 2011, 12:50 »

http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=12563

Jaja så har vi en Van Der Sar i klubben i 28 år endnu  Wink

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Erzael
Manager

« Svar #9790: 03 Jan 2011, 13:32 »

Haha, fedt Opstemt Han skal sku nok nå at blive førsteholdskeeper Opstemt

Solskjaer
Ynglingespiller

« Svar #9791: 03 Jan 2011, 13:43 »

Han kunne da være spændende at have gående den sidste halvdel af sæsonen. Hvis man evt. kunne leje ham med option der sagde, at Madrid skulle betale hans løn når var skadet. Ved ikke hvor godt han fungere i Premier, men alligevel en interresant spiller med visse kvaliteter!

Har Michael Owen egentlig ikke en ligende option i hans kontrakt, der siger at United ikke skal betale hans løn når han er skadet?
Michael Owen er på en "pay as you play"-kontrakt. Når han ikke spiller eller træner, er der ingen løn.

Mht. til Kaka er jeg i tvivl. Javist, han er en klassespiller når han er i form, men hvornår var han det sidst? Det er for satset at købe ham, men en lejeaftale kunne være interessant. Det tvivler jeg bare rigtig meget på. Det får Real Madrid jo ikke det store ud af.

Det kommer ikke til at ske.

Thore
Manager

« Svar #9792: 03 Jan 2011, 14:16 »

Det er vel heller ikk synderligt interesant og få en Kaka der ikke er i topform? Hvis det er fordi vi skal have styrket breden så hellere hente Cleverly hjem eller låne Beckham resten af sæsonen

JKJ
Gæst

« Svar #9793: 03 Jan 2011, 18:36 »

Nu skal jeg ikke blande mig i jeres indkøbspolitk, og det gør jeg jo så alligevel. Men at hente Kaka er imo at skyde sig selv i foden.
Han har ikke været i topform i efterhånden meget længe så lige pt er han vel ikke andet end en middelmådig spiller i den bedre halvdel.
Det er vel ikke den slags spillere i går efter? Så har Sir A da ihf haft en dårlig dag på kontoret.

Jeg tror på den anden side heller ikke han har en fremtid i MAdrid men hvis han skal væk ender han nok i Italien eller Milano om man vil. Om det så bliver i Inter eller AC Milan aner jeg ikke men imo er det bare et dårligt rygte at han skal til jer.
Hvis han skal til Manchester tror jeg det bliver hos jeres blå naboer som jo gerne smider nogle ekstra mio pund for en sådan handel.

Samtidig er jeres polske målmand nok snart fortid i klubben. Tomasz Kuszczak er ihf ude med at han vil have besked om han er købt eller solgt.
Mon ikke det er det samme som at han er solgt? Der er ikke mange i Man U der er kommet godt ud af det med en sådan udmeddelse mod Sir A. Han har ihf gjort Lindegaard en stor tjeneste og hjulpet ham tættere på holdet i den nærmeste fremtid.
Og Sir A tror vel heller ikke på ham når det kommer tilstykket når han ikke satser på ham men køber en Lindegaard som jo ikke ligefrem har masser af erfaring på det her niveau.

http://www.bold.dk/nyt/United-keeper-Jeg-vil-spille

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #9794: 04 Jan 2011, 14:27 »

Jeg er ved at være godt træt af Man City! De rager jo bare til sig med arme og ben! ticked off
BBC skriver i dag at de har tænkt sig at købe Dzeko fri fra hans kontrakt med Wolfsburg pga en frikøbsklaussul. Jeg er virkelig snart trætte af alt deres køberi. Sur
Til dem af jer der undrer jer over at jeg skriver i denne tråd fremfor shitty-tråden: Det er vores ærkerivaler og jeg mener personligt at Dzeko ikke ville være dårlig at have i United da han er hovedstødsstærk, hvilket jeg synes vi mangler i angrebet.

Kilde:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/m/man_city/9336604.stm

Official member of Manchester United Football Club

Sider: 1 ... 651 652 [653] 654 655 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010