home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:40:22 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
I går kl. 11:51:02 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
30 Dec 2025, 16:16 Fisken Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
27 Dec 2025, 17:23 Hugol Omklædning... Hvad ser folket frem t...
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23194
  3 Brugere, 628 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 628 629 [630] 631 632 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1576518 gange)
SirToby
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #9435: 27 Nov 2010, 18:18 »

Vil sige jeg er meget enig dog syntes jeg godt Bebatov kan fortjene en 12er når nu han vælger at lave 5 mål Opstemt

Det er en skala fra 1-10, jeg bruger. Smiley

Jeg ved ikke, hvem der var man of the match. Anderson, Rooney eller Berbatov i hvert fald.

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #9436: 27 Nov 2010, 18:20 »

Sevom Rooney og Anderson var eminente, kommer man vidst ikke uden om Berbalove er man of the match. 5 mål siger alt.

:-)

JLC™
Gæst

« Svar #9437: 27 Nov 2010, 18:26 »

Ja, synd Berb ikke fik den sjette, så han havde Premier League-rekorden for sig selv, for flest scoret mål i en kamp.

United-styrer
Gæst

« Svar #9438: 27 Nov 2010, 18:35 »

Booyah!

For næsten første gang i sæsonen var det Manchester United, der spillede. Sexet fodbold, god indsats af hele holdet, selvfølgelig først og fremmest Berbatov.

Chelsea kunne sagtens smide point i morgen. De er sårbare for tiden, og det skal vi udnytte. Forhåbentlig kan vi bygge videre på denne indsats og peake i kampene mod Chelsea og Arsenal.

mgk-99
Landsholdsspiller

« Svar #9439: 28 Nov 2010, 19:03 »

Lige nu er der 10% på alt i Megastore, og der er ingen fragt! Tilbuddet ender imorgen ved middag  Peace

LOVE UNITED - HATE GLAZER

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #9440: 28 Nov 2010, 19:52 »

Vi har lige trukket Liverpool i FA-Cuppens 3. Runde på hjemmebane.  Djævel

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #9441: 28 Nov 2010, 19:55 »

Hvor bliver det fedt at slå de klamme Scousers.. igen !

:-)

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #9442: 28 Nov 2010, 19:57 »

Så fører United PL Shockeret Var der ikke andre end Uniteds fans der troede på for bare 3 uger siden Shockeret

Schmidt
Førsteholdsspiller

« Svar #9443: 29 Nov 2010, 10:21 »

Jeg skal have købt den nye udebanetrøje men jeg er lidt i tvivl om hvem jeg skal have bagpå. Jeg allerede en med Chicharito. Jeg gider desuden ikke Rooney eller Berbatov...

Nogle forslag? Jeg overvejer lidt Nani.

SirToby
Manager

« Svar #9444: 29 Nov 2010, 10:42 »

Hvis du hverken har Scholes, Giggs eller Neville, skal det være en af dem. Jeg har Scholes og ønsker mig Giggs i julegave.

Anderson, Evra og Berbatov er nice, og dem skal jeg have, når de store drenge pensionerer.

Schmidt
Førsteholdsspiller

« Svar #9445: 29 Nov 2010, 10:48 »

Hvis du hverken har Scholes, Giggs eller Neville, skal det være en af dem. Jeg har Scholes og ønsker mig Giggs i julegave.

Anderson, Evra og Berbatov er nice, og dem skal jeg have, når de store drenge pensionerer.

Okay. Overvejede også stærkt Scholes. Jeg synes nemlig også at Anderson er herre nice! Grin

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #9446: 29 Nov 2010, 11:08 »

Okay. Overvejede også stærkt Scholes. Jeg synes nemlig også at Anderson er herre nice! Grin
Nu ved jeg godt, jeg er Chelsea-fan, og du behøver heller ikke lytte til mit råd, men hvad med en Park-trøje?
Synes sgu han er, en fantastisk spiller for jer, og ikke får den credit han ofteste fortjenter. Lidt det samme som med Kuyt fra Liverpool. Det er en anderledes valg, men hvis du gør det, viser du, at du giver ham credit. Jeg har selv gjort det samme med Mikel for et par dage siden, da jeg mener han er meget overset, selvom han har fået meget ros på det seneste.

Det var bare en mulighed, og jeg skal selvfølgelig ikke bestemme. :-)

Schmidt
Førsteholdsspiller

« Svar #9447: 29 Nov 2010, 11:42 »

Nu ved jeg godt, jeg er Chelsea-fan, og du behøver heller ikke lytte til mit råd, men hvad med en Park-trøje?
Synes sgu han er, en fantastisk spiller for jer, og ikke får den credit han ofteste fortjenter. Lidt det samme som med Kuyt fra Liverpool. Det er en anderledes valg, men hvis du gør det, viser du, at du giver ham credit. Jeg har selv gjort det samme med Mikel for et par dage siden, da jeg mener han er meget overset, selvom han har fået meget ros på det seneste.

Det var bare en mulighed, og jeg skal selvfølgelig ikke bestemme. :-)

Jeg vil da tage det til mig selvom du nu er Chelsea-fan crazy

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #9448: 30 Nov 2010, 15:58 »

Ved godt det er lidt sent, at skrive, men har ikke haft muligheden før.

- Fantastisk kamp i lørdags! Vi viste klasse og kunne sagtens have vundet langt større, men alligvel overraskende resultat.  Thumbs Up

Anderson sætter sine kritikkere på plads ved, at spille fremragende! Carrick viser også lidt at sine gamle sider, som bestemt er klasse! Berba's 5 mål taler vidst for sig selv, men hans generelle udstråling er helt unik på kampdagen i lørdags. Selvom jeg ikke er Berba's største fan, som jeg vidst også har udtrykt mig her på sitet før.  Peace

Men som jeg også har lagt indslag om før, kender jeg udmærket til hans helt fantastiske kvaliteter, og når tingene kører for ham er han en helt anden, og det er positivt ment! - I den grad! Men han skal holde niveauet, fordi han er on&off spiller, men jeg håber at han kan begynde at holde niveauet relativt solidt, da han kan blive en meget vigtig brik.

Rooney spiller også rigtig godt og tager tingene med fra CL-kampen mod Glasgow.  Thumbs Up

Jeg så desuden også Newcastle - Chelsea, sikke en fornøjelse! Så blev vi om sider nr. 1.

Glory, glory Man United! <3

Schmidt
Førsteholdsspiller

« Svar #9449: 30 Nov 2010, 16:51 »

Nogen der har prøvet at købe en trøje på Manchester United internetshop? Smiley

Sider: 1 ... 628 629 [630] 631 632 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010