home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:40:22 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
30 Dec 2025, 18:20 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
30 Dec 2025, 16:16 Fisken Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
27 Dec 2025, 17:23 Hugol Omklædning... Hvad ser folket frem t...
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23194
  3 Brugere, 633 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 624 625 [626] 627 628 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1576589 gange)
JosepGuardiola
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #9375: 18 Nov 2010, 19:21 »

Hvorfor De Gea? Han er ALT for overvurderet jo ..

Forstår ikke en gang at han står i Atletico, ville sgu hellere foretrække Sergio Asenjo!!

Hehe.. Nu vi snakker om at være overvurderet :-D

Asenjo stod i starten, men var slet, slet ikke imponerende.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #9376: 18 Nov 2010, 19:25 »

Hvorfor De Gea? Han er ALT for overvurderet jo ..

Forstår ikke en gang at han står i Atletico, ville sgu hellere foretrække Sergio Asenjo!!
Ja, i FM i de sidste mange spil ville man nok foretrække Asenjo.

Han har slået ham af holdet ved mange imponerende præstationer, og er en bedre keeper end Asenjo. Der var enorme forventninger til Asenjo, men dem lever/levede han mildt sagt ganske enkelt ikke op til.

JLC™
Gæst

« Svar #9377: 18 Nov 2010, 20:48 »

Onside skriver der noget helt andet.

Der er ikke skrevet under på nogen handel.

http://onside.dk/nyheder/premier-league/aalesund-tager-hjem-fra-manchester-uden-kontrakt

Camus
Gæst

« Svar #9378: 18 Nov 2010, 21:01 »

Jeg kan ikke lide hvis Lindegaard skal være førstemålmand.. Overhovedet ikke.. På alle andre positioner end den han spiller er det super at købe unge spillere og udvikle dem, og specielt når det er Ferguson der står for processen... Men jeg så langt heller at United hentede en rutineret målmand, der har spillet på højeste niveau i masser af år... 

Men håber nu selv ikke vi skal have ny målmand. Mit drømmescenarie ville være hvis Ferguson overtaler VDS til at tage 3 sæsoner mere.. Ja og hvis Lindegaard så skal ind som reservemålmand, så er det vel til at leve med..

Chamberlain15
Manager

« Svar #9379: 18 Nov 2010, 21:05 »

Mit drømmescenarie ville være hvis Ferguson overtaler VDS til at tage 3 

VDS holder ikke i 3 sæsoner mere. Overhovedet ikke. Jeg synes nu at hvis Lindegaard skiftede til jer burde man give ham en chance for at vise sit værd.

Hilsen en Arsenal fan! Smiley

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

N17
Manager

« Svar #9380: 18 Nov 2010, 21:22 »

Efter min mening er VDS begyndt at falde lidt af på den, ikke at han er en dårlig målmand, men det begynder at lakke mod enden for VDS. Ingen tvivl om, at han har været en god mand, men det kunne da være godt for Man Utd, hvis de kunne få en ny keeper ind - og VDS så indvilligede i, at tage et par sæsoner på bænken

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #9381: 18 Nov 2010, 21:46 »

Enig med JS .. Men Thomas Olesens betragtning om han er helt færdig nu her og ikke er god nok til Man Utd mere det er i hvert fald totalt hjernedødt sagt og et eller andet sted siger det måske mere om at han ikke ser Uniteds kampe end det gør om VDS ..
Alle kan se han lakker mod enden manden er også 40 år gammel.. Imponerende karriere specielt de sidste mange år hos United men jeg føler/synes det ville være naturligt for ham at stoppe til sommer hvor man stadig husker ham som en fantastisk målmand fremfor at lade sig forfalde fuldstændigt grundet alderen..

-LFC-
Manager

« Svar #9382: 19 Nov 2010, 14:35 »

Hvor er det et latterligt køb. Anders Lindegaard er slet ikke så god, og jeg føler at han er stæææææærkt overvurderet. Jeg så samtlige af hans kampe i OB, og da han skulle gribe chancen for at være 1. målmand, underpræsterede han groft. Jeg vil stadig sige at en dansker som Thomas Sørensen er bedre end Lindegaard, og føler virkelig at vi skyder os selv i foden med dette indkøb.
Elsker OB-fans der er bitre over Lindegaard. Håber i river jer noget så grumt i røvskægget for at bruge Lindegaards egne ord.

Tbh. så forstår jeg dog ikke helt købet, men spændende er det. I har jo scoutet ham på kryds og tværs, og han har en stærk mentalitet, så der må være en mening med det. Jeg håber han slår igennem. Ikke kun fordi han er dansker, men også fordi han er røvnice, også vil jeg håne alle OB-fans til de falder om, at de smed en guldfugl ud af vinduet. Men nogle slår jo igennem senere end andre. Tunge

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #9383: 19 Nov 2010, 15:09 »

Nu skal vi lige huske på at Lindegaard ikke er købt endnu ..
Lad os nu se hvilken rolle er han er udset til at få.. Jeg sidder stadig med et lille håb om at vi henter enten Manuel Neuer eller David De Gea som 1.målmand også kan Lindegaard for min skyld godt sidde på bænken.. Smiley

Cap
Juniorspiller
**

« Svar #9384: 19 Nov 2010, 16:12 »

Nu skal vi lige huske på at Lindegaard ikke er købt endnu ..
Lad os nu se hvilken rolle er han er udset til at få.. Jeg sidder stadig med et lille håb om at vi henter enten Manuel Neuer eller David De Gea som 1.målmand også kan Lindegaard for min skyld godt sidde på bænken.. Smiley

Jeg kunne sagtens forestille mig, at United køber Lindegaard her i vinter-vinduet, og så køber en mere rutineret keeper til sommer, hvor netop disse to, du nævner, sagtens kunne komme i spil.

Der er ingen tvivl om, at Lindegaard er en dygtig keeper, men der er stor forskel på at stå i Norge og i England. Men det er klart, at Uniteds forsvar også generelt står godt, så i perioder vil det være begrænset, hvor meget Lindegaard reelt vil få af betydning.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #9385: 19 Nov 2010, 16:19 »

Jeg kunne sagtens forestille mig, at United køber Lindegaard her i vinter-vinduet, og så køber en mere rutineret keeper til sommer, hvor netop disse to, du nævner, sagtens kunne komme i spil.

Der er ingen tvivl om, at Lindegaard er en dygtig keeper, men der er stor forskel på at stå i Norge og i England. Men det er klart, at Uniteds forsvar også generelt står godt, så i perioder vil det være begrænset, hvor meget Lindegaard reelt vil få af betydning.

Hvis vi snakkede om sidste sæson eller for to sæsoner siden så ville jeg give dig ret.. I år har det været alt andet end imponerende og det står overhovedet ikke godt det forsvar.. Det sejler rundt på banen hvor det reelt set kun er Vidic der holder niveau og holder hele forsvaret sammen.. Det er bare ikke godt nok så derfor skal en evt. ny keeper virkeligt kunne tage fra og her tror jeg bare Lindegaard kommer til kort.. Der er KÆMPE forskel på at stå i den norske tippeliga også i PL .. Det kommer til at tage en masse tilvænning fra Lindegaards side og han skal vel nok 2 gear op for at ku komme i betragtning som 1.keeper i United..
Neuer og De Gea er vant til presset på den store scene og har lært at leve med det.. Dem ser jeg som ideelle som ny 1.keeper i United .. Neuer er til med en stor dreng som kan dominere luftrummet i PL hvor der generelt bliver slået rigtigt rigtigt mange indlæg.. Ser absolut ikke Lindegaard som ny 1.keeper i United men måske er det bare et signal om at PIG langt om længe får sit ønske om at komme videre opfyldt Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #9386: 19 Nov 2010, 16:21 »

Ville ikke overraske mig, hvis Lindegaard er udset som ny førstekeeper. Det ville være et ret typisk United-indkøb. Og han skal da have chancen.

Manuel Neuer er en af verdens mest overvurderede fodboldspillere i mine øjne, vil hellere have Lindegaard end ham, men De Gea ville være spændende.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #9387: 19 Nov 2010, 16:24 »

Synes jeg ikke han er U-S men du må gerne uddybe hvad du vurderer det på ??

Synes Neuer viste stort stort format til VM hvor han var udset til at være 3. keeper før Robert Enkes tragiske selvmord og Adlers skade.. Så træder han bare ind på den store scene.. Synes han er mega dygtig..

United-styrer
Gæst

« Svar #9388: 19 Nov 2010, 16:27 »

Jeg synes kun Neuer har sin reflekser. Jeg er ikke imponeret over hans evner i feltet, og så kunne vi lige så godt have beholdt Ben Foster. For mig at se lever Neuer stadig meget på sin mirakelkamp i CL for nogle år siden.

Han stod godt ved VM, men jeg mener stadig kun, at han er Tysklands næstbedste målmand efter Adler.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #9389: 19 Nov 2010, 16:43 »

Det ville jeg være tilbøjelig til at give dig ret i (at han stadig levede på sin mirakelkamp i CL) hvis vi snakkede om ham før VM..
Synes han viste stort stort format til VM og han er stadig en keeper under udvikling der er masse af gode år tilbage i ham .. Men vil allerhelst ha David De Gea han er den bedste unge keeper pt og har prøvet sig af på højt højt niveau i et par år nu.. Han er langt fra færddigudviklet og har masser af potentiale til at blive en super keeper ..

Sider: 1 ... 624 625 [626] 627 628 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010