home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:40:22 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
30 Dec 2025, 18:20 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
30 Dec 2025, 16:16 Fisken Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
27 Dec 2025, 17:23 Hugol Omklædning... Hvad ser folket frem t...
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 481 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 612 613 [614] 615 616 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1576860 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #9195: 31 Okt 2010, 18:57 »

Og lad ham endelig bytte med Rooney.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #9196: 31 Okt 2010, 19:12 »

Schweinsteiger er en undervurderet spiller. Jeg har selv udset ham til Lampards arvetager. Han er en tovejs spiller, og har et kanonhug. Hans pasninger er i top, og så er han okay målfarlig. Jeg håber han ender i Chelsea fremfor United. Wink

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #9197: 31 Okt 2010, 19:22 »

Jeg ser meget gerne Schweinsteiger i United. Synes han har udviklet sig til en fremragende spiller og han var også en vigtig figur på Tyskland under VM.
Men Rooney skal for guds skyld ikke byttes væk i en sådan handel. Giv ham lidt tid til at komme sig over anklen og de seneste problemer, så skal han nok med tiden igen blive den fantastiske spiller som han var det meste af sidste sæson Smiley

NicolaiPedersen
Juniorspiller
**

« Svar #9198: 31 Okt 2010, 19:25 »

Neuer/Lindegaard
Rafael - Ferdinand - Vidic - Evra
Fletcher - Schweinsteiger - Anderson/Gibson
Valencia - Rooney/Hernandez - Nani

Sådan så jeg gerne holdet næste sæson Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #9199: 31 Okt 2010, 19:54 »

Og lad ham endelig bytte med Rooney.

Årh bitterheden lever for evigt Wink

Anyways, jeg tror det er for tidligt for Gibson at blive en del af startopstillingen. Selvom jeg godt kan lide ham som spiller, så minder han lidt for meget om Fletcher i sin spillestil. Han er en glimrende fighter, men spillemæssigt mangler han altså stadig noget før han kan banke på til startopstillingen synes jeg.

Schweinsteiger... tja tjo tja Smiley Han er lige på grænsen af den erklærede nye transferstrategi med ikke at hente spillere over 26 år, så spørgsmålet er hvor konsekvente man vil være omkring den politik. Jeg så måske hellere, at man fandt en lignende spillertype, bare 4-5 år yngre og billigere. Men så kan man self diskutere om en sådan spiller findes og til den rette pris.

NicolaiPedersen
Juniorspiller
**

« Svar #9200: 31 Okt 2010, 20:01 »

Jeg synes ikke de minder meget om hinanden!

Gibson er også en farlig trussel fremad, dog med begrænsninger. Stor trussel ude bagfra, hvor jeg ikke ser de store styre udover passningsspillet og kreativ hjerne fra Fletcher ad, men sagde jo også Anderson som førstevalg, eller det mener jeg når de står først.

Han har så meget at byde på og vise publikummet, han skal bare have mere tid.

United-styrer
Gæst

« Svar #9201: 31 Okt 2010, 20:06 »

Forhåbentlig tager Scholes et år mere. Ser gerne Gibbo og måske også Ando solgt til sommer.

Jeg er bitter omkring Rooney, ja, men sagligt set synes jeg også det er tvivlsomt, om der kan skabes et frugtbart samarbejde mellem Rooney og holdkammeraterne, når han indirekte har proklameret, at de er for dårlige til ham. Jeg tror vi har ham på lånt tid, og et salg ville passe mig fint, hvis vi erstattede ham med en spiller, der har lyst til at spille for Manchester United.
« Seneste Redigering: 31 Okt 2010, 20:08 af United-styrer » Logged

NicolaiPedersen
Juniorspiller
**

« Svar #9202: 31 Okt 2010, 20:09 »

Forhåbentlig tager Scholes et år mere. Ser gerne Gibbo og måske også Ando solgt til sommer.

Jeg er bitter omkring Rooney, ja, men sagligt set synes jeg også det er tvivlsomt, om der kan skabes et frugtbart samarbejde mellem Rooney og holdkammeraterne, når han indirekte har proklameret, at de er for dårlige til ham.

Der er jeg uenig med dig hele vejen igennem!!! Pånær det med Scholes.

Gibson og Anderson er to mænd med fremtid.
Engang sagde folk også det der om Rooney og Ronaldo, se nu bare dem - to af verdens bedste fodboldspillere, det er ikke kun det nuværende potentiale man skal se på, men også hvad de kan udrette på sigt, og jeg synes det er vigtigt hele tiden at have spillere der kan overtage!

United-styrer
Gæst

« Svar #9203: 31 Okt 2010, 20:13 »

Det er vist lidt forkert at sammenligne Gibbo og Anderson med Ronaldo og Rooney. Jeg synes ikke, Gibson har andet end et godt langskud i sit repertoire. Han er for langsom i boldomgangen og for middelmådig i pasningsspillet. Har ikke potentiale til nogensinde at blive stamspiller for United.

Anderson har intet vist i to år, og denne sæson bør i mine øjne være hans sidste chance.

NicolaiPedersen
Juniorspiller
**

« Svar #9204: 31 Okt 2010, 20:16 »

Anderson har været skadet...

Men sammenligner dem heller ikke med dem, men siger bare at folk sagde de to også bare var unge spillere der blev hentet til ved en fejl.

United-styrer
Gæst

« Svar #9205: 31 Okt 2010, 20:19 »

Det var der nu ikke mange der sagde om Rooney. Anderson har været skadet et halvt års tid, ja. Resten af tiden har han bare været dårlig. Han skal se at få bevist noget i en fart. 

DavidMadsen
Manager

« Svar #9206: 31 Okt 2010, 20:22 »

Jeg vil ikke rigtigt bruge Ronaldo og Rooney som eksempler. Alle har hele tiden vidst at de havde et kæmpe talent. Dog kan man bruge Fletcher og Nani lidt bedre, hvis man absolut vil sammenligne sådan.

NicolaiPedersen
Juniorspiller
**

« Svar #9207: 31 Okt 2010, 20:23 »

ja ja, whatever - jeg ser dem bare ikke væk! Smiley

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #9208: 31 Okt 2010, 20:25 »

Ingen sagde da, at Rooney blev hentet ved en fejl? Han var allerede blevet fast mand for Everton, da han skiftede, og alle kunne se, at han havde et kæmpe potentiale.

NicolaiPedersen
Juniorspiller
**

« Svar #9209: 31 Okt 2010, 20:29 »

Første sæson i United var godkendt... ja
Derefter scorede han ikke nok mål, og der blev sat spørgsmålstegn ved han potentiale Wink

Sider: 1 ... 612 613 [614] 615 616 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010