home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:40:22 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
30 Dec 2025, 18:20 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
30 Dec 2025, 16:16 Fisken Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
27 Dec 2025, 17:23 Hugol Omklædning... Hvad ser folket frem t...
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 491 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 611 612 [613] 614 615 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1576869 gange)
U-4-E
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #9180: 30 Okt 2010, 21:32 »

Clattenburg og hans linjedommere dømte den her også: http://www.youtube.com/v/U-8dOjeVC80

hmm Rullende Øjne

Og hvad prøver du at sige? Nu blev vi jo snydt for et straffespark lige inden scoringen.

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #9181: 30 Okt 2010, 22:31 »

Jeg tror han mener at der tidligere har været kontroversielle sager angående mål/ikke mål mellem Tottenham og United når Clattenburg og hans linjedommere har været på arbejde. Smiley

Official member of Manchester United Football Club

U-4-E
Manager

« Svar #9182: 30 Okt 2010, 22:36 »

Den smiley antyder nu mere at han mener Clattenburg nu har hjulpet os to gange mod Spurs.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #9183: 31 Okt 2010, 00:31 »

Det var uden tvivl et noget bizart mål til 2-0. Problemet for Tottenham her er jo bare, at Clattenburg ikke mener det er nødvendigt at dømme frispark, da Gomes har bolden under 110% kontrol. Hvorfor så ikke lade spillet flyde? Og med mindre Gomes har en fløjte som var han Santin på Nou Camp, så skal han jo spille videre.

Det er jo Spurs-spillerne selv, der får situationen til at se værre ud end den er, fordi de protesterer vildt fordi linjevogteren står og vinker. Det skal linjevogteren self, MEN det er altså dommeren der foretager den endelige afgørelsen og linjevogteren har derfor ingen fløjte Opstemt

Så uden tvivl et bizart mål og det bliver self ikke mindre kontroversielt af, at det er Clattenburg der dømmer det, men nu må man også videre i teksten.

absalonsen
Gæst

« Svar #9184: 31 Okt 2010, 09:50 »

Det er jo Spurs-spillerne selv, der får situationen til at se værre ud end den er, fordi de protesterer vildt fordi linjevogteren står og vinker. Det skal linjevogteren self, MEN det er altså dommeren der foretager den endelige afgørelsen og linjevogteren har derfor ingen fløjte Opstemt

Og det gør han ikke engang.. Linjedommeren markerer ikke for frispark. Sad og så TV2Sport PL efter kampen, hvor de netop snakkede om, han havde flaget nede. Da Nani så scorer, løber han op mod midten og hæver derefter flaget. Når han står med flaget oppe konstant er det (såvidt jeg husker) signal om, han vil snakke med dommeren.

Tror det er Gomes der misforstår situationen.. Ærgerligt for Spurs.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #9185: 31 Okt 2010, 11:07 »

Og det gør han ikke engang.. Linjedommeren markerer ikke for frispark. Sad og så TV2Sport PL efter kampen, hvor de netop snakkede om, han havde flaget nede. Da Nani så scorer, løber han op mod midten og hæver derefter flaget. Når han står med flaget oppe konstant er det (såvidt jeg husker) signal om, han vil snakke med dommeren.

Tror det er Gomes der misforstår situationen.. Ærgerligt for Spurs.
Selvfølgelig skal Gomes spille videre når der ikke er dømt noget, men man kan næsten ikke bebrejde ham. Nani sidder med hånden på bolden længe, og det fører jo altid til et frispark - bare ikke lige i den situation. Det er jo det der er skandaløst.

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #9186: 31 Okt 2010, 17:57 »

Da jeg sad og så Man U - Tottenham igår, blev jeg ved med at beundre Luka Modric! Han er virkelig en klasse spiller, som jeg gerne så i Man U Opstemt Carrick ud og Modric ind, ja tak!

mgk-99
Landsholdsspiller

« Svar #9187: 31 Okt 2010, 18:00 »

Da jeg sad og så Man U - Tottenham igår, blev jeg ved med at beundre Luka Modric! Han er virkelig en klasse spiller, som jeg gerne så i Man U Opstemt Carrick ud og Modric ind, ja tak!

Synes ikke man kan erstatte Modric med Carrick, de er så forskellige, og en spiller som Modric passer slet ikke ind i systemet. Nok er han god, men hvis han skulle spille for os skulle det være på kanten, og det er ikke der han er bedst. Han er en spille som skal have en mere "fri" rolle, før han vil blomstre. Den vil han ikke kunne få hos os.

LOVE UNITED - HATE GLAZER

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #9188: 31 Okt 2010, 18:02 »

Jeg tror da han ville passe meget godt ind på den centrale midtbane som playmaker ved siden af Fletcher. hvorfor mener du ikke han passer ind?..

United-styrer
Gæst

« Svar #9189: 31 Okt 2010, 18:04 »

Han spiller som del af en toermidtbane i Spurs og er enormt kreativ, når han får tid til at udfolde sig. Til gengæld synes jeg også, at Tottenham ofte er blevet straffet for at have så klejn en spiller på midtbanen, når de møder hold, som sætter sig fysisk igennem. Jeg er ikke så meget for at have sådan en lille vims på en tomandsmidtbane.

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #9190: 31 Okt 2010, 18:10 »

Hvis vi ikke kan bruge Modric's kreativitet, pasningsspil på den centrale midt, har jeg svært med at se en anden Smiley

DavidMadsen
Manager

« Svar #9191: 31 Okt 2010, 18:14 »

Hvis vi ikke kan bruge Modric's kreativitet, pasningsspil på den centrale midt, har jeg svært med at se en anden Smiley
Jeg tror, de mener at han ikke har nok fysik. Man kunne kigge på Scholes, Lampard, Fabregas, Hamsik m.fl. og konstatere at de har en bedre fysik. Det er sådan en type, der skal afløse Scholes.

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #9192: 31 Okt 2010, 18:16 »

Jeg tror, de mener at han ikke har nok fysik. Man kunne kigge på Scholes, Lampard, Fabregas, Hamsik m.fl. og konstatere at de har en bedre fysik. Det er sådan en type, der skal afløse Scholes.

Det kan i så have ret i Smiley

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #9193: 31 Okt 2010, 18:21 »

http://onside.dk/nyheder/premier-league/schweinsteiger-sjov-byt-mig-med-rooney

Kunne det være en mulighed? Smiley mener dog ikke vi skal bytte Rooney :p

DavidMadsen
Manager

« Svar #9194: 31 Okt 2010, 18:46 »

http://onside.dk/nyheder/premier-league/schweinsteiger-sjov-byt-mig-med-rooney

Kunne det være en mulighed? Smiley mener dog ikke vi skal bytte Rooney :p
Helt bestemt. Dog er jeg bange for at han også nærmere er box-to-box spiller, og at vi så har to af dem på midten. Men han er super dygtig, og ville ikke have noget imod at se ham i United. Smiley

Sider: 1 ... 611 612 [613] 614 615 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010