Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 15:40:22
Kenitho
Blogs
Los Leones - Athletic ...
30 Dec 2025, 18:20
g00n
Blogs
The Youth Of The Nation 3
30 Dec 2025, 16:16
Fisken
Blogs
Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48
Mattsson
Omklædning...
Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
27 Dec 2025, 17:23
Hugol
Omklædning...
Hvad ser folket frem t...
23 Dec 2025, 15:36
ydersog
Klubsøgnin...
Manchester United
Antal Registrerede Brugere:
23194
1 Bruger, 642 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
GoogleClassroo...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
600
601
[
602
]
603
604
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1577150 gange)
United-styrer
Gæst
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #9015:
23 Okt 2010, 14:27 »
Hvis folk virkelig tror på, at Fergie har et transferbudget på 840 millioner kroner (eller at han ville så meget som overveje at bruge noget i nærheden af det beløb), og at vi planlægger en så omfattende udrensning, at intet mindre end ti spillere skal ud, så trænger de altså til et realitetstjek.
En så massiv udskiftning er heller ikke nødvendig. Med ét eller to kvalitetsindkøb vil vi være på højde med de allerbedste igen. Afellay kunne være en mulighed. Og så er det nok sandsynligt, at vi mister to gange Owen og et par af de gamle herrer. Gary Neville er nok færdig efter denne sæson, men jeg håber, at VDS, Scholes og Giggs tager én eller to mere.
ManutdogBIF
Reserveholdsspiller
«
Svar #9016:
23 Okt 2010, 15:05 »
Citat af: United-styrer 23 Okt 2010, 14:27
Hvis folk virkelig tror på, at Fergie har et transferbudget på 840 millioner kroner (eller at han ville så meget som overveje at bruge noget i nærheden af det beløb), og at vi planlægger en så omfattende udrensning, at intet mindre end ti spillere skal ud, så trænger de altså til et realitetstjek.
En så massiv udskiftning er heller ikke nødvendig. Med ét eller to kvalitetsindkøb vil vi være på højde med de allerbedste igen. Afellay kunne være en mulighed. Og så er det nok sandsynligt, at vi mister to gange Owen og et par af de gamle herrer. Gary Neville er nok færdig efter denne sæson, men jeg håber, at VDS, Scholes og Giggs tager én eller to mere.
Selvfølgelig har han ikke 840mil at handle for, men derfor kan det sagtens være at de lavede det mediestunt, så de blev lovet penge til at hente 2 kvalitetesspillere.
- Til det andet, så er det jo ikke umuligt at de spillere bliver solgt eller går på pension, men håber ligesom dig, at de 3 spillere bliver en sæson mere. Wes Brown, har en ikke altid spillet i United?
United-styrer
Gæst
«
Svar #9017:
23 Okt 2010, 15:12 »
Citat af: ManutdogBIF 23 Okt 2010, 15:05
Selvfølgelig har han ikke 840mil at handle for, men derfor kan det sagtens være at de lavede det mediestunt, så de blev lovet penge til at hente 2 kvalitetesspillere.
- Til det andet, så er det jo ikke umuligt at de spillere bliver solgt eller går på pension, men håber ligesom dig, at de 3 spillere bliver en sæson mere. Wes Brown, har en ikke altid spillet i United?
Jo, det har han, og jeg kan ikke se nogen grund til at han skulle blive solgt, medmindre han selv ønsker det. Han virker i øvrigt som en af de mest sympatiske spillere i truppen.
Jeg køber ikke den med, at det hele skulle være et aftalt komediespil mellem Ferguson og Rooney. Det virker for mig som et fortænkt forsøg på at forsvare Rooney. Jeg tror på, at vi har været tilbageholdende på transfermarkedet, fordi Fergie ikke har set grund til at handle. Og Fergie har jo ingen interesse i at presse penge ud af Glazer-familien, hvis der ikke er økonomi til det.
ManutdogBIF
Reserveholdsspiller
«
Svar #9018:
23 Okt 2010, 15:28 »
Jeg synes også han virker som en af de mest sympatiske, han brokker sig aldrig, og han kan stille sig tilfreds med en tjans som reserve. Det ligner heller ikke United at ville sælge en klubmand, medmindre han selv vil væk, som du påpeger.
Jeg tror heller ikke det aftalt mellem Ferguson og Rooney, jeg kom bare med det jeg havde hørt. Det ville være dumt af Ferguson og Rooney at sætte Rooneys gode forhold til os United-fans på spil, da Rooney jo somsagt var ude i et stormvejr i forvejen, hvor han ikke har spillet godt siden marts og hans utroskab med konen. Han er heller ikke en af de mest populære spillere for englands landshold...
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #9019:
23 Okt 2010, 19:13 »
Jeg kan heller ikke umiddelbart forestille mig at Ferguson og Rooney har slået sig sammen for at få penge ud af en familie der i forvejen tynger klubben dybt med gæld. Så låner de jo bare pengene til de spillere, og så ser klubben endnu værre ud økonomisk. Så uansvarlig er Ferguson ikke.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #9020:
23 Okt 2010, 19:46 »
http://onside.dk/nyheder/premier-league/avis-hollaender-topper-fergusons-onskeliste
Jeg tror næppe, at dette kommer til at ske.
For det andet, svimlende beløb!
WaterWar
Reserveholdsspiller
«
Svar #9021:
23 Okt 2010, 20:19 »
Det giver ikke meget mening at vi er interesseret i Dzeko. Vi har allerede alt for mange angribere i truppen.
Derudover håber jeg Rooney nu kommer til at præstere godt igen, da han gerne vil vinde fansenes tillid igen
Official member of Manchester United Football Club
Erzael
Manager
«
Svar #9022:
24 Okt 2010, 10:26 »
Transfervindue efter transfervindue bliver nogle folk ved med at sige, at vi nok går ud og henter en stjernespiller eller to. Det kommer bare aldrig til at ske, da Fergie bare ikke er typen som henter denne slags spillere. Han er, som vi ved, typen der henter de mere ukendte. Ja okay, der var lige Berbatov, men så heller ikke flere i den seneste tid. Ronaldo, Nani og Rooney var alle talenter i en rivende udvikling, så at vi går ud og henter en Wesley Sneijder eller Dzeko tror jeg simpelthen ikke på.
Milliardær - Blog
Caspper
Manager
«
Svar #9023:
24 Okt 2010, 11:42 »
Citat af: Erzael 24 Okt 2010, 10:26
Transfervindue efter transfervindue bliver nogle folk ved med at sige, at vi nok går ud og henter en stjernespiller eller to. Det kommer bare aldrig til at ske, da Fergie bare ikke er typen som henter denne slags spillere. Han er, som vi ved, typen der henter de mere ukendte. Ja okay, der var lige Berbatov, men så heller ikke flere i den seneste tid. Ronaldo, Nani og Rooney var alle talenter i en rivende udvikling, så at vi går ud og henter en Wesley Sneijder eller Dzeko tror jeg simpelthen ikke på.
Jeg tror vi får en forandring at se.
Tænk på at grunden til Rooney forlængede(Den officielle grund), var at der snart bliver hentet nye navne ind.
Det forstår Ferguson godt, og det ved Ferguson er alvor, og det har ferguson altid vidst og jeg tror det betyder han vil købe ind. Problemet er, eller rettere sagt fordelen er, at der er ikke nogen manager, der kan vurdere om der er behov for en ny spiller bedre end Ferguson.
Vi har verdens bedste manager, han ved hvad han gør - nu har han delvist officielt fået tildelt op imod £150 mio. (Eller hvad der svarer til 1 mia. kr.) at bruge på spillere, og Glazer familien har hevet 400 af de millioner op af egen lomme - GLAZERS!!
Glazers ambition er at hele ELLEVE nye spillere bliver købt til klubben, og yderligere sagt at "The golden generation is over with Paul Scholes and Ryan Giggs.. But they WILL BE replaced by the best money can buy".
Jeg tror vi får voldsomme transfervinduer i Januar og Juli/august. Jeg glæder mig.
Hvis dette her bliver en realitet, så har Glazers fået en del mere respekt for min side af. Jeg synes stadig de er nogen idioter at lade klubben betale af på deres lån til at købe klubben, men det er vi ikke den eneste klub der lider af - selvfølgelig så jeg hellere der sad en lille kinesisk forretningsmand med en uendelig tegnebog, men det sker ikke lige foreløbig nok - men kan Glazer holde deres ord, så er det sgu nok OK.
Vi går en gylden fremtid i møde..
Gareth Bale, David De Gea, Sneijder.. Can't wait!
United-styrer
Gæst
«
Svar #9024:
24 Okt 2010, 11:45 »
Jeg vil gerne vædde min halve formue (den er ikke så stor) på, at vi ikke har i nærheden af en milliard kroner i transferbudget. Hvis vi har det halve, vil jeg være chokeret.
At tro vi får Gareth Bale, Sneijder og De Gea er naivt. Jeg synes, Bale er sådan en spiller, som godt kunne ende i United, men jeg tror ikke på vi har råd til at betale, hvad Spurs forlanger. Rodwell og Defour måske.
Og selvfølgelig lader Fergie ikke sin transferpolitik diktere af Rooney. Han har været tilbageholdende, fordi han ikke mente, vi havde brug for en massiv udskiftning, og en udskiftning på ti mand er ikke bare urealistisk, det ville også være vildt usundt for et hold.
«
Seneste Redigering: 24 Okt 2010, 11:49 af United-styrer
»
Caspper
Manager
«
Svar #9025:
24 Okt 2010, 11:49 »
Citat af: United-styrer 24 Okt 2010, 11:45
Jeg vil gerne vædde min halve formue (den er ikke så stor) på, at vi ikke har i nærheden af en milliard kroner i transferbudget. Hvis vi har det halve, vil jeg være chokeret.
At tro vi får Gareth Bale, Sneijder og De Gea er naivt. Jeg synes, Bale er sådan en spiller, som godt kunne ende i United, men jeg tror ikke på vi har råd til at betale, hvad Spurs forlanger. Rodwell og Defour måske.
Og selvfølgelig lader Fergie ikke sin transferpolitik diktere af Rooney. Han har været tilbageholdende, fordi han ikke mente, vi havde brug for en massiv udskiftning, og en udskiftning på ti mand er ikke bare urealistisk, det ville også være vildt usundt for et hold.
Vent og se..
United-styrer
Gæst
«
Svar #9026:
24 Okt 2010, 11:53 »
Tror du seriøst på, at vi udskifter ti mand?
Og mener du, at det ville være en god ide?
Hvad får dig til at sige, at det er nærmest officielt, at Fergie har en milliard at bruge?
Caspper
Manager
«
Svar #9027:
24 Okt 2010, 12:00 »
Citat af: United-styrer 24 Okt 2010, 11:53
Tror du seriøst på, at vi udskifter ti mand?
Og mener du, at det ville være en god ide?
Hvad får dig til at sige, at det er nærmest officielt, at Fergie har en milliard at bruge?
Hvor nævner jeg, at jeg tror vi udskifter ti mand? No where.. Jeg skriver at Glazers ambition er, at vi udskifter elleve spillere. Jeg tror selv på vi får 3 nye ind.
Hvad får mig til at sige, at det er delvist officielt? Tjo min ven, læs lidt officielle nyheder på Manutd.com, læs lidt i de engelske aviser efter officielle citater og twist dem lidt med anonyme kilders citater..
Officielt har David Gill jo udtalt vi har 600 mio. i transferbudgettet, og som jeg så nævnte at ville hive 400 mio. op - så passer det jo meget godt på den milliard som der er udtalt, der vil blive stillet til rådighed efter Rooneys krav.
Rooney har en større påvirkning end du tror.
United-styrer
Gæst
«
Svar #9028:
24 Okt 2010, 12:03 »
Citat af: Caspper 24 Okt 2010, 12:00
Hvor nævner jeg, at jeg tror vi udskifter ti mand? No where.. Jeg skriver at Glazers ambition er, at vi udskifter elleve spillere. Jeg tror selv på vi får 3 nye ind.
Hvad får mig til at sige, at det er delvist officielt? Tjo min ven, læs lidt officielle nyheder på Manutd.com, læs lidt i de engelske aviser efter officielle citater og twist dem lidt med anonyme kilders citater..
Officielt har David Gill jo udtalt vi har 600 mio. i transferbudgettet, og som jeg så nævnte at ville hive 400 mio. op - så passer det jo meget godt på den milliard som der er udtalt, der vil blive stillet til rådighed efter Rooneys krav.
Rooney har en større påvirkning end du tror.
Du lyder som om du burde holde med City.
Ingen steder på ManUtd.com står der noget som helst om, at vi skulle have et budget i nærheden af en milliard. Cristiano Ronaldo-pengene har været i banken siden salget, men de er ikke blevet brugt, fordi Fergie ikke har ment, de skulle bruges. Hvorfor skulle han have ændret mening nu?
Selvfølgelig skal Giggs og Scholes erstattes, men helt ærligt, Bale, Sneijder og De Gea i samme transfervindue. Lyder det som United?
At Glazer-familien vil skifte ti spillere ud, er også ren spekulation. Glazer-familien er komplet ligeglade med truppens sammensætning, så længe der kommer resultater.
«
Seneste Redigering: 24 Okt 2010, 12:05 af United-styrer
»
Caspper
Manager
«
Svar #9029:
24 Okt 2010, 12:22 »
Citat af: United-styrer 24 Okt 2010, 12:03
Du lyder som om du burde holde med City.
Ingen steder på ManUtd.com står der noget som helst om, at vi skulle have et budget i nærheden af en milliard. Cristiano Ronaldo-pengene har været i banken siden salget, men de er ikke blevet brugt, fordi Fergie ikke har ment, de skulle bruges. Hvorfor skulle han have ændret mening nu?
Selvfølgelig skal Giggs og Scholes erstattes, men helt ærligt, Bale, Sneijder og De Gea i samme transfervindue. Lyder det som United?
At Glazer-familien vil skifte ti spillere ud, er også ren spekulation. Glazer-familien er komplet ligeglade med truppens sammensætning, så længe der kommer resultater.
Hmm.. Du begynder at irritere mig lidt, og virke dummere og dummere oppe i mit hoved.
Igen skriver du noget, som jeg slet ikke har nævnt - hvis du gerne vil videre i livet, så begynd at læs hvad andre skriver, ellers kommer man ikke langt på misforståelser, fejlfortolkninger og simpel dumhed.
Jeg har IKKE skrevet at der nogensteder på manutd.com står at vi har 1 mia, hvilket du påstår. Men jeg kan fortælle dig, at i en nyhed for, hmm.. kan sgu ikke lige sætte tid på den, men mellem midt i august og midt september kom den ud, hvor David Gill udtalte vi havde 600 mio. til transfers(Cristiano Ronaldo pengene). Så nævner jeg, at Glazers vil smide ca. 400 ind fra egen side, hvilket giver den milliard som du omtaler.
Fergie har ændret mening, fordi ellers ville vi miste vores talisman. Og det ved Fergie ligeså vel som alle andre, at sådan er er utrolig vigtig for en storklub som United.
Hvorfor kan vi ikke hente 2 talenter og en stor spiller i samme transfervindue?
At glazer familien vil skifte ti spillere ud, fordi de er ligeglad med sammensætningen er vidst ligeså stor spekulation som din kompetence så.
Som ejer af en storklub, eller med Glazer øjne: Som ejere af et kæmpe brand, ved de godt at image er vigtigt.
Store spillere = større brand = større omsætning og indtjening = flere penge. Det er ligeså let at regne ud som at 2 + 2 = 4.
Sider:
1
...
600
601
[
602
]
603
604
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »