home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:14:24 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 14:56:25 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
30 Dec 2025, 16:16 Fisken Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
27 Dec 2025, 17:23 Hugol Omklædning... Hvad ser folket frem t...
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 613 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 587 588 [589] 590 591 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1577388 gange)
Daniel Nordentoft
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #8820: 18 Okt 2010, 15:33 »

Nu skrev Jakob E ikke, at han ikke spiller I klubben, men at han ikke spiller FOR klubben. Dig som altid skriver, at man skal læse hvad hinanden skriver. Flot.

Der er forskel. Jeg har været med i debatten og kommet med mine synspunkter og argumenter, så vidt jeg ved har du ikke været med i debatten og kommer ind og retter på småfejl, fordi jeg retter Jakob. Dybt latterligt!

For det andet spiller han jo også for klubben, da han er på kontrakt og har desuden også spillet i denne sæson.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8821: 18 Okt 2010, 15:34 »

Michael Carrick har optrådt i 188 kampe i de sidste fire sæsoner. I er absurd uvidende.
Men hvor mange gange indenfor det sidste halve år?

Ikke ret mange, og det er nutiden man kan forholde sig til. At han spillede for to år siden, er irelevant.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #8822: 18 Okt 2010, 15:35 »

Michael Carrick har optrådt i 188 kampe i de sidste fire sæsoner. I er absurd uvidende.

Det er netop det jeg mener. Han har spillet ca. 200 kampe for United, og i de sidste 4 sæsoner, er det fulstændig rigtigt det du siger.

Konklusion: Jeg tror ikke, at han er så dårlig igen.  Peace

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8823: 18 Okt 2010, 15:36 »

Der er forskel. Jeg har været med i debatten og kommet med mine synspunkter og argumenter, så vidt jeg ved har du ikke været med i debatten og kommer ind og retter på småfejl, fordi jeg retter Jakob. Dybt latterligt!

For det andet spiller han jo også for klubben, da han er på kontrakt og har desuden også spillet i denne sæson.
Han er blot enig i min holdning om at Carrick ikke spiller. Og når jeg skriver han ikke spiller for United, er det nok ikke fordi jeg mener han spiller for en anden klub, men blot ikke spiller hos United.

Det er også ligegyldig om han har været med længe eller ej, han har ret til sin mening.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #8824: 18 Okt 2010, 15:37 »

Vi kan ikke blive enige Jakob, så lad os holde os til emnet.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8825: 18 Okt 2010, 15:37 »

Det er netop det jeg mener. Han har spillet ca. 200 kampe for United, og i de sidste 4 sæsoner, er det fulstændig rigtigt det du siger.

Jamen for fanden da. Jeg kan ikke bruge til noget han spillede for to år siden. Det jeg kan bruge til noget, er hvor god Carrick er nu. Og der er han ikke imponerende.

SirToby
Manager

« Svar #8826: 18 Okt 2010, 15:37 »

Men hvor mange gange indenfor det sidste halve år?

Ikke ret mange, og det er nutiden man kan forholde sig til. At han spillede for to år siden, er irelevant.

Han var med i ti kampe efter Milano-kampen.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8827: 18 Okt 2010, 15:38 »

Vi kan ikke blive enige Jakob, så lad os holde os til emnet.
Men så kunne passende lade vær med at fremgå dum på mine indlæg.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8828: 18 Okt 2010, 15:39 »

Han var med i ti kampe efter Milano-kampen.
Så er der også nogle kampe tilbage i sæsonen, og han har også blot spillet en kamp i denne sæson. Han er altså ikke en mand der spiller pt, og det var blot det eneste jeg sagde.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #8829: 18 Okt 2010, 15:40 »

Det fint Jakob. Hold dig til emnet.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #8830: 18 Okt 2010, 15:41 »

Ja, Carricks topniveau er fantastisk. Det han har vist fra han kom til United og til starten af sidste sæson, har været fantastisk. Men du må da indrømme, at sidste sæson var alt for dårlig af ham.

SirToby
Manager

« Svar #8831: 18 Okt 2010, 15:43 »

Så er der også nogle kampe tilbage i sæsonen, og han har også blot spillet en kamp i denne sæson. Han er altså ikke en mand der spiller pt, og det var blot det eneste jeg sagde.

Næh, men han var med i størstedelen.

Han har spillet tre kampe i denne sæson, og grunden til, at han ikke har spillet mere, er skader. Jeg er enig i, at han ikke har været på sit 2006/07-sæson-niveau, og man snakker også om, at CL-finalen imod Barcelona ødelagde ham. Men vi ved, hvilket potentiale han har. Jeg tror, at han er på vej tilbage, og det gør Fergie også.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8832: 18 Okt 2010, 15:43 »

Det fint Jakob. Hold dig til emnet.
Jeg sagde at Carrick ikke spillede hverken for United eller det engelske landshold. Det er sandt.

Mens du bagefter skrev et indlæg, hvor du sagde jeg gjorde mig selv til grin med den udtalelse.
Når du skriver sådan noget, er det vel fordi du tror, jeg mener han spiller for en anden klub eller et andet land?

Derved ville du gøre dig dummere end du var, for at udstille mig, for du vidste tydeligvis godt hvad jeg mente.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #8833: 18 Okt 2010, 15:44 »

Ja, Carricks topniveau er fantastisk. Det han har vist fra han kom til United og til starten af sidste sæson, har været fantastisk. Men du må da indrømme, at sidste sæson var alt for dårlig af ham.

Jeg er fuldstændig enig. Men forrige sæson, da vi vandt CL holdte han et pænt niveau, og det håber jeg snart at kunne se fra ham igen. Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8834: 18 Okt 2010, 15:45 »

Næh, men han var med i størstedelen.

Han har spillet tre kampe i denne sæson, og grunden til, at han ikke har spillet mere, er skader. Jeg er enig i, at han ikke har været på sit 2006/07-sæson-niveau, og man snakker også om, at CL-finalen imod Barcelona ødelagde ham. Men vi ved, hvilket potentiale han har. Jeg tror, at han er på vej tilbage, og det gør Fergie også.
3 kampe i denne sæson er ikke meget alligevel. Det er kun en kamp i PL bla. Resten er vel i Liga Cuppen? Det siger alligevel ikke meget.

Pt. er han ikke en spiller der burde spille for United. Og det gør han heller ikke. Skader eller ej, så har han pt. ikke niveauet. Hvem ved om det kommer?

Sider: 1 ... 587 588 [589] 590 591 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010