home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:30:59 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
I går kl. 21:14:24 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
30 Dec 2025, 16:16 Fisken Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
28 Dec 2025, 21:23 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
27 Dec 2025, 17:23 Hugol Omklædning... Hvad ser folket frem t...
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 654 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 574 575 [576] 577 578 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1578203 gange)
matnic_92
Førsteholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #8625: 26 Sep 2010, 15:26 »

Jo, men jeg siger mange tak United!

Jeg så selv de dele af kampen mit net tiladte, så jeg kan ikke udtale mig specifikt. Det virker bare som om Boltons mandskab brænder langt mere for at vinde hver duel end United-spillerne gør det.
Desuden er Rooney helt væk for tiden. Ham og Berbatov er en dårlig cocktail. Der er intet samarbejde i mellem dem. Det er vel også forurolignende at gamle gutter som Giggs og Scholes stadig behøves på banen. Scholes gør det fint, men mangler der ikke lidt konkurrence på netop den offinsive midtbane?

Så længe i aldrig formår at vinde de "lette" kampe er jeg ikke bekymret for hvor mesterkskabet ender Smiley

SirToby
Manager

« Svar #8626: 26 Sep 2010, 18:37 »

Jeg er selvfølgelig skuffet over, at vi ikke får de tre point i dag. Evans, Rooney og Evra skuffede mig. Jeg kan slet ikke kende de tre, specielt ikke sidstnævnte. Nani producerede en scoring og et oplæg (dem har han lavet mange af indtil videre!), hvorfor han var man of the match. Det er fantastisk, at han er blevet så god en spiller. Suverænt mål til 1-1.

Valencia ude på ondsag og Sunderland ude på lørdag. Fire udebanekampe i træk. Kampen på Stadium of Light bliver ikke let med kampen i Spanien i baghovedet.

SirToby
Manager

« Svar #8627: 29 Sep 2010, 16:06 »

Goalkeepers: Van der Sar, Kuszczak, Amos. Defenders: Smalling, Ferdinand, Vidic, Evra, O'Shea, Evans, Rafael, Brown. Midfielders: Anderson, Bebe, Nani, Carrick, Gibson, Fletcher, Park. Forwards: Hernandez, Berbatov, Macheda, Owen.

Så gælder det en spændende kamp imod Valencia i aften. Den er uhyre vigtig, fordi vi ikke fik fuldt udbytte i første kamp imod Rangers.

Alt tyder selvfølgelig på en 4-5-1, og jeg tror på følgende elleve:

van der Sar
Rafael - Ferdinand - Vidic - Evra
Park - Gibson - Fletcher - Carrick - Nani
Berbatov

Carrick er med i truppen og derfor tror jeg, at han spiller, da Anderson næppe er klar til en kamp på Mestalla. De eneste spørgsmål er højre backen, Evans/Rio og Carrick/Anderson, som jeg ser det.

2-1 til United.

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #8628: 29 Sep 2010, 17:48 »

Vi er faktisk endt med en del skader pludselig.

Vores bedste spiller samt playmaker Éver Banega er ude. Joaquín som er fyldt med selvtillid er småskadet og ikke udtaget. Jordi Alba som kan sætte pres som venstre wingback hvis vi kommer bagud er ude samt Vicente som stadig er skadet.
Indtil nu, har vi dog levet på bredde og rotation, så nu må vi se.

Tror det bliver en lige kamp. Vi har momentum lige nu og skal udnytte det. Vi bør slet ikke frygte Man Utd hjemme.

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #8629: 29 Sep 2010, 20:20 »

De startene 11. i dagens kamp:

van der Sar

Rafael da Silva - Ferdinand - Vidic - Evra

Fletcher - Carrick - Anderson

Nani - Berbatov - Park

Ser godt ud med Ferdinand tilbage, og ikke mindst Anderson.
Valencia 0 - 3 United

COME ON DEVILS!  Djævel

:-)

SirToby
Manager

« Svar #8630: 29 Sep 2010, 20:24 »

Nå, jeg var da ikke så langt fra med hensyn til startopstillingen for en gangs skyld. Det bliver godt endelig at se Rafael, og så er Carrick og Anderson tilbage. Det skal blive helt vildt spændende at se Anderson. Skide godt at have ham tilbage!

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #8631: 02 Okt 2010, 16:00 »

Nu spørger jeg bare uvidende, men hvorfor filan starter man med Macheda inde stedet for Chicharito eller Berba?

Owen er røvhamrende sej og skal ikke selvfølgelig ikke have forklaring for sin plads i startopstillingen.

JLC™
Gæst

« Svar #8632: 02 Okt 2010, 16:22 »

Ja, virker underligt især hvis han er på vej væk.

http://onside.dk/nyheder/premier-league/avis-united-stjerne-pa-vej-til-lazio

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #8633: 02 Okt 2010, 16:44 »

i er da ikk særlig heldige imod Sunderland Smiley

Thaurat al Shabab

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #8634: 02 Okt 2010, 16:46 »

Nej, det ser ikke specielt godt ud.

SirToby
Manager

« Svar #8635: 02 Okt 2010, 17:07 »

Det er vel vores hidtil dårligste halvleg i denne sæson. Sunderland har skabt de åbne chancer, og vi har ikke skabt noget. Fergie er næsten tvunget til noget så sjældent som udskiftninger i pausen. Evra og Berbatov for O'Shea og Owen for at få noget kreativitet på banen. Owen har ikke været god.

Jeg tror dog ikke, at vi får nogle udskiftninger at se. Det ligner ikke Fergie.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #8636: 08 Okt 2010, 16:38 »

Regnskabet for finansåret 2009-2010 er blev offentliggjort idag. Vi har haft et rekordstort overskud på driftsregnskabet som ligger på 100,8 millioner pund, som er det største i engelsk fodbolds historie iøvrigt. Alligevel endte det med et enormt underskud på 83,64 samlet. Der er vel kun en ting at sige til det, Fuck Glazer..

Flere detaljer findes her: http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=12048

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #8637: 08 Okt 2010, 17:56 »

Skære snart hans amerikanske gren af!

LOVE UNITED HATE GLAZER, GREEN AND GOLD!

SirToby
Manager

« Svar #8638: 11 Okt 2010, 22:12 »

Jeg har længe gået med en tanke om få en tattoo, og nu hvor jeg skal til Amsterdam på næste onsdag, tænker jeg, at det ville være en god mulighed at få den der. Det skal højst sandsynligt være noget med Manchester United. Har tænkt på at få skrevet “Can Manchester United score? They always score!” eller "Believe" et sted på kroppen.

Hvad siger I? Har I nogle idéer? Har I selv United-tattoos, eller overvejer I det?

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #8639: 11 Okt 2010, 22:20 »

Jeg har længe gået med en tanke om få en tattoo, og nu hvor jeg skal til Amsterdam på næste onsdag, tænker jeg, at det ville være en god mulighed at få den der. Det skal højst sandsynligt være noget med Manchester United. Har tænkt på at få skrevet “Can Manchester United score? They always score!” eller "Believe" et sted på kroppen.

Hvad siger I? Har I nogle idéer? Har I selv United-tattoos, eller overvejer I det?

Hvor havde du tænkt dig, det skulle stå?

Jeg har selv overvejet "més que un club" et sted på ryggen, men ved sgu ikke helt :-)

Sider: 1 ... 574 575 [576] 577 578 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010