home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:12:16 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I dag kl. 21:01:01 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jan 2026, 13:33 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
27 Dec 2025, 17:23 Hugol Omklædning... Hvad ser folket frem t...
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23205
  2 Brugere, 606 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Dannytip
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 570 571 [572] 573 574 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1579796 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #8565: 12 Sep 2010, 07:15 »

Det har intet med engelsk fodbold at gøre, eller at man spiler hårdt. Hvis man har albuerne oppei  fjæset på en modstander 2,3,4 gange, så skal han ud! Og Det er fuldstændig ligegyldigt hvilken lgia det er i. Hvis i ikke kan se det er i jo nogle værre idioter der ikke har styr på fodbold..

Jemil... med dit sprogbrug i denne tråd er du nået over grænsen for god og sober debat her på forummet.

læs retninglinjerne her:

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=3227.0

med venlig hilsen

DeBuur

YNWA

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #8566: 12 Sep 2010, 07:38 »

Vi vinder stadig mesterskabet, det er klart.
Det ser ud til at alle andre tophold end Chelsea kæmper om andenpladsen... Græder

United-styrer
Gæst

« Svar #8567: 12 Sep 2010, 10:03 »

ja, jeg vurderer City, Chelsea og Arsenal til større bejlere til guildet end Man Utd

Så har du ikke forstand på det, du taler om.

Swizz CataR
Manager

« Svar #8568: 12 Sep 2010, 11:03 »

Selvfølgelig gør i det. Det, det der ukendte London-hold ved navn Chelsea render rundt og laver for tiden, er da pisse elendigt, og i er klart sikre på mesterskabet..

Du kan da ikke klandre holdets fanskare for at stå bag holdet, selv når resultaterne måske svigter ?  Shockeret
Egentlig burde alle tage ved lære af holdningen omkring, at man støtter sit hold uanset om det går godt eller skidt. Man har lov at være kritisk, men hvis man ikke kan se lyset for enden af tunnellen, og man kun kan være negativ omkring holdet man støtter, så er man jo ikke meget værd som fan - Dermed ikke sagt at du ikke er sådan Jakob, blot, at såfremt du vil gøre det meget klart, at du ikke støtter United, så er dette nok bare ikke den rigtige tråd - det kan du gøre i din egen tråd Smiley

ja, jeg vurderer City, Chelsea og Arsenal til større bejlere til guildet end Man Utd

Tja, jeg er uenig. Det skal siges at jeg ikke står med nogen af holdene i voldsomt grad, heller ikke United, men alligevel kan jeg ikke lade være med at beundre Uniteds trupsammensætning. Som jeg ser det, så kan City og Chelsea vise langt flere glimtende navne på holdkortet, spillere hvor man med det samme tænker - Fuck, han er god! - Men modsat kan ingen andre tophold i Europa - som jeg ser det - fremvise den målrettethed og den evne til, at få alle til at præstere. Ser man over de seneste 5 år, så er der ingen tvivl om, at United hører til blandt de allerstørste klubber i denne tid, og selvom de har fået en dårlig start på denne sæson, så er de jo egentlig ikke blevet svækket i forhold til sidste sæson.

United er i mine øjne måske det tophold med flest undervurderede spillere i startelleveren. Det som Fletcher, Scholes og Giggs ikke har i benene (længere, for nogle), det har de til gengæld i hovedet og i viljestyrke. Holdet fungerer som regel sammen, og holdet har mange fightere som ved hvad det vil sige at slå til når det gælder.

Sæsonen er lang endnu, og jeg er næsten sikker på, at United til slut vil ende over både City og Arsenal. Hvorvidt de også kan slå Chelsea er for mig langt mere usikkert, men City og Arsenal har ikke vist sublim form over en hel sæson de sidste år, så mon ikke også de løber i problemer før eller siden ... ...

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

verdenskrig
Manager

« Svar #8569: 12 Sep 2010, 11:43 »

Ej nu må du sgu lige spænde hjelmen engang!

Det er muligt jeg hader United som pesten, men at sige at de to klubber har større chance for mesterskabet er jo fuldkommen rablende vanvittigt.. Arsenal har som altid fint styr på diverse bund og midterhold på hjemmebane, men så snart de kommer på udebane, og så snart de møder de store sejler deres koncept fuldkommen.. Deres manglende rutine og deres ringe målmandsbesætning, samt deres ustrukturerede defensiv, vil som altid koste dem i det lange løb.. Der er absolut INTET som tyder på at de er en større bejler til guldet..

City sejler som forventet rundt mod mindre hold da deres overbetalte stjerne ikke kan motivere sig og spille sammen som et hold.. De køber og køber og køber men oparbejder absolut ingen stabilitet på deres hold og modsat United har de ikke noget koncept.. Deres start har slet ikke vist noget der berettiger til at du kan kalde dem større favoritter til guldet end United..

Chelsea vinder guld i år, da de bare er bedre end alle andre på stort set alle pladser, og i alle spillets facetter.. Kampen om de resterende pladser bliver hård og tæt, men som det ser ud nu er det du siger der ganske enkelt noget vås!  Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

SirToby
Manager

« Svar #8570: 14 Sep 2010, 14:33 »

Så er det i aften, at vi møder Rangers. Det skal blive fantastisk med noget CL-bold igen - og så endda på Old Trafford.

Opgøret er super vigtigt at vinde. Man må ikke glemme, at det er yderst væsentligt med point på hjemmebane, da udebanekampene er svære, men det skal Fergie nok få fortalt spillerne.

Mit på bud på lineup:

van der Sar

Rafael - Vidic - Rio - O'Shea

Valencia - Fletcher - Giggs - Nani

Owen - Rooney

Jeg har hørt, at Evra ikke trænede med, så O'Shea spiller venstre backen. Valencia var ikke med imod Everton, hvorfor han starter i dag. Scholes og Berbatov, vores to bedste spillere i denne sæson, tror jeg ikke starter i dag, men det gør de til gengæld imod Liverpool. Owen får pladsen ved siden af Rooney. Jeg er dog i tvivl om pladsen ved siden af Fletcher. Måske Gibson? Og så håber jeg desuden, at vi får Anderson at se på bænken.

3-0 til United.
« Seneste Redigering: 14 Sep 2010, 14:35 af SirToby » Logged

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #8571: 14 Sep 2010, 14:50 »

Jep det bliver lækkert med Champions League igen. Der har vi sgu ventet på! Smiley

Aftenens kamp er naturligvis utrolig vigtig, da det jo som altid er godt at lægge ordentlig fra land. Og Ferguson har jo den filosofi at man skal vinde sine hjemmekampe og finde et point på udebane og så ses vi til februar. Så set i det lys, så er det selvfølgelig vigtigt at vinde i aften.
Battle of Britain er jo altid spændende. Men vi er jo storfavoritter og Rangers kan vel spille mere eller mindre frit, da alle forventer at United vinder. Og det bør vi også gøre.
Det har været lidt snak om at spare et par spillere til Liverpool-kampen. Det lyder som en god idé. Måske kunne Scholes bruge et pusterum for at lade batterierne op igen efter en række store præstationer. Berbatov har fået en rigtig fin sæsonstart. For min skyld må han gerne spille i aften, men det er vigtigere at han er 100 % klar mod Liverpool. Så måske skulle han spares. I så fald ser jeg helst Chicharito ved siden at Rooney. Valencia kan passende gå ind og vise noget af det spil han gjorde sidste sæson. Jeg synes han har fået en skidt sæsonstart og det skal der rettes op på. Lækkert hvis vi kan få Rio med igen som der har været snak om.

Mulig start-11:

Van der Sar
Rafael - Vidic - Ferdinand - Evra
Valencia - Fletcher - Gibson - Nani/Park
Hernandez - Rooney

Det er hvad jeg tror. 3-0 til De Røde Djævle Smiley

DavidMadsen
Manager

« Svar #8572: 14 Sep 2010, 16:18 »

Du kan da ikke klandre holdets fanskare for at stå bag holdet, selv når resultaterne måske svigter ?  Shockeret
Selvfølgelig kan han det. That's the Chelsea-way.

SirToby
Manager

« Svar #8573: 14 Sep 2010, 19:44 »

Startopstilling:
Kuszczak; Brown, Ferdinand, Smalling, Fabio; Park, Fletcher, Gibson, Valencia; Rooney, Hernandez

Bænk:
VDS, Evans, O'Shea, Anderson, Giggs, Owen, Macheda

Det er sgu bare altid så svært at forudse Fergie. Glæder mig til Rooney, Hernandez og Fabio. Og så er det fantastisk med Anderson tilbage i truppen.

Come on, United!

Erzael
Manager

« Svar #8574: 14 Sep 2010, 19:53 »

Det var alligevel noget af en overraskende start 11'er. Men spændende, det må man sku sige den er Thumbs Up Glæder mig sku til Javier Opstemt

United-styrer
Gæst

« Svar #8575: 14 Sep 2010, 19:54 »

God beslutning at vrage Evra (selv hvis det kun er for at spare ham (hvad det nok er)). Han har været pikkedårlig indtil nu. Meget opløftende at have Rio og Ando tilbage, og så ser jeg især frem til at se, hvordan Smalling og Fabio klarer sig mod en kvalificeret modstander. Fabio får alt for lidt spilletid i mine øjne, og jeg har også en idé om, at Vidic-Smalling ville være en bedre konstellation end Vidic-Evans. Ikke fordi Smalling nødvendigvis er bedre end Evans, men fordi han minder mere om Rio.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #8576: 14 Sep 2010, 20:13 »

Ret overraskende start 11'er, men så alligevel ikke. Han er sku ikke ligefrem forudsigelig, vores kære skotte.
Dog er det tydeligt at se, vi tænker meget på kampen mod Liverpool, som jeg også hellere ser vi vinder, end denne kamp. Bliver spændene at se Fabio, Hernandez, Smalling og Brown - og selvfølgelig Anderson, som jeg håber får nogle minutter i aften. Hader godt nok at Gibson er med, synes godt nok ikke han har niveau til United, men må håbe han modbeviser mig i aften!

United-styrer
Gæst

« Svar #8577: 14 Sep 2010, 22:44 »

Jeg er meget overrasket over, at en stolt klub som Rangers vil fornedre sig til at spille en sådan omgang "fodbold". Det var noget af det mest destruktive, jeg nogensinde har set.

Efter Everton-miseren var det ikke lige endnu en skuffelse, man havde brug for, men det var godt nok en lortestart. Jeg synes hverken, vi var rigtig dårlige eller rigtig gode. Vi forsøgte og forsøgte, men det er heller ikke nemt mod en mur af forsvarsspillere. Skarpheden var der ikke helt, hverken i pasningsspillet eller i duelspillet, hvor det desværre er evident, at vi mangler individuel kvalitet, når Nani ikke er med. Det bliver formentlig synliggjort yderligere, nu hvor Valencia ser ud til at stå foran en lang pause. God bedring til ham.

Man kan ikke rigtig klandre Fergie for opstillingen i mine øjne. Han skifter mest ud i defensiven, og vi holder nullet. Fabio falder dog igennem, og det samme gør Park. Midtbanen med Fletcher og Gibbo var heller ikke overbevisende.

Kedeligt. Nu skal vi slå Liverpool, og gerne eftertrykkeligt.

Yessir
Manager

« Svar #8578: 15 Sep 2010, 00:30 »

Jeg er meget overrasket over, at en stolt klub som Rangers vil fornedre sig til at spille en sådan omgang "fodbold". Det var noget af det mest destruktive, jeg nogensinde har set.

Du har ikke set ret mange af Rangers kampe i europa de sidste år kan jeg læse. I så fald var det ikke kommet bag på dig, at det nu engang er sådan de spiller, og specielt mod bedre hold end dem selv.

Men jeg kan love dig at det ikke er kommet bag på Ferguson, så det må være hans taktik i sidste ende der fejlede.
Kudos til Rangers for at få et point fra kampen, på trods af hvordan de så end har grebet den an

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #8579: 15 Sep 2010, 10:14 »

Hvad i alverden havde du forventet Rangers ville gøre? Gå ud og angribe fra første fløjt på udebane mod Manchester United med et hold der har været uden indkøb i to år, og ellers generelt bare er blevet dårligere og dårligere. I så fald er det noget af det mest naive jeg længe har hørt.

Jeg vil hellere kalde det taktisk smart, men dog, som Yessir skriver, ikke særligt overraskende.

Vuelve la ilusión

Sider: 1 ... 570 571 [572] 573 574 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010