home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:07:37 RasmusA12 Blogs The Egales #4
I går kl. 21:48:21 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
12 Jan 2026, 22:40 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
11 Jan 2026, 22:20 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
11 Jan 2026, 19:03 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  1 Bruger, 860 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 529 530 [531] 532 533 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1582908 gange)
Newton Heath
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #7950: 30 Jul 2009, 15:24 »

Det er simpelthen så fleksibelt, og jeg tror ikke, at vi for den samme lineup at se tre gange i træk i løbet af sæsonen. Lige nu har jeg ingen anelse om, hvordan Fergie stiller det hele op imod Birmingham, udover at van der Sar, Ferdinand og Rooney starter.

Satser også på at Evra og Carrick starter, men som du siger det, der er masser af muligheder.

United-styrer
Gæst

« Svar #7951: 30 Jul 2009, 17:09 »

Jeg synes, det ville være glimrende, hvis spillerne skiftedes lidt til at sparke frispark. Hargreaves, Giggs, Anderson, Evra, Nani, Rooney, Berbatov, Carrick og Scholes kan alle sparke til en bold, og de har forskellige teknikker, der kan fungere i forskellige situationer.

Straffespark? Hmm ... jeg tror, Carrick ville være en glimrende skytte.

Mht. startopstillingen, så giver det meste af forsvaret, VDS, Evra, Vidic og Rio, sig selv. På højre backen er det enten O'Shea eller Brown. Her hælder til til Wesley.

Jeg går ud fra, at Valencia skal være fast mand på højrefløjen. I modsatte side er jeg ambivalent. Jeg tror ikke på Nani, men er meget begejstret for Park. Problemet med Park er imidlertid hans ringe produktivitet. Ronaldo kompenserede ved at producere uhørt meget, men nu har vi ikke længere Ronaldo og kommer givetvis til at savne flere mål og assists fra venstre side. Jeg håber, at Tosic, Obertan eller Nani (ja, jeg ved godt, det er et long-shot), men jeg er ærlig talt lidt bekymret for venstrefløjen. Som udgangspunkt er Park min mand.

På den centrale midtbane er Carrick vores bedste kort, Scholes og Giggs er efterhånden de svageste. Der vil blive roteret meget, men Fletcher og Carrick er efter min mening de to bedste netop nu.

Og helt fremme giver det sig selv, at Berbatov og Rooney er førstevalg med Owen som reserve.
« Seneste Redigering: 30 Jul 2009, 17:25 af United-styrer » Logged

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #7952: 30 Jul 2009, 18:31 »

Til dem der ikke måtte vide det spiller United finale ved Audi cup kl 20.40 på tv 2 sport! Bare lige en reminder!

Newton Heath
Manager

« Svar #7953: 30 Jul 2009, 20:51 »

Så gælder det Bayern Munchen i Audi Cup. Vores opstilling ser spændende ud:

VDS
Fletcher
Evra
Rio
Evans
Nani
Giggsy
Gibson
Scholesy
Berba
Owen

Go United!

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #7954: 01 Aug 2009, 20:23 »

Det her bliver en af de vigtigste sæsoner for os, vi skal bevise at det ikke var Ronaldo alene, der gav os stor succes.
Målene må lyde:
Mesterskabet skal hjem.
FA-Cup min. kvartfinalen
Champions League min. semifinalen
Carling cuppen og Charity Shield må vel bare være kampe med unge spillere og finpudsning af enkelte ting.

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

ManUtd83
Manager

« Svar #7955: 02 Aug 2009, 11:27 »

Det her bliver en af de vigtigste sæsoner for os, vi skal bevise at det ikke var Ronaldo alene, der gav os stor succes.
Målene må lyde:
Mesterskabet skal hjem.
FA-Cup min. kvartfinalen
Champions League min. semifinalen
Carling cuppen og Charity Shield må vel bare være kampe med unge spillere og finpudsning af enkelte ting.

Jeg er helt enig. Dog ville jeg supergerne se United løfte FA-cup'en igen da det er lang tid siden efterhånden.

På trods af Ronaldo og Tevez' afgange har United klart den bredeste trup, så synes stadig at de er favoritter. Jeg går lidt og håber på, at Liverpool sælger Alonso, for det er en vigtig spiller for dem.

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #7956: 02 Aug 2009, 14:06 »

Ja, FA cuppen kunne være dejlig, men vi kan ikke forlange truppen kan vinde FA-cuppen og mesterskabet, men kunne være mega nice også lad Real og Barca kæmpe om CL guld!

GLEM DEM!

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #7957: 02 Aug 2009, 14:08 »

Altså vi må godt være med i kampen om CL-guld, men vi kan ikke forvente det igen i år. Vi skal bare nå nr. 20 mesterskab før rivalerne!

GLEM DEM!

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #7958: 02 Aug 2009, 14:09 »

på onsdag får i tæsk Wink ved i hvor kampen bliver vist

,,

JKJ
Gæst

« Svar #7959: 02 Aug 2009, 16:40 »

Jeg er helt enig. Dog ville jeg supergerne se United løfte FA-cup'en igen da det er lang tid siden efterhånden.

På trods af Ronaldo og Tevez' afgange har United klart den bredeste trup, så synes stadig at de er favoritter. Jeg går lidt og håber på, at Liverpool sælger Alonso, for det er en vigtig spiller for dem.

Helt enig. Det vil være et stort tilbage skridt for os og imo også et større tab end Ronaldo er for jer...

Men nu må vi se, i får trods alt også svært ved at undvære en midtbane spiller der har scoret ca 20 mål i PL de seneste par sæsoner. En sådan erstatter man heller ikke bare lige Wink

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7960: 03 Aug 2009, 10:57 »

He nej det bliver uden tvivl en svær spiller at erstatte. Men vi har en bred trup, hvor mange kan score mål og hvis selv Anderson kommer i gang på den front også, så står det ikke helt skidt til.

Jeg er som US, mest bekymret for venstre midtbane/fløj. Ferguson udtaler dog også, at han tror på Nani, men at han ikke er så moden som Ronaldo var, i den alder. Der kommer spillernes forskellige opvækst nok ind i billedet. Vi må formode, at den modenhed kommer med tiden, og som sådan skulle næste sæson fra Nanis side, blive bedre end denne, hvilket self heller ikke er så svært Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #7961: 04 Aug 2009, 18:33 »

Hvor mange mål tror i, at jeres nye fuldtidsskadede stjerne, Michael Owen, scorer?

United-styrer
Gæst

« Svar #7962: 04 Aug 2009, 18:38 »

Hvor mange mål tror i, at jeres nye fuldtidsskadede stjerne, Michael Owen, scorer?

Så længe han scorer mere end de fire-fem mål, ham argentineren lavede i sidste sæson, er det fint. Det burde ikke være et problem. Godt indlæg ellers.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #7963: 04 Aug 2009, 20:17 »

15 mål ligesom Ferguson har udtalt. Hvis man skal tro på statistikkerne har Owen scoret i hver anden kamp, og det er desuden meget længe siden han har spillet for et hold som er så meget boldbesiddende og storspillende som United.

Det var dog ikke så pænt pasningspil vi leverede sidste år, men ingen tvivl om at jeg tror at det bliver bedre i år!

Bave
Gæst

« Svar #7964: 04 Aug 2009, 20:25 »

Så længe han scorer mere end de fire-fem mål, ham argentineren lavede i sidste sæson, er det fint. Det burde ikke være et problem. Godt indlæg ellers.
Hvilken argentiner?
Hvis det er Tevez så scorede han 15 mål sidste sæson Smiley

Sider: 1 ... 529 530 [531] 532 533 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010