home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:07:37 RasmusA12 Blogs The Egales #4
I går kl. 21:48:21 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
12 Jan 2026, 22:40 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
11 Jan 2026, 22:20 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
11 Jan 2026, 19:03 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  1 Bruger, 859 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 528 529 [530] 531 532 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1582910 gange)
Caspper
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #7935: 27 Jul 2009, 00:59 »

Jeg synes det er lækkert at læse i medierne i øjeblikket.. Smiley

Og det vil jeg gerne begrunde, først og fremmest har Frank Lampard udtalt at Chelsea ikke behøver nogen store indkøb ligesom Real Madrid, for at slå Manchester United.

Fernando Torres har også udtalt at chancerne for at blive engelske mestre er steget, efter at Ronaldo er blevet solgt til Real Madrid.

Adebayor ringede til Sir Alex (godt nok også til Carlo Ancelotti) og spurgte om de ikke ville købe ham, istedet for at City gjorde det.

Jeg synes det er lækkert..
Glory glory man united Smiley

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #7936: 28 Jul 2009, 22:39 »

Så skal den første kamp ved Audi cup spilles i morgen, den bliver vist på MUTV og Tv 2 sport. Det er nu vi for alvor får at se hvordan vi står til næste sæson, og jeg glæder mig ufattelig meget til at se Antonio Valencia, som jeg har meget lid til.

SirToby
Manager

« Svar #7937: 29 Jul 2009, 10:37 »

Hvor lækkert at den bliver vist på TV2 SPORT! Jeg glæder mig.

Og så er udebanetrøjen i øvrigt blevet offentliggjort: http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={48C41513-A376-4D1F-981D-660FC5BB193E}&newsid=6636908 - tja, jeg synes ikke, at den er grim.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #7938: 29 Jul 2009, 10:40 »

Er der nogle, der har nogen anelse om, hvordan United stiller op til i aftenens kamp?

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

DavidMadsen
Manager

« Svar #7939: 29 Jul 2009, 10:51 »

Hold kæft, hvor er det typisk at den kommer på TV2 Sport når jeg er på camping, og kun har DR1 og TV2.
Men så kan jeg vel forvente et bedre referat fra jeres side Tunge

EDIT: Desuden synes jeg at den nye udebanetrøje er pisse fed. IMO, kan jeg godt lide vores nye trøjer til i år. Jeg er nu i tvivl om jeg skal købe en langærmet hjemme- eller udebanetrøje.Wink
« Seneste Redigering: 29 Jul 2009, 10:59 af DavidMadsen » Logged

SirToby
Manager

« Svar #7940: 29 Jul 2009, 10:55 »

Er der nogle, der har nogen anelse om, hvordan United stiller op til i aftenens kamp?

Jeg kan kun sige, at Valencia starter. Men udover det har der ikke været nogen fingerpeg hen imod noget, og der er jo simpelthen så mange muligheder.

Newton Heath
Manager

« Svar #7941: 29 Jul 2009, 11:20 »

Hvor er det klasse at kampen bliver vist på TV2 Sport, det gør jo bare glædelsen til denne kamp endnu større. Antonio Valencia glæder jeg mig sku til at se, jeg tror og håber at han har nogle kvaliteter der er United værd, såvel som Ronaldo værd.

Jeg kan desuden meget bedre lide vores nye udetrøje, frem for hjemmetrøjen. Regner med at investerer i sådan en trøje med Darren Fletcher på ryggen.  Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #7942: 29 Jul 2009, 12:22 »

Owen Hargreaves sat ud af spillet igen igen igen igen... Mon ikke dette er er starten til enden for hans karriere. Jeg har altså svært ved at se ham komme tilbage på et bare nogenlunde niveau igen, i hvert fald i topfodbold...

http://www.bold.dk/nyt/Nyt-tilbageslag-for-Hargreaves

ManUtd83
Manager

« Svar #7943: 29 Jul 2009, 12:32 »

Owen Hargreaves sat ud af spillet igen igen igen igen... Mon ikke dette er er starten til enden for hans karriere. Jeg har altså svært ved at se ham komme tilbage på et bare nogenlunde niveau igen, i hvert fald i topfodbold...

Nu overdramatiserer du altså meget. Han har gennemgået meget omfattende operationer på begge knæ af den berømte "Knee-whisperer" Dr. Richard Steadman, som blandt andet fiksede van Nistelrooy. Det er klart at der ikke bliver taget chancer med ham på dette tidspunkt.

United-styrer
Gæst

« Svar #7944: 29 Jul 2009, 18:12 »

Det er ikke længe siden, det blev meddelt, at han ville være klar omkring september. Det ville være en stor overraskelse, hvis han kunne deltage i Tyskland. Der er ikke tale om et tilbageskridt, det er ganske forventet.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #7945: 29 Jul 2009, 20:15 »

Jeg er også rigtig meget vild med den nye udebanetrøje. Skal have både hjemme- og udebanetrøjen, med hhv Rooney og Vidic

SirToby
Manager

« Svar #7946: 29 Jul 2009, 20:36 »

Fornuftig debut af Valencia. Han kan sætte sin mand, og det så vi blandt andet, da han scorede, hvor to Boca-spillere kom til kort overfor hans speed.

Ellers acceptabel præstation af holdet. Og dejligt med en lækker, lækker scoring fra Anderson. Det vil vi også gerne se i FA Cuppen, ligaen og Champions League.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #7947: 29 Jul 2009, 20:55 »

Fornuftig debut af Valencia. Han kan sætte sin mand, og det så vi blandt andet, da han scorede, hvor to Boca-spillere kom til kort overfor hans speed.

Ellers acceptabel præstation af holdet. Og dejligt med en lækker, lækker scoring fra Anderson. Det vil vi også gerne se i FA Cuppen, ligaen og Champions League.

Helt sikkert en udmærket kamp af Valencia. Han viser gode takter i dag og han skal nok blive en god spiller for os, det er jeg sikker på. Han har i hvert fald hurtigheden og teknikken til at blive en god erstatning for Ronaldo.

Holdet spillede også okay, men niveauet faldt, som det altid gør, i takt med de mange udskiftninger. Men dejligt at se en scoring fra Anderson, hvis han begynder at score mål bliver han helt sikkert til at spille en nøglerolle for os i den kommende sæson.

SirToby
Manager

« Svar #7948: 30 Jul 2009, 13:46 »

Nå, drenge, hvem er vores nye frisparksskytte? Fergie siger Evra, Carrick, Anderson og Giggs, og umiddelbart vil jeg sige, at Carrick, Anderson og Hargreaves ville være de bedste bud. Har ikke ikke set Evra i aktion på frispark.

Og så skal vi selvfølgelig også diskutere startopstillinger. Der er et utal af muligheder!

Målmænd: van der Sar, Foster, Kuszczak
Højre backs: Neville, Brown, O'Shea, Rafael, Hargreaves
Venstre backs: Evra, O'Shea, Fabio
Centrale forsvarsspillere: Ferdinand, Vidic, Evans, Brown, (Cathcart)
Højre wings: Park, Valencia, Nani, Obertan, Hargreaves, Rooney - derudover Llajic når han ankommer
Venstre wings: Park, Nani, Obertan, Giggs, Rooney, Tosic
Centrale midtbanespillere: Carrick, Anderson, Hargreaves, Giggs, Scholes, Fletcher, Gibson
Angribere: Berbatov, Rooney, Welbeck, Owen, Macheda - derudover Diouf når han ankommer

Det er simpelthen så fleksibelt, og jeg tror ikke, at vi for den samme lineup at se tre gange i træk i løbet af sæsonen. Lige nu har jeg ingen anelse om, hvordan Fergie stiller det hele op imod Birmingham, udover at van der Sar, Ferdinand og Rooney starter.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #7949: 30 Jul 2009, 14:33 »

Jeg er også hundrede procent sikker på at Van der sar, Evra, Ferdinand og Vidic starter inde. Og så tror jeg ellers der bliver roteret meget. Men mon ikke at Fletcher, Carrick får de fleste kampe på den centrale midt ligesom sidste år! Og derudover tror jeg at angrebet bliver skiftet meget ud mellem Konstellation Rooney - Berbatov og Rooney - Owen.

Men vi får at se, der er mange kampe og Fergie plejer at være fremragende til at dosere spillernes kræfter, så de konstant yder det optimale! Vi skal jo gerne igen i år være at finde blandt de bedste i CL, Ligaen og FA cup og sekundært Mickey mouse cup!

Sider: 1 ... 528 529 [530] 531 532 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010