home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:07:37 RasmusA12 Blogs The Egales #4
I går kl. 21:48:21 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
12 Jan 2026, 22:40 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
11 Jan 2026, 22:20 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
11 Jan 2026, 19:03 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  0 Brugere, 784 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 523 524 [525] 526 527 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1583042 gange)
DimitarBerbatov
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #7860: 18 Jul 2009, 14:37 »

Akinfeev kunne bestemt være spændende. Og jeg synes han er en klasse målmand i forhold til hans alder. Han er 1 år yngre end Foster, men imo er han meget bedre!

Præcis også mener jeg bestemt at det er NU tiden er .. Vi er alligevel ved at opbygge et nyt hold efter Ronaldo, så er det da nu tid er for at lave generationsskiftet og V-d-S bliver ikke ligefrem yngre med tiden.. Taget i betragtning af man plejer at sige en målmands bedste alder er omkring de 31-36 såå har Akinfeev da mange år endnu før han rammer sin bedste alder.. Synes i hvert fald man burde undersøge muligheden for at få ham til klubben.. Det skal ikke være for alt i verdenen man henter ham men synes bestemt han kunne være nice og spændende at få til United..

DavidMadsen
Manager

« Svar #7861: 18 Jul 2009, 16:53 »

Vi vandt idag 3-2 mod Malaysian XI på vores Asia Tour. Rooney, Nani og Owen scorede målene. Jeg ved godt at det ikke rigtigt kan bedømmes ud fra modstanderen, men det er fremragende hvis Nani og Owen begge slår i gennem for os i denne sæson!

United-styrer
Gæst

« Svar #7862: 18 Jul 2009, 17:02 »

Nani spillede en dårlig kamp. Men ja, han må meget gerne slå igennem. Jeg bliver dog mere og mere skeptisk. Tosic viste større potentiale i dag.

-LFC-
Manager

« Svar #7863: 21 Jul 2009, 02:29 »

Tager i det som svaghedstegn fra jeres "nye" hold, at i har problemer med at gennemtæve nogle sammensatte malaysiske hold med en del af jeres stjerner? For man burde da umiddelbart forvente, at et sammensat United-hold gennemtæver nogle sammensatte malaysiske hold selv i træningskampe?

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #7864: 21 Jul 2009, 02:32 »

Hvis vi skule være bekymrede for det, så burde Real fansne virkelig være bekymrede, da deres "Galatactico" hold kun kunne vinde 1-0 mod et elendigt hold crazy

Men nej, er slet ikke bekymret. Træningskampe siger mig ikke det store Smiley

19-18!

-LFC-
Manager

« Svar #7865: 21 Jul 2009, 02:36 »

Hvis vi skule være bekymrede for det, så burde Real fansne virkelig være bekymrede, da deres "Galatactico" hold kun kunne vinde 1-0 mod et elendigt hold crazy

Det er også ganske bekymrende for Real, at de kun kan få 1-0 mod Shamrock Rovers, men Shamrock Rovers må unægteligt være stærkere end et sammensat malaysisk hold. Peace

Bave
Gæst

« Svar #7866: 21 Jul 2009, 02:36 »

Shamrock Rovers er da bedre end Malaysian XI Wink

Men ja Træningskampe betyder ikke så meget.

verdenskrig
Manager

« Svar #7867: 21 Jul 2009, 02:42 »

Spændende om diverse united fans ville tage et nyt 4-1 nederlag til liverpool som et svaghedstegn Wink.. Svaret finder vi i den kommende sæson Peace

edit: Men omvendt er det da også et udtryk for styrke når man er så storsindet og giver en flok bortførte malaysiske bønder, troen på at de kan være med Smiley
« Seneste Redigering: 21 Jul 2009, 02:46 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #7868: 21 Jul 2009, 02:45 »

Spændende om diverse united fans ville tage et nyt 4-1 nederlag til liverpool som et svaghedstegn Wink.. Svaret finder vi i den kommende sæson Peace

Jeg forærer dig 10000 freak cash hvis det sker igen i denne sæson  crazy

19-18!

verdenskrig
Manager

« Svar #7869: 21 Jul 2009, 03:02 »

Jeg forærer dig 10000 freak cash hvis det sker igen i denne sæson  crazy
Puha pas på du ikke tager munden for fuld Cool.. Du ved at ny sammensatte hold kan have offdays Djævel

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

United-styrer
Gæst

« Svar #7870: 21 Jul 2009, 11:02 »

Tager i det som svaghedstegn fra jeres "nye" hold, at i har problemer med at gennemtæve nogle sammensatte malaysiske hold med en del af jeres stjerner? For man burde da umiddelbart forvente, at et sammensat United-hold gennemtæver nogle sammensatte malaysiske hold selv i træningskampe?

Så skal der lige kastes lidt grus i maskineriet. Nej, selvfølgelig er det ikke et svaghedstegn. Intensiteten og tempoet har været langt under normalt niveau, men klasseforskellen har været umiskendelig, så snart vi har skruet op for tempoet. Det har været et spørgsmål om at få kampe i benene, og det er sket.

verdenskrig
Manager

« Svar #7871: 21 Jul 2009, 12:28 »

Så skal der lige kastes lidt grus i maskineriet. Nej, selvfølgelig er det ikke et svaghedstegn. Intensiteten og tempoet har været langt under normalt niveau, men klasseforskellen har været umiskendelig, så snart vi har skruet op for tempoet. Det har været et spørgsmål om at få kampe i benene, og det er sket.

Men derfor må det da alligevel være lidt tankevækkende at man ikke kan sætte en flok malaysiske bønder eftertrykkeligt på plads.. Må erkende at jeg som minimum havde forventet en 5/6-0 sejr til jer Smiley

Cool

United-styrer
Gæst

« Svar #7872: 21 Jul 2009, 12:31 »

Nej, jeg synes ikke, det er det mindste tankevækkende. Men hvis det er nok til at give jer forhåbninger, så skal jeg da ikke pille håbet fra jer. Det er ikke noget, jeg bliver kyst af.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7873: 21 Jul 2009, 12:56 »

Hehe der er da forhåbentlig ikke nogen der tager resultater i træningskampe seriøst? Arsenal spillede 2-2 mod Barnet her den anden dag, vi burde jo tvangsnedrykkes til League 2 med sådan et resultat! Wink

-LFC-
Manager

« Svar #7874: 21 Jul 2009, 14:00 »

Hehe der er da forhåbentlig ikke nogen der tager resultater i træningskampe seriøst? Arsenal spillede 2-2 mod Barnet her den anden dag, vi burde jo tvangsnedrykkes til League 2 med sådan et resultat! Wink
Hehe, Barnet må dog unægteligt forventes at være langt bedre og mere sammenspillet end to tilfældigt sammensatte malaysiske hold. Man skal ikke tage træningskampe for noget, synes blot det er er tankevækkende. Tunge

Sider: 1 ... 523 524 [525] 526 527 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010