home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:06:08 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I dag kl. 22:04:13 RasmusA12 Blogs The Egales #5
I dag kl. 20:29:00 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
12 Jan 2026, 22:40 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
11 Jan 2026, 22:20 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  1 Bruger, 797 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 512 513 [514] 515 516 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1583330 gange)
Cesc
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #7695: 08 Jul 2009, 15:32 »

VK @
Hvorfor griner du af KF's argument omkring hans antal kampe? Du nævner jo ikke, hvorfor du synes Fletcher er dårligere end Mascherano.. Du siger bare, at Mascherano er bedre, uden at have noget argument for det? Du har kun påstande omkring at han er bedre. Du nævner intet holdbart argument eller statistik som taler for, at han er en bedre spiller? Du skriver det op, som var det et faktum - og det kun er dig som kan have ret. Det gør du i øvrigt hver eneste gang, for også at gå personligt til dig, som du gør.

Det er jo overhovedet ikke pudsigt at Real Madrid vil have Xabi Alonso og ikke Fletcher. Real Madrid har sagt, at de vil styrke truppen med spanske spillere - så det argument holder heller ikke.

Ærlig talt, synes jeg bare, at du skal drage langt væk fra Manchester United-tråden, da det eneste du i bund og grund laver er, at svine spillerne fra deres klub, altid sætte Liverpools spillere bedre og hakke ned på United.

Det er fuldstændig absurt at kalde den ene bedre end den anden, men gang på gang, forsøger du få skabt debat om hvem af Man Utds og Liverpools spillere der er bedst. Sjovt nok vælger du altid Liverpools spillere, så hvorfor altid føre den evige latterlige debat?

Kan godt være, at jeg er gået lidt hårdt til den, men VK forsøger jo netop altid at føre en debat med ond stemmeføring. Så derfor vil jeg holde den sådan.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7696: 08 Jul 2009, 15:34 »

VK @
Det er jo overhovedet ikke pudsigt at Real Madrid vil have Xabi Alonso og ikke Fletcher. Real Madrid har sagt, at de vil styrke truppen med spanske spillere - så det argument holder heller ikke.

Jeg takker lige for det argument. Igen har du ikke undersøgt sagen K, men bygger dine meninger på mere eller mindre rationelle formodninger Wink

(Og yes, det er i orden at man kun bruger formodninger som argument og prøver at stykke noget sammen uden aty have 100% fakta, så skal man bare heller ikke hænge andre ud for det Wink )

JKJ
Gæst

« Svar #7697: 08 Jul 2009, 15:40 »

VK @
Hvorfor griner du af KF's argument omkring hans antal kampe? Du nævner jo ikke, hvorfor du synes Fletcher er dårligere end Mascherano.. Du siger bare, at Mascherano er bedre, uden at have noget argument for det? Du har kun påstande omkring at han er bedre. Du nævner intet holdbart argument eller statistik som taler for, at han er en bedre spiller? Du skriver det op, som var det et faktum - og det kun er dig som kan have ret. Det gør du i øvrigt hver eneste gang, for også at gå personligt til dig, som du gør.

Ærlig talt, synes jeg bare, at du skal drage langt væk fra Manchester United-tråden, da det eneste du i bund og grund laver er, at svine spillerne fra deres klub, altid sætte Liverpools spillere bedre og hakke ned på United.

Det er fuldstændig absurt at kalde den ene bedre end den anden, men gang på gang, forsøger du få skabt debat om hvem af Man Utds og Liverpools spillere der er bedst. Sjovt nok vælger du altid Liverpools spillere, så hvorfor altid føre den evige latterlige debat?

Kan godt være, at jeg er gået lidt hårdt til den, men VK forsøger jo netop altid at føre en debat med ond stemmeføring. Så derfor vil jeg holde den sådan.

Dette har ikke en pind med emnet at gøre. Men hvad mener du med det?? Det er da den største gang pis jeg længe har hørt.

Hvorfor er det lige vi, Liverpool fan, ikke må gå lidt hårdt til Man U her i tråden?? Når det gælder den anden vej så er der jo ingen grænser... Ja ved godt jeg ikke altid selv er en engel.
Men hvis man som fan af et hold ikke skal forsvare sit hold og spillere hvem skal så forsvare dem??

Jeg husker tydeligt en kamp den 14 marts hvor et hold blev udspillet på hjemmebane af et andet hold. Men alligevel blev holdet der vandt rakket ned, svinet til og hvad ved jeg, i deres egen tråd. Det var deringen der råbte op over, udover de fans af holdet der vandt og "deres" tråd...

Hvis du har så ondt i en hvis del af kroppen synes jeg du skal hoppe ind i din egen tråd og lege hellig!

Cesc
Gæst

« Svar #7698: 08 Jul 2009, 15:42 »

Jeg leger ikke hellig, jeg er hellig.

Det er fortid. Er det ikke fuldstændig lige meget, hvad folk har gjort før? Gør du det samme, er du ikke et hak bedre..

Jamen, så lad mig sige til jer fucking allesammen; hold jer til jeres egne tråde, hvis I ikke har andet end svineri.

Caspper
Manager

« Svar #7699: 08 Jul 2009, 15:45 »

JKJ
Gæst

« Svar #7700: 08 Jul 2009, 15:45 »

Hvis Fletcher er bedre end både Alonso og Mascha, hvorfor er han så ikke blevet nævnt i forbindelse med RM eller Barca??

Masha er OGSÅ blevet sat i forbindelse med RM og mig bekendt er han ikke fra Spanien?? Men Fletcher er stadig ikke sat i forbindelse med Barca...

KF
Landsholdsspiller

« Svar #7701: 08 Jul 2009, 15:48 »

I det mindste er det ikke mig der bruger min fritid på at få andre bannet uden grund. Måske skulle DU lade være med at udstille dig selv!.. Dit fjols  Kys

Hvis du sammenligner Fletcher med xabi alonso, eller mascherano, eller andre verdensklasse midtbanespillere som har et område hvor de er bedre end andre, vil du nok kunne se at fletcher har mangler. I forhold til Toure har han også.. Toure er fysisk samt teknisk langt bedre end fletcher.

Hvad er fletcher helt præcist god til, siden du kan påstå at han lever på mere end sin indstilling... Hvad er hans spidskompetencer, som gør ham til en unik spiller som f.eks xabi der er en pasningskonge, Cambiasso og mascherano der er ægte opryddere og lever på deres taktiske forståelse og evne til at bryde spillet, og Kaka der er en ægte kreatør med højt anlagt teknisk spil?

edit: skal nok svare dig senere kongFjong men skal gå nu Smiley

Kaere VK,
Laeg nu maerke til, hvad jeg skriver. Jeg skriver ikke, at Fletcher laver afleveringer som en David Beckham - eller at han driblers om en Ronaldo. Jeg skriver ikke, at han rydder op paa midtbanen som Makelele, da han var paa toppen. Det eneste, jeg skriver er: Fletcher lever paa andet end hans indstilling - ellers fik han ikke +25 kampe for et United-hold  som i sidste saeson godt kunne kaldes verdens bedste klubhold (delt med Barca, I know). Det faar en spiller, der kun lever paa sin indstilling (som du skrev, han gjorde) IKKE.

Citat af: verdenskrig
Men dit og KF's bedste argument er jo at han har spillet mange kampe .. Okay men så siger vi da bare at Skrtel også er en klassespiller, der er helt uundværlig, og som har mange kompetencer for han fik også hovedparten af vores kampe.. Selvom enhver kan se at hans spil udelukkende er koncentreret om det defensive, og han ikke magter at bygge spillet op..

Det her kan jeg jo kun le af. Du kan nemlig IKKE bruge det som argument her, da Liverpool jo netop IKKE kan betegnes som et af verdens bedste klubhold. Det siger derfor meget mindre om Skrtels kompetencer end det goer om Fletchers. I oejeblikket er det jo klart, at det alt andet lige som udgangspunkt vil kraeve stoerre evner at faa 25 kampe paa United-holdet end paa Liverpool-holdet. Akkurat ligesom man kan antage, at det var omvendt i 80'erne.

Du taager rundt i din egen verden, og du forholder dig slet ikke til, hvad jeg og KongFjong skriver, VK. Du faar ting ud af vores indlaeg, som du selv digter. Det er dumt.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

verdenskrig
Manager

« Svar #7702: 08 Jul 2009, 15:50 »

Hehe kære VK, mit argument er skam ikke at han spiller mange kampe. Mit argument er at han spiller flere kampe end alle andre, minus Carrick, på den centrale midtbane på et af verdens bedste klubhold.

Du beskriver ham som kompetence FATTIG. Hvordan kan det forstås anderledes end at du mener han ikke har nogen kompetencer? Jeg argumenterer på ingen måde for, at han har spidskompetencer som en eminemt teknik, eller fantastisk hurtighed. Jeg argumenter bare for, at han ikke er hr-hvem-som-helst som du ligger op til.

Mht. Giggs, så har du ret, den diskussion er vidst lukket mange gange, eller forsøgt på ihf. også at Utd-fans.

Actim Index-listen er en god indikater på hvor spilleren ligger. Du har ret i, at selvom den bruger mange parametrer, giver den en fordel til spillere der er mest offensive. Alligevel kan en målmand som Reina ligge højt. Er det fordi han er Liverpool-keeper eller fordi han er god? Smiley

Jeg ved da virkeligt ikke hvorfor Barca er interesseret i Mascharano eller Real i Alonso. Men et af deres argumenter er helt sikkert at de er sydlændinge, og at Fletcher på ingen måde passer ind i La Primera med hans spillestil.

Min pointe er: Læs nu hvad jeg skriver og hvad du skriver VK. Du bruger ordet kompeteneFATTIG om Fletcher, det kan jeg ikek forstå særlig positivt og jeg skriver INTET sted at Fletcher har spidskompetencer som Alonsos pasningsstyrke. Men jeg mener til gengæld at han har et fighterhjerte der slår Alonsos med flere længder og måske endda Mascheranos. Det har været vitalt i den netop overståede sæson for at give frihed til offensiven og specielt Ronaldo, som jo var en type spiller I ikke havde plads til i jeres system, hvor alle skal arbejde for hele holdet.

Måske det bliver sådan hos os i den kommende sæson, måske Fletcher så ikke vil få så mange kampe eller blive lige så fremtrædende, hvem ved. Men I bruger én halvsæson gode spil og form, til at fremtone jer selv som om I var fortjente mestre, så må jeg vel også bruge Fletchers fremragende sæson, som en indikator på, at han nok ikke er så fattig på kompetencer endda... Smiley

Så med andre ord er vi slet ikke så uenige alligevel Peace

For når jeg siger kompetence fattig mener jeg at han naturligvis kan det basale, og derudover lever på sin indstilling.. KF får det jo fremstillet som om jegsyntes han INTET kan overhovedet, og det er jo ikke det jeg mener..

Det jeg mener er at han er ok i de fleste af spillets facetter, men han har ingen kompetence udover sin mentalitet der hæver ham op til værende en klassespiller på niveau med toure, som jeg faktisk mener er bedre end fletcher i nærmest alle facetter af spillet Smiley

Jeg skal dertil erkende at jeg burde have brugt et andet ord der måske havde beskrevet det jeg mener mere rammende..

For naturligvis er Fletcher ingen dårlig spiller, men personligt ser jeg ikke noget lys i ham fordi han ikke er rigtig god til et eller andet!.. Jeg mener jo at en spiller på det niveau skal have en decideret spidskompetence og gerne flere rent teknisk eller taktisk... Fletcher er ok, men den spidskompetence kan jeg ikke få øje på udover hans mentalitet Peace

Men sjovt at KF siger at han må have mere end sin indstilling når man spiller så mange kampe, mens du så siger at det rent faktisk som jeg selv sagde er det han er bedst til..  Smiley

VK @

Masch er vel klasser over de fleste andre opryddere i at bryde spillet, og dermed vil det sige at hans største kompetence er placering og tackling.. Det er hans spidskompetencer og her overgår han imo fletcher og de fleste andre i verden.. selvom en spiller som cambiasso siges at være nogenlunde lige så god, men mindes ikke at have set en kamp med ham længe så det kan jegikke udtale mig om Smiley

Og desuden mener jeg naturligvis at jeg har ret, hvis jeg ikke mente det ville jeg ikke gide diskutere emnet Smiley..

Desuden sjovt du siger at jeg kun er her for at svine liverpool.. Jeg er også altid kritisk om liverpool, men lige omkring masch-gerrard-xabi kan jeg ikke sætte en finger på dem..

Hvis du nu åbnede øjnene vil du vide at jeg rent faktisk lige har draget Skrtel ind i debatten som en spiller der ikke er god nok.. Hov hva, måske skulle du LÆSE HVAD JEG SRIVER FØR DU SVINER MIG  Grin..

Og igen forkert.. Jeg vælger ikke hvem som helst der er bedst, jeg vælger dem som er bedst.. Torres, xabi-masch-gerrard er faktisk de eneste spillere jeg har indkluderet i disse diskussioner fordi jeg mener de overgår uniteds.. At uniteds fans så er uenige er jo fint nok, så har man grundlag for at diskutere det..

Og forsøger jeg at føre en debat med ondsindet stemning Rullende Øjne?.. det må du gerne lige hive nye beviser frem for at jeg gør, for det mindes jeg da ikke selv at jeg gør længere..

Var der mere du havde at udsætte på mig nu du er i gang  Wink Opstemt

Jeg takker lige for det argument. Igen har du ikke undersøgt sagen K, men bygger dine meninger på mere eller mindre rationelle formodninger Wink

(Og yes, det er i orden at man kun bruger formodninger som argument og prøver at stykke noget sammen uden aty have 100% fakta, så skal man bare heller ikke hænge andre ud for det Wink )

Nå okay det forklarer jo hvorfor real madrid er interesseret i rossi fra roma , Ribery, og har købt kaka samt ronaldo Smiley.. Det handler ikke om at undersøge..

Real vil købe de bedste spillere i verden til deres positioner, og det er netop det de gør. Er den bedste spiller til den post englænder vil de da sikkert forsøge at hente ham hvis det er muligt..

Og helt ærligt.. Jeg gider da simpelthen ikke surfe rundt på nettet i en time efter ting der bakker op hvad jeg mener.. er noget forkert må folk jo bare sige hvordan det står til Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Cesc
Gæst

« Svar #7703: 08 Jul 2009, 15:51 »

JKJ @
Jeg har på intet tidspunkt sagt at Fletcher er bedre. Det er bare VK, der har startet en diskussion om, at han har skills eller ej. Dertil nævner han så, at de to er bedre, men ingen har sagt at Fletcher er bedre. Jeg er da fuldstændig enig med VK i, at de to Liverpool-folk er bedre, jeg synes bare det er noget pjat at hive den op gang på gang.

Og hvis du læser mit indlæg, og det nedenunder, forstår du hvorfor Fletcher ikke er rygtet til RM.
Og lad mig lige uddybe omkring Barcas interesse for Mascherano og Reals for Alonso: Jeg forstår dem skam meget vel. De er begge to klassespillere Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #7704: 08 Jul 2009, 15:53 »

Jeg leger ikke hellig, jeg er hellig.

Det er fortid. Er det ikke fuldstændig lige meget, hvad folk har gjort før? Gør du det samme, er du ikke et hak bedre..

Jamen, så lad mig sige til jer fucking allesammen; hold jer til jeres egne tråde, hvis I ikke har andet end svineri.

Jeg ønsker ikke svineri, selvom det måske ser sådan ud engang imellem, men igen det skal gå begge veje.

Stort set hvergang en Liverpool mand kommer ind med en mening her om Man U, og så kan den være aldrig så objektiv så kan man regne med at få en over nakken.

Da jeg selv var blandet ind i den heftige og til tider kanp så kønne diskution i Liverpool tråden, var der som VK nævnte mange-rigtig mange der kom med modargumenter hvorfor Villa ikke skulle til os, alligevel blev vi til sidst svinet til og fik at vide vi intet viste om vores hold... Den udviklede sig så som sagt til noget mindre kønt og det var jeg desværre end af grundene til
Men et eller andet måtte der jo ske når man efter jeg ved ikke hvor mange indlæg og sider havde en bruger der stadig ikke fattede en skid eller overhovedet gad lytte til noget som helt...

Vi skal lade fortiden ligge, fair nok. Men hvorfor mener du så VK vil op på ondt stemmeføring?? Han er da oppe på præcis det samme stemmeføring som andre her i tråden, men skal han dømmes pga hans fortid??

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7705: 08 Jul 2009, 15:55 »

Dette har ikke en pind med emnet at gøre. Men hvad mener du med det?? Det er da den største gang pis jeg længe har hørt.

Hvorfor er det lige vi, Liverpool fan, ikke må gå lidt hårdt til Man U her i tråden?? Når det gælder den anden vej så er der jo ingen grænser... Ja ved godt jeg ikke altid selv er en engel.
Men hvis man som fan af et hold ikke skal forsvare sit hold og spillere hvem skal så forsvare dem??

Jeg husker tydeligt en kamp den 14 marts hvor et hold blev udspillet på hjemmebane af et andet hold. Men alligevel blev holdet der vandt rakket ned, svinet til og hvad ved jeg, i deres egen tråd. Det var deringen der råbte op over, udover de fans af holdet der vandt og "deres" tråd...

Hvis du har så ondt i en hvis del af kroppen synes jeg du skal hoppe ind i din egen tråd og lege hellig!

For min skyld må I hjertens gerne gå til den her i tråden, man skal så bare ikke blive sur når andre gør det samme Wink

Mht. diskussionen i Liverpool-tråden, hvorfor hidsede I jer så sådan op, hvis det var tydeligt for jer at manden ikke havde forstand på det han snakkede om? Lad ham dog snakke så....

Synes sgu det er lidt tudefjæs...

verdenskrig
Manager

« Svar #7706: 08 Jul 2009, 15:57 »

Hvis Fletcher er bedre end både Alonso og Mascha, hvorfor er han så ikke blevet nævnt i forbindelse med RM eller Barca??

Masha er OGSÅ blevet sat i forbindelse med RM og mig bekendt er han ikke fra Spanien?? Men Fletcher er stadig ikke sat i forbindelse med Barca...

Fordi Fletcher ikke er spanier og dem vil real kun købe Hævet Øjenbryn.. Selvom de ikke har hentet en eneste spanier endnu   Peace
Kaere VK,
Laeg nu maerke til, hvad jeg skriver. Jeg skriver ikke, at Fletcher laver afleveringer som en David Beckham - eller at han driblers om en Ronaldo. Jeg skriver ikke, at han rydder op paa midtbanen som Makelele, da han var paa toppen. Det eneste, jeg skriver er: Fletcher lever paa andet end hans indstilling - ellers fik han ikke +25 kampe for et United-hold  som i sidste saeson godt kunne kaldes verdens bedste klubhold (delt med Barca, I know). Det faar en spiller, der kun lever paa sin indstilling (som du skrev, han gjorde) IKKE.

Det her kan jeg jo kun le af. Du kan nemlig IKKE bruge det som argument her, da Liverpool jo netop IKKE kan betegnes som et af verdens bedste klubhold. Det siger derfor meget mindre om Skrtels kompetencer end det goer om Fletchers. I oejeblikket er det jo klart, at det alt andet lige som udgangspunkt vil kraeve stoerre evner at faa 25 kampe paa United-holdet end paa Liverpool-holdet. Akkurat ligesom man kan antage, at det var omvendt i 80'erne.

Du taager rundt i din egen verden, og du forholder dig slet ikke til, hvad jeg og KongFjong skriver, VK. Du faar ting ud af vores indlaeg, som du selv digter. Det er dumt.

Nej det har du ret i, men du mangler stadig at fortælle hvad han er dygtig til, andet end at kunne de basale ting og have en super indstilling Smiley

Hmm syntes dog det er meget godt klaret at ende som nr 2 i verdens bedste liga, og slå mestrene to gange i samme turnering. ved ikke helt Hvilken drømmeverden du lever i hvis du ikke menr liverpool er et af verdens bedste hold..

Med andre ord.. Mit Skrtel argument er lige så brugbart som dit Fletcher ditto!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Cesc
Gæst

« Svar #7707: 08 Jul 2009, 15:57 »

VK @
Er enig med din påstand om Masch. Forstår bare ikke, hvorfor du bringer en diskussion op omkring en United-spiller, der er blandt de vigtigste på deres hold. Selvfølgelig har han skills, hvis han er en af de vigtigste skikkelser på de tredobbelte mestres hold.

Har da læst det med Skrtel, for imodsætningen til dig, vælger jeg at læse indlægget, også mellem linjerne, før jeg bringer et indlæg på banen. Jeg har set det, læst det og fortolket det, men det er da meget fint du vælger fucking én gang at tage Skrtel i debatten. Vi alle ved jo godt, at han ikke ligefrem er den vigtigste på jeres hold. Du plejer bare, at sætte Liverpoolspillerne højere end Uniteds.

Mit indlæg var lavet i grund for, jeg ikke forstår du har startet en diskussion omkring Fletcher - der godt kan spille fodbold, ellers var han ikke Unitedspiller. Du har nærmest selv lukket debatten - og det vi begiver os ud i, er mundhug og intet andet..

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7708: 08 Jul 2009, 15:58 »

Arrrghhh hvor postulerer jeg (vi) at han er bedre end de to? Det var dog irriterende at man ikke engang kan forvente at folk læser det man skriver, men i stedet læser det man tror jeg (vi) skriver...

Cesc skyder jo ret meget af den argumentation omkring hvorfor det er at Barca/Real vil have Mascha/Alonso og ikke Fletcher, ned... Hvornår har en britisk spiller haft succes i Italien/Spanien? Beckham havde vel kun acceptabel succes... Alonso og Mascharano passer bare langt bedre ind i de ligaer, SPECIELT den spanske. SÅ det er faktisk et ret tyndt argument. End ikke Roy Keane, en af verdens bedste på den position da han var på toppen, ville jo blive aktuel for de to klubber, ISÆR ikke Real.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #7709: 08 Jul 2009, 16:03 »

Nej det har du ret i, men du mangler stadig at fortælle hvad han er dygtig til, andet end at kunne de basale ting og have en super indstilling Smiley

Hmm syntes dog det er meget godt klaret at ende som nr 2 i verdens bedste liga, og slå mestrene to gange i samme turnering. ved ikke helt Hvilken drømmeverden du lever i hvis du ikke menr liverpool er et af verdens bedste hold..

Med andre ord.. Mit Skrtel argument er lige så brugbart som dit Fletcher ditto!

Oeh, hvorfor skal jeg fortaelle dig det? Jeg paastaar jo ikke, at han kan andet end de basale ting? Hvorfor er det, du laeser noget, jeg ikke skriver? Anyway, saa kan dygtig jo defineres vidt og bredt, og i min optik er Fletcher sgu 'dygtig' i de fleste af spillets facetter.

Verdens bedste klubhold er Barcelona & Man Utd. Det er dog ligegyldigt. Jeg kunne ogsaa bare have skrevet, af Liverpool og United ikke er i samme liga, hvad angaar klasse. United ER (eller var i hvert fald i sidste saeson) en klasse over Liverpool. 25 kampe for United siger paa nuvaerende tidspunkt mere paa CV'et end 25 kampe goer for Liverpool. Det er du forhaabentlig enig med mig i? Dermed holder din argumentation ikke. Kan du ikke forstaa det, saa giv dig til at laese vores indlaeg igen - og forhold dig til, hvad VI SKRIVER - ikke hvad, du tror vi mener.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Sider: 1 ... 512 513 [514] 515 516 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010