home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:06:08 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I dag kl. 22:04:13 RasmusA12 Blogs The Egales #5
I dag kl. 20:29:00 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
12 Jan 2026, 22:40 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
11 Jan 2026, 22:20 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  1 Bruger, 797 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 511 512 [513] 514 515 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1583325 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #7680: 08 Jul 2009, 11:07 »

Jeg vil da til enhver tid foretrække Toure frem for Anderson, Hargreaves, scholes, og fletcher.. Giggs er kant, og gibson ved jeg ikke men han er med garanti ikke god nok til fast plads..

Specielt taget i betragtning af at scholes og giggs er oppe i årene og næppe holder mere end en-to sæsoner endnu..

Toure ville kunne danne en kanon midtbane med carrick ved sin side, og uden tvivl bidrage med mere centralt end nogle af de andre ovennævnte spillere Smiley

Haha. Din "Giggs er kant"-kommentar udtrykker vist glimrende, hvor meget du ved om Manchester United. Ryan Giggs er netop (fejlagtigt, javist) blevet kåret til årets spiller i Premier League. Han har kun spillet central midtbane.

Jeg mener personligt, at Hargreaves, Fletcher, Scholes, Carrick og Giggs er mindst på niveau med Yaya Touré, og jeg er ikke et øjeblik i tvivl om, at Anderson bliver bedre. Vi kan ikke bruge Yaya Touré til noget som helst, og som BwJ påpeger, har han desuden netop forlænget sin kontrakt med Barca. Gudskelov.

verdenskrig
Manager

« Svar #7681: 08 Jul 2009, 11:47 »

Haha. Din "Giggs er kant"-kommentar udtrykker vist glimrende, hvor meget du ved om Manchester United. Ryan Giggs er netop (fejlagtigt, javist) blevet kåret til årets spiller i Premier League. Han har kun spillet central midtbane.

Jeg mener personligt, at Hargreaves, Fletcher, Scholes, Carrick og Giggs er mindst på niveau med Yaya Touré, og jeg er ikke et øjeblik i tvivl om, at Anderson bliver bedre. Vi kan ikke bruge Yaya Touré til noget som helst, og som BwJ påpeger, har han desuden netop forlænget sin kontrakt med Barca. Gudskelov.

OKay ved ikke hvordan jeg så altid har kunne gået med troen på at giggs var kant, og at jeg har følt det har set sådan ud når united har spillet.. Men nuvel min fejl!.. Men at sige at det udtrykker hvor meget jeg ved om UNited ved jeg nu ikke..

At du foretrækker disse spillere frem for en af verdens bedste defensive midtbanemænd viser vel lige så meget hvor subjektiv du er i din vurdering af egne spillere.. Hvis jeg nu skal være lige så latterlig at høre på som du var der Smiley

Hargreaves er altid skadet, fletcher en en udemærket allrounder, men slet ingen klassespiller og jeg kan ærlig talt ikke forstå hvorfor i United fans er så forblændet af ham Huh crazy

Scholes har set bedre dage, og giggs.. Jamen han er slet ikke den samme type som Toure, og derfor kan du ikke sammenligne da de tilbyder forskellige ting til deres hold.. Plus at hans karriere også synger på sidste vers.

Anderson er jeg enig i kan blive lige så god, men med streg under kan.. For han er det ikke pt, og lige nu mener jeg at en midtbane med toure-carrick ville se rigtig godt ud for jer.. For toure tilbyder noget ingen af de andre udover hargreaves tilbyder og han er konstant skadet.. Såå det er bare det jeg mener Smiley

Men at i ikke vil have ham og med garanti alligevel aldrig ville få ham selvom i ville er jo en helt anden side af sagen  Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

United-styrer
Gæst

« Svar #7682: 08 Jul 2009, 12:05 »

Omvendt kan jeg vel spørge: Hvis du har fulgt United så tæt, at du har et så indgående kendskab til vores spillere, hvordan er det så gået forbi din næse, at Giggs for længst er blevet omskolet fra fløj til central midtbanespiller?

Vi er tilbage ved den skønsmæssige vurdering, der i høj grad afhænger af øjnene, der ser. Jeg ser ikke Yaya Touré som en bedre spiller end dem, vi allerede har, og i hvert fald ikke som en væsentlig forstærkning. Der er positioner, hvor vi har væsentlig mere brug for forstærkning.
« Seneste Redigering: 08 Jul 2009, 12:26 af United-styrer » Logged

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7683: 08 Jul 2009, 13:06 »

Sjovt at en Utd fan kan blive klandret af Liverpool-fans i Liverpool-tråden, for at være komme med sin mening om Liverpools taktik osv. med argumenter som "du ved ikke nok om klubben" og så træder der en Liverpool-fan ind og viser at han ikke ved alt om Utd Wink Moral er godt, dobbeltmoral er dobbelt så godt Smiley

Anways, gider end ikke kigge Toures vej. Jeg vil tillade mig at tage min overfrakke af Man Utds kendte arrogance på og sige, at den centrale midtbane vi har pt. er en superb blandiond af talent og rutine. Rutinen med Giggs og Scholes (Som dog gerne må højne niveauet fra sidste sæson) og talentet i Darren Gibson (Som dog rygtes til at blive solgt desværre) og Anderson, sammen med spillere som Carrick, Fletcher og Hargreaves i deres bedste alder.

Det er jo klart, at Liverpool-fans bliver ved med at misforstå Fletcher og det han giver holdet. Sådan har det også altid været med Gaz og alligevel var han på landsholdet, kaptajn i Utd og har været med stort set hele vejen i de sidste knapt 20 år med adskillige titler. Gider end ikke argumentere for hvorfor Fletcher er så vigtigt, blot konstatere at han havde en kanon sæson der desværre sluttede lidt sørgeligt.

Som U's skriver, skal vi forstærkes andre steder end den centrale midtbane, først og fremmest i forrest række. Jeg må dog indrømme at jeg synes Ferguson griber indkøbspolitikken spændende an. Man bliver ved med at hente helt unge talenter som McGinty og Massacci, og samtidigt henter man lidt ældre talenter som Valencia og Obertan. Bliver de suppleret med en stjerneangriber ekstra så vi har fire angribere (og hvor spændt er jeg i øvrigt lige på at se Owen i aktion? Smiley ), har vi den nok bredeste trup i Europa, og bredere end sidste sæson.

Og så er jeg i øvrigt meget spændt på om salget af Ronaldo, kan løsne Nani fra de forventninger og sammenligninger han synes at have lidt under, eller om de nu bliver endnu større og det ender med et salg til næste sommer.

verdenskrig
Manager

« Svar #7684: 08 Jul 2009, 13:57 »

Sjovt at en Utd fan kan blive klandret af Liverpool-fans i Liverpool-tråden, for at være komme med sin mening om Liverpools taktik osv. med argumenter som "du ved ikke nok om klubben" og så træder der en Liverpool-fan ind og viser at han ikke ved alt om Utd Wink Moral er godt, dobbeltmoral er dobbelt så godt Smiley

Det andet gider JEG end ikke kommentere på da meget lidt af det har med toure at gøre, og jeg ved vi ikke bliver enige så gider ikke engang forsøge.. Du ser dig blind på fletcher som i mine øjne er en temmelig kompetence fattig spiller, men som lever som sin indstilling.. Er du tilfreds med det så fred være med det Smiley.. Og jeg har aldrig set gaz spille så kan ikke udtale mig om ham!

Men jeg syntes nemmelig slet ikke det her er dobbelt moralsk.. For modsat ham i vores tråd erkender jeg bare min fejl og vader ikke videre i det.. Plus at jeg ikke hårdnakket bliver ved med at påstå at i skal købe ham som fjolset i vores tråd gjorde med villa, men bare konkludere at jeg syntes han ville styrke jer centralt.. At i har mere brug for styrkelse på andre pladser kan alle se, men derfor kan man jo sagtens diskutere emnet når det bliver bragt på banen!.. Og alle ved jo at i ikke får ham.. Men når US så konkludere at de spillere i har centralt mindst er på niveau med toure, må jeg slå i bordet.. For det mener jeg på ingen måde er sandt!..

Så drop bare dit dobbelt moral fis, for det har intet med det at gøre.. Det handler bare om at en liverpool fan kommer med sit syn på sagen, uden hårdnakket at påstå at jeg ved mere om united end jer..

Hvilken relevans har det i øvrigt at jeg er liverpool fan.. Forbyder det mig at komme herind og fortælle jer hvad jeg mener?

Syntes resten af dit indlæg er fint nok, men den første del er decideret kvalmende og bringer intet debat overhovedet..

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KF
Landsholdsspiller

« Svar #7685: 08 Jul 2009, 14:37 »

verdenskrig, hold nu op med at udstille dig selv.

En spiller, der faar +25 kampe paa et United-hold, som vinder Premier League og kommer i finalen i CL, har mere at have det i end sin indstilling.

Alt andet er jo absurd at paastaa.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7686: 08 Jul 2009, 14:52 »

Det andet gider JEG end ikke kommentere på da meget lidt af det har med toure at gøre, og jeg ved vi ikke bliver enige så gider ikke engang forsøge.. Du ser dig blind på fletcher som i mine øjne er en temmelig kompetence fattig spiller, men som lever som sin indstilling.. Er du tilfreds med det så fred være med det Smiley.. Og jeg har aldrig set gaz spille så kan ikke udtale mig om ham!

Men jeg syntes nemmelig slet ikke det her er dobbelt moralsk.. For modsat ham i vores tråd erkender jeg bare min fejl og vader ikke videre i det.. Plus at jeg ikke hårdnakket bliver ved med at påstå at i skal købe ham som fjolset i vores tråd gjorde med villa, men bare konkludere at jeg syntes han ville styrke jer centralt.. At i har mere brug for styrkelse på andre pladser kan alle se, men derfor kan man jo sagtens diskutere emnet når det bliver bragt på banen!.. Og alle ved jo at i ikke får ham.. Men når US så konkludere at de spillere i har centralt mindst er på niveau med toure, må jeg slå i bordet.. For det mener jeg på ingen måde er sandt!..

Så drop bare dit dobbelt moral fis, for det har intet med det at gøre.. Det handler bare om at en liverpool fan kommer med sit syn på sagen, uden hårdnakket at påstå at jeg ved mere om united end jer..

Hvilken relevans har det i øvrigt at jeg er liverpool fan.. Forbyder det mig at komme herind og fortælle jer hvad jeg mener?

Syntes resten af dit indlæg er fint nok, men den første del er decideret kvalmende og bringer intet debat overhovedet..

Hehe jeg erkender skam gerne mandens påståelighed kontra din, men jeg fattede bare ikke hvordan samtlige Liverpool-fans kunne gå i baglås og tripple spagat, når det er SÅ tydeligt at han ikke ændrer mening Wink Vedkommende var påståelig, men han diskuterede jo også bare et omtalt emne i tråden. Så gik han med på galajen da I begyndte at modargumentere og han syntes det var sjovt, og nemt, at pisse jer af. Og hvorfor skal han erkende sin fejl, hvis ikke han mener det er en fejl? Det var vidst to vidt forskellige ting, da du påstår noget der kan modbevises af fakta, mens hans påstulater bygger på spekulationer ingen kan bevise før efter et evt. formations-skifte hos Liverpool Wink Det er da svært at erkende sin fejl ud fra en teoretisk diskussion, når man ikke kender "resultatet" frem for en faktuel fejl Wink

Og det har ingen relevans at du er Liverpool-fan i konteksten omkring diskussionen gående på Yaya Toure, det nævner jeg så vidt jeg ved heller ikke Smiley

Og nej, det bringer muligvis ingen debat, men derfor kan jeg vel godt udtrykke min forundring? Selvom det også kaldes et DEBATforum, så er et forum vel også et sted hvor man kan give udtryk for sin mening, uden at det nødvendigvis i 100% af tilfældende, skal ligge op til debat?

verdenskrig
Manager

« Svar #7687: 08 Jul 2009, 14:59 »

En spiller, der faar +25 kampe paa et United-hold, som vinder Premier League og kommer i finalen i CL, har mere at have det i end sin indstilling.

I det mindste er det ikke mig der bruger min fritid på at få andre bannet uden grund. Måske skulle DU lade være med at udstille dig selv!.. Dit fjols  Kys

Hvis du sammenligner Fletcher med xabi alonso, eller mascherano, eller andre verdensklasse midtbanespillere som har et område hvor de er bedre end andre, vil du nok kunne se at fletcher har mangler. I forhold til Toure har han også.. Toure er fysisk samt teknisk langt bedre end fletcher.

Hvad er fletcher helt præcist god til, siden du kan påstå at han lever på mere end sin indstilling... Hvad er hans spidskompetencer, som gør ham til en unik spiller som f.eks xabi der er en pasningskonge, Cambiasso og mascherano der er ægte opryddere og lever på deres taktiske forståelse og evne til at bryde spillet, og Kaka der er en ægte kreatør med højt anlagt teknisk spil?

edit: skal nok svare dig senere kongFjong men skal gå nu Smiley

« Seneste Redigering: 08 Jul 2009, 15:02 af verdenskrig » Logged

Cool

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7688: 08 Jul 2009, 15:00 »

Hehe ja, jeg er den der ser mig blind på den totalt kompetencefattige spiller Darren Fletcher som var savnet på den centrale midtbane i finalen mod Barca Wink

Men jeg trækker mig gerne fra debatten og konkluderer at Fletcher ikke er på Gerrards niveau, ergo må han jo være kompetence-fattig Smiley

Og Fletchers 25 kampe i Premier League og 8 kampe i Champions League, der kun tangeres af Michael Carrick (24 + 9) i sidste sæson, fortæller jo alt om hvilken meget lille betydning han har for Utds centrale midtbane. Og hans 3 mål og 0 assists i de 33 kampe, der slås klart af Javier Mascharanos 2 assists i tilsvarende 35 kampe i de to turneringer, beviser jo yderligere hvor hans kompetencer halter helt vildt Smiley

Ironi kan være anvendt Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7689: 08 Jul 2009, 15:11 »

I det mindste er det ikke mig der bruger min fritid på at få andre bannet uden grund. Måske skulle DU lade være med at udstille dig selv!.. Dit fjols  Kys

Hvis du sammenligner Fletcher med xabi alonso, eller mascherano, eller andre verdensklasse midtbanespillere som har et område hvor de er bedre end andre, vil du nok kunne se at fletcher har mangler. I forhold til Toure har han også.. Toure er fysisk samt teknisk langt bedre end fletcher.

Hvad er fletcher helt præcist god til, siden du kan påstå at han lever på mere end sin indstilling... Hvad er hans spidskompetencer, som gør ham til en unik spiller som f.eks xabi der er en pasningskonge, Cambiasso og mascherano der er ægte opryddere og lever på deres taktiske forståelse og evne til at bryde spillet, og Kaka der er en ægte kreatør med højt anlagt teknisk spil?

edit: skal nok svare dig senere kongFjong men skal gå nu Smiley

Hehe i orden, så har du samtidigt mulighed for at tjekke listen her og svare mig på, hvor Mascherano er at finde?

verdenskrig
Manager

« Svar #7690: 08 Jul 2009, 15:16 »

Hehe jeg erkender skam gerne mandens påståelighed kontra din, men jeg fattede bare ikke hvordan samtlige Liverpool-fans kunne gå i baglås og tripple spagat, når det er SÅ tydeligt at han ikke ændrer mening Wink Vedkommende var påståelig, men han diskuterede jo også bare et omtalt emne i tråden. Så gik han med på galajen da I begyndte at modargumentere og han syntes det var sjovt, og nemt, at pisse jer af. Og hvorfor skal han erkende sin fejl, hvis ikke han mener det er en fejl? Det var vidst to vidt forskellige ting, da du påstår noget der kan modbevises af fakta, mens hans påstulater bygger på spekulationer ingen kan bevise før efter et evt. formations-skifte hos Liverpool Wink Det er da svært at erkende sin fejl ud fra en teoretisk diskussion, når man ikke kender "resultatet" frem for en faktuel fejl Wink

Og det har ingen relevans at du er Liverpool-fan i konteksten omkring diskussionen gående på Yaya Toure, det nævner jeg så vidt jeg ved heller ikke Smiley

Og nej, det bringer muligvis ingen debat, men derfor kan jeg vel godt udtrykke min forundring? Selvom det også kaldes et DEBATforum, så er et forum vel også et sted hvor man kan give udtryk for sin mening, uden at det nødvendigvis i 100% af tilfældende, skal ligge op til debat?

Hvis 20 liverpool fans der ser samtlige af liverpools kampe siger at det ikke vil virke med villa, og at vi spiller et system hvori villa ikke passer ind medmindre han vil være bænkevarmer, ja så er man ignorant..

Det sjove var bare at han let og elegant hele tiden formåede at tale udenom det faktum at benitez ikke ændrer til 4-4-2.. Så når han sku forklare hvor villa ku spille i vores nuværende system kunne han det ikke Smiley..

Jeg kan ikke helt se at det er være end at jeg siger at toure kunne styrke jeres midtbane, og jeg bortset fra carrick ser ham som værende bedre end de andre i har.. Specielt når i alligevel ikke køber ham Smiley

Hehe ja, jeg er den der ser mig blind på den totalt kompetencefattige spiller Darren Fletcher som var savnet på den centrale midtbane i finalen mod Barca Wink

Men jeg trækker mig gerne fra debatten og konkluderer at Fletcher ikke er på Gerrards niveau, ergo må han jo være kompetence-fattig Smiley

Og Fletchers 25 kampe i Premier League og 8 kampe i Champions League, der kun tangeres af Michael Carrick (24 + 9) i sidste sæson, fortæller jo alt om hvilken meget lille betydning han har for Utds centrale midtbane. Og hans 3 mål og 0 assists i de 33 kampe, der slås klart af Javier Mascharanos 2 assists i tilsvarende 35 kampe i de to turneringer, beviser jo yderligere hvor hans kompetencer halter helt vildt Smiley

Ironi kan være anvendt Smiley

Så fordi han har spillet 25 kampe, er han pludselig en klassespiller, som har mange kompetencer.. Jeg siger ikke at fletcher ingen kompetencer har, for havde han ikke det ville han ikke spille i united.. Jeg kan bare ikke se hvad der gør ham til en bedre spiller end toure, og jeg mener desuden i kunne få langt bedre spillere end ham..

Som sagt.. Jeg har svært ved at se hvad fletcher er rigtig god til, udover at være en god holdspiller! Og jeg snakker ikke om mål og assist, for nej her er mascherano sku ingen ørn.. Men han er tilgengæld lige en klasse over alle andre som oprydder.. også fletcher!

Men dit og KF's bedste argument er jo at han har spillet mange kampe Grin.. Okay men så siger vi da bare at Skrtel også er en klassespiller, der er helt uundværlig, og som har mange kompetencer for han fik også hovedparten af vores kampe.. Selvom enhver kan se at hans spil udelukkende er koncentreret om det defensive, og han ikke magter at bygge spillet op..

Derudover kunne vi også få langt bedre end skrtel.. At bruger argumentet med at han har spillet mange kampe er simpelthen tyndt, for det er der sku mange andenrangsspillere der i tiden har prøvet både i liverpool og hos jer!

At han har spillet mange kampe er måske lige så meget et udtryk for at jeres spillere på midten udover carrick ikke er det vildeste.. På den baggrund kan jeg samtidigt undres over at GIGGS får en pokal for årets spiller.. W-T-F  crazy?

Angående listen: Hvad skal den helt præcist vise?.. For jeg bider mærke i at jeg ikke ser EN eneste decideret oprydder som kun har fokus på det Smiley..

Haha og for at storhedsvanviden lige når nye højder fra dig vil jeg da bare gerne vide en lille ting.. Hvorfor er det præcist at barcelona er efter mascherano hvis han ikke er blandt de 100 bedste spillere i pl  Rullende Øjne.. Og hvorfor er det at real vil have xabi alonso og ikke fletcher? .. Pudsigt ik Wink
edit: Derudover siger det jo alt når dirk kuyt ligger som nr 2 Grin.. det er jo decideret useriøst!.. Hvem har lavet den liste og hvad står de point for?
« Seneste Redigering: 08 Jul 2009, 15:19 af verdenskrig » Logged

Cool

alek9000
Manager

« Svar #7691: 08 Jul 2009, 15:26 »

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7692: 08 Jul 2009, 15:28 »

Hehe kære VK, mit argument er skam ikke at han spiller mange kampe. Mit argument er at han spiller flere kampe end alle andre, minus Carrick, på den centrale midtbane på et af verdens bedste klubhold.

Du beskriver ham som kompetence FATTIG. Hvordan kan det forstås anderledes end at du mener han ikke har nogen kompetencer? Jeg argumenterer på ingen måde for, at han har spidskompetencer som en eminemt teknik, eller fantastisk hurtighed. Jeg argumenter bare for, at han ikke er hr-hvem-som-helst som du ligger op til.

Mht. Giggs, så har du ret, den diskussion er vidst lukket mange gange, eller forsøgt på ihf. også at Utd-fans.

Actim Index-listen er en god indikater på hvor spilleren ligger. Du har ret i, at selvom den bruger mange parametrer, giver den en fordel til spillere der er mest offensive. Alligevel kan en målmand som Reina ligge højt. Er det fordi han er Liverpool-keeper eller fordi han er god? Smiley

Jeg ved da virkeligt ikke hvorfor Barca er interesseret i Mascharano eller Real i Alonso. Men et af deres argumenter er helt sikkert at de er sydlændinge, og at Fletcher på ingen måde passer ind i La Primera med hans spillestil.

Min pointe er: Læs nu hvad jeg skriver og hvad du skriver VK. Du bruger ordet kompeteneFATTIG om Fletcher, det kan jeg ikek forstå særlig positivt og jeg skriver INTET sted at Fletcher har spidskompetencer som Alonsos pasningsstyrke. Men jeg mener til gengæld at han har et fighterhjerte der slår Alonsos med flere længder og måske endda Mascheranos. Det har været vitalt i den netop overståede sæson for at give frihed til offensiven og specielt Ronaldo, som jo var en type spiller I ikke havde plads til i jeres system, hvor alle skal arbejde for hele holdet.

Måske det bliver sådan hos os i den kommende sæson, måske Fletcher så ikke vil få så mange kampe eller blive lige så fremtrædende, hvem ved. Men I bruger én halvsæson gode spil og form, til at fremtone jer selv som om I var fortjente mestre, så må jeg vel også bruge Fletchers fremragende sæson, som en indikator på, at han nok ikke er så fattig på kompetencer endda... Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7693: 08 Jul 2009, 15:29 »

Nogen spørgsmål til Actim Index, så kan man finde lidt svar her: http://www.premierleague.com/page/ActimFAQs

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7694: 08 Jul 2009, 15:30 »

Og lad mig lige uddybe omkring Barcas interesse for Mascherano og Reals for Alonso: Jeg forstår dem skam meget vel. De er begge to klassespillere Smiley

Sider: 1 ... 511 512 [513] 514 515 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010