home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:55:50 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
I går kl. 22:06:08 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 22:04:13 RasmusA12 Blogs The Egales #5
I går kl. 20:29:00 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
11 Jan 2026, 22:20 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  0 Brugere, 795 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 510 511 [512] 513 514 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1583358 gange)
Mr-legendary
Førsteholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #7665: 06 Jul 2009, 01:48 »

Lav en bytter med Berbatov. Fx. Berbatov + 12 mio pund for Aguero eller sådan noget. Berbatov er jo overrated. Synes ikke han hører til på det niveau, i hvert fald ikke som rekordkøb og starter...

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #7666: 06 Jul 2009, 04:16 »

Hvordan kan man som fan af modsanderholdet være glad for et indkøb fra konkurrenterne Rullende Øjne ?.. Medmindre man syntes spilleren ikke holder karat Peace

Nok fordi jeg er stor fan af manden?  Thumbs Up
Er ligeglad med hvilken klub han skiftede til, så længe ham skifter.  Wink

DavidMadsen
Manager

« Svar #7667: 06 Jul 2009, 12:11 »

ManUtd83
Manager

« Svar #7668: 06 Jul 2009, 12:35 »

Yaya Toure skal under ingen omstændigheder til United nu. Hvordan skal der blive plads til ham når vi har Carrick, Anderson, Hargreaves, Scholes, Giggs, Flethcer og Gibson?

Caspper
Manager

« Svar #7669: 06 Jul 2009, 12:37 »

Yaya Toure skal under ingen omstændigheder til United nu. Hvordan skal der blive plads til ham når vi har Carrick, Anderson, Hargreaves, Scholes, Giggs, Flethcer og Gibson?

Hvis du læser rygtet står der netop at det for at erstatte Hargreaves, som Ferguson først mener bliver klar slut på året.

SirToby
Manager

« Svar #7670: 06 Jul 2009, 12:38 »

http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10474

Fuck, hvor spændende! Det synes jeg, at lyder rigtig klogt og spændende, selvom jeg aldrig har set ham spille. Kender ham fra FM, og lever hans kvaliteter der op til virkeligheden, har vi jo en ny klasse fløj.
« Seneste Redigering: 06 Jul 2009, 12:53 af SirToby » Logged

ManUtd83
Manager

« Svar #7671: 06 Jul 2009, 12:50 »

Hvis du læser rygtet står der netop at det for at erstatte Hargreaves, som Ferguson først mener bliver klar slut på året.

Der er sgu også nok bredde til at undvære Hargreaves endnu et halvt år.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #7672: 06 Jul 2009, 16:43 »

http://oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=10474

Fuck, hvor spændende! Det synes jeg, at lyder rigtig klogt og spændende, selvom jeg aldrig har set ham spille. Kender ham fra FM, og lever hans kvaliteter der op til virkeligheden, har vi jo en ny klasse fløj.

Helt sikkert interressant af Ferguson, og igen vil det være stor cadeuax til Ferguson, som i stedet for at hente en verdensstjerne henter to talenter!

United-styrer
Gæst

« Svar #7673: 07 Jul 2009, 20:51 »

Ben Foster har fået forlænget sin kontrakt til 2013. Dermed er der sat en tyk streg under, at han er fremtidens mand.

Og så skulle vi være tæt på ham Obertan. En fransk fløjspiller, der i en alder af 20 år ikke kunne gøre sig gældende på Bordeaux' førstehold. Jeg tillader mig at forholde mig skeptisk.

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller

« Svar #7674: 07 Jul 2009, 20:55 »

Fedt med Ben Foster, der imo sjældent skuffer.

Obertan ser jeg altså helst ikke i klubben. Han har altså ikke vist mig nok, overhovedet. Så hellere bruge penge på en anden.

Ali
Reserveholdsspiller

« Svar #7675: 07 Jul 2009, 21:29 »

Ben Foster har fået forlænget sin kontrakt til 2013. Dermed er der sat en tyk streg under, at han er fremtidens mand.

Og så skulle vi være tæt på ham Obertan. En fransk fløjspiller, der i en alder af 20 år ikke kunne gøre sig gældende på Bordeaux' førstehold. Jeg tillader mig at forholde mig skeptisk.

£3M. Han kan næppe for den sum skuffe mere end Nani.

verdenskrig
Manager

« Svar #7676: 07 Jul 2009, 22:00 »

Jeg vil da til enhver tid foretrække Toure frem for Anderson, Hargreaves, scholes, og fletcher.. Giggs er kant, og gibson ved jeg ikke men han er med garanti ikke god nok til fast plads..

Specielt taget i betragtning af at scholes og giggs er oppe i årene og næppe holder mere end en-to sæsoner endnu..

Toure ville kunne danne en kanon midtbane med carrick ved sin side, og uden tvivl bidrage med mere centralt end nogle af de andre ovennævnte spillere Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #7677: 07 Jul 2009, 22:02 »

Yaya Touré kommer jo under ingen omstændigheder til jer. Smiley Han har lige forlænget til 2012 i Barcelona, så medmindre Mascherano er tæt på Barcelona, så ryger Yaya sgu næppe - medmindre I sender store dele af de 700 mio til Barca Wink

ManUtd83
Manager

« Svar #7678: 07 Jul 2009, 23:48 »

Jeg vil da til enhver tid foretrække Toure frem for Anderson, Hargreaves, scholes, og fletcher

Det er din holdning. Jeg er bestemt ikke enig.

Giggs er kant

Nej Giggs VAR kant. Han har spillet centralt hele sæsonen og godt nok til at blive kåret af sine kollegaer til årets spiller.

Toure ville kunne danne en kanon midtbane med carrick ved sin side, og uden tvivl bidrage med mere centralt end nogle af de andre ovennævnte spillere Smiley

Toure-Carrick ville ikke være tilstrækkeligt offensivt. De er begge spillere der foretrækker at blive tilbage.

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #7679: 07 Jul 2009, 23:51 »

Jeg vil meget gerne beholde Fletcher og Carrick på midten med en god rotation af Anderson, Giggs og Gibson.

Sider: 1 ... 510 511 [512] 513 514 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010