home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:55:50 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
I går kl. 22:06:08 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 22:04:13 RasmusA12 Blogs The Egales #5
I går kl. 20:29:00 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
11 Jan 2026, 22:20 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  0 Brugere, 490 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 506 507 [508] 509 510 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1583420 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #7605: 03 Jul 2009, 14:38 »

Han er jo ikke officielt købt endnu Rullende Øjne

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #7606: 03 Jul 2009, 14:45 »

Da Owen var yngre, var han åltså lige så god som Torres.. Så vidt jeg ved har Torres ikke vundet den gyldne bold, hvilket Owen har...

Jeg er dog enig med, at de ikke kan sammenlignes nu... Torres er simpelthen bedre end Owen lige nu...

Caspper
Manager

« Svar #7607: 03 Jul 2009, 14:58 »

Når Owen rammer formen er han mindst ligeså målfarlig som Fernando Torres.

Cesc
Gæst

« Svar #7608: 03 Jul 2009, 15:10 »

Owen var min første favoritspiller, og jeg har fulgt hans karriere på tæt hånd siden han startede op med at brage igennem ved VM 1998. Jeg synes Michael Owen er en fantastisk person, et mennesker med stort hjerte, men desværre med en meget uheldig fodboldkarriere. Owen kunne blive verdensbedste fodboldspiller, og han havde alle chancer for det, men siden han er rejst fra de trygge omgivelser i Liverpool, har det kun gået ned af bakke for Michael. Det er ærgerligt, for han fortjener bedre end at rykke ned i Championsship.

De seneste par år, virker det dog som om, at Owen har opdaget at der virkelig er penge at tjene i fodbold. Det har han draget fordel af, og han tjente virkelig mange penge i Newcastle. Mange flere end sine øvrige holdkammerater, og jeg tror, at han kun spillede der pga. pengene. Det er jo ikke en klub som Owen overhovedet skulle optræde for, hvert fald ikke, hvis man ser på det talent han ejer og har.

Jeg synes både det er falliterklæring fra United og Owens side. Owen er Liverpool-dreng, og hvad pokker laver han i United? Det kan kun være for at tjene cash, og intet andet. Der er så mange af hans disciple der mister medfølelse for ham, og han vil virkelig blive en hadet mand. United gør en falliterklæring, da de er rygtet sammen med store angribere som David Villa, Sergio Agüero og Karim Benzema. Ingen af disse virker mulige, og så vælger de at hente en virkelig stor lottokupon i form af Michael Owen. Det er falliterklæring i min bog. Antonio Valencia og Michael Owen bliver hentet ind som erstatninger for selveste Cristiano Ronaldo og Carlos Tevéz.

Men lad os vente med at kigge på Owen til der er gået et par kampe, hvor han har fået fuld tid. Kommer han op på en rimelig niveau, er han en fin angriber, på niveau med Tevéz. Dog ved jeg slet ikke om han kommer i gang igen, men jeg håber det bedste for ham. Ville være perfekt at slutte hans karriere af på en god måde, da han skal huskes for noget godt - det andet fortjener han ikke.

Derudover er jeg sikker på, at han bliver hængende angriber. Hans store styrke i sine unge dage var den fantastiske speed han havde, men da hans ben er ødelagte, har han ikke den samme hastighed mere. Det er ærgerligt, da United ellers havde fået en klasseangriber. De har købt en middelmådig spiller med rutine, dog skader og en stor løn. Det mest positive er vel, at de får ham gratis - og derfor kan han vel kun blive en succes....

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #7609: 03 Jul 2009, 15:18 »

Det må være en joke.
Forresten kunne vi så ikke bare hente Solskjær tilbage Rullende Øjne
Jeg vil aldrig i mit liv, kunne forestille mig ham løbe rundt i en United trøje (Hvis han kommer på banen, det kan jo være at han er skadet). Han SKAL BARE IKKE til klubben. Færdig.
Fabiano og Agüero i er mere end velkomne!

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #7610: 03 Jul 2009, 15:20 »

SirToby@

Nej og hvorfor har han ikke set skyggen af en ordentlig medspiller Smiley?

Netop fordi han ikke er god nok til andre klubber end bundhold, med det niveau han har haft.. At i så pludseligt gerne vil have ham, syntes jeg virker ret falliterklærings agtigt.. Men man kan vel altid have et inderligt håb på at han kan slå igennem Smiley

Og det sidste viser bare hvor lidt du egentlig magter at forstå Wink... Xabi alonso, Gerrard, og Kuyt er da f.eks tre glimrende spillere der assister han super godt Smiley..

Nu hyler du nok om at kuyt er røvelendig.. Ja måske, men han har altså lavet 9 oplæg i denne sæson Smiley.. Det er så vidt jeg lige ku se kun berbatov der overgår det.. Såå Grin

For at gøre en lang historie kort.. Der er en grund til at torres har spillet i liverpool nogle år, og en grund til at Owen ikke har spillet i en tilsvarende klub.. Svaret er = Klasseforskel! Smiley
Arh, han ville til Real, fordi klubben er større end jeres og alle andres.
Derefter blev han ramt af utallige skader og derfor er han nu end bundklub værdig.
Så jeg vil langtfra give dig ret i, klasseforskel!

GLEM DEM!

JKJ
Gæst

« Svar #7611: 03 Jul 2009, 15:21 »

Formen har han så bare ikke ramt siden han forlod Liverpool...  Peace

Det må være en joke.
Forresten kunne vi så ikke bare hente Solskjær tilbage
Rullende Øjne
Jeg vil aldrig i mit liv, kunne forestille mig ham løbe rundt i en United trøje (Hvis han kommer på banen, det kan jo være at han er skadet). Han SKAL BARE IKKE til klubben. Færdig.
Fabiano og Agüero i er mere end velkomne!

Vi har haft vores uenigheder, men her er vi altså enige...  Thumbs Up

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7612: 03 Jul 2009, 15:25 »

Nu hyler du nok om at kuyt er røvelendig.. Ja måske, men han har altså lavet 9 oplæg i denne sæson Smiley.. Det er så vidt jeg lige ku se kun berbatov der overgår det.. Såå Grin

Assistlisten fra sidste sæson i PL:

1. - Robin van Persie - Arsenal - 11
2. - Dimitar Berbatov - Man Utd - 10
3. - Francesc Fabregas - Arsenal - 10
4. - Steven Gerrard - Liverpool - 10
5. - Frank Lampard - Chelsea - 10

Wink

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #7613: 03 Jul 2009, 15:26 »

Formen har han så bare ikke ramt siden han forlod Liverpool...  Peace

Vi har haft vores uenigheder, men her er vi altså enige...  Thumbs Up

Haha, ja det må jeg give dig ret i, vi har haft Thumbs Up

Ronaldo har igår udtalt at han vil savne fansene og klubben isærdeleshed Ferguson og at klubben har gjort ham til en mand.
Se her: http://indkast.dk/index.php?nyhed=54804

GLEM DEM!

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #7614: 03 Jul 2009, 15:26 »

Assistlisten fra sidste sæson i PL:

1. - Robin van Persie - Arsenal - 11
2. - Dimitar Berbatov - Man Utd - 10
3. - Francesc Fabregas - Arsenal - 10
4. - Steven Gerrard - Liverpool - 10
5. - Frank Lampard - Chelsea - 10

Wink

Jeg tror vk mente at Berbatov var den eneste fra United der havde overgået det. Peace

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7615: 03 Jul 2009, 15:28 »

Pis. Så fik jeg blæret mig med listen uden grund. Beklager.

Opstemt

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #7616: 03 Jul 2009, 15:32 »

For at sige det ligeud så har jeg kun 1 lyspunkt efter nederlaget mod Barcelona:
Antonio Valencias underskrift.
Alt andet har været noge, undskyld mit sprog, fucking shit!

GLEM DEM!

verdenskrig
Manager

« Svar #7617: 03 Jul 2009, 15:38 »

Arh, han ville til Real, fordi klubben er større end jeres og alle andres.
Derefter blev han ramt af utallige skader og derfor er han nu end bundklub værdig.
Så jeg vil langtfra give dig ret i, klasseforskel!

Jeg har aldrig snakket om årsagen til at vi solgte ham, så ved ikke rigtigt hvorfor du indblander det Smiley

Jeg husker ikke året hvor han blev solgt til newcastle.. Men skadet eller ej, og topform eller ej er han ikke i NÆRHEDEN af torres... Torres er en af europas bedste angribere.. det er Owen ikke skyggen af..

Og hvis der ikke burde være klasseforskel på vores førsteangriber og jeres formentlige tredjevalg af slagsen, så er vi godt nok længere efter jer end jeg først troede Grin

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #7618: 03 Jul 2009, 15:41 »

Jeg har aldrig snakket om årsagen til at vi solgte ham, så ved ikke rigtigt hvorfor du indblander det Smiley

Jeg husker ikke året hvor han blev solgt til newcastle.. Men skadet eller ej, og topform eller ej er han ikke i NÆRHEDEN af torres... Torres er en af europas bedste angribere.. det er Owen ikke skyggen af..

Og hvis der ikke burde være klasseforskel på vores førsteangriber og jeres formentlige tredjevalg af slagsen, så er vi godt nok længere efter jer end jeg først troede Grin
Nej okay, jeg troede, du snakkede om at Owen ikke har været en verdensklasseangrib er.
Du nævner at grunden til han ikke spillede længe i Liverpool, var fordi han ikke var god nok eller misforstod jeg dig? Thumbs Up

GLEM DEM!

verdenskrig
Manager

« Svar #7619: 03 Jul 2009, 15:43 »

Nej nej på ingen måde.. Skrev tidligere at jeg mener han var i top tre over angribere da han var bedst Wink

Og nej han slet ikke omtalt hans skifte fra os til real, såå det har du nok ja Thumbs Up

Cool

Sider: 1 ... 506 507 [508] 509 510 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010