home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:55:50 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
I går kl. 22:06:08 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 22:04:13 RasmusA12 Blogs The Egales #5
I går kl. 20:29:00 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
11 Jan 2026, 22:20 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  1 Bruger, 508 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 504 505 [506] 507 508 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1583453 gange)
Theis Mørup
Førsteholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #7575: 03 Jul 2009, 09:37 »

Nu er jeg ikke den store United fan, men har trods alt været.

Jeg syntes klart ikke Owen skal købes, når han konstant bliver skadet. Desuden er han også alt for gammel.
Så hellere bruge en stor sum penge på enten Luis Fabiano eller Gude spilleren Aguero!

Jeg ville blive meget støre United fan hvis de købte Aguero, kæft det kunne være fedt for både ham selv, og ikke mindst united.
Tænk over det. Rooney og Aguero sammen. Kæft de vile kæmpe røven ud af bukserne!  Wink

Drømme køb på boksen
  • Aguero - Han skaber altid noget. Og så er han desuden enorm ung.
  • Ibrahimovic- Vi kender alle sammen hans talenter, det eneste dårlige ved ham er at han er så egoist bag kameraerne.
  • David Villa- Kunne være rigtig fed, men også rigtig svær at løbe eftersom Real nok får ham Skuffet
  • Luis Fabiano- En målfarlig mand, han har ligesom de tre andre en sans for at score syg mange mål.

Der er sikkert også andre men det der er bare mine hurtige  4.  Wink

Glæder mig til at se Uniteds køb, Young bliver vel nok også køb, eftersom de også mangler lidt ude på kanterne ..

Men Real Madrid er klart de store handlefavoritter, så det bliver svært...

- En jeg heller ikke gider at have er som Magnus siger >Peter Crouch<  Aaadrr...

« Seneste Redigering: 03 Jul 2009, 09:39 af Theis Mørup » Logged

(:

KF
Landsholdsspiller

« Svar #7576: 03 Jul 2009, 09:41 »

Owen er jo i hoej grad en spiller med en soergelig karriere. Han toppede vel omkring 21-aars-alderen, og siden er det jo bare gaaet ned ad bakke. Primaert grundet skaderne.

Saafremt Michael Owen bliver hentet til United, saa er jeg sikker paa, at Ferguson er sikker i sin sag, og at han godt ved, at han muligvis gambler lidt. Jeg ser det dog umiddelbart som en ganske fornuftig signing anyway. Finder Owen nogenlunde de takter, han viste omkring 2000, saa bliver han en stensikker gevinst. Hvis ikke - saa har man forhaabentligt lavet en fornuftig kontrakt.

Til sidst, saa er 29 sgu ikke gammel. Nu maa folk lige tage deres FM-briller af....

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

United-styrer
Gæst

« Svar #7577: 03 Jul 2009, 09:43 »

Jeg er ikke meget for Michael Owen. Til gengæld har jeg et, måske i nogens øjne lidt kuriøst, bud.

Louis Saha var efter min mening en eminent angriber for os. Han var komplet; kunne score mål, deltage i det opbyggende spil, og han var dygtig til at holde på bolden. Det eneste problem var, at han var skadet 87 procent af sæsonen.

Han har imidlertid spillet en sæson i Everton, hvor skadesproblemerne - navnlig i foråret - syntes at høre fortiden til. Han er billig, og såfremt han er skadesfri, er han efter min mening en ekstremt undervurderet, komplet angriber, der godt kan acceptere, at han ikke spiller hver gang.

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller

« Svar #7578: 03 Jul 2009, 09:45 »

Owen er jo i hoej grad en spiller med en soergelig karriere. Han toppede vel omkring 21-aars-alderen, og siden er det jo bare gaaet ned ad bakke. Primaert grundet skaderne.

Saafremt Michael Owen bliver hentet til United, saa er jeg sikker paa, at Ferguson er sikker i sin sag, og at han godt ved, at han muligvis gambler lidt. Jeg ser det dog umiddelbart som en ganske fornuftig signing anyway. Finder Owen nogenlunde de takter, han viste omkring 2000, saa bliver han en stensikker gevinst. Hvis ikke - saa har man forhaabentligt lavet en fornuftig kontrakt.

Til sidst, saa er 29 sgu ikke gammel. Nu maa folk lige tage deres FM-briller af....

Nu vil jeg heller ikke sige at jeg har sagt at han er gammel.  

Men du har ret. Han har virkelig haft en sørgelig karriere. Han var helt outstanding i sin tid i Liverpool. amm
Gammel er han ikke, men han kan vel blive nødt til at stoppe sin karriere før, planlagt, pga. de mange skader. Som du siger, KF: Hvis kan ramme formen fra 2000, så bakker jeg helt op om det, men tror jeg desværre ikke at han gør. Det har han sgu ikke fortjent med sine talenter.

Theis Mørup
Førsteholdsspiller

« Svar #7579: 03 Jul 2009, 09:46 »

Tjoo, Jaa Hmmm.. Jaa, Tjaa Tjoo .

Det ville være et OK køb af Owen, men syntes da helt klart at Aguero, Zlatan, Fabiano, Villa o.s.v. ville være bedre køb  Wink

(:

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller

« Svar #7580: 03 Jul 2009, 09:49 »

Jeg er ikke meget for Michael Owen. Til gengæld har jeg et, måske i nogens øjne lidt kuriøst, bud.

Louis Saha var efter min mening en eminent angriber for os. Han var komplet; kunne score mål, deltage i det opbyggende spil, og han var dygtig til at holde på bolden. Det eneste problem var, at han var skadet 87 procent af sæsonen.

Han har imidlertid spillet en sæson i Everton, hvor skadesproblemerne - navnlig i foråret - syntes at høre fortiden til. Han er billig, og såfremt han er skadesfri, er han efter min mening en ekstremt undervurderet, komplet angriber, der godt kan acceptere, at han ikke spiller hver gang.

Hvor har du ret. I sæsonen 06/07 var han én af de, hvis ikke den, bedste United-spiller. Han er så undervurderet at man tror det er løgn. Han er uhyr målfarlig, og teknisk dygtig. Som du også siger, tror jeg at man ville kunne få ham billigt.
Og når skaderne oven i købet har været så minimale kan jeg kun sige ja tak, til Saha.

Theis Mørup
Førsteholdsspiller

« Svar #7581: 03 Jul 2009, 09:52 »

Kunne nu være meget sjovt at få ham tilbage  Wink

(:

ManUtd83
Manager

« Svar #7582: 03 Jul 2009, 11:36 »

Michael Owen skulle angiveligt have bestået den første medical hos United, men klubben tager vidst et mere gennemgående tjek for at være helt sikker på det med skaderne. Det er jo kun fornuftigt.

Kan ikke se hvorfor vi skulle hente Saha over Owen egentlig. Han har haft næsten ligeså store skadesproblemer, han er ældre og han er ikke gratis.

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller

« Svar #7583: 03 Jul 2009, 11:39 »

Det kan du have ret i, men mener nu at Saha scorer.

Men okay - nu hvor jeg omsider har indset at Owen er gratis, syntes jeg sgu at købet er ok, så længe at han ikke bliver en direkte erstatning for Tevez. Vi skal have en angriber mere.

ManUtd83
Manager

« Svar #7584: 03 Jul 2009, 11:51 »

Men okay - nu hvor jeg omsider har indset at Owen er gratis, syntes jeg sgu at købet er ok, så længe at han ikke bliver en direkte erstatning for Tevez. Vi skal have en angriber mere.

Der er jeg så enig. Synes stadig Huntelaar ville være en mulighed også.

United-styrer
Gæst

« Svar #7585: 03 Jul 2009, 11:54 »

Jeg tror ikke, vi får en angriber mere. Et køb af Michael Owen ville være et kæmpe skulderklap til især Danny Welbeck. Planen må være, at Owen skal fungere som reserveangriber i to-fire år, hvorefter Fergie må tro på, at Welbeck kan løfte arven. Owen er heller ingen dårlig læremester.

ManUtd83
Manager

« Svar #7586: 03 Jul 2009, 12:04 »

SirToby
Manager

« Svar #7587: 03 Jul 2009, 12:39 »

Hold kæft, en nyhed at komme hjem til. Jeg synes, det virker meget spændende - og desuden meget sikkert, at han skifter. Er han på toppen, er han vel en Fernando Torres. Ja, jeg finder det meget spændende.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7588: 03 Jul 2009, 12:45 »

Kan han komme på en Pay-as-you-play kontrakt som US nævner det, har vi vel ikke det store at tabe. Med mindre han stadig vil blive regnet som førstereserve, for så kan hans mange skader, hvis de forsætter, blive en enorm hæmsko for vores angreb, med mindre Welbeck eller Macheda slår i gennem.

fc-hansen
Manager

« Svar #7589: 03 Jul 2009, 12:48 »

Hold kæft, en nyhed at komme hjem til. Jeg synes, det virker meget spændende - og desuden meget sikkert, at han skifter. Er han på toppen, er han vel en Fernando Torres. Ja, jeg finder det meget spændende.
Fernando Torres?!!!

han er ikke andet ernd en middelmådig anbgriber, som var god da han var på toppen, men det er vel snart en 5-6 årsiden man sidst har set ham på et niveau som ville gavne United. syntes at han mangler en del for at nå fordoms styrke, og alt under det, vil ikke være United niveau.

mht. Torres, så er han den samme type, men jo ikke i nærheden af torres, og også et stykke fra, selv når han rammer topniveauet.

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Sider: 1 ... 504 505 [506] 507 508 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010