home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:04:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I dag kl. 19:12:17 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I dag kl. 17:51:39 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
I går kl. 22:55:50 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
I går kl. 22:04:13 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  2 Brugere, 639 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 484 485 [486] 487 488 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1583945 gange)
xaagaard
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #7275: 12 Jun 2009, 16:38 »

Mit ønske ser nu ud til at blive opfyldt;
United har budt på Antonio Valencia!
Jeg har selv fulgt Wigans kampe i en periode, og det er bestemt en spændende spiller, som vi er i gang med at købe. Uden tvivl, tror jeg at han bliver en succes.
Synes også det vil være et spændende køb Smiley

SirToby
Manager

« Svar #7276: 12 Jun 2009, 16:43 »

Scholes en klogere fodboldspiller en Gerrard.. jeg må le :b heheh

Jamen, hvorfor griner du? Jeg har ikke hørt klassespillere sige, at Gerrard er verdens bedste. Men jeg indrømmer dog gerne, at jeg har fundet Gerrard bedre end Scholes i denne sæson.

SirToby
Manager

« Svar #7277: 12 Jun 2009, 16:53 »

Følgende burde lukke røven på alle jer, der undervurderer Scholesy.

"One of the greatest football brains Manchester United has ever had."
- Sir Alex Ferguson

* "No celebrity bullshit, no self promotion - an amazingly gifted player who remained an unaffected human being."
- Roy Keane

"There isn't a player of his mould anywhere in the world."
- Glenn Hoddle

"For me, it's Paul Scholes. He'll do ridiculous things in training like say, "You see that tree over there?" - it'll be 40 yards away - "I'm going to hit it". And he'll do it. Everyone at the club considers him the best."
- Rio Ferdinand

"I think we were all disappointed because we all know what he can do. He's always in the right position, always seems to be at the end of the box when the ball drops in. The complete midfielder - when he's fit, he's the best. Some go missing but he's in the right place at the right time. He's my favourite player of all-time, unbelievable. If you give him a chance it's a goal, isn't it?"
- Micah Richards.

"England have lost their best player."
- George Best

"People say he is a great player, but you have to define what a great player is. For me, it is a player who has a bottom level that means his worst performance is not noticed. If he is having a bad game, a teammate might feel Paul Scholes is not quite on his game, but a spectator wouldn't notice. Scholes, of all the players I have played with, has the highest bottom level."
- Peter Schmeichel

"He has an eye for a pass, for what the play or the game needs at that precise moment, that I have never seen anyone else have. These days he doesn't get into the box too many times, which is where you can see his age, but he has developed tactically. He controls and distributes the play and the game better than anyone I have ever seen."
- Peter Schmeichel

"Everyone of us should emulate him. We can all learn from Paul Scholes."
- Edgar Davids

"My toughest opponent? Scholes of Manchester. He is the complete midfielder. Scholes is undoubtedly the greatest midfielder of his generation."
- Zinedine Zidane

Fundet på engelsk fodboldforum.

T1de
Førsteholdsspiller

« Svar #7278: 12 Jun 2009, 17:01 »

Det vil forhåbentlig lukke munden på kritikerne herinde, for spillere og trænere har nok mere forstand på det end os. Wink

United-styrer
Gæst

« Svar #7279: 12 Jun 2009, 17:04 »

For mig at se er der ingen tvivl om, at Scholes har en større fodboldhjerne end Steven Gerrard. Med det sagt er han i sin karrieres efterår, og særligt i det forgangne forår har han set rusten ud. Gerrard er indiskutabelt en bedre spiller end Scholes, men jeg mener, at Scholes tidligere i sin karriere var mindst lige så god, som Gerrard er i dag.

Om Xabi Alonso er bedre end Carrick eller omvendt, er et spørgsmål om smag (og briller). Det samme gælder med Mascherano-Fletcher og Reina-VDS, og jeg synes, det er morsomt at se LFC postulere, at Liverpool er bedre end os både på målmandsposten og midtbanen. Det er de færreste hold, der kan mønstre seks centrale midtbanespillere af så høj klasse, som dem vi har i skikkelse af Anderson, Hargreaves, Giggs, Scholes, Carrick og Fletcher.

Og så er det generelt morsomt at læse indlæggene fra mfsjovhat, der får det til at lyde som om, at det er United-fansene, der er bornerte.

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #7280: 12 Jun 2009, 17:07 »

Er lidt i tvivl om dette rygte skulle postes i denne tråd eller i Arsenal's - Men nu kommer den her, og han kunne da være spændende Wink

http://www.onside.dk/node/35067

sindsygt
Gæst

« Svar #7281: 12 Jun 2009, 17:11 »

Kom nu Fergie. Bud på ham!!
Han kunne være guld at få til klubben. Et kommende forsvar med Sakho - Evans/Dodo.
Det kunne blive giftigt! Smiley.

JKJ
Gæst

« Svar #7282: 12 Jun 2009, 17:12 »

Citat
Det vil forhåbentlig lukke munden på kritikerne herinde, for spillere og trænere har nok mere forstand på det end os. Wink

Jeg vil bestemt gerne indrømme at Scholes har været en kanon spiller for Man u, imo også meget undervurderet...

Men når næsten alle de udtalelser  som SirToby kommer fra folk der har været i og omkring Man U så er det altså lidt svært ikke at sige de er indhabile... De er jo på ingen måde neutrale i den sammenhæng...

Men Scholes er altså ikke hvad han har været og er desværre også begyndt at få nogle jerneblødninger på banen, om det er pga han ikke kan følge med mere skal jeg lade være usagt, men det er synd for hans eftermæle...

United-styrer
Gæst

« Svar #7283: 12 Jun 2009, 17:17 »

Scholes har altid haft en tendens til at tabe hovedet, så det har intet at gøre med, at han ikke længere kan følge med. Det er vel den eneste plet på en glorværdig og agtværdig karriere.

-LFC-
Manager

« Svar #7284: 12 Jun 2009, 17:48 »

Jamen, hvorfor griner du? Jeg har ikke hørt klassespillere sige, at Gerrard er verdens bedste. Men jeg indrømmer dog gerne, at jeg har fundet Gerrard bedre end Scholes i denne sæson.
Zidane var for ikke lang tid siden ude og kalde Gerrard for den bedste fodboldspiller i verden. (http://www.onside.dk/nyheder/zidane-gerrard-er-verdens-bedste)

Jeg anerkender Paul Scholes som en fremragende fodboldspiller engang, men han er sgu langt efter Steven Gerrard. Og det har han været i et par år. Jeg medgiver egenligt gerne, at Scholes er mere "genial" til at lægge den afgørende aflevering, for det er hans store force samt et imponerende skud. Men Gerrard er meget mere komplet. Han er større og vinder flere bolde i luften, stærkere fysisk, scorer flere mål (Scholes var dog også en ret god målscorer af en midtbanespiller engang) og lægger samtidigt op til en del mål (10 assist denne sæson), vinder flere bolde, mens Gerrard på ingen måde taber hovedet som Scholes gør engang imellem.

Og jeg mener stadig, at vores midtbane er bedre end jeres. Jeres er dog meget bredere og i har ingen dårlige spillere samt to talenter som jeg har ladet mig imponere en smule af. (Gibson og Anderson) Eller lad mig sige det sådan, jeg vil på ingen måde bytte hverken Alonso, Mascherano eller Gerrard ud med nogen af jeres. Måske kun Paul Scholes som han spillede i 02/03.

Og jeg mener samtidigt stadig, at Reina er bedre end vdS uden, at jeg vil undervurdere hans betydning i clean sheet-rekorden. Hans rutine havde selvfølgelig en stor betydning, og det var ikke sket med hverken Foster eller Kuczsak eller hvad fanden han nu hedder. Reina stod en fremragende sæson trods til tider ustabilt spil fra Carragher og især Skrtel. KongFjong nævnte en Chelsea-kamp, men jeg husker ikke, at han stod dårligt i de to PL-kampe, 1-3 nederlaget kunne han heller ikke klandres for, mens jeg ikke har set 4-4 kampen.

DavidMadsen
Manager

« Svar #7285: 12 Jun 2009, 17:57 »

Hold kæft hvor kunne det være genialt, at sælge Ronaldo, og købe Antonio Valencia, Mamadou Sakho og Karim Benzema. Alle tre virker et eller andet sted realistiske. Det ville virkeligt forøge min kærlighed til United - selvom det virker ret umuligt.

United-styrer
Gæst

« Svar #7286: 12 Jun 2009, 18:05 »

Og jeg mener stadig, at vores midtbane er bedre end jeres. Jeres er dog meget bredere og i har ingen dårlige spillere samt to talenter som jeg har ladet mig imponere en smule af. (Gibson og Anderson) Eller lad mig sige det sådan, jeg vil på ingen måde bytte hverken Alonso, Mascherano eller Gerrard ud med nogen af jeres. Måske kun Paul Scholes som han spillede i 02/03.

Heh, der er vist en del sæsoner, hvor Scholes har været klasser over Alonso og Mascherano og på niveau med Gerrard. Den seneste var 2006/2007, hvor vi spillede det bedste fodbold i England i dette årtusinde med Ronaldo, Scholes og Giggs som de største profiler.

Jeg ville heller ikke bytte Fletcher og Carrick for Xabi Alonso og Mascherano. Og bestemt heller ikke VDS for Reina.

SirToby
Manager

« Svar #7287: 12 Jun 2009, 18:11 »

http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1120514_taylor_backs_rooney_to_shine?rss=yes

Jeg er sgu helt enig med denne Taylor. Et salg af Rooney ville være katastrofalt i sammenligning med et salg af Ronaldo. Jeg håber virkelig, at Rooney fremover virkelig vil skinne igennem (har han allerede gjort) og sikre os Champions League-titler. Det skal nok kunne kaste en "FIFA Best Player"-pris af sig til Wazza.

Vi skal ikke have nogle nye centrale forsvarsspillere. Vi har Evans til backup for Ferdinand og Vidic, og det ville bare ødelægge udviklingen hos en spiller, hvis vi f.eks. hentede Sakho.

Antonio Valencia ligner Nani utroligt meget. Hurtig og en god sparker. Men eftersom Fergie virker til at være vild med ham, håber jeg, at han vil kunne præstere bedre end Nani, hvis vi henter ham. Angående Nani ved jeg ikke rigtig, hvad vi skal gøre med ham. Jeg synes måske, han skal have en sidste chance. Han virker indstillet og motiveret til at overtage Ronaldo.

Jeg ser gerne, at enten David Villa, Karim Benzema eller Carlos Tevez skriver under for os.

sindsygt
Gæst

« Svar #7288: 12 Jun 2009, 18:15 »

http://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/manchester_united/s/1120514_taylor_backs_rooney_to_shine?rss=yes

Jeg er sgu helt enig med denne Taylor. Et salg af Rooney ville være katastrofalt i sammenligning med et salg af Ronaldo. Jeg håber virkelig, at Rooney fremover virkelig vil skinne igennem (har han allerede gjort) og sikre os Champions League-titler. Det skal nok kunne kaste en "FIFA Best Player"-pris af sig til Wazza.

Vi skal ikke have nogle nye centrale forsvarsspillere. Vi har Evans til backup for Ferdinand og Vidic, og det ville bare ødelægge udviklingen hos en spiller, hvis vi f.eks. hentede Sakho.

Antonio Valencia ligner Nani utroligt meget. Hurtig og en god sparker. Men eftersom Fergie virker til at være vild med ham, håber jeg, at han vil kunne præstere bedre end Nani, hvis vi henter ham. Angående Nani ved jeg ikke rigtig, hvad vi skal gøre med ham. Jeg synes måske, han skal have en sidste chance. Han virker indstillet og motiveret til at overtage Ronaldo.

Jeg ser gerne, at enten David Villa, Karim Benzema eller Carlos Tevez skriver under for os.
Er meget enig i det du skriver her. Dog synes jege at Nani skal ud nu. Det ville være det bedste for ham selv, og for United.
Håber meget at vi kan få signet Tevez Smiley.

GraZiaZ
Reserveholdsspiller

« Svar #7289: 12 Jun 2009, 18:22 »

Er meget enig i det du skriver her. Dog synes jege at Nani skal ud nu. Det ville være det bedste for ham selv, og for United.
Håber meget at vi kan få signet Tevez Smiley.

Tror desværre Tevez er tabt til de der lyseblå i samme by.

Nani tror jeg vil blomstre utrolig op og blive en god spiller for os. Rooney er jeg sikker på bliver virkelig stor, han skal bære holdet nu, og det er han klar til.

Handler
Agüero ville være en drømmehandel, han er så komplet, det eneste er at han ikke er så høj, men ellers en utrolig god spiller.
Benzema hvis vi ikke kan få Agüero. Så er han en rigtig goalgetter som vi mangler.
Valencia, synes sku han er for dyr i forhold til evnerne.
Sakho kunne være rigtig fedt, han ville træde foran Evans og han er en syg spiller, man udnævner sku ikke en 19 årig til kaptajn i en så traditionsrig klub som PSG hvis ikke der er klasse og kæmpetalent, og samtidig med at han er kaptajn der viser han har gejst, og kan dirregere meget.
Ribery, ham ser jeg kun som en mulighed hvis han ikke bliver for dyr, som han er.
Villa og Silva, de er nok tabt til Cirkus Madrid, desværre.
Hmm, er der flere?

Sider: 1 ... 484 485 [486] 487 488 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010