home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:04:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 19:12:17 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 17:51:39 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
14 Jan 2026, 22:55 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  0 Brugere, 749 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 477 478 [479] 480 481 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1584060 gange)
Erzael
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #7170: 11 Jun 2009, 12:42 »

Jeg syntes sku også de kunne have taget mere for ham. Små 700 Mio,- er jo ingen penge i nutidens fodbold verden. Der går et rygte om vi har tænkt os at hente Ribery for £87 Mio, hvilket jeg ikke håber på, da jeg finder Ronaldo meget bedre en Ribery.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7171: 11 Jun 2009, 12:44 »

Utd betaler ganske enkelt ikke £87M for nogen spiller, så der kan du være rolig Smiley

plutonium
Manager

« Svar #7172: 11 Jun 2009, 12:47 »

Ribery vil Bayern vist have RIGTIG mange penge for. Tror vi skal lede andre steder.

Men nu mener jeg ikke kun erstatning af Ronaldo. Det er også spillere der er gamle (Van Der Saar fx) og skal erstattes i de kommende år. Hvis vi skal købe erstatninger for 3-4 pladser, så er der sgu hurtigt brugt 700 mio.

Brug de 200 og gem den halve milliard til gælden. Så tror jeg de er brugt godt (afhængigt af hvem vi køber for de 200 self Rullende Øjne )

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #7173: 11 Jun 2009, 13:01 »

Vi mister selvfølgelig en fantastisk fodboldpiller, men for 700 millioner kroner er der ingen grund til at lade være. Hvis vi får Benzema og Ribery for de penge vil det være fantastisk! Men lad os nu se. Ronaldo har ikke skrevet under endnu, hvilket han selvfølgelig nok gør. Men Ferguson har min tillid og det han gør plejer altid være den rigtige løsning!

plutonium
Manager

« Svar #7174: 11 Jun 2009, 13:06 »

Præcis Thumbs Up

Ferguson har jeg også lid til. Den mand har styr på den del af verden fodbold består af! Jeg er ikke i tvivl om, at han ved hvad han gør!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

petermoller
Lilleputspiller
*

« Svar #7175: 11 Jun 2009, 13:49 »

ved sku ik, det er svært at sige, nu mister vi også TEves som jeg ser som en klasse fodboldspiller, forstår ikk hvorfor de ikke bruger ham, personligt kan jeg ikke lide park, eller berbertov, han hører bar ikke hjemme i uniteds spille stil. ronaldo, har vi selv udviklet til en klasse forbold spiller, og tror ikke det er sådan lii at finde en erstatning for ham, men hvis man kigger på uniteds ungdomshold, står der nogle rigtig gode spillere, bla. de to vi har hentet fra serbien hvilket jeg ser rigtig meget potentialle i

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #7176: 11 Jun 2009, 15:11 »

Ribery og Benzema. Dem skal I nok regne med. Og heldigvis Smiley
Så bliver I hurtigt giftigere end med Ronaldo. Selv med den ene. Ronaldo er en vidunderlig fodboldspiller, men er nogle dumme nok til at betale 700 millioner, så afsted med ham.
Holdet over den enkelte. Holdet vinder kampe

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

Caspper
Manager

« Svar #7177: 11 Jun 2009, 15:19 »

Ribery vil Bayern vist have RIGTIG mange penge for. Tror vi skal lede andre steder.

Men nu mener jeg ikke kun erstatning af Ronaldo. Det er også spillere der er gamle (Van Der Saar fx) og skal erstattes i de kommende år. Hvis vi skal købe erstatninger for 3-4 pladser, så er der sgu hurtigt brugt 700 mio.

Brug de 200 og gem den halve milliard til gælden. Så tror jeg de er brugt godt (afhængigt af hvem vi køber for de 200 self Rullende Øjne )

Deres prisskilt til Real og Chelsea er ihvertfald 550 mio kr.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #7178: 11 Jun 2009, 15:37 »

ved sku ik, det er svært at sige, nu mister vi også TEves som jeg ser som en klasse fodboldspiller, forstår ikk hvorfor de ikke bruger ham, personligt kan jeg ikke lide park, eller berbertov, han hører bar ikke hjemme i uniteds spille stil. ronaldo, har vi selv udviklet til en klasse forbold spiller, og tror ikke det er sådan lii at finde en erstatning for ham, men hvis man kigger på uniteds ungdomshold, står der nogle rigtig gode spillere, bla. de to vi har hentet fra serbien hvilket jeg ser rigtig meget potentialle i

Men ligefrem nok potentiale til at erstatte verdens bedste fodboldspiller? Nej vel. Der skal helt klart handles på det offensive. Min drøm går på at vi henter Benzema og Ribery. Fremragende tekniske spillere og Benzema er en klasse bedre end Tevez og Ribery er næsten på højde med Ronaldo, så det er bestemt udmærket!

bettepjevs
Førsteholdsspiller

« Svar #7179: 11 Jun 2009, 16:08 »

Player Name            Current Club            Position          Fee    

Joao Moutinho            Sporting Lisbon            Midfielder            Swap    

Kyle Naughton            Sheffield United     Defender              £7million    

Yohann Pele            Le Mans                    Goalkeeper      Not stated    

Antonio Valencia         Wigan                    Winger              Not stated    

Maynor Figueroa         Wigan                    Defender          Not stated    

Franck Ribery            Bayern Munich            Winger              £87m    

Karim Benzema            Olympique Lyonnais    Striker              Not stated    

Klaas-Jan Huntelaar    Real Madrid            Striker              £15m    

Her er de nyeste rygter fra Uniteds egen hjemmeside. http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={C2572DA3-8A1C-457F-9926-899EA5639CB4}&newsid=6633846
« Seneste Redigering: 11 Jun 2009, 16:12 af bettepjevs » Logged

sindsygt
Gæst

« Svar #7180: 11 Jun 2009, 16:09 »

Jeg er meget skuffet over Ferigie's valg. Jeg havde regnet med en stor jagt af Ronaldo, men havde ikke regnet med at Fergie ville acceptere et bud endnu. Jeg troede at Fergie ville give Ronaldo en sæson mere, inden han ville lade ham slippe fra klubben. Tror overhovedet ikke Ronaldo vil kunne spille ordentligt i Spanien, da der er for lidt fysik til hans spillestil. Ja, hans tekniske er blandt de bedste i verdens, men han bruger også sin fysik meget, hvilket, ifl mig, vil gøre, at han får mange gule kort, og dermed karantæner/røde kort. Det vil i sidste ende ødelægge hans spil helt, er det er synd, for ham er altså verdens bedste!
Men, når at det så er sagt, har han heller ikke præseteret i år. Hans blev ødelagt af en skade, men stadigvæk, der skal en topspiller altså hurtigt komme tilbage. Det er jo selvfølgelig også helt urimeligt at skulle sammenligne hans sæson med forrige års. Og helt urimeligt at forlange at han skal kunne spille op til det niveua igen. For det kan ingen!
Men jeg må jo se det i øjnene, og erkænde, at det nok var det sidste vi så til ham i United smukke røde farver Skuffet.
Så skal vi jo ud og købe en ny højrekant, og gerne en angriber. Mener dog at vi mest skal satse på højrekanten -  og på Ribéry. Ribéry eller Alex Valencia (er det ikke ham, vi har været ude efter? Huh). Når vores kant så er sikret, helst Ribéby, så skal vi gå efter en målmand eller en bomber. Lad os se det i øjnene: Vi mester Ronaldo og Tevez. Så henter vi Ribéry, og lad os sige Benzema. Så tror jeg vores angreb bliver Berbaton -  Benzema. På målmandsposten kunne jeg godt tænke mig at se en spiller som Steve Mandanda (er det ikke det, han hedder?).

Derfor håber/tror jeg med indkøb og salg, at vores primære startopstilling i næste sæson bliver:

VDS - med Mandanda eller anden til at tage de "nemmere" kampe og dermed blive spillet ind på holdet.
Rafael - Rio - Vidic - Evra - Kan vel ikke være så meget tvilv her, udover højrebacken.
Ribéry - Anderson - Carrick - Rooney
Berba - Benzema

Jeg synes Rooney er helt formiddabel på kanten. Han er verdensklasse. Han kommer nok også meget til at skifte med Giggs, og så lægge i angrebet når Giggs spiller.

sindsygt
Gæst

« Svar #7181: 11 Jun 2009, 16:15 »

Player Name            Current Club            Position          Fee    

Joao Moutinho            Sporting Lisbon            Midfielder            Swap    

Kyle Naughton            Sheffield United     Defender              £7million    

Yohann Pele            Le Mans                    Goalkeeper      Not stated    

Antonio Valencia         Wigan                    Winger              Not stated    

Maynor Figueroa         Wigan                    Defender          Not stated    

Franck Ribery            Bayern Munich            Winger              £87m    
Karim Benzema            Olympique Lyonnais    Striker              Not stated    

Klaas-Jan Huntelaar    Real Madrid            Striker              £15m    

Her er de nyeste rygter fra Uniteds egen hjemmeside. http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={C2572DA3-8A1C-457F-9926-899EA5639CB4}&newsid=6633846
87 mio?

Hans prisskilt er jo på 550? Så det passer jo ikke helt.

Missen93
Førsteholdsspiller

« Svar #7182: 11 Jun 2009, 16:17 »

87 mio pund

Caspper
Manager

« Svar #7183: 11 Jun 2009, 16:18 »

Jeg er meget skuffet over Ferigie's valg. Jeg havde regnet med en stor jagt af Ronaldo, men havde ikke regnet med at Fergie ville acceptere et bud endnu. Jeg troede at Fergie ville give Ronaldo en sæson mere, inden han ville lade ham slippe fra klubben. Tror overhovedet ikke Ronaldo vil kunne spille ordentligt i Spanien, da der er for lidt fysik til hans spillestil. Ja, hans tekniske er blandt de bedste i verdens, men han bruger også sin fysik meget, hvilket, ifl mig, vil gøre, at han får mange gule kort, og dermed karantæner/røde kort. Det vil i sidste ende ødelægge hans spil helt, er det er synd, for ham er altså verdens bedste!
Men, når at det så er sagt, har han heller ikke præseteret i år. Hans blev ødelagt af en skade, men stadigvæk, der skal en topspiller altså hurtigt komme tilbage. Det er jo selvfølgelig også helt urimeligt at skulle sammenligne hans sæson med forrige års. Og helt urimeligt at forlange at han skal kunne spille op til det niveua igen. For det kan ingen!
Men jeg må jo se det i øjnene, og erkænde, at det nok var det sidste vi så til ham i United smukke røde farver Skuffet.
Så skal vi jo ud og købe en ny højrekant, og gerne en angriber. Mener dog at vi mest skal satse på højrekanten -  og på Ribéry. Ribéry eller Alex Valencia (er det ikke ham, vi har været ude efter? Huh). Når vores kant så er sikret, helst Ribéby, så skal vi gå efter en målmand eller en bomber. Lad os se det i øjnene: Vi mester Ronaldo og Tevez. Så henter vi Ribéry, og lad os sige Benzema. Så tror jeg vores angreb bliver Berbaton -  Benzema. På målmandsposten kunne jeg godt tænke mig at se en spiller som Steve Mandanda (er det ikke det, han hedder?).

Derfor håber/tror jeg med indkøb og salg, at vores primære startopstilling i næste sæson bliver:

VDS - med Mandanda eller anden til at tage de "nemmere" kampe og dermed blive spillet ind på holdet.
Rafael - Rio - Vidic - Evra - Kan vel ikke være så meget tvilv her, udover højrebacken.
Ribéry - Anderson - Carrick - Rooney
Berba - Benzema

Jeg synes Rooney er helt formiddabel på kanten. Han er verdensklasse. Han kommer nok også meget til at skifte med Giggs, og så lægge i angrebet når Giggs spiller.

Nu havde Cristiano Ronaldo jo personligt ytrer ønske om at få lov til at skifte til vores kære direktør, så derfor accepterede direktøren buddet, og ikke Fergie.

Antonio Valencia er også en venstre kant, men det er da ikke umuligt han kan omskoles.

Ribery koster 550 mio, og det er han ABSOLUT ikke værd. Så ham skal vi nok ikke forvente at se, Fergie er nemlig klog nok til at vide han ikke er over en halv milliard værd.

Ronaldo er heller ikke 700 mio værd, men Florentino Perez kender jo ikke til "realistisk beløb" sætningen. Det er jo bare et plus for os, selvom vi mister vores guldfugl.

87 mio pund

Det giver 761 mio kr.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #7184: 11 Jun 2009, 16:18 »

Jeg mener det er at sænke overliggeren hvis vi køber Valencia i stedet for Ronaldo. Det skal som minimum være i Ribery klassen.

Sider: 1 ... 477 478 [479] 480 481 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010