home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:04:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 19:12:17 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 17:51:39 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
14 Jan 2026, 22:55 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  1 Bruger, 767 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 472 473 [474] 475 476 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1584174 gange)
xaagaard
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #7095: 04 Jun 2009, 15:29 »

Når Berbatov er i sin gode form som han havde i Tottenham, så er han niveauer over Tevez.

Og ja, det skal jeg jo sige som enorm Dimitar Berbatov fan, men.. I super form vil han altid være meget mere målfarlig end Tevez.
Forskellen er bare at Tevez spiller meget bedre, han er fantastisk til holde på bolden, og spiller godt ind sammen med de andre. Berbatov står for meget stille og kommer ikke ordenligt med i spillet, og når han så samtidig ikke laver de mål man burde, så har United ikke råd til at have ham på banen.

Hvis United vælger at sælge en angriber, håber jeg at det bliver Berbatov, men det angreb de har nu er jo slet ikke dårligt, så ikke sikkert de vælger at skifte ud i den forreste kæde.

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #7096: 05 Jun 2009, 12:11 »

Forskellen er bare at Tevez spiller meget bedre, han er fantastisk til holde på bolden, og spiller godt ind sammen med de andre. Berbatov står for meget stille og kommer ikke ordenligt med i spillet, og når han så samtidig ikke laver de mål man burde, så har United ikke råd til at have ham på banen.

Hvis United vælger at sælge en angriber, håber jeg at det bliver Berbatov, men det angreb de har nu er jo slet ikke dårligt, så ikke sikkert de vælger at skifte ud i den forreste kæde.
Der er jeg godt nok ret uenig... Tevez er virkelig fantastisk på den måde han fighter og han har også et godt spark... men hans teknik er slet ikke i nærheden af berbatov, Berbatov er klart en af vores stærkeste tekniske spillere samtidig med hans kropsstyrke der gør ham virkelig god til at holde på og dække bolden...
Derudover har han et virkeligt lækkert overblik og synes til tider vi har set prøver på hvordan han formår at sætte sine medspillere op på de mest fantastiske måder...

Newton Heath
Manager

« Svar #7097: 05 Jun 2009, 16:00 »

For lige at bidrage til snakken om salg og indkøb, tror og håber jeg ligeledes på udskiftninger i denne sæson, også selvom vi ikke behøver det.

Salg:
Jeg ser det som en nødvendighed at lade PiG smutte. Foster har overhalet ham niveaumæssigt, og ligeledes i Fergies hieraki, og derfor er der ikke brug for den polske keeper, som kun har bidraget med usikkert spil, og dårlige indgreb.

Jeg kunne derudover personligt godt tænke mig at lade Tevez smutte. Ja, han er en fantastisk fighter, og af den grund ufattelig populær blandt Unitedtilhængerne, men i mine øjne har han bare ikke teknikken til at spille for Manchester United. Hans førstegangsberøring er er ikke noget at prale af, hans afslutninger er ikke optimale og hans overblik når ikke Berbatovs højder. Jeg vil selvfølgelig gerne beholde Apache, men hvis vi skal op i prislejet på omkring de 200-300 millioner, ville jeg hellere lade være.

Den sidste spiller jeg gerne ser smutte er Nani. Der var ufattelig mange forventninger til han, da vi købte ham, men har har skuffet mig grueligt, og for min skyld kan vi ligeså godt sende ham hjem til Portugal. Godt nok er han stadig ung, men han mangler bare et eller andet, og virker alt for facineret af Cristiano Ronaldo. Derudover går snakken om at netop Ronaldo skal til Real, og det hverken tror eller håber jeg på.
Tomas Kuszchak(stav)
Carlos Tevez
Nani

Indkøb:
Først og fremmest skal vi have skaffet os en angriber. Hvis Tevez smutter ser jeg gerne en erstatning i form af Karim Benzema. Det franske stortalent har spiret i Lyon de seneste par år, og jeg tror at han er klar til topfodbold, forhåbentligt i United. En kombination af ham og Berbatov fremme med Rooney og Ronaldo på kanterne ville være gud, men desværre har Rooney jo udtalt at han ikke længere gider at spille på kanten, men derimod vil spille mere centralt.

Også Antonio Valencia har været på tale. Jeg har dog ikke det store kendskab til ham, men han har tiltrukket flere storklubbers interesse, så han skal da være mere end velkommen, dog afhængig af prisen. Han skulle vist være rigtig god teknisk, og hans gamle træner Steve Bruce, har kaldt ham ligeså god som Ronaldo, hvilket selvfølgelig er meget store ord.

Hvis, og kun hvis, vi sælger Ronaldo ser jeg kun to værdige erstatninger, og det er David Silva og Franck Ribery. Begge disse spillere er i deres livs form, og især sidstnævnte har jeg en stor cadeau til. Derfor tror jeg at det bliver et begivenhedsrigt vindue, og jeg glæder mig til d. 1 september.
Karim Benzema
Antonio Valencia
Franck Ribery/David Silva(Afhængig af Ronaldo)
« Seneste Redigering: 05 Jun 2009, 16:04 af Newton Heath » Logged

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #7098: 05 Jun 2009, 16:04 »

Ronaldo skal væk, han er den bedste i verden, men han skal væk og starte forfra, vi skal ha' Ribery istedet og samtidig skal Tevez beholdes. Valencia må meget gerne komme til og en reserve til Vidic og Ferdinand er mere end velkommen.

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

Newton Heath
Manager

« Svar #7099: 05 Jun 2009, 16:12 »

Hvorfor skal han væk? Det ville da være ren idioti at sælge Ronaldo, og jeg kan virkelig ikke forstå hvilket grundlag du bygger det på? Ronaldo kan være meget træls at have på holdet med alle rygterne og hans til tider kontroversielle spil, men han er alligevel verdens bedste spiller, og at lade ham tage til en anden klub og "starte forfra" vil være dumt i mine øjne. Han skal kun sælges, hvis han selv kræver det, ellers bør vi afvise alle tilbud.

Derudover er jeg uenig i dine betragtninger mht. Tevez, og en reserve til Vida og Rio, hvor vi har Evans og Chester. Dog kan vi godt hente en, såfremt vi ikke skal punge voldsomt ud.

Caspper
Manager

« Svar #7100: 05 Jun 2009, 17:13 »

Hvis ikke Real formår at føre en handel igennem med United, så skal de betale Ronaldo 230 mio. kroner som følge af et løfte, som den tidligere præsident, Ramon Calderon, gav portugiseren. (Daily Star)

Jeg er bange for at vi mister ham..

mgk-99
Landsholdsspiller

« Svar #7101: 05 Jun 2009, 17:32 »

Hvis ikke Real formår at føre en handel igennem med United, så skal de betale Ronaldo 230 mio. kroner som følge af et løfte, som den tidligere præsident, Ramon Calderon, gav portugiseren. (Daily Star)

Jeg er bange for at vi mister ham..

Jeg tror ikke vi mister ham. Har set en ønskeliste fra Real, hvor Ronaldo kun skulle være #5 på listen.  Hævet Øjenbryn
Den skulle eftersigende se sådan her ud:

1. Kaka
2. Ribery
3. David Villa
4. Fabregas
5. Ronaldo

Så medmindre de har tænkt sig at bruge flere milliarder tror jeg ikke vi har noget at frygte.  Peace
Kilde: http://www.onside.dk/node/34342

LOVE UNITED - HATE GLAZER

Caspper
Manager

« Svar #7102: 05 Jun 2009, 17:46 »

Jeg vil ihvertfald bare tigge og be om han bliver i United, og så ser jeg gerne at vi henter Benzema.

SirToby
Manager

« Svar #7103: 05 Jun 2009, 18:10 »

http://www.youtube.com/v/3pbKFUYUE5Q

Er du vimersvej et talent!

I øvrigt (manutd.com):

Individual Performance of the Season: Paul Scholes i 3-0-sejren over Fulham

Most Breathtaking Piece of Skill: Dimitar Berbatovs assists imod West Ham

Match of the Season: 3-2 imod Aston Villa på Old Trafford

Jeg var enig i dem alle - hvad siger I?

Caspper
Manager

« Svar #7104: 05 Jun 2009, 18:19 »

http://www.youtube.com/v/3pbKFUYUE5Q

Er du vimersvej et talent!

I øvrigt (manutd.com):

Den video er et glimrende eksempel på, at han er en af de bedste spillere i United mht. teknik og overblik! Hold kæft nogle spilninger og tricks med bolden han laver ind imellem..

Det er vidst en brøler, den med at han ikke har klassen til United.. Han mangler bare den faste form Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #7105: 05 Jun 2009, 18:27 »

Salg:
Jeg ser det som en nødvendighed at lade PiG smutte. Foster har overhalet ham niveaumæssigt, og ligeledes i Fergies hieraki, og derfor er der ikke brug for den polske keeper, som kun har bidraget med usikkert spil, og dårlige indgreb.

Jeg ved ikke, om det ligefrem er en nødvendighed. Polakken er absolut nummer tre i hierarkiet, men det skader ikke at have en god tredjemålmand, og hvis han er tilfreds med det, kan han for min skyld sagtens blive. Det store tab ville han dog ikke være.

Jeg kunne derudover personligt godt tænke mig at lade Tevez smutte. Ja, han er en fantastisk fighter, og af den grund ufattelig populær blandt Unitedtilhængerne, men i mine øjne har han bare ikke teknikken til at spille for Manchester United. Hans førstegangsberøring er er ikke noget at prale af, hans afslutninger er ikke optimale og hans overblik når ikke Berbatovs højder. Jeg vil selvfølgelig gerne beholde Apache, men hvis vi skal op i prislejet på omkring de 200-300 millioner, ville jeg hellere lade være.

Enig. United-fansene er delt i to lejre; jeg har slået mit telt op i Berbatov-lejren. Tevez er en agtværdig type, men prisen er for høj. Han har ikke leveret på tilstrækkelig højt niveau (fraset de sidste fem kampe) til at retfærdiggøre et prisskilt på 200 mio. kroner.

Den sidste spiller jeg gerne ser smutte er Nani. Der var ufattelig mange forventninger til han, da vi købte ham, men har har skuffet mig grueligt, og for min skyld kan vi ligeså godt sende ham hjem til Portugal. Godt nok er han stadig ung, men han mangler bare et eller andet, og virker alt for facineret af Cristiano Ronaldo. Derudover går snakken om at netop Ronaldo skal til Real, og det hverken tror eller håber jeg på.

Enig. Han er simpelthen ikke god nok.

Først og fremmest skal vi have skaffet os en angriber. Hvis Tevez smutter ser jeg gerne en erstatning i form af Karim Benzema. Det franske stortalent har spiret i Lyon de seneste par år, og jeg tror at han er klar til topfodbold, forhåbentligt i United. En kombination af ham og Berbatov fremme med Rooney og Ronaldo på kanterne ville være gud, men desværre har Rooney jo udtalt at han ikke længere gider at spille på kanten, men derimod vil spille mere centralt.

Hvis Tevez smutter, bør vi hente en angriber, og her er Benzema den mest interessante på det europæiske marked. Hvis økonomien tillader det, er han oplagt, og en angrebsduo med ham og Berbatov ville være frygtindgydende. Rooney har virkelig excelleret på fløjen; det er der fremtid i.

Også Antonio Valencia har været på tale. Jeg har dog ikke det store kendskab til ham, men han har tiltrukket flere storklubbers interesse, så han skal da være mere end velkommen, dog afhængig af prisen. Han skulle vist være rigtig god teknisk, og hans gamle træner Steve Bruce, har kaldt ham ligeså god som Ronaldo, hvilket selvfølgelig er meget store ord.

For mig afhænger det lidt af, hvad man har tænkt sig med Rooney. Er det planen, at han skal spille fast på fløjen, ser jeg ingen grund til at hente endnu en spiller på den position, såfremt Tosic er dygtig nok til at være tredjevalg (hvilket han bør være). Skal Rooney spille angriber, bør vi hente en ny venstrefløj til at konkurrere med Park. Om Valencia er den rette, aner jeg ikke. Jeg kender ikke nok til ham.

Hvis, og kun hvis, vi sælger Ronaldo ser jeg kun to værdige erstatninger, og det er David Silva og Franck Ribery. Begge disse spillere er i deres livs form, og især sidstnævnte har jeg en stor cadeau til. Derfor tror jeg at det bliver et begivenhedsrigt vindue, og jeg glæder mig til d. 1 september.

Sælger vi Ronaldo, skal han selvfølgelig erstattes med ægte kvalitet. Ribéry er en fantastisk fodboldspiller, og jeg så ham gerne i United. Faktisk uagtet om Ronaldo bliver.

Jeg er enig i de to første. Paul Scholes var umenneskelig mod Fulham, og Berbatovs detalje viser, hvor meget potentiale han rummer. Kampen mod Villa var objektivt set den bedste kamp i sæsonen. Det var dog ikke den kamp, hvor vi spillede bedst; den må gå til 3-0-sejren over Chelsea.
« Seneste Redigering: 05 Jun 2009, 18:44 af United-styrer » Logged

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #7106: 05 Jun 2009, 21:43 »

Angående salgene Newton Heath nævner er jeg enig. Har dog en lidt splittet holdning hvad angår Tevez. Han er fantastisk som person og meget agerrig, men er enig med at han overhovedet ikke når Berbatovs højder. Jeg har tit kommet med den holdning og den bliver jeg ved med at have. Det vil dog være frygteligt, hvis en så elsket spiller som Tevez skulle skifte til Liverpool. Det vil være frygteligt.

Men et salg af Tevez og et køb af Benzema vil kvalitetmæssig være et fantastisk bytte. Benzema er for mig at se en utrolig komplet og giftig angriber, og har teknikken og kvaliterne til at spille i verdens bedste klub (indtil Barca vinder Klub-vm). Har virkelig beundret hans evner og er en fantastisk sympatisk fyr, som bestemt kunne skrives på min kommende United trøje!

Jeg tror bestemt heller ikke at Ronaldo skifter. Ronaldo har på det seneste ytret ønsker om at blive på Old trafford og har sagt at Fergie er som en far for ham. Skulle det ske ser jeg Ribery som den mest kvalificeret afløser. Han har virkelig haft en fantastisk sæson i Bayern og har i mange kampe været en énmands hær på bayern holdet.

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #7107: 05 Jun 2009, 22:36 »

Jeg kunne derudover personligt godt tænke mig at lade Tevez smutte. Ja, han er en fantastisk fighter, og af den grund ufattelig populær blandt Unitedtilhængerne, men i mine øjne har han bare ikke teknikken til at spille for Manchester United. Hans førstegangsberøring er er ikke noget at prale af, hans afslutninger er ikke optimale og hans overblik når ikke Berbatovs højder. Jeg vil selvfølgelig gerne beholde Apache, men hvis vi skal op i prislejet på 

Hvem vil ikke det Opstemt

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #7108: 07 Jun 2009, 23:15 »

Så ligner det, at vi sælger Frazier Campbell for £6M og det kan jo ikke være utilfredsstillende, at man får den sum for en spiller der ikke er slået igennem Smiley

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_5367955,00.html

United-styrer
Gæst

« Svar #7109: 08 Jun 2009, 11:22 »

Nej, det må siges at være en tilfredsstillende pris. Jeg synes, Campbell er en spændende spiller, men konkurrencen er hård i United, og med spillere som Welbeck og Macheda, der ligeledes forsøger at bane sig vej til førsteholdet, er han i overskud.

Det betyder selvfølgelig, at vi skal købe enten Tevez eller en anden angriber.

Sider: 1 ... 472 473 [474] 475 476 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010