home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:06:32 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
15 Jan 2026, 21:04 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
15 Jan 2026, 19:12 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
14 Jan 2026, 22:55 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  2 Brugere, 623 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 438 439 [440] 441 442 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1584907 gange)
Simze
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #6585: 29 Apr 2009, 21:22 »

Man må sige at Tevez giver 100%

Det gør han sku altid Wink

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #6586: 29 Apr 2009, 21:32 »

Fantastisk velspillende første halvleg. Nu skal vi lukke den til 2-0 og 3-0 i anden halvleg..

SirToby
Manager

« Svar #6587: 29 Apr 2009, 21:32 »

Fornuftig første halvleg, men dog ret frustrerende at vi ikke har puttet en enkel pind ind mere. Kunne slet ikke forstå offsiden på Anderson.

To kasser i anden halvleg er ikke umuligt.

United-styrer
Gæst

« Svar #6588: 29 Apr 2009, 22:42 »

Rigtig flot kamp, men det er en skam, at vi ikke går efter at lukke og slukke i dag. Vi var så meget bedre end Arsenal, at vi kunne have gjort det.

Omvendt er 1-0 vel en kolossal føring i betragtning af, hvor tandløse Arsenal var i dag. Jeg er meget overrasket over, hvor lidt de skaber.

Vi er tydeligvis klasser bedre end Arsenal og skal selvfølgelig i den finale. Det ser fint ud.

DavidMadsen
Manager

« Svar #6589: 29 Apr 2009, 22:50 »

Vi var jo utroligt mange gange bedre end Arsenal idag, og burde have vundet langt mere end 1-0. Selvom 1-0 er en udemærket position til returopgøret, kunne vi sagtens have brugt et mål mere, eller to for den sags skyld.
Men flot kamp fra vores side, bare surt at vi ikke får scoret mere Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6590: 29 Apr 2009, 22:55 »

Tillykke med sejren, og tak til Almunia. 1-0 kan overkommes, og vi bør alt andet lige være langt farligere på hjemmebane.

Btw, så kan Capello vist godt begynde at pakke Cashleys taske og gøre plads i omklædningsrummet til Kieran Gibbs Wink

Caspper
Manager

« Svar #6591: 29 Apr 2009, 22:58 »

Jeg er sikker på at vi ingen problemer får på Emirates.

Chris
Gæst

« Svar #6592: 29 Apr 2009, 23:48 »

Rigtigt godt offensivt spil af United i dag. Jeg var næsten tilbøjelig til at ville ofre min venstre testikel, for at Cristiano's langskud skulle have gået ind - utroligt ærgeligt, og så havde situationen set meget bedre ud. Ikke at den ikke ser rigtig god ud, for scorer drengene én gang i London, skal Arsenal score tre gange, hvilket jeg simpelthen ikke tror på. Synes at Brian, Preben og Peter var lidt for nedtonende omkring United's sejr, samt mulighederne for avancement.

Chris
Gæst

« Svar #6593: 29 Apr 2009, 23:50 »

Dog synes jeg det er ærgeligt, at dommer Claus Bo på forhånd havde besluttet sig for ikke at give Cristiano nogle frispark.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6594: 29 Apr 2009, 23:55 »

Jeg synes (som de engelske kommentatorer i øvrigt) at Claus Bo var fremragende i dag. Han fik stor ros for ikke bare at fløjte hver gang nogen faldt til jorden, hvilket jeg kun kan være helt enig i. God linje af danskeren, og lad os bare se noget mere af det i Premier League.

DavidMadsen
Manager

« Svar #6595: 30 Apr 2009, 15:11 »

Jeg synes (som de engelske kommentatorer i øvrigt) at Claus Bo var fremragende i dag. Han fik stor ros for ikke bare at fløjte hver gang nogen faldt til jorden, hvilket jeg kun kan være helt enig i. God linje af danskeren, og lad os bare se noget mere af det i Premier League.
Og så alligevel går Cristiano Ronaldo ud og brokker sig idag. Det er fandeme for latterligt.. Jeg forstår ikke princippet i at brokke sig over at han annullerede Giggs' mål, når der klart var offside. Dog kan jeg godt se kritikken af Ando's offside. Den burde ikke være dømt, og vi kunne sagtens have scoret..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6596: 30 Apr 2009, 15:46 »

Jeg er helt enig. Claus Bo var igen ganske fremragende, og det er fuldstændig uforståeligt at han ikke kommer med til VM. Han hoppede ikke på nogen af de lette fald som Ronaldo som altid stillede op med, hvilket jo tydeligvis frustrerede ham, og samtidig virkede han fair i alle kendelser. Der var virkelig styr på det i går og det kan ingen bitche over.

Dejligt at have en dansk topdommer igen.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

AFC
Manager

« Svar #6597: 30 Apr 2009, 15:49 »

Så er det bare latterligt Ronaldo brokker sig: http://onside.dk/node/32045

Er enig med jer at Claus Bo dømte rigtig godt igår og han er absolut den bedste dommer i Danmark. Dejligt at have sådan en. Håber han skal dømme returopgøret eller flere kampe i CHL!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6598: 30 Apr 2009, 16:11 »

Så er det bare latterligt Ronaldo brokker sig: http://onside.dk/node/32045

Er enig med jer at Claus Bo dømte rigtig godt igår og han er absolut den bedste dommer i Danmark. Dejligt at have sådan en. Håber han skal dømme returopgøret eller flere kampe i CHL!

http://www.bold.dk/nyt/Claus-Bo-Ronaldo-i-forkerte-stoevler

Dejligt at se Claus Bo give igen, og så endda med et glimt i øjet Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6599: 30 Apr 2009, 16:50 »

Claus Bo har altid været en klasse dommer, han ville passe perfekt ind i Premier League fordi han altid har et smil på læben, og lader spillerne komme med lidt frustrationer i ny og næ Smiley

Ronaldo skulle nok have haft et enkelt frispark i går, hvis man er lidt flink, men ellers synes jeg egentligt Claus Bo bare gjorde det rigtige og lod ham falde... Frustrerende som Utd fan at se på det sceneri Ronaldo stillede op med i går.

Sider: 1 ... 438 439 [440] 441 442 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010