home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:06:32 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
15 Jan 2026, 21:04 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
15 Jan 2026, 19:12 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
14 Jan 2026, 22:55 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  0 Brugere, 654 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 436 437 [438] 439 440 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1584923 gange)
ManUtd83
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #6555: 27 Apr 2009, 20:27 »

Bitre Liverpool-fans er det bedste. De gør mig i godt humør.

-LFC-
Manager

« Svar #6556: 27 Apr 2009, 20:32 »

Bitre Liverpool-fans er det bedste. De gør mig i godt humør.
Samme gør bitre United-fans. Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6557: 28 Apr 2009, 13:31 »

Samme gør bitre United-fans. Smiley

Heh ja, stædige United-fans med lidt for store briller Wink Lidt ala hvad vi snakkede om i Arsenal-tråden hehe

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #6558: 28 Apr 2009, 13:45 »

Hehe eller naive Arsenal fans er også gode Peace

"om 5 år er vi det klart bedste hold i PL for alle andre PL-hold kommer jo ik til at handle de næste 5 år" Opstemt

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #6559: 29 Apr 2009, 14:42 »

Så er det i aften at den vigtige kamp mod Arsenal spilles. Virkelig vigtigt vi holder nullet og måske prikker par stykker ind i den anden ende, hvilket jeg bestemt også tror er muligt. Ser kke at en Bendtner, som starter på top for Arsenal har en chance overfor Rio og Vidic. Desuden mener jeg også at vi har folkene til at pakke Fabregas ind i dag. Jeg tror vi spiller med følgende opstilling.

VDS
Rafael (O'shea vist ikke blevet 100 % endnu) Vidic - Rio - Evra
Ronaldo - Carrick - Scholes - Giggs
Rooney - Berbatov.

Men det mest chance skabende start formation var den vi så mod Tottenham fra starten af anden halvleg. Håber lidt på at vi ser samme formation, men tror den mest realistiske er ovenstående..

sindsygt
Gæst

« Svar #6560: 29 Apr 2009, 15:36 »

Jeg tror godt at Alex kunne finde på at starte med Anderson inde. De sidste par kampe jeg har set ham, har han været utrolig godt spillende. Dét, som taler imod Anderson, er hans unge alder, og dermed har han ikke lige så meget rutine som en fx. Scholes har. Men når vi nu også spiller overfor Arsenals unge drenge, kunne det være meget sjovt at se en dyst mellem Anderson vs Fabregas.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #6561: 29 Apr 2009, 15:39 »

Ja helt bestemt en spiller der har mange kvalifikationer til en kamp som vi skal dominere og vinde. Han har en god bevægelser og masser af idéer i sit spil, men tror bare ikke på at han vælger ham fremfor de mere rutinerede i sådan en kamp.

sindsygt
Gæst

« Svar #6562: 29 Apr 2009, 15:50 »

Kan godt følge din tankegang. Det er nu vi virkelig skal bevise at vi er de bedste i verden, og derfor er vi nød til at spille med vores absolutte stærkeste kæder. Imo for at vi skal komme langt igen i næset sæson, bør vi købe en ny højreback. Ja, Rafael har er masse potientale, men til de store opgør som den i aften, er det altså vigtigt at kunne stille med stærkeste, hvilket jeg ikke synes Rafael er god nok til- endnu. Han bliver sikkert god om mange år, men det er nu det skal gælde. Så en spiller på 24-27 år i næste transfer, på højrebacken, ville gøre mig glad Peace

United-styrer
Gæst

« Svar #6563: 29 Apr 2009, 18:38 »

Jeg håber på:

VDS

Gaz (hvis klar, ellers Rafael) - Rio - Vidic - O'Shea (hvis klar, ellers Evra)

Ronaldo - Fletcher - Anderson - Rooney

Tevez - Berbatov

Sådan bliver det dog næppe.

Jeg er ved at gå til af spænding.

U-4-E
Manager

« Svar #6564: 29 Apr 2009, 18:42 »

Hvorfor O'Shea frem for Evra? Smiley

sindsygt
Gæst

« Svar #6565: 29 Apr 2009, 18:44 »

Jeg håber på:

VDS

Tevez - Berbatov

Don't worry! Only 2 hours remaining! Wink

United-styrer
Gæst

« Svar #6566: 29 Apr 2009, 18:47 »

Hvorfor O'Shea frem for Evra? Smiley

Fordi Evra er inde i sin dårligste periode, siden han kom til Old Trafford. Aaron Lennon brugte ham som træningskegle i første halvleg i lørdags, og begge Spurs' mål kom efter indlæg fra højre. Det er vitalt at holde nullet på hjemmebane i en CL-knockoutkamp, og Evra er en risiko med hans seneste (defensive) præstationer i baghovedet.

ManUtd83
Manager

« Svar #6567: 29 Apr 2009, 18:49 »

Jeg håber på:

VDS

Tevez - Berbatov

Har du tænkt den til ende? O'Shea overfor lynhurtige Theo Walcott er bare en virkelig, virkelig dum ide.

Jeg tror det bliver sådan her:

VDS

Rafael/O'Shea - Rio - Vidic - Evra

Park - Carrick - Giggs - Ronaldo

Rooney - Berbatov

Masser af kreativitet og boldsikkerhed centralt, en meget solid defensiv og gode kantspillere. Det kunne dog også være spændende at se denne her offensiv:

Ronaldo - Carrick - Giggs - Rooney

Tevez - Berbatov

Anyways tror det bliver en god åben kamp pga. Arsenals lidt tamme forsvar og Uniteds sprudlende offensiv. Til gengæld skal United passe på kontraer - Arshavin, Walcott osv. kan gøre ondt på så stor en bane som OT har.

sindsygt
Gæst

« Svar #6568: 29 Apr 2009, 18:51 »

Fordi Evra er inde i sin dårligste periode, siden han kom til Old Trafford. Aaron Lennon brugte ham som træningskegle i første halvleg i lørdags, og begge Spurs' mål kom efter indlæg fra højre. Det er vitalt at holde nullet på hjemmebane i en CL-knockoutkamp, og Evra er en risiko med hans seneste (defensive) præstationer i baghovedet.
Men det bliver jo også meget akavet for O'shea at spille en venstreback som højrebenet?

Selvom det er vigtig at holde nullet hjemmet, er det også vigtigt at få en mål hjemme. Og dermed at vi også skal angribe. Dvs. at vores backs skal med frem. Til dét er Evra god, men O'shea til gengæld Ubeslutsom Det er ikke for godt med ham i det offensive.

Kan igen godt følge din tankegang, men jeg mener samtidigt at Evra kan noget, meget mere offensivt end O'shea, og så langt mener jeg heller ikke at Evra er efter O'shea i det defensive Wink

U-4-E
Manager

« Svar #6569: 29 Apr 2009, 18:52 »

Ja ok, så ikke kampen mod Tottenham, så var jeg ikke klar over.

Anyways tror det bliver en god åben kamp pga. Arsenals lidt tamme forsvar og Uniteds sprudlende offensiv. Til gengæld skal United passe på kontraer - Arshavin, Walcott osv. kan gøre ondt på så stor en bane som OT har.

Arshavin komme helt sikkert ikke til at gøre ondt, da han ikke må spille Wink

Sider: 1 ... 436 437 [438] 439 440 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010