home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:06:32 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
15 Jan 2026, 21:04 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
15 Jan 2026, 19:12 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
14 Jan 2026, 22:55 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  0 Brugere, 647 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 434 435 [436] 437 438 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1584978 gange)
Bovski
Reserveholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #6525: 27 Apr 2009, 14:09 »

Ja, men Gomes får stadigvæk rørt bolden? Den er sgu svært at dømme... Som Spurs fan synes jeg dog ikke den kan dømmes.
Er helt enig i at gomes også rører bolden, diskussionen gik jo bare på om Carrick rører bolden først hvilket han uden nogen form for tvivl gør...

om der er straffe er en helt anden sag...!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6526: 27 Apr 2009, 14:18 »

http://www.mixgoals.com/england/105-premier-league-manchester-united-5-2-tottenham.html <-- se her i video nr 2 5min 52sek inde ser man TYDELIGT at det carrick som rammer den først:) case closed

Nu har jeg så set den for første gang. Og det er tydeligt at Gomes tager bolden med hånden efter at Carrick har fået rørt den, så der er ingen tvivl om at der IKKE er straffe. Det skulle under ingen omstændigheder dømmes, men så kan Ferguson vel ikke brokke sig over at dommerne ikke dømmer straffe til United mere Tunge. Og selvfølgelig ændrede det kampen at United fik foræret et mål af dommeren.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DavidMadsen
Manager

« Svar #6527: 27 Apr 2009, 14:32 »

Og så hopper Cencur, Bovski, Hawk1nZ og endda jeg på "VK-vognen"..
Vinklen under kampen på kanal 5, var anderledes, og viste bare at det var Carrick der ramte bolden.
Fra denne vinkel, kan man se at Gomes rammer bolden bagefter. Ikke nødvendigvis et straffe der skal dømmes Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #6528: 27 Apr 2009, 14:43 »

Har vi nogensinde været i tvivl om, at straffesparket var diskutabelt? Jeg har på intet tidspunkt ment, at det var et klokkeklart straffespark. Min anke er, at man hænger sig så meget i det. Sådanne tvivlskendelser udligner sig i løbet af sæsonen, men VK får det jo nærmest til at lyde som om, at den kendelse har afgjort en hel Premier League-sæson.

verdenskrig
Manager

« Svar #6529: 27 Apr 2009, 14:48 »

Det var da rart Grin

Nu har jeg lige set dit link 5-6 gange og jeg må ærligt erkende at det faktisk er carricker der kommer først på bolden.. i hvertfald fra den vinkel der vises der, som jeg ikke kunne se på det link jeg søgte på Peace.. Men da gomes klart kommer ud og vipper bolden væk hvorefter carricker vælter over ham, kan der naturligvis ikke fløjtes straffe.. Dermed kan vi konstatere at det satte jer i gang, og grundlagde jeres sejr.. Ikke at jeg tager NOGET fra det i viste efter straffesparket for det var ren drømmefodbold, på yperste internationale niveau Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #6530: 27 Apr 2009, 14:52 »

Har vi nogensinde været i tvivl om, at straffesparket var diskutabelt? Jeg har på intet tidspunkt ment, at det var et klokkeklart straffespark. Min anke er, at man hænger sig så meget i det. Sådanne tvivlskendelser udligner sig i løbet af sæsonen, men VK får det jo nærmest til at lyde som om, at den kendelse har afgjort en hel Premier League-sæson.

Men er vi enige om at havde i ikke vundet den kamp så havde vi stadig haft en glimrende mulighed for at hente jer.. Jeg mener stadig at straffesparket er den direkte årsag til at i kommer tilbage i kampen.. Uanset hvad, og nej jeg siger ikke at det er HELE skylden for i sku stadig score 2 kasser, men uden det straffespark kan jeg ikke forestille mig at i havde vundet  Skuffet

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #6531: 27 Apr 2009, 14:55 »

Efter at have set den i slow 3-5 gange mener jeg der er straffespark, og kendelsen er korrekt...

Men tænk lige over at dommeren har max 1/10 af et sekund til at tage den beslutning... Der er vel ikke ret mange der kunne sige at der var klart straffe inden de så hendelsen i slow...

At dommeren så forærer jer et mål lidt senere er en anden historie, men imo var der straffe, efter at have set det i slow Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #6532: 27 Apr 2009, 15:00 »

Efter at have set den i slow 3-5 gange mener jeg der er straffespark, og kendelsen er korrekt...

Men tænk lige over at dommeren har max 1/10 af et sekund til at tage den beslutning... Der er vel ikke ret mange der kunne sige at der var klart straffe inden de så hendelsen i slow...

At dommeren så forærer jer et mål lidt senere er en anden historie, men imo var der straffe, efter at have set det i slow Wink

Altså jeg kender ikke dommerens placering og har endnu ikke set den, så på den baggrund kan jeg ikke udtale mig Peace

Men hvis han ser det jeg ser så er der IKKE straffe.. På hvilken måde mener du at et straffespark kan forsvares der Peace ?

For som jeg ser det så rammer gomes klart bolden! Dog ik først som jeg hidtil troede crazy

Cool

United-styrer
Gæst

« Svar #6533: 27 Apr 2009, 15:01 »

Hvornår bliver vi foræret et mål? Hvis du refererer til Rooneys to scoringer, vil jeg gerne se videobeviser, for i de videoer, jeg har set, er der ingen tvivl om, at Berbatov er onside, og at bolden er over stregen. Til gengæld var der ikke straffe.

JKJ
Gæst

« Svar #6534: 27 Apr 2009, 15:01 »

Men er vi enige om at havde i ikke vundet den kamp så havde vi stadig haft en glimrende mulighed for at hente jer.. Jeg mener stadig at straffesparket er den direkte årsag til at i kommer tilbage i kampen.. Uanset hvad, og nej jeg siger ikke at det er HELE skylden for i sku stadig score 2 kasser, men uden det straffespark kan jeg ikke forestille mig at i havde vundet  Skuffet

Jeg er ikke helt enig... Ja det havde set bedre ud for os hvis Man U havde sat point til... Men med tanke på alle de dumme point vi har sat overstyr, især på hjemmebane, så kan og vil jeg ikke give en måske lidt tvilvsom kendelse skylden for at vi halter efter Man U endnu engang...

Hvis vi havde fået 2 point mere i kampene mod Stoke x2, West Ham, Hull og Fulham hjemme, og ikke mindst min 1 point i det pinlige nederlag til Middlesbrough så havde situationen set helt anderledes ud...

Selv om jeg gerne ville give Man U skylden kan det aldrig blive deres skyld at vi i den grad har dummet os gevaldigt i efter hånden en del kampe, især hjemme på Anfield...

JKJ
Gæst

« Svar #6535: 27 Apr 2009, 15:02 »

Hvornår bliver vi foræret et mål? Hvis du refererer til Rooneys to scoringer, vil jeg gerne se videobeviser, for i de videoer, jeg har set, er der ingen tvivl om, at Berbatov er onside, og at bolden er over stregen. Til gengæld var der ikke straffe.

Hehe der har jeg så lige det modsatte opfattelse af de 2 mål, men det går jo så op i det lange løb Wink

KF
Landsholdsspiller

« Svar #6536: 27 Apr 2009, 15:08 »

Men omvendt kaere VK, saa har Liverpool nok ogsaa haft dommeren paa sin side i loebet af saesonen. Det er hyklerisk og ynkeligt at blive med at haenge sig i straffesparket, og endda paastaa, at United ikke havde vundet uden dette straffespark. Du har naturligvis ret til at have din holdning, men Liverpool har jo ikke ligefrem vaeret forfulgt af dommerne, vel? Stop nu hykleriet og kom videre. Over en hel saeson, saa vil disse tvivlsomme kendelser stort set altid udligne sig selv, saa der ikke er nogen, der bliver snydt.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

United-styrer
Gæst

« Svar #6537: 27 Apr 2009, 15:12 »

Hehe der har jeg så lige det modsatte opfattelse af de 2 mål, men det går jo så op i det lange løb Wink

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=56392904

Hvis du kan kigge på 8:57 og fastslå, at vi bliver foræret et mål, så vil jeg have samme styrke i mine fiktive briller, som du har Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #6538: 27 Apr 2009, 15:15 »

KF@

Nu spørger jeg sikkert utroligt dumt Smiley

Men i hvilke kampe i pl er det lige vi har haft dommeren så meget på vores side ?.. erkender at vi har været RØVhamrende heldige i overtiden en masse gange(selvom at man kan sprøge om det ikke er dygtighed når vi gang på gang scorer til sidst ,men nok om det)

Jeg må ærligt erkende at den kamp der hopper frem er atletico kampen, hvor vi bliver klart favouriseret.. Men ellers kan jeg med al respekt ikke huske at dommeren ahr foræret os noget vildt.. Måske kan du/i hjælpe min hukommelse på vej Opstemt?

Og nej jeg vil have ret til at tude, for jeg har min stålfaste overbevisning om at Man u i hvertfald ikke havde taget tre point uden det straffespark.. uanset hvor uheldige de var inden, og uanset hvor gode de var efter.. Og så havde vi været på højde med dem igen..

Selvfølgelig har vi gravet vores egen grav i denne sæson, men når i får sådan et straffespark på dette tidspunkt i en kamp hvor i er nede 0-2 så er det klart at det er frustrerende fordi i efterfølgende så vinder og begraver vores gulddrømme...

Cool

SirToby
Manager

« Svar #6539: 27 Apr 2009, 15:37 »

Det er sgu da for latterligt, at I går så meget op i at diskutere det straffespark. Havde det været udenfor feltet, havde folk været fuldstændig lige glade (alt der dømmes udenfor feltet, skal også dømmes indenfor). Vi kunne lige så godt begynde at diskutere, om Palacios skulle have haft rødt eller ej. Den var i det mindste tydeligere end straffesparket. Jeg er ikke i tvivl om, at dommeren mente, der var straffespark i situationen. Jeg ved ikke, hvad jeg synes.

Giggsy har nok ikke spillet nok i år til at kunne vinde. Vidic havde fortjent den. Mærkeligt at Giggs og Scholes aldrig har fået den. Sidstnævnte bliver ofte betraget som verdens bedste spiller, hvorfor man kan undre sig over, at han aldrig har fået den.

Liverpool for the lose - United for the win.

Sider: 1 ... 434 435 [436] 437 438 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010