home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:06:32 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
15 Jan 2026, 21:04 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
15 Jan 2026, 19:12 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
14 Jan 2026, 22:55 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  0 Brugere, 648 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 433 434 [435] 436 437 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1584967 gange)
Bovski
Reserveholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #6510: 27 Apr 2009, 13:19 »

Det skal han jo ikke nødvendigvis... Det han siger er jo fair.. Han anderkender at United kører tottenham over efter straffesparket, men mener ikke de havde vundet uden det straffespark.. Ligesom jeg.. Et straffespark som ikke var der

Og jeg har set den i slow fra flere vinkler, og gomes rammer bolden klart først.. Carricker falder derefter over ham... Det svarer til at en forsvarsspiller sætter en ren tackling ind i feltet hvorefter at angriberen falderover ham.. Ikke straffe vel?

Siger ikke at vi ikke har fået endnu tyndere straffespark, så sent som i mod Atletico.. Jeg konstaterer bare at der ikke var straffe og at det satte jer i gang.. Thats it Smiley

Godt at se du læser med igen KF  Kys

Kan jo slet ikke forholde mig til hvordan du kan sige at carrick ikke rammer bolden mener den er uomtvistelig... har lige siddet og set den igen på footytube og der er ingen tvivl.... men hvis du selvfølgelig ikke vil se det så er det jo noget helt andet... mener bare ikke du på nogen måde kan forsvare dit argument om at han ikke rammer bolden..

KF
Landsholdsspiller

« Svar #6511: 27 Apr 2009, 13:20 »

Godt at se du læser med igen KF  Kys

Haha, VK. Jeg foeler med dig. Hvis du helt serioest tror paa, at jeg foelger United-traaden paa grund af at du med jaevne mellemrum bidrager med hovedloese indlaeg, saa er du da mere end almindeligt forskruet oppe i hovedet.

Jeg laeser naturligvis United-traaden paa grund af en interesse for United og engelsk fodbold generelt.

At du saa hiver traaden ned paa et unoedvendigt lavt niveau er aergerligt, men aabenbart ikke noget, man kan undgaa paa nuvaerende tidspunkt.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

verdenskrig
Manager

« Svar #6512: 27 Apr 2009, 13:24 »

Lige over... Gomes rammer den bold så sole klart.. Hvorfor ryger bolden ellers ud til siden.. Carricker falder derefter over ham...

Man ser det man vil se, og det er nok ikke for sjovt at der har været meget disk om det her straffespark rundt omkring...

At du bare koldt siger at carricker 100 % rammer bolden viser at du er utrolig subjektiv i din holdning!.. For hvis der skulle være føjtet straffespark skal det KUN være carricker der rører bolden.. Hvilket det er tydeligt det ikke er!

Haha, VK. Jeg foeler med dig. Hvis du helt serioest tror paa, at jeg foelger United-traaden paa grund af at du med jaevne mellemrum bidrager med hovedloese indlaeg, saa er du da mere end almindeligt forskruet oppe i hovedet.

Jeg laeser naturligvis United-traaden paa grund af en interesse for United og engelsk fodbold generelt.

At du saa hiver traaden ned paa et unoedvendigt lavt niveau er aergerligt, men aabenbart ikke noget, man kan undgaa paa nuvaerende tidspunkt.

Jeg siger bare det er godt du læser med igen, har jeg sagt noget forkert Rullende Øjne Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KF
Landsholdsspiller

« Svar #6513: 27 Apr 2009, 13:28 »

Jeg siger bare det er godt du læser med igen, har jeg sagt noget forkert Rullende Øjne Grin

Naturligvis ikke, hvis man ser isoleret paa din post der. Hvis man derimod inddrager foelgende citat, saa giver det jo en anden betydning.

Citat af: verdenskrig
Har desuden lagt mærke til at du er en flittig læser hver gang jeg har skrevet et indlæg 

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #6514: 27 Apr 2009, 13:30 »

Lige over... Gomes rammer den bold så sole klart.. Hvorfor ryger bolden ellers ud til siden.. Carricker falder derefter over ham...

Man ser det man vil se, og det er nok ikke for sjovt at der har været meget disk om det her straffespark rundt omkring...

At du bare koldt siger at carricker 100 % rammer bolden viser at du er utrolig subjektiv i din holdning!.. For hvis der skulle være føjtet straffespark skal det KUN være carricker der rører bolden.. Hvilket det er tydeligt det ikke er!

JEg har aldrig nogensinde sagt at det kun er Carrick der rammer bolden, så der ligger du ord i min mund, mener det er helt klart at carrick prikker bolden, gomes rammer/snitter den med fingerspidserne og derefter fælder Carrick, om der er straffe lader jeg være op til den enkelte at vurdere...

Synes dog bestemt at den kan dømmes, men forstår da også dem der er fans af andre hold og synes den ikke bør dømmes i denne situation.. Men hvis du ikke kan være objektiv og sige at den er 50/50 og bestemt kan dømmes synes jeg er synd...

DavidMadsen
Manager

« Svar #6515: 27 Apr 2009, 13:32 »

For det første; http://www.bold.dk/nyt/Ryan-Giggs-blev-aarets-spiller
 Ryan Giggs blev sgu årets spiller.. Ikke videre "fortjent", da han bare ikke er årets spiller, synes jeg da. Jeg synes ikke at prisen kan betegnes som en pris for denne sæson, men nærmere som en pris for hans karriere, hvor han aldrig er blevet året spiller før..
 Jeg mener at den burde at være gået til Nemanja Vidic. Giggs har spillet nogle fantastiske sæsoner, men prisen er altså for i år, og så kan det ikke rigtigt blive Giggs i mine øjne..

For det andet, skal danske Claus Bo Larsen dømme den første kamp, mellem United og Arsenal i Champions League, på Old Trafford Smiley

DavidMadsen
Manager

« Svar #6516: 27 Apr 2009, 13:34 »

Har du set den i langsom? Shockeret
Man kunne tydeligt se, under kampen i tv, at Carrick skubber bolden ud til siden. Ikke Gomes, men Carrick. Hvis du kan finde den igen, er der vel ikke noget at diskutere.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6517: 27 Apr 2009, 13:34 »

Ryan Giggs blev sgu årets spiller.. Ikke videre "fortjent", da han bare ikke er årets spiller, synes jeg da. Jeg synes ikke at prisen kan betegnes som en pris for denne sæson, men nærmere som en pris for hans karriere, hvor han aldrig er blevet året spiller før..
 Jeg mener at den burde at være gået til Nemanja Vidic. Giggs har spillet nogle fantastiske sæsoner, men prisen er altså for i år, og så kan det ikke rigtigt blive Giggs i mine øjne..

For det andet, skal danske Claus Bo Larsen dømme den første kamp, mellem United og Arsenal i Champions League, på Old Trafford Smiley

Det siger vist alt om den kåring..

Men dejligt at Claus Bo skal dømme, han plejer at være meget fair når han dømmer synes jeg Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager

« Svar #6518: 27 Apr 2009, 13:35 »

Nej okay så misforstod jeg dig, men som jeg ser det så rammer Gomes bolden et sek før carricker slår den ind på hans fod så den går ud til siden..

Læg mærke til den måde at bolden ryger ud i siden på efter at gomes har været nede i duellen.. Havde carricker ramt den bold så klart først så var bolden nok ikke røget derud..

Gomes er sp afgjort på den bold, og han kommer i hvertfald ikke senere end carricker, og derfor kan der ikke fløjtes straffespark.. Carricker spiller heller ikke på den for han falder klart over Gomes, men det kan der ikke fløjtes straffe på hvis målmanden har været på bolden..

Lad mig sige det sådan.. Hvis der skal fløjtes straffe der, så er det jo et utaknemmeligt job at være målmand for så må man jo aldrig gå ned i en nærklamp uden at der er straffe , medmindre man nærmest holder bolden!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KF
Landsholdsspiller

« Svar #6519: 27 Apr 2009, 13:36 »

Kaaringen er ikke videre fair nej, men et eller andet sted er det sgu tankevaekkende, at en spiller som Giggs kan vinde prisen paa trods af, at han saadan set ikke fortjener den. Det siger noget om, hvor tungt de oevrige spillere vaegter ham, og hvor stor en respekt, de (med rette) har for hans karriere. Fascinerende.

Derudover kan man jo ikke vaere andet end glad for, at Claus Bo skal doemme saa stor en kamp. Flot.

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #6520: 27 Apr 2009, 13:39 »

Ja bestemt ikke i år at giggs burde have fået prisen medmindre de andre spillere mener at han i betragtning af hans alder har været den bedste Opstemt

men det har jeg nu aldrig hørt at priser skulle gives for.. mener også at vidic burde have fået den, dog synes jeg bare det er dejligt det er en united spiller og Ryan har da også haft en flot sæson..

DavidMadsen
Manager

« Svar #6521: 27 Apr 2009, 13:42 »

Det siger vist alt om den kåring..
Men dejligt at Claus Bo skal dømme, han plejer at være meget fair når han dømmer synes jeg Smiley
Jeg er enig i begge ting!

Nej okay så misforstod jeg dig, men som jeg ser det så rammer Gomes bolden et sek før carricker slår den ind på hans fod så den går ud til siden..

Læg mærke til den måde at bolden ryger ud i siden på efter at gomes har været nede i duellen.. Havde carricker ramt den bold så klart først så var bolden nok ikke røget derud..

Gomes er sp afgjort på den bold, og han kommer i hvertfald ikke senere end carricker, og derfor kan der ikke fløjtes straffespark.. Carricker spiller heller ikke på den for han falder klart over Gomes, men det kan der ikke fløjtes straffe på hvis målmanden har været på bolden..

Lad mig sige det sådan.. Hvis der skal fløjtes straffe der, så er det jo et utaknemmeligt job at være målmand for så må man jo aldrig gå ned i en nærklamp uden at der er straffe , medmindre man nærmest holder bolden!
Du kan jo se om du kan finde den i langsom gengivelse. Jeg er 90% sikker på at Carrick rammer bolden først. Og igen, så kan det jo også være dommerens synsvinkel, som får ham til at dømme den?

Kaaringen er ikke videre fair nej, men et eller andet sted er det sgu tankevaekkende, at en spiller som Giggs kan vinde prisen paa trods af, at han saadan set ikke fortjener den. Det siger noget om, hvor tungt de oevrige spillere vaegter ham, og hvor stor en respekt, de (med rette) har for hans karriere. Fascinerende.

Derudover kan man jo ikke vaere andet end glad for, at Claus Bo skal doemme saa stor en kamp. Flot.
Det er da selvfølgelig rigtigt, at han er utroligt respekteret. De burde da bare have lavet en pris til ham alene, og så kunne Vidic have fået årets spiller Wink
Super flot af Claus Bo Larsen, at han skal dømme sådan en stor kamp. Hvis det går godt, kan det være vi ser ham dømme finalen også.

DavidMadsen
Manager

« Svar #6522: 27 Apr 2009, 13:44 »

Ja, bestemt ikke i år, at giggs burde have fået prisen medmindre de andre spillere mener at han i betragtning af hans alder har været den bedste Opstemt

men det har jeg nu aldrig hørt at priser skulle gives for.. mener også at vidic burde have fået den, dog synes jeg bare det er dejligt det er en united spiller og Ryan har da også haft en flot sæson..
Det er jo igen et spørgsmål om en enorm respekt for ham, som gør at spillerne stemmer på ham. En gloværdig karriere, og at han har scoret i 18 sæsoner i træk, i PL Smiley
Jeg er enig med dig, i det sidste. Stort tillykke til Giggs herfra Smiley

Clestin
Ynglingespiller

« Svar #6523: 27 Apr 2009, 13:58 »

http://www.mixgoals.com/england/105-premier-league-manchester-united-5-2-tottenham.html <-- se her i video nr 2 5min 52sek inde ser man TYDELIGT at det carrick som rammer den først:) case closed

We ride together, we die together. Man Utd 4life

Cencur
Manager

« Svar #6524: 27 Apr 2009, 14:04 »

Ja, men Gomes får stadigvæk rørt bolden? Den er sgu svært at dømme... Som Spurs fan synes jeg dog ikke den kan dømmes.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Sider: 1 ... 433 434 [435] 436 437 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010