home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:06:32 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
15 Jan 2026, 21:04 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
15 Jan 2026, 19:12 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
14 Jan 2026, 22:55 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
28 Dec 2025, 22:48 Mattsson Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23210
  0 Brugere, 669 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 430 431 [432] 433 434 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1585053 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #6465: 25 Apr 2009, 20:57 »

Man skal godt nok passe på hvad man siger herinde Opstemt Grin..

Men fair nok, jeg tager jeres ironi/muggeri som tegn på at jeg har ret Peace.. Så har jeg sagt det jeg skulle Smiley

Hvis du seriøst kan undre dig over at få en hård medfart, når du kommer med insinueringer om urent trav trav efter en magtdemonstration og 5-2-sejr, så ved jeg ærlig talt ikke, hvad jeg skal mene.

Jeg vælger så at tage din bitterhed som et godt tegn i mesterskabskampen.

DavidMadsen
Manager

« Svar #6466: 25 Apr 2009, 20:58 »

Nej, for dem har i givet til Webb. Wink

Men tak til United for at sætte et flot punktum, på et dejlig lørdag. Smiley
Niks, dem skylder vi i banken Forlegen

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6467: 25 Apr 2009, 20:59 »

Du skriver at Howard Webb sætter os i gang. Det har jeg ærlig talt svært ved at opfatte som andet end at du mener det er hans skyld at vi vinder. Det underbygger du så ved nu at skrive, at du ikke tror på at vi havde vundet, hvis ikke vi havde fået det straffespark.

Og det er dig der ikke skal misforstå hvad jeg siger/skriver. Hvor skriver jeg at du ikke anderkender de efterfølgende kasser? Jeg skriver bare det jeg lige har gentaget: At du mener det er Howard Webbs skyld at vi vandt.

Vi scorer to mål i de sidste ti minutter af kampen mod Villa, så vi skulle jo reelt "bare" have et sølle mål, inden da, før vi gentage det. Hvordan kan du være sås ikke på, at bare fordi Spurs havde hold 5-10 minutter mere, til der var 20-25 minutter igen? Vi scorer fem mål på 23 minutter, fire mål på 12 minutter og tre mål på fire minutter. Hvordan kan du så mene, at vi ikke havde vundet bare fordi vi ikke havde scoret i yderligere 5-10 minutter.

Det er DET jeg mener er respektløst. Jeg så som sagt ikke straffesparket, kun i en gentagelse hvor jeg synes det så ok ud, men skal se det mere for at være sikker. Jeg kan forstå du er bitter/ærgelig over at vi får foræret et straffespark, hvis det er tilfældet, men synes det er mangel på respekt at skyde det i skoene på en dommer....

KF
Landsholdsspiller

« Svar #6468: 25 Apr 2009, 21:01 »

Det er jo vk i en nøddeskal. Han aner ikke, hvad han fabler om, og han svømmer længere og længere ud på havet, indtil der ikke er nogen, der kan se ham længere.... og derfor ikke nogen, der længere orker at gentage det samme igen.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

sindsygt
Gæst

« Svar #6469: 25 Apr 2009, 21:04 »

Niks, dem skylder vi i banken Forlegen
Ja, det er ret træls Ubeslutsom

verdenskrig
Manager

« Svar #6470: 25 Apr 2009, 21:13 »

Du skriver at Howard Webb sætter os i gang. Det har jeg ærlig talt svært ved at opfatte som andet end at du mener det er hans skyld at vi vinder. Det underbygger du så ved nu at skrive, at du ikke tror på at vi havde vundet, hvis ikke vi havde fået det straffespark.

Og det er dig der ikke skal misforstå hvad jeg siger/skriver. Hvor skriver jeg at du ikke anderkender de efterfølgende kasser? Jeg skriver bare det jeg lige har gentaget: At du mener det er Howard Webbs skyld at vi vandt.

Vi scorer to mål i de sidste ti minutter af kampen mod Villa, så vi skulle jo reelt "bare" have et sølle mål, inden da, før vi gentage det. Hvordan kan du være sås ikke på, at bare fordi Spurs havde hold 5-10 minutter mere, til der var 20-25 minutter igen? Vi scorer fem mål på 23 minutter, fire mål på 12 minutter og tre mål på fire minutter. Hvordan kan du så mene, at vi ikke havde vundet bare fordi vi ikke havde scoret i yderligere 5-10 minutter.

Det er DET jeg mener er respektløst. Jeg så som sagt ikke straffesparket, kun i en gentagelse hvor jeg synes det så ok ud, men skal se det mere for at være sikker. Jeg kan forstå du er bitter/ærgelig over at vi får foræret et straffespark, hvis det er tilfældet, men synes det er mangel på respekt at skyde det i skoene på en dommer....

Jeg mener det er hans skyld i bliver sat i gang.. Men at i scorer de efterfølgende mål har naturligvis intet med ham at gøre Smiley

Vi ved alle og enhver, at er man ende 0-2 15 min inde i anden halvleg af en kamp man helst skal vinde så vil panikken langsomt men sikkert begynde at indfinde sig.. Derfor mener jeg at havde i ikke fået det straffespark(kan naturligvis ikke vide om i havde scoret) ja så var i blevet mere og mere desperate end tilfældet var..

1-2 målet gav jer ro på, og stor tro på at det kunne lykkedes at vende resultatet.. å nej at sige at han bærer hele skylden er nok at tage munden for fuld, men jeg mener han grundlægger jeres mulighed for at vende kampen på den måde som i gjorde Peace

Det er jo vk i en nøddeskal. Han aner ikke, hvad han fabler om, og han svømmer længere og længere ud på havet, indtil der ikke er nogen, der kan se ham længere.... og derfor ikke nogen, der længere orker at gentage det samme igen.

Ja det er mig i en nøddeskal Smiley.. det er mig i en nøddeskal at sige præcist hvad jeg mener om alt, uanset om det falder i god jord eller ej.. Men som jeg tidligere har sagt burde du da stikke piben ind da du selv byder ind med noget som helst fornuftigt.. Hvad har du bridraget med i denne debat?.. Intet andet end at spille dum fordi du(igen) er dybt uenig med mig..

Og sjovt nok er du den eneste der siger det her gang på gang, efter at JG åbenbart har givet op Grin.. Du er så ynkelig at høre på, og jeg nyder dine små flabede kommentare..

KF du er alletiders, og jeg vil for din skyld være endnu mere provokerende og svømme længere og længere ud, sådan at du kan få lidt indhold i livet Kys..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6471: 25 Apr 2009, 21:21 »

Jeg mener det er hans skyld i bliver sat i gang.. Men at i scorer de efterfølgende mål har naturligvis intet med ham at gøre Smiley

Vi ved alle og enhver, at er man ende 0-2 15 min inde i anden halvleg af en kamp man helst skal vinde så vil panikken langsomt men sikkert begynde at indfinde sig.. Derfor mener jeg at havde i ikke fået det straffespark(kan naturligvis ikke vide om i havde scoret) ja så var i blevet mere og mere desperate end tilfældet var..

1-2 målet gav jer ro på, og stor tro på at det kunne lykkedes at vende resultatet.. å nej at sige at han bærer hele skylden er nok at tage munden for fuld, men jeg mener han grundlægger jeres mulighed for at vende kampen på den måde som i gjorde Peace

Jeg vil meget gerne give dig, at hvis det straffe ikke skulle være dømt, så er det ham der sætter os i gang i dag.

Det er klart, at jo længere der går, jo mere spreder panikken sig. "Problemet" i denne tese er bare, at Utd har tradition for aldrig at give op. Vi har historisk, og self især under Ferguson, specielt de asidste 10 år, haft en eller anden evne, til at presse på og presse på, uden at det bliver særlig panisk af den grund. Præcist som Chelsea havde det under Mourinho.

Lige netop af den grund, så holder teorien med, at vi ikke ville have vundet hvis ikke vi havde scoret indenfor 5-10 minutter.

Men vil meget gerne give dig ret i, at statistisk set, bliver chancerne naturligvis mindre jo mindre tid man har, uanset hold. Hertil skal bare ligges noget klub-tradition og mentalitet på holdet generelt.

Det ville være som at påstå at Gerrard giver op når I er bagud Wink

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #6472: 25 Apr 2009, 21:21 »

Jamen VK da. Så forklar følgende; "Et slot, en rejse til thailand, 500.000.000.000 Euro, samt et blowjob.. Det var Uniteds gave til Howard Webb i pausen."

Hvis du ikke mener Howard Webb var skyld i at United vandt, hvorfor skulle de så gøre ovenstående? Kan du ikke se, at du er ved at drukne?

verdenskrig
Manager

« Svar #6473: 25 Apr 2009, 21:35 »

Jeg vil meget gerne give dig, at hvis det straffe ikke skulle være dømt, så er det ham der sætter os i gang i dag.

Det er klart, at jo længere der går, jo mere spreder panikken sig. "Problemet" i denne tese er bare, at Utd har tradition for aldrig at give op. Vi har historisk, og self især under Ferguson, specielt de asidste 10 år, haft en eller anden evne, til at presse på og presse på, uden at det bliver særlig panisk af den grund. Præcist som Chelsea havde det under Mourinho.

Lige netop af den grund, så holder teorien med, at vi ikke ville have vundet hvis ikke vi havde scoret indenfor 5-10 minutter.

Men vil meget gerne give dig ret i, at statistisk set, bliver chancerne naturligvis mindre jo mindre tid man har, uanset hold. Hertil skal bare ligges noget klub-tradition og mentalitet på holdet generelt.

Det ville være som at påstå at Gerrard giver op når I er bagud Wink

det vil jeg omvendt give dig helt ret i.. Alle ved at i har en moral der siger spar to, og derfor skal man da ikke afvise at i ikke kunne være kommet tilbage alligevel Smiley

Men tiden går og klokken slår, og uanset hvad hold man er, så vil der indfinde sig en form for panik når man er nede 0-2 med ca 30 igen, og man står overfor et godt kæmpende hold og SKAL have sejren Peace.. Det vil i min verden være underligt hvis det ikke også står sådan til i united Wink..

Derfor mener jeg at Webb satte jer i gang med jeres sejr, men at i selv gjorde arbejdet færdigt.. Altså jeg kan jo ikke vide om i havde scoret 2 min efter anyways.. Det er bare MIN teori for hvordan resten af kampen var forløbet hvis i ikke varkommet tilbage netop der Peace

Jamen VK da. Så forklar følgende; "Et slot, en rejse til thailand, 500.000.000.000 Euro, samt et blowjob.. Det var Uniteds gave til Howard Webb i pausen."

Hvis du ikke mener Howard Webb var skyld i at United vandt, hvorfor skulle de så gøre ovenstående? Kan du ikke se, at du er ved at drukne?

Ovenstående er naturligvis skrevet med en smule ironi Grin.. Jeg tvivler på at united rent faktisk har gjort sådan i pausen, men ved ik om du er af en anden holdning Rullende Øjne Wink ?

Det jeg dermed mener er at Webb sætter jer i gang på et kritisk tidspunkt.. Det giver jeres spillere troen på det 100 %, og gør at de kværner endnu mere på..

Han dømmer et straffespark der i min verden ik må fløjtes, og derved er united tilbage i kampen... Derfor er ovenstående skrevet..

Overdrivelse fremmer forståelsen Wink

Men hvad mener du helt præcist med at jeg er ved at drukkne Grin?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #6474: 25 Apr 2009, 22:43 »

At vi scorer 5 mål i anden halvleg er ikke et mål for meget. Vi spiller det bedste fodbold jeg har set et hold spille i år (udover Barcas offensiv, som ingen kan måle sig med i år). Forrygende boldomgang, beslutsomt og iderigt er nogle af de tillægsord man kan beskrive indsatsen. Den offensiv vi har ventet på i hele sæsonen, og fantastisk tidspunkt vi finder på.

Angående de folk som tidligere har kritiseret Berbatov (inklusiv mig selv, som har kritiseret hans attitude) maner han den fuldstændig til jorden og understreger han er top 3 af verdens bedste angribere i mine øjne. Afleveringen til straffesparket er simpelthen eminent og fantastisk udført.

Hvis vi kan spille med denne offensiv og samtidig stadig være så konsekvente i defensiven, som har været vores kendemærke i denne sæson, kan jeg ikke se hvordan det kan gå galt.

Perioden op til straffesparket har vi vel 3-4 kæmpe chancer, som SKAL scores på.

Glory glory Man utd. Fantastisk præstation i aften.

ManUtd83
Manager

« Svar #6475: 26 Apr 2009, 00:34 »

Så kender vi United - never-say-die attituden, spillet, presset og viljen! Hvilken fantastisk kamp at se på bånd, når man kommer hjem fra arbejde - det er ligefør den skal gemmes Opstemt.

Jeg syntes faktisk at straffesparket var ok dømt. Ja, Gomes får ramt bolden, men den ændrer jo nærmest ikke retning og han høster Carrick fuldstændig. I mine øjne kunne den dømmes.
Men United ville have scoret anyways - det er jeg slet ikke i tvivl om. Viljen og koncentrationen var så høj at der ville være kommet et mål på en eller anden måde.

Berbatov, Rooney, Ronaldo og Carrick var Uniteds bedste spillere i kampen.

Mesterskabet er to tredjedele hjemme nu Smiley det er fantastisk!

DavidMadsen
Manager

« Svar #6476: 26 Apr 2009, 00:45 »

Hvilken fantastisk kamp at se på bånd, når man kommer hjem fra arbejde - det er ligefør den skal gemmes Opstemt.

Berbatov, Rooney, Ronaldo og Carrick var Uniteds bedste spillere i kampen.

Mesterskabet er to tredjedele hjemme nu Smiley det er fantastisk!
Enig, det er en kamp der sagtens kunne foreviges. Det er noget af det smukkeste bold vi har præsteret længe.
Jeg er også næsten enig i det med de bedste spillere. Dog mener jeg bare at Rooney og Ronaldo var en lille bitte smule bedre end Berbatov og Carrick idag. Men ja, du har egentligt ret.
Og kun to tredjedele? Mesterskabet må meget snart være hjemme da, selv verdenskrig har ønsket os tillykke med guldet.. Vi mangler kampen mod Arsenal på OT, men har tilgengæld stadig vores forspring, og en kamp mindre Smiley

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #6477: 26 Apr 2009, 00:56 »

Vi skal øge niveauet, det kan vi godt. Så er jeg sikker på at guld i CL og ligaen bliver vores. COME ON GUYS, WE DO IT!

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #6478: 26 Apr 2009, 01:43 »

Nu har jeg siddet og læst mig igennem alle svarene fra forskellige folk inde på bold.dk, hvor de sædvanlige Liverpool-sympatisører holder til, og tænkte, at jeg så kunne komme herind, og læse United-tråden, for så at se en saglig tone, men nej nej...

Det er så pinligt, sys jeg, at VK ik kan holde sig fra verdens ældste trick - "det er dommerens skyld" - heldet forfølger dem der opsøger det...men for lige at underbygge, at United vandt klart fortjent, uanset om Carricks straffe ik hører til de største...

1. Skudstatisik første halvleg: United 11, Tottenham 3
2. Skud statistisk efter 65 minutter: United 21, Tottenham 4
- Hvis det ikke taler sit klare billede om kampen , så ved jeg ikke hvad der gør. Det havde ik ændret noget, hvis straffet ik var givet - United giver aldrig op, og det er ikke for sjov, at man i England kalder de sidste 10 minutter i kampen for "Fergie Time"

I 98, da vi vandt the treble, havde vi endt med 24 point færre, hvis kampene var på 80 minutter i stedet for 90.

Et andet sjovt tal i den her sammenhæng er 11 - det er antallet af kampe liverpool har vundet, efter at have scoret det afgørende mål i overtiden i år...så vi skal ikke snakke for meget om Uniteds held og dommertække...

apropos dommertække, så vandt Liverpool lidt heldigt 1-3 idag...Bla. fordi Mascherano angiveligt filmede sig til et frispark som optakt til målet, og Yossi (mener jeg) havde hånden på bolden ved målet til 0-2...

Så fej foran Liverpool-døren, før I beder mestrene om noget som helst...

ManUtd83
Manager

« Svar #6479: 26 Apr 2009, 10:03 »

Og hvis vi skal snakke lidt mere held og dommer så kunne Palacios sagtens være blevet smidt ud. Kun Ronaldos hurtighed forhindrede ham i at blive ramt af to såler, men hvis der havde været den mindste kontakt havde Howard Webb ikke haft et valg.

Sider: 1 ... 430 431 [432] 433 434 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010