home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:51:07 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 22:10:56 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
I går kl. 21:28:10 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
I går kl. 20:47:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
16 Jan 2026, 16:06 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23210
  1 Bruger, 641 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 412 413 [414] 415 416 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1585511 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #6195: 09 Apr 2009, 10:09 »

Det var i hvert fald skønt at se Stevie Me og de andre højtflyvende Liverpool-spillere komme ned på jorden. Lad os da håbe, at det sætter ar. Det hjælper dog ingenlunde, hvis vi ikke får styr på vores egne problemer. Chelsea er heller ikke langt bagved.

Jeg synes, det kunne være interessant, hvis Fergie har tilstrækkelig is i maven, at se Ronaldo bænket i de kommende par kampe og vurdere, hvad det gør ved hans attitude. Måske det kunne lære ham, at man - uanset hvor dygtig man er - ikke kan tage alt for givet, når man spiller i Manchester United.
« Seneste Redigering: 09 Apr 2009, 10:20 af United-styrer » Logged

DavidMadsen
Manager

« Svar #6196: 10 Apr 2009, 00:37 »

Jeg synes, det kunne være interessant, hvis Fergie har tilstrækkelig is i maven, at se Ronaldo bænket i de kommende par kampe og vurdere, hvad det gør ved hans attitude. Måske det kunne lære ham, at man - uanset hvor dygtig man er - ikke kan tage alt for givet, når man spiller i Manchester United.
Jeg er enig. Der er snart ikke andet at gøre. Hvis han smed Nani og Park på hver sin kant, og fortalte Nani at kampen mod Sunderland var hans chance for at bevise noget, kunne man vel forvente at han ville prøve at kæmpe. Samtidigt med at Park altid kæmper burde bevægeligheden være meget bedre. Ligeledes skulle Berbatov bænkes, og Tevez skulle starte inde. Igen for at optimere bevægeligheden og ikke mindst for at få noget fight ind i United.

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #6197: 10 Apr 2009, 16:23 »

Jeg er enig. Der er snart ikke andet at gøre. Hvis han smed Nani og Park på hver sin kant, og fortalte Nani at kampen mod Sunderland var hans chance for at bevise noget, kunne man vel forvente at han ville prøve at kæmpe. Samtidigt med at Park altid kæmper burde bevægeligheden være meget bedre. Ligeledes skulle Berbatov bænkes, og Tevez skulle starte inde. Igen for at optimere bevægeligheden og ikke mindst for at få noget fight ind i United.
Jeg er dybt enig, Ronaldo, Berba og Nani nu er det nu! Hvis vi skal snakke de 3 største titler og ikke gøre ligesom Chelsea gjorde for 2 sæsoner siden. Vi må vise karakter, styrke, vilje og moral. Talentet er der ingen tvivl om, vi skal vise psyke og engagement. Nani skal spille mod Sunderland også kunne da være godt hvis Ronaldo kommer ind i 2. halvleg og scorer og giver os sejren, det ville være godt.

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #6198: 10 Apr 2009, 16:41 »

Tror dog det er dybt urealistisk at han starter på bænken, men ingen tvivl om at hans attitude klart skal forbedres, ligeledes som resten af holdet. De skal virkelig til at ruppe sig, for ellers vinder vi intet udover Klub vm og Mickey mouse.

Jeg tror dog på en solid sejr over Sunderland. Er der nogle der ved hvordan det ser ud med Rio?

I øvrigt har Ferguson mod på mere, hvilket må sige at være fantastisk: http://www.bold.dk/nyt/?vis=98747&rss=true

Det virker heller ikke urealistisk at Liverpool mister point, da Gerrard er tvivlsom!

United-styrer
Gæst

« Svar #6199: 10 Apr 2009, 16:49 »

Tror dog det er dybt urealistisk at han starter på bænken, men ingen tvivl om at hans attitude klart skal forbedres, ligeledes som resten af holdet. De skal virkelig til at ruppe sig, for ellers vinder vi intet udover Klub vm og Mickey mouse.

Jeg tror dog på en solid sejr over Sunderland. Er der nogle der ved hvordan det ser ud med Rio?

I øvrigt har Ferguson mod på mere, hvilket må sige at være fantastisk: http://www.bold.dk/nyt/?vis=98747&rss=true

Det virker heller ikke urealistisk at Liverpool mister point, da Gerrard er tvivlsom!

Rio kommer desværre næppe i kamp.

Det omtalte interview med Ferguson er i øvrigt ganske interessant og kan ses i sin fulde længde på Oldtrafford.dk. Det varer cirka et kvarter.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #6200: 10 Apr 2009, 16:59 »

Så er der desværre igen nok en rystende defensiv vi får at se! Skuffet

United-styrer
Gæst

« Svar #6201: 10 Apr 2009, 17:09 »

Ja, Patrice Evra, John O'Shea og Jonny Evans har alle set rystende usikre ud på det seneste, så det er ikke særlig betryggende, at vi ikke får Rio ind og stabilisere forsvaret. Jeg håber på det bedste, men hvis vi skal smide point til et hold som Sunderland, så bliver det i morgen.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #6202: 10 Apr 2009, 17:17 »

Vi burde dog vinde over et Sunderland - selv med et rystende usikkert forsvar!

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #6203: 10 Apr 2009, 17:44 »

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #6204: 10 Apr 2009, 18:03 »

Carrick og Vida er nøglerne til sejr, Vida og Carrick skal nu få defensiven til at hænge sammen. Vida er jo naturligt, men Carrick fordi han på midten nok igen bliver bindeleddet mellem forsvar og midtbane. Jeg kan dog fortælle en meget glædelig nyhed og det er at Rio formentlig er klar onsdag mod FCP. Brown og Rafael begynder genoptræning næste uge og er om højst 3 uger tror jeg det er.
Det bliver godt, John og Johnny har været utrolig dårlige det sidste stykke tid. Vida og Evra er heller ikke uskyldige.

GLEM DEM!

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #6205: 10 Apr 2009, 20:45 »

Sådan, tvivlsomme Rooney er klar til imorgen. Evans, Rio og Berba er klar til onsdag og Rafael er klar igen til FA-Cup næste weekend. Tegner meget godt.

GLEM DEM!

DavidMadsen
Manager

« Svar #6206: 10 Apr 2009, 23:18 »

Fantastisk at Fergie har mod på mere. Jeg glæder mig til kampen imorgen.. Nogle der ved hvor den bliver vist? Smiley

Caspper
Manager

« Svar #6207: 10 Apr 2009, 23:23 »

Canal+ sport som sædvanlig.. Skuffet

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #6208: 10 Apr 2009, 23:29 »

Så bliver det Setanta sport for mit vedkommende.. p2p <3

ManUtd83
Manager

« Svar #6209: 11 Apr 2009, 15:24 »

Nu vinder Liverpool, så vores kamp SKAL naturligvis også vindes. Starteren ser rigtig spændende ud i dag synes jeg!

Foster

Neville - Evans - Vidic - O'Shea

Park - Carrick - Scholes - Rooney

Tevez - Berbatov

Stærk offensiv, og som U-S håbede er Cristiano blevet bænket. Apropos bænken er den virkelig stærk i dag: Kusjag, Evra, Ronaldo, Anderson, Giggs, Nani, Macheda. Kommer vi i problemer offensivt er der i hvert fald mulighed for udskiftninger.

3-1 til United. Rooney, Rooney og Berbatov.

Sider: 1 ... 412 413 [414] 415 416 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010