home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:27:14 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 22:10:56 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
I går kl. 21:28:10 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
I går kl. 20:47:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
16 Jan 2026, 16:06 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23210
  0 Brugere, 653 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 405 406 [407] 408 409 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1585662 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #6090: 25 Mar 2009, 20:43 »

Jeg ved sgu ikke. Jeg synes egentligt de klarer den ganske fint. Hører i hvert fald ikke til dem der kan huske at den og den dommer er altid dårlig mod os osv Smiley Det lader jeg Ferguson og alle de andre om Smiley

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #6091: 31 Mar 2009, 11:41 »

ManUtd83
Manager

« Svar #6092: 01 Apr 2009, 15:29 »

Afstemninger er idag kommet op på Uniteds hjemmeside vedrørende Årets spiller, Årest reserveholdsspiller og Årets mål.

Personligt har jeg stemt på Vidic. På trods af hans mareridtskamp mod Liverpool er han stadig med afstand den bedst præsterende spiller i denne sæson. Han spillede (så vidt jeg husker) alle af de 15 Clean Sheet-kampe og har haft en stor del af æren i nogle af de mange 1-0 sejre. Udover hans defensive arbejde har han været en stabil målscorer - set i lyset af hans position - og ligger kun bag Ronaldo, Rooney, Berbatov og Tevez på den interne topscorerliste. Når målene så endda kommer mod f.eks. Chelsea, Inter og som matchvinder i overtiden mod Sunderland er det jo bare endnu bedre.
Imponerende spiller.

Hvem vil i stemme på?

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #6093: 01 Apr 2009, 15:40 »

Afstemninger er idag kommet op på Uniteds hjemmeside vedrørende Årets spiller, Årest reserveholdsspiller og Årets mål.

Personligt har jeg stemt på Vidic. På trods af hans mareridtskamp mod Liverpool er han stadig med afstand den bedst præsterende spiller i denne sæson. Han spillede (så vidt jeg husker) alle af de 15 Clean Sheet-kampe og har haft en stor del af æren i nogle af de mange 1-0 sejre. Udover hans defensive arbejde har han været en stabil målscorer - set i lyset af hans position - og ligger kun bag Ronaldo, Rooney, Berbatov og Tevez på den interne topscorerliste. Når målene så endda kommer mod f.eks. Chelsea, Inter og som matchvinder i overtiden mod Sunderland er det jo bare endnu bedre.
Imponerende spiller.

Hvem vil i stemme på?

Jeg har også stemt på Vidic.
Han er vel, hvis man ser bort fra Liverpool kampen, outstanding den bedste forsvarsspiller IRL og har vel ikke lavet én eneste fejl udover Liverpool kampen, hvor han bare i den kamp lavede flere fejl end resten af sæsonen indtil nu.

Park og Giggs må siges at ende på en delt 2.plads.

Giggs har i denne sæson været en vigtig mand på vores midtbane og har et stort løbepensum, rutine og utrolig boldsikker. Spillede f.eks. en fantastisk kamp mod Chelsea.

Park spiller altid stabil og med hans arbejdsradius er han altid garant for en solid præstation. Han er vel pt vores bedste kantspiller.

SirToby
Manager

« Svar #6094: 02 Apr 2009, 21:21 »

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={6DDFCB6E-3471-4E45-9385-F04D05F4A70D}&newsid=6629813

Goal of the season; hvad siger I til den, drenge?

Min stemme faldt på Rooneys imod Blackburn. Det var ikke let, og jeg var meget tæt på at ligge en stemme på Rafaels imod Arsenal. Det er dog Berbatovs mål, der fører stort, og nu jeg ser det igen, er det jo også sublimt - hvilken aflevering fra Carrick!

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #6095: 02 Apr 2009, 21:23 »

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={6DDFCB6E-3471-4E45-9385-F04D05F4A70D}&newsid=6629813

Goal of the season; hvad siger I til den, drenge?

Min stemme faldt på Rooneys imod Blackburn. Det var ikke let, og jeg var meget tæt på at ligge en stemme på Rafaels imod Arsenal. Det er dog Berbatovs mål, der fører stort, og nu jeg ser det igen, er det jo også sublimt - hvilken aflevering fra Carrick!

Jeg stemte på Welbecks fantastiske mål mod Stoke på OT. Elsker det mål, men der var benhård konkurrence. Kunne lige så godt have valgt et af de andre.

United-styrer
Gæst

« Svar #6096: 02 Apr 2009, 21:45 »

Det blev også til en stemme på Welbeck herfra. Et fabelagtigt langskud.

Jeg havde dog stemt på Carlos Tevez' tredje (hvis jeg husker rigtigt) mål mod Blackburn i Carling Cuppen efter et Yorke-og-Cole-agtigt bandespil med Anderson. Det burde have været nomineret.

Lidt overraskende, at Berbatovs mål fører så klart.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #6097: 02 Apr 2009, 21:55 »

Jeg havde dog stemt på Carlos Tevez' tredje (hvis jeg husker rigtigt) mål mod Blackburn i Carling Cuppen efter et Yorke-og-Cole-agtigt bandespil med Anderson. Det burde have været nomineret.

Helt enig. Det må vel være endnu en af Carricks fremragende pasninger der skal belønnes i det mål!

ManUtd83
Manager

« Svar #6098: 02 Apr 2009, 22:01 »

Er 100% enig med dig i det hele faktisk.

Stemte selv Welbeck. Målets kvalitet, hans alder og det at det var hans første mål var nok til at overbevise mig.

Havde også stemt Tevez' tredje hvis det havde været der. Fantastisk sammenspil.

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #6099: 04 Apr 2009, 12:08 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1150335.ece

Ronaldo til Real for 615 mil.?

Nu ved jeg ikke hvor meget man skal lægge i det, men det er i det mindste ikke spanske aviser som bringer nyheden.. Imo ville 615 mil for Ronaldo være et kanonsalg! Er blevet lidt mæt af ham og hans personlighed, så jeg ville bestemt ikke græde, hvis han skulle forlade Old Trafford.

ManUtd83
Manager

« Svar #6100: 05 Apr 2009, 11:16 »

Helt enig! Det ville ikke gøre mig noget længere. Sidste sæson retfærdiggjorde hans præstationer på en måde attituderne, men sådan er det bare ikke i år.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #6101: 05 Apr 2009, 12:45 »

Efter Liverpools 13 overtids mål i går satte de maksimal pres på os inden hjemmekampen mod Aston Villa, der kun har vundet 1 ud af de sidste 6 PL kampe.
Ligeledes har vi tabt de sidste 2 kampe og vi skal genfinde det spil vi ved drengene kan levere. De sidste 2 kampe har bare ikke været godt nok. 3 karantæner og berbatov ude

Jeg tror dette er start 11'eren som skal genfinde formen:

VDS
Neville - Evans - Rio - Evra
Ronaldo - Carrick - Fletcher - Park
Giggs
Tevez

Tror vi vinder 1-0 på mål af Tevez!

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #6102: 05 Apr 2009, 12:51 »

Tror godt vi kan hive en 2-0 sejr hjem på mål af Tevez og måske Giggs

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #6103: 05 Apr 2009, 17:07 »

Kæft hvor de sejler rundt dernede.. :s

Der er ikke gået 4 minutter,  Villa har haft et hovedstød på stolpen og en anden stor chance..

SirToby
Manager

« Svar #6104: 05 Apr 2009, 17:17 »

God energisk start og dejligt og spektakulært mål af Ronny.

Sider: 1 ... 405 406 [407] 408 409 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010