home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:27:14 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 22:10:56 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
I går kl. 21:28:10 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
I går kl. 20:47:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
16 Jan 2026, 16:06 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23210
  0 Brugere, 694 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 402 403 [404] 405 406 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1585754 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #6045: 22 Mar 2009, 14:08 »

Jeg er sådan set nogenlunde enig, men må alligevel pointere det du siger om Real-kampen. Jo, det var sgu imponerende for nok var Real tamme, men det var Liverpool der gjorde dem tamme ved det tunge pres de lagde på Real. Det siger sig selv, at Torres allerede var tæt på efter 2. min. Og Liverpool har aldrig været det hold der kom hurtigst ud af starthullerne. Real blev fuldkommen spillet ud på kryds og tværs og det var Liverpools skyld. Hvis ikke det var imponerende spillet, så ved jeg virkeligt ikke hvornår det er imponerende..

Jeg forsøger ikke at underkende Liverpools præstation, jeg forsøger bare at give et realistisk billede af kampen. Vi kunne jo se allerede på Bernabeu, at Real ikke havde noget at komme med mod jer. Derfor mener jeg heller ikke præstationen på Anfield var verdensklasse, da modstanderen skal spille op til sit bedste OG være på niveau før man kan tabe underkæben.

Det er tydeligt i disse år, at det tempo der til dagligt spilles i i Premier League, giver de engelske hold en stor fordel i Europa (modsat for år tilbage). Havde man slagtet Barca 4-0 havde det imo været en anden sag Smiley

Jeg ville også lyve hvis jeg sagde, at Utds sejr hjemme over Inter, var en sikker sejr, for det var det bestemt ikke.

sindsygt
Gæst

« Svar #6046: 22 Mar 2009, 14:10 »

Jeg forsøger ikke at underkende Liverpools præstation, jeg forsøger bare at give et realistisk billede af kampen. Vi kunne jo se allerede på Bernabeu, at Real ikke havde noget at komme med mod jer. Derfor mener jeg heller ikke præstationen på Anfield var verdensklasse, da modstanderen skal spille op til sit bedste OG være på niveau før man kan tabe underkæben.

Det er tydeligt i disse år, at det tempo der til dagligt spilles i i Premier League, giver de engelske hold en stor fordel i Europa (modsat for år tilbage). Havde man slagtet Barca 4-0 havde det imo været en anden sag Smiley

Jeg ville også lyve hvis jeg sagde, at Utds sejr hjemme over Inter, var en sikker sejr, for det var det bestemt ikke.
Det var ikke en sikker sejr, men jeg var i hvert fald nogenlunde tilfreds med den måde den kom i hus. Vores andet mål kunne jeg specielt godt li Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #6047: 22 Mar 2009, 14:12 »

Men hvordan kan en modstander være på niveau med en og ramme dagen når man får sådan en snitter.. Det sker jo aldrig Peace.. For så kan det andet hold ik vinde så stort Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6048: 22 Mar 2009, 14:14 »

Men hvordan kan en modstander være på niveau med en og ramme dagen når man får sådan en snitter.. Det sker jo aldrig Peace.. For så kan det andet hold ik vinde så stort Peace

Ja, forkert formuleret så. Modstanderen skal spille op til sit bedste og slår man dem så alligevel, uanset sejrens størrelse egentligt, så er det verdensklasse. Jeg beklager, kan godt se hvorfor I vil ophøje den præstation til verdenklasse, men Reals niveau var altså ikke til ret meget andet, sorry Smiley

Skal jeg komme med et eksempel, så er det Reals udklassering af Utd med 4-2 på OT for nogle år siden. To hold der havde samme udgangspunkt, og alligevel viser Real overskud og individuel klasse og kører sejren sikkert hjem.

verdenskrig
Manager

« Svar #6049: 22 Mar 2009, 14:20 »

4-3 * Wink

Men det er ik det som er min pointe... For united blev slet ikke udspillet i den kamp real var bare en tand bedre...

Vi udklasserede en af verdens bedste klubber, og inden første kamp var Real i ret god form, og spillede rigtig godt i La liga.. Plus de var ved at hente barca, mens vores spil i pl lod meget tilbage at ønske...

Derfor er det verdenklasse at slå et sådan hold med 5-0 samlet, og det er altså uanset hvad ikke HR. hvem som helst vi stod overfor Peace

Sejren var en billig baggrund fordi vi spillede real som vi gjorde.. De havde ganske enkelt ikke noget taktisk modtræk og ser man de to hold spiller for spiller mener jeg faktisk real har et bedre hold Smiley...

Vi var bare bedre som et hold, gjorde deres spillere dårlige, og scorede på vores chancer! Det er = klasse i min optik Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager

« Svar #6050: 22 Mar 2009, 14:22 »

Ja, forkert formuleret så. Modstanderen skal spille op til sit bedste og slår man dem så alligevel, uanset sejrens størrelse egentligt, så er det verdensklasse. Jeg beklager, kan godt se hvorfor I vil ophøje den præstation til verdenklasse, men Reals niveau var altså ikke til ret meget andet, sorry Smiley

Skal jeg komme med et eksempel, så er det Reals udklassering af Utd med 4-2 på OT for nogle år siden. To hold der havde samme udgangspunkt, og alligevel viser Real overskud og individuel klasse og kører sejren sikkert hjem.
Var det ikke United der vandt 4-3? Hvis du da snakker om dengang, hvor Real havde vundet 3-1 på Bernabeu? Kan ikke huske andre møder mellem de seneste par år. Men Uniteds sejr var nu rimeligt ligegyldig, da Real var foran stortset kampen igennem. Ronaldo var godt nok vild den aften. Peace

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6051: 22 Mar 2009, 14:27 »

Det du snakker om VK, er begrebet "Klasseforskel" og det kan der sagtens være, uden at sejrherrens præstation er verdensklasse. Real præstation var spillemæssigt verdensklasse, for de slog et af verdens bedste hold på deres egen hjemmebane.

Jeres præstation var ikke verdensklasse, da den skete mod et Real-hold, der allerede i den første kamp viste, at på trods af deres gode form i La Liga, ikke havde evnen til Champions League, hvilket de i øvrigt ikke har haft de seneste 2-3 sæsoner. Real er ikke en af verdens bedste hold pt. De hentede Barca, pga. et slip i formen hos disse, men pt. kan jeg nævne en del hold der er bedre end dem...

Vi skal også se på baggrunden for hvorfor det blev 4-0 og ikke bare 2-0 f.eks. Det var tydeligt at se på Reals spillere, at 1-0 målet knækkede dem. De havde ikke psyken til at komme ovenpå igen, på samme måde som grunden til at det blev 4-3 på OT i sin tid var den, at Real reelt havde sikret sig den samlede sejr og kunne slappe af. I den kamp var der aldrig tvivl om, at Real kunne slå til når de havde lyst.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6052: 22 Mar 2009, 14:29 »

Var det ikke United der vandt 4-3? Hvis du da snakker om dengang, hvor Real havde vundet 3-1 på Bernabeu? Kan ikke huske andre møder mellem de seneste par år. Men Uniteds sejr var nu rimeligt ligegyldig, da Real var foran stortset kampen igennem. Ronaldo var godt nok vild den aften. Peace

Jeps, præcist. Mig der huskede forkert mht. resultatet.

SirToby
Manager

« Svar #6053: 22 Mar 2009, 14:30 »

Bla bla bla bla bla.

Faktum er stadig, at I først er inde i mesterskabskampen, når I har vundet over Villa - og når vi har tabt en kamp også, måske to... eller tre.

Hilsen den belortede skoledreng.

verdenskrig
Manager

« Svar #6054: 22 Mar 2009, 14:34 »

Det du snakker om VK, er begrebet "Klasseforskel" og det kan der sagtens være, uden at sejrherrens præstation er verdensklasse. Real præstation var spillemæssigt verdensklasse, for de slog et af verdens bedste hold på deres egen hjemmebane.

Jeres præstation var ikke verdensklasse, da den skete mod et Real-hold, der allerede i den første kamp viste, at på trods af deres gode form i La Liga, ikke havde evnen til Champions League, hvilket de i øvrigt ikke har haft de seneste 2-3 sæsoner. Real er ikke en af verdens bedste hold pt. De hentede Barca, pga. et slip i formen hos disse, men pt. kan jeg nævne en del hold der er bedre end dem...

Vi skal også se på baggrunden for hvorfor det blev 4-0 og ikke bare 2-0 f.eks. Det var tydeligt at se på Reals spillere, at 1-0 målet knækkede dem. De havde ikke psyken til at komme ovenpå igen, på samme måde som grunden til at det blev 4-3 på OT i sin tid var den, at Real reelt havde sikret sig den samlede sejr og kunne slappe af. I den kamp var der aldrig tvivl om, at Real kunne slå til når de havde lyst.

Altså jeg kan bare ikke forstå dig.. Hvis det ikke er verdensklasse at slå real madrid ud med 5-0 samlet så er der ik noget som er verdensklasse... For du taler som om real stillede med deres ynglinge trup.. De navne de havde med var altså blandt andet casillias, cannavaro, raul, snejder, ramos mfl... Det er altså ikke hr hvem som helst...

Og er det ikke verdensklasse når vi over 2 kampe kan neutraliserer real madrid i den grad som vi gjorde når man ser på hvem de rent faktisk har i det offensive... Altså 5-0 taler for sig selv, og vinder du 5-0 over et så godt hold som real er, i en cl ottendelsfinale så er det i min optik uanset hvad verdensklasse...

Til sidst nævner du at real bare begyndte at slappe af dengang mod man u... Hvad er det for et argument, det er da bare endnu et bevis på hvor overlegne vi egentlig var fordi vi greb kampen an som vi gjorde..

Og jeg taler i øvrigt ud fra begge kampe... Spillemæssigt var vi ikke verdneklasse i første kamp, men det var vi taktisk, og i anden kamp løber vi dem totalt over ende..

Du får mig simpelthen ik til at mene at det ikke er verdensklasse at slå real ud med 5-0 samlet Wink

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #6055: 22 Mar 2009, 14:34 »

Bla bla bla bla bla.

Dit bedste argument indtil videre Smiley

Cool

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #6056: 22 Mar 2009, 14:36 »

Kan godt følge Liverpool fansene. United har i lang tid ikke prøvet at tabe 2 kampe i træk og de var virkelige rystet i går. Kan ikke huske at de har spillet sådan en dårlig første halvleg som i går, så selvfølgelig skal de have troen.

Tror dog, ligesom KongFjong, at United kan drage fordel af at de har stået i denne situation før.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6057: 22 Mar 2009, 14:36 »

Men det er slet ikke det diskussionen gik ud på, om den præstation mod Real var verdensklasse eller ej. Vi har bare set med Liverpool de senere sæsoner, 4-5 måske endda, at bedst som medierne blæste Liverpool op til noget stort, kiksede det. Da I vandt tre trofæer på et år med Houllier, skulle sæsonen efter være den helt store, men man endte alligevel syv point efter Arsenal (dog foran Utd.) Året efter var det 19 point efter Utd. Derefter 30 efter Arsenal, så 37 efter Chelsea. Så vandt man Champions League men sæsonen efter endte man syv point efter Chelsea. Derefter 23 efter Utd, så ni point efter Utd og i år er man så endnu tættere på.

Nu skal man så vise hvad man er lavet af, og der har Liverpool så altså fejlet de senere sæsoner. Jeg siger ikke at det ike kan lade sig gøre, men som jeg skrev tidligere, er der nok en del Utd-fans (og måske også Liverpool-fans) der tænker "Jeg skal se det før jeg tror det" Smiley

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #6058: 22 Mar 2009, 14:41 »

Taktisk var Liverpool verdensklasse, da de spillede dem som Liverpool er gode til. Stå godt defensivt og presse boldholderen og udnytte de kontringer der måtte opstå.

Men ingen tvivl om at det var fuld fortjent I gik videre!

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6059: 22 Mar 2009, 14:44 »

Kan godt følge Liverpool fansene. United har i lang tid ikke prøvet at tabe 2 kampe i træk og de var virkelige rystet i går. Kan ikke huske at de har spillet sådan en dårlig første halvleg som i går, så selvfølgelig skal de have troen.

Tror dog, ligesom KongFjong, at United kan drage fordel af at de har stået i denne situation før.

Vi var rystende usikre i forsvaret i går, og vores favoritværdighed er da gået fra måske 80% for to uger siden, til 50% i dag eller der omkring.

Det jeg faktisk frygter mest nu, er trætheden fordi vi stadig er med i alle turneringer, og har været til VM for klubhold osv. Vi rammes nu af nogle karantæner og skader, så kan vi let blive presset.

Sider: 1 ... 402 403 [404] 405 406 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010