home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:27:14 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 22:10:56 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
I går kl. 21:28:10 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
I går kl. 20:47:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
16 Jan 2026, 16:06 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23210
  0 Brugere, 687 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 401 402 [403] 404 405 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1585744 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #6030: 22 Mar 2009, 12:59 »

Helt ærligt sir toby Grin

du har jo absolut intet at komme med Grin... Du siger du anser det for værende mere realistisk at i kommer op på 7 point...

Hvorfor Grin.. I har lige fået røv i de to sidste pl kampe med sammenlagt 6-1, har fået tre udvisninger, har vist i kan rystes, mens vi lige har gennempulet real, og jer på EGEN FUCKING BANE Grin...

i dag møder vi et villa hold der er i dårlig resultatmæssig form for tiden Grin

Du er simpelthen så fjernt væk fra virkeligheden Opstemt... Det sjove er at du anser dit foslag som værende realistisk med alt det in mente.. Omg Grin

Og med alt det her in mente har jeg omsider fundet en der overgår min snævertsynhed når den er værst Grin
« Seneste Redigering: 22 Mar 2009, 13:01 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #6031: 22 Mar 2009, 12:59 »

Hvis det er nuværende form, som det kommer an på, må vi jo være de bedste. Jeg har ingen grund til at tro, at hullet vil komme ned på et point. Der virker syv point som et mere realistisk bud.

jeg siger ikke du er dum, blot du nu overhovedet ingen mening giver. nej, hvis vi ser på nuværenede form, er LFC bedre. MU har lige tabt 2 i træk  Smiley

Chakana
Manager

« Svar #6032: 22 Mar 2009, 13:12 »

Kæft det er god humor det her... Grin

Forstår slet ikke hvad der er at diskutere? Opstemt

Arsenal Football Club

United-styrer
Gæst

« Svar #6033: 22 Mar 2009, 13:15 »

Kæft det er god humor det her... Grin

Forstår slet ikke hvad der er at diskutere? Opstemt

Kan du da for pokker ikke se, at når vi i sidste sæson vandt 3-0 over Liverpool og havde chancer til flere mål, mens Liverpool i deres seneste 4-1-sejr på Old Trafford kun havde de fire chancer de scorede på (og måske lidt mere), så er det ensbetydende med, at United er i langt bedre form?

Chakana
Manager

« Svar #6034: 22 Mar 2009, 13:19 »

Normalt tager man en klubs form i forhold til de sidste 5-8 kampe... Jeg ved ikke hvordan du måler - i forhold til de sidste 35-50 kampe?

EDIT: Fangede ikke lige ironien... Tunge
« Seneste Redigering: 22 Mar 2009, 13:22 af NicolasFelipe » Logged

Arsenal Football Club

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #6035: 22 Mar 2009, 13:20 »

Kan du da for pokker ikke se, at når vi i sidste sæson vandt 3-0 over Liverpool og havde chancer til flere mål, mens Liverpool i deres seneste 4-1-sejr på Old Trafford kun havde de fire chancer de scorede på (og måske lidt mere), så er det ensbetydende med, at United er i langt bedre form?

Hvad er det for noget lort at fyre af? Form måles ikke på sidste sæsonsresultater men på de sidste få kampe. Vil du så sige at Blackburn stadig skal ses som en mesterskabskandidat og et hold i topform, fordi de vandt mesterskabet i 1995?

United-styrer
Gæst

« Svar #6036: 22 Mar 2009, 13:21 »

Haha. Jeg var lidt bange for, at det ikke var tydeligt nok. Jeg kan ikke rigtig se meningen i SirTobys pointer, og mit seneste indlæg var gennemsyret af ironi.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #6037: 22 Mar 2009, 13:21 »

Kan i ikke se at det er ironisk ment?

19-18!

verdenskrig
Manager

« Svar #6038: 22 Mar 2009, 13:22 »

Ffs så læs dog irionien folkens, den er skrevet med ultra fede bogstaver funny

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #6039: 22 Mar 2009, 13:23 »

Jeg spillede bare med...

-LFC-
Manager

« Svar #6040: 22 Mar 2009, 13:24 »

Haha. Jeg var lidt bange for, at det ikke var tydeligt nok. Jeg kan ikke rigtig se meningen i SirTobys pointer, og mit seneste indlæg var gennemsyret af ironi.
Haha genialt indlæg US! Thumbs Up

Cesc
Gæst

« Svar #6041: 22 Mar 2009, 13:26 »

Sikkert Frederik...

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6042: 22 Mar 2009, 13:41 »

Hehe sikke en diskussion Smiley Lad os lige tage den fra en ende af: Liverpool er self med i mesterskabskampen, men Utd er stadig favoritter. Sådan måd et være når man, på trods af to nederlag i streg, kan være fire point foran (forudsat Liverpool vinder i dag og vi slår til i den udsatte kamp). Er vi heldige kan vi være syv point foran, er vi uheldige kan vi være et point foran.

Faktum er dog også, at sidst Liverpool skød med skarpt i ligaen (5-1 ude over Newcastle), kom de efterfølgende ind i en strøm af kampe, mener det er 7, hvor de vandt to og spille fire uafgjorte, bl.a. ude mod Stoke og hjemme mod udesvage City og tabte ude til M'boro. Sådan har det været gennem en del sæsoner efterhånden nu, det må selv Liverpool-fans kunne erkende, at når man mest troede på Liverpool, fladede præstationerne ud. Det for mig til at sige, at Utd stadig er favoritter for "jeg vil se det før jeg tror det" om at Liverpool kan holde en konstant formkurve i den sidste halvdel af sæsonen.

Det der taler til fordel for Liverpool er naturligvis sejrene over Real (Beklager drenge, men så imponerende var den sejr så heller ikke mod et tamt Real-hold, men den gav selvfølgelig masser af selvtillid) og Utd som har givet spillerne et boost og så det faktum, at Benitez endelig har forlænget sin kontrakt så der er faldet noget ro over den sag.

Det taler til Utd's fordel, at vi kender det her ræs, og har været i det utallige gange, senest sidste år, hvor Chelsea også hentede ind på os til sidst. Vi kender "reglerne" der gælder i det her slutspil og vi ved hvad der forventes af os. Favoritrollen kyser os ikke, mens Liverpool ikke har været i den her situation ret mange gange de senere år, og senest sidste sæson var langt efter både Chelsea og Utd.

Så jeg ser stadig Utd som favorit, men man skal heller ikke være bleg for udtrykket om, at "man aldrig er bedre end sin sidste kamp".

-LFC-
Manager

« Svar #6043: 22 Mar 2009, 13:46 »

Hehe sikke en diskussion Smiley Lad os lige tage den fra en ende af: Liverpool er self med i mesterskabskampen, men Utd er stadig favoritter. Sådan måd et være når man, på trods af to nederlag i streg, kan være fire point foran (forudsat Liverpool vinder i dag og vi slår til i den udsatte kamp). Er vi heldige kan vi være syv point foran, er vi uheldige kan vi være et point foran.

Faktum er dog også, at sidst Liverpool skød med skarpt i ligaen (5-1 ude over Newcastle), kom de efterfølgende ind i en strøm af kampe, mener det er 7, hvor de vandt to og spille fire uafgjorte, bl.a. ude mod Stoke og hjemme mod udesvage City og tabte ude til M'boro. Sådan har det været gennem en del sæsoner efterhånden nu, det må selv Liverpool-fans kunne erkende, at når man mest troede på Liverpool, fladede præstationerne ud. Det for mig til at sige, at Utd stadig er favoritter for "jeg vil se det før jeg tror det" om at Liverpool kan holde en konstant formkurve i den sidste halvdel af sæsonen.

Det der taler til fordel for Liverpool er naturligvis sejrene over Real (Beklager drenge, men så imponerende var den sejr så heller ikke mod et tamt Real-hold, men den gav selvfølgelig masser af selvtillid) og Utd som har givet spillerne et boost og så det faktum, at Benitez endelig har forlænget sin kontrakt så der er faldet noget ro over den sag.

Det taler til Utd's fordel, at vi kender det her ræs, og har været i det utallige gange, senest sidste år, hvor Chelsea også hentede ind på os til sidst. Vi kender "reglerne" der gælder i det her slutspil og vi ved hvad der forventes af os. Favoritrollen kyser os ikke, mens Liverpool ikke har været i den her situation ret mange gange de senere år, og senest sidste sæson var langt efter både Chelsea og Utd.

Så jeg ser stadig Utd som favorit, men man skal heller ikke være bleg for udtrykket om, at "man aldrig er bedre end sin sidste kamp".
Jeg er sådan set nogenlunde enig, men må alligevel pointere det du siger om Real-kampen. Jo, det var sgu imponerende for nok var Real tamme, men det var Liverpool der gjorde dem tamme ved det tunge pres de lagde på Real. Det siger sig selv, at Torres allerede var tæt på efter 2. min. Og Liverpool har aldrig været det hold der kom hurtigst ud af starthullerne. Real blev fuldkommen spillet ud på kryds og tværs og det var Liverpools skyld. Hvis ikke det var imponerende spillet, så ved jeg virkeligt ikke hvornår det er imponerende..

psykoew
Ynglingespiller

« Svar #6044: 22 Mar 2009, 13:53 »

Jeg kan også have farvede briller på mht mit hold (indrømmet), men har med årene udviklet mig som fodboldkender og menneske, og kan nu godt se de positive og flotte ting ved modstandere.

At SirToby kan komme med så åndssvage argumenter er da simpelthen for vildt. Personligt gider jeg ikke spilde mere tid på én lille skoledreng, der er fornærmet fordi nogen siger ham imod omkring hans "helte".. Kan kun sige jeg håber du lærer noget mere om ydmyghed med årene SirToby, for det klæder folk bedre end arrogance... :-)

Sider: 1 ... 401 402 [403] 404 405 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010