home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:05:54 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 12:27:14 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
17 Jan 2026, 22:10 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
16 Jan 2026, 16:06 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23210
  0 Brugere, 641 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 391 392 [393] 394 395 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1585920 gange)
Juller
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #5880: 15 Mar 2009, 22:00 »

Kunne ikke sige det bedre. Har det nemlig på samme måde. Bare med AaB og United.

JKJ
Gæst

« Svar #5881: 16 Mar 2009, 14:48 »

Vidic får kun 2 dage for den svinske tackling mod Gerrard  ticked off

Nej synes straffen er ok, det var jo ikke en vil stempling eller noget i den stil, bare et brydegrab som man jo ikke tager skade af... Desuden er det vel lige før det er straf nok at han spillede så dårlig en kamp, jeg må faktisk sige det rystede mig en del, især med tanke på hvor suveræn han faktisk har været ellers her i sæsonen...

http://www.bold.dk/nyt/Vidic-faar-to-dage

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #5882: 16 Mar 2009, 15:08 »

Ja det er nok en dag mindre end vi havde regnet med, så det er jo ikke dårligt Smiley

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #5883: 16 Mar 2009, 16:19 »

Der er jo ingen grund til at regne med 3 dage, Kongfjong, da et proffesional foul kun kiver én spilledags karantæne. Der skriver også hvorofr han fik dag nummer 2 ( Et andet rødt kort), så kan ikke helt se hvorfor han skulle få tre Smiley

19-18!

Derfbob
Lilleputspiller
*

« Svar #5884: 16 Mar 2009, 16:29 »

Desuden er det vel lige før det er straf nok at han spillede så dårlig en kamp, jeg må faktisk sige det rystede mig en del, især med tanke på hvor suveræn han faktisk har været ellers her i sæsonen...

http://www.bold.dk/nyt/Vidic-faar-to-dage

Ja, nu nåede jeg sku lige at bstillee en trøje med 15 Vidic på ryggen på baggrund af at han har været vores bedste spiller i denne sæson (og så kan man heller ikke andet end at elske ham for at være den dræber han er - når man altså er United fan) og så laver han sådan en kamp ;s

Men han skal skam nok komme tilbage til sit ekstremt høje nievau og hjælpe os mod mesterskabet !

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #5885: 16 Mar 2009, 21:42 »

Johnny Evans har vikariet flot i denne sæson, så det skal nok gå.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #5886: 18 Mar 2009, 18:42 »

19-18!

United-styrer
Gæst

« Svar #5887: 18 Mar 2009, 22:15 »

Jeg må indrømme, at jeg ikke har set Valencia i aktion ret mange gange, men jeg har svært ved at forestille mig, at han kan gøre en forskel i United - i hvert fald i startelleveren.

Og så er der fantastisk nyt: Rafa Benitez har forlænget kontrakten med Liverpool frem til 2014, hvilket altså betyder yderligere fem års mesterskabstørke på Anfailed. Herligt.
« Seneste Redigering: 18 Mar 2009, 22:23 af United-styrer » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #5888: 19 Mar 2009, 10:17 »

Jeg må indrømme, at jeg ikke har set Valencia i aktion ret mange gange, men jeg har svært ved at forestille mig, at han kan gøre en forskel i United - i hvert fald i startelleveren.

Og så er der fantastisk nyt: Rafa Benitez har forlænget kontrakten med Liverpool frem til 2014, hvilket altså betyder yderligere fem års mesterskabstørke på Anfailed. Herligt.

Hehe som du kan sige det  funny

Men på den anden side er jeg ikke utilbøjelig til at give dig ret  Græder

Plambek
Gæst

« Svar #5889: 19 Mar 2009, 18:00 »

Spiller han ikke fløj? Jeg håber da ikke de køber ham, vi har jo Nani! Vi skal sgu ikk bruge så mange penge på en spiller, uden at få udnyttet hans potentiale. Samtidig har vi også Tosic, så jeg ser ingen grund til at forstærke den position.

DeBuur
Manager

« Svar #5890: 19 Mar 2009, 18:20 »

ticked off....... hader når du har ret  Wink..... Rafa Benitez = middelmådige spillerindkøb... og ja lettere kedligt bold... nå men det bliver ikke anledning til at blive Utd Fan...... YNWA

YNWA

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #5891: 19 Mar 2009, 18:24 »

Spiller han ikke fløj? Jeg håber da ikke de køber ham, vi har jo Nani! Vi skal sgu ikk bruge så mange penge på en spiller, uden at få udnyttet hans potentiale. Samtidig har vi også Tosic, så jeg ser ingen grund til at forstærke den position.

Det kan du bestemt ikke bruge som argument, for Nani er jo dybt elendig..

Plambek
Gæst

« Svar #5892: 19 Mar 2009, 18:29 »

Det kan du bestemt ikke bruge som argument, for Nani er jo dybt elendig..

Jeg vil mene at når man bruger så mange penge på en spiller, så er det helt hen i vejret at kassere ham, når han stadig er relativt ung (23år) uden at han har spillet mindst en sæson hvor han bliver brugt regelmæssigt.. Jeg mener ihvertfald ikke at det er en sund og god indkøbspolitik..

-LFC-
Manager

« Svar #5893: 19 Mar 2009, 18:34 »

Jeg er tilbøjelig til at være enig, men jeg har en tro på, at det nok skal lykkedes for ham. I år er vi rykket et skridt tættere på også er det med at tage det sidste skridt. Peace

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #5894: 19 Mar 2009, 18:43 »

Jeg vil mene at når man bruger så mange penge på en spiller, så er det helt hen i vejret at kassere ham, når han stadig er relativt ung (23år) uden at han har spillet mindst en sæson hvor han bliver brugt regelmæssigt.. Jeg mener ihvertfald ikke at det er en sund og god indkøbspolitik..

Skriver jeg ikke. Jeg siger bare at det ikke er et argument at man ikke skal købe en kant, bare pga man har Nani.

I øvrigt er jeg enig med US, at Valencia ikke er noget værd!

Sider: 1 ... 391 392 [393] 394 395 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010