home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:05:54 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 12:27:14 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
17 Jan 2026, 22:10 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
16 Jan 2026, 16:06 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23210
  2 Brugere, 659 Gæster Online.

Nyeste Bruger: timnorth
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 382 383 [384] 385 386 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1586135 gange)
DavidMadsen
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #5745: 12 Mar 2009, 19:19 »

Så skal vi snart møde Liverpøl på Old Trafford. En kamp hvor vi reelt kan vinde mesterskabet. En sejr kan ihvertfald være altafgørende Smiley.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #5746: 13 Mar 2009, 16:17 »

Ja lige nøjagtig og hvis vi spiller som tilfældet var mod Chelsea på hjemmebane aner jeg ikke Liverpool en chance, men hvis vi spiller som i de dårlige perioder mod Inter taber vi. Liverfouls kommer med en kæmpe selvtillid fra i tirsdagens kamp, hvor vi desværre må indrømme at de spillede en fremragende kamp.

Jeg håber på denne opsilling:

VDS
O'shea - Vidic - Rio - Evra
Ronaldo - Carrick/Fletcher/Scholes - Giggs - Park
Berbatov - Rooney..

SOm i kan se er jeg meget i tvivl hvem der skal danne makkerpar med Giggs, vil sige alle 3 typer passer til  Liverpool, og det må derfor være ugens træning der burde afgøre det!

DavidMadsen
Manager

« Svar #5747: 13 Mar 2009, 16:38 »

Jeg er egentligt meget enig, men jeg håber lidt at Tevez starter inde. I stedet for hvem ved jeg ikke, men jeg mindes bare at han spillede en flot kamp da vi tabte til dem sidst. Ellers er jeg komplet enig, og jeg foretrækker Carrick og Giggs på midten.

United-styrer
Gæst

« Svar #5748: 13 Mar 2009, 16:42 »

Jeg tror ikke, du skal regne med at Tevez starter. Hierarkiet i angrebet er ganske klart: Berbatov og Rooney, og så Tevez. Det er jeg helt enig i; Tevez gjorde en fin figur i sin første sæson, men han har gentagne gange skuffet i år. Jeg tror, han er tynget af presset fra hans uafklarede kontraktsituation. Han er ivrig efter at bevise, at United skal forlænge med ham. Det er et tungt åg, og det medfører, at han træffer mange forkerte beslutninger, fordi han er forhippet på at vise Fergie, at han mestrer det vanskelige.

Jeg er enig i Jullers formation, og jeg tror Fletcher og Giggs vil udgøre midteraksen.
« Seneste Redigering: 13 Mar 2009, 16:47 af United-styrer » Logged

DavidMadsen
Manager

« Svar #5749: 13 Mar 2009, 16:57 »

Jeg synes bare at Tevez ville være at foretrække, da han altså arbejder meget mere end Berbatov. Og i de sidste par kampe som jeg har set fuldt ud har Berba været doven og ikke ret iøjenfaldende. Mens jeg mindes at Tevez plejer at gøre god figur mod Liverpool.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #5750: 13 Mar 2009, 20:00 »

Jeg synes bare at Tevez ville være at foretrække, da han altså arbejder meget mere end Berbatov. Og i de sidste par kampe som jeg har set fuldt ud har Berba været doven og ikke ret iøjenfaldende. Mens jeg mindes at Tevez plejer at gøre god figur mod Liverpool.

Har før pointeret at jeg sagtens kan følge folk der ser Tevez spille. Han er en fremragende spiller og viste senest mod Fulham, at han stadig kan sit håndværk. Tror dog ikke at Fergie flytter på hierarkiet til en kamp der reelt kan afgøre mesterskabet.

DavidMadsen
Manager

« Svar #5751: 13 Mar 2009, 20:04 »

Nej, muligvis ikke. Jeg kan skam også godt følge dig. Men MIN mening er bare, at jeg håber på Tevez. Specielt fordi Liverpøl har et, til tider, solidt forsvar (selvom vores er klasser bedre), og jeg ved ikke hvad Berba kan udrette, når han heller ikke leverede noget særligt mod Inter.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #5752: 13 Mar 2009, 20:22 »

Nej, muligvis ikke. Jeg kan skam også godt følge dig. Men MIN mening er bare, at jeg håber på Tevez. Specielt fordi Liverpøl har et, til tider, solidt forsvar (selvom vores er klasser bedre), og jeg ved ikke hvad Berba kan udrette, når han heller ikke leverede noget særligt mod Inter.

Vi ved alle at på gode dage, kan berbatov udrette klart mere end Tevez, så på det punkt er jeg bestemt ikke enig. Berbatov er når det kører for ham vel en af vores strøste kreatører!

DavidMadsen
Manager

« Svar #5753: 13 Mar 2009, 20:25 »

Ja, det har du også ret i. Men nu synes jeg bare personligt at han kun har gode dage i en tredjedel af alle kampe. Og en spiller som Tevez løber altid en del kilometer, og laver i det mindste noget, hvor Berbatov nærmest er usynlig når det ikke kører for ham.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #5754: 13 Mar 2009, 21:25 »

Synes så på heller ingen måde at det har været noget problem, så ser ikke Tevez inde på holdet kun pga det, på nær når sejren skal knokles hjem i de sidste minutter. Den spiller der skal starte inde er den der kan skabe mest, da det vel er angriberens rolle og ikke behøves så mange defensive roller.

Men ej forglemme at jeg er stor stor Tevez fan og håber da når mesterskabet her hjemme i morgen at han får meget mere spilletid, idet de rotere mere mellem dem!

Altid FCK
Manager

« Svar #5755: 13 Mar 2009, 22:14 »

Tror startopstillingen imorgen ser sådan ud:

Van der Sar

Oshea - Ferdinand - Vidic - Evra

Ronaldo - Carrick - Scholes - Giggs

Berbatov - Rooney

Edit: tjek lige hvad der sker efter 1min og 20 sek i denne video. Ret uproffesionelt:

http://www.youtube.com/v/Eva3bAfngtw

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

DavidMadsen
Manager

« Svar #5756: 13 Mar 2009, 22:24 »

Tror startopstillingen imorgen ser sådan ud:

Van der Sar

Oshea - Ferdinand - Vidic - Evra

Ronaldo - Carrick - Scholes - Giggs

Berbatov - Rooney

Edit: tjek lige hvad der sker efter 1min og 20 sek i denne video. Ret uproffesionelt:

http://www.youtube.com/v/Eva3bAfngtw
Jeg tror ikke på at Giggs starter på kanten. Og til videoen, føj hvor lamt.

AFC
Manager

« Svar #5757: 13 Mar 2009, 22:27 »

Jeg kan ikke se/høre det lamme ved 1:20?

Caspper
Manager

« Svar #5758: 13 Mar 2009, 22:52 »

Jeg kan ikke se/høre det lamme ved 1:20?
Der kommer en "attention" midt i sangen.

Altid FCK
Manager

« Svar #5759: 13 Mar 2009, 23:09 »

Altså grunden til at jeg forventer at Giggs starter på kanten er at han havde succes med at ligge på venstre kanten og så have en lidt frirolle hvor han kunne trække ind i banen, både uden og med bold

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Sider: 1 ... 382 383 [384] 385 386 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010