home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 751 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 313 314 [315] 316 317 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1587758 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Manchester United tråden
« Svar #4710: 06 Dec 2008, 13:48 »

Det er et godt spørgsmål men det er jo kun indicier. Som der står i artiklen, så blev der ikke fundet bevis på at der blev råbt noget racistiskt og man kan jo kun forholde sig til beviserne. Så man skal gå ud fra at en groundsman råbte nogle dumme ting efter Evra, som ikke var racistiske, og Evra flippede så og både skubbede og slog ham. FA kan ikke straffe groundsman så i stedet gav de Chelsea en bøde for ikke at holde ham under kontrol, og Evra blev tildelt 4 dages karantæne for overfaldet på groundsman.

Jeg tror ikke at hverken du eller jeg kan udtale os om hvordan Evra er personligt ud fra hvordan han spiller på banen. Og som sagt mener jeg heller ikke at du kan sammenligne de to sager overhovedet. Så utilfredsheden med FA virker ubegrundet.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst

« Svar #4711: 06 Dec 2008, 14:15 »

Det er et godt spørgsmål men det er jo kun indicier. Som der står i artiklen, så blev der ikke fundet bevis på at der blev råbt noget racistiskt og man kan jo kun forholde sig til beviserne. Så man skal gå ud fra at en groundsman råbte nogle dumme ting efter Evra, som ikke var racistiske, og Evra flippede så og både skubbede og slog ham. FA kan ikke straffe groundsman så i stedet gav de Chelsea en bøde for ikke at holde ham under kontrol, og Evra blev tildelt 4 dages karantæne for overfaldet på groundsman.

Men hvorfor lægges Evra-sagen så ikke i Uniteds hænder? Det foregår ikke under en fodboldkamp og burde derfor, i mine øjne, enten være en sag mellem klub og spiller eller en sag for politiet. Jeg forstår ikke, hvordan FA kan føle sig berettigede til at give ham fire spilledages karantæne.

Evra virker desuden ikke som en kolerisk person, så jeg kan ikke forestille mig, at han har angrebet umotiveret. En sådan hændelse bør ikke finde sted uden sanktioner, men jeg finder det besynderligt, at det er FA, der sanktionerer.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4712: 06 Dec 2008, 15:43 »

Ja, det er så et andet spørgsmål. Umiddelbart kan det besvares med "fordi de kan" og nok også fordi at de mener at Evra bringer spillet i miskredit. Som de også skriver, så vil de ikke sanktionere Chelsea's groundsman da de ikke har mulighed for det, men giver i stedet en bøde til Chelsea. Hvis det var sket mellem Evra og en spiller fra Chelsea, havde begge spillere nok fået karantæne.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst

« Svar #4713: 06 Dec 2008, 19:08 »

Tevez må føle sig afmægtig. Hvis tre mål og en pragtpræstation ikke er nok til at starte inde, hvordan skal han så komme på holdet?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4714: 06 Dec 2008, 19:08 »

Scorede han ikke 4?

United-styrer
Gæst

« Svar #4715: 06 Dec 2008, 19:10 »

Han blev noteret for fire, men jeg synes, det første var et selvmål.

United-styrer
Gæst

« Svar #4716: 06 Dec 2008, 20:28 »

NEMANJA OHHH
NEMANJA OHHH
HE COMES FROM SERBIA
HE'LL FUCKING MURDER YA

For satan hvor er det vigtigt! Heldigt mål, men Gud, hvor havde vi fortjent heldet! Sikken forløsning!

UNITED!

mkrabbe
Juniorspiller
**

« Svar #4717: 06 Dec 2008, 21:02 »

Ja det var eddermandme en vigtig sejr...Glory Glory Man United...

JKJ
Gæst

« Svar #4718: 07 Dec 2008, 19:36 »

Jeg tror ikke at hverken du eller jeg kan udtale os om hvordan Evra er personligt ud fra hvordan han spiller på banen. Og som sagt mener jeg heller ikke at du kan sammenligne de to sager overhovedet. Så utilfredsheden med FA virker ubegrundet.

Nu kender jeg kun ganske lidt til sagen...

Men jeg kan sagtens forstå man er utilfreds med FA, de beviser igen at man kan blive straffet for alt muligt andet end det der sker på banen...
4 dage?? Selv hvis du slår og sparker en spiller ned, plus hopper lidt på inde på banen får man jo ikke mere end max 2-3 dages karentæne...

Vi ved ikke om der er blevet sagt noget racistisk, Evra siger det selvfølgeligt og Chelsea benægter det lige så meget, det er jo meget naturligt, andet havde vel været underligt...
Men hvorfor kan man ikke lade tvivlen komme Evra tilgode, det er de færeste der deler øretæver ud til højre og venstre med mindre de virkelig er blevet provokeret...

Men som før skrevet, FA, DBU, UEFA osv har muligt med alt andet end hvad der foregår på banen og giver istedet karentæne til højre og venstre for hvad der evt sker uden for... det hænger bare ikke sammen at man kan få flere dages karenatæne for at sige et eller andet uden for banen end det gør for at splitte en spiller i flere dele inde på banen...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4719: 07 Dec 2008, 20:00 »

Aaaarrrh... Et direkte rødt kort giver som stardard 3 kampes karantæne. Det kan så blive forlænget alt efter episoden. Hvis der var en spiller der havde gået hen til en anden spiller og smadret ham en i hovedet, så tror jeg nu også at han ville have fået minimum 4 dages karantæne, da det er skærpende omstændigheder. De har hos FA vurderet at det var det samme med Evra's handling og derfor virker det fair med 4 dages karantæne. Så længe det stadig sker i forbindelse med kampen, så går de ind og straffer, ligesom de uddeler bøder for tilskueruro og hvis der bliver handlet ulovligt osv..

JKJ
Gæst

« Svar #4720: 08 Dec 2008, 10:22 »

Aaaarrrh... Et direkte rødt kort giver som stardard 3 kampes karantæne. Det kan så blive forlænget alt efter episoden. Hvis der var en spiller der havde gået hen til en anden spiller og smadret ham en i hovedet, så tror jeg nu også at han ville have fået minimum 4 dages karantæne, da det er skærpende omstændigheder. De har hos FA vurderet at det var det samme med Evra's handling og derfor virker det fair med 4 dages karantæne. Så længe det stadig sker i forbindelse med kampen, så går de ind og straffer, ligesom de uddeler bøder for tilskueruro og hvis der bliver handlet ulovligt osv..

Her er der så lidt uro uden for banen med lidt håndgemæng (staveplade  Peace ) som giver 4 dages karentæne...

Da jeres egen Eduardos ben ben flænset i flere dele fik Martin Taylor vist ikke mere end 2-3 dages karentæne efter hvad jeg lige husker og har fundet frem til...
Eduardo karriere kunne have været slut det øjeblik, den Chelsea official har vel allerhøjst fået et par små klap...

Det hænger jo slet ikke samen at Evra så får 4 dage for noget der ikke rigtig er alverden alligevel mens man kan slagte en spiller totalt uden at få flere dage...

DavidMadsen
Manager

« Svar #4721: 10 Dec 2008, 20:50 »

Hold kæft en god start. Næsten 3 minutter, og så scorer Tevez Smiley
Edit: Han burde så også have scoret på chancen bagefter.
« Seneste Redigering: 10 Dec 2008, 20:52 af DavidMadsen » Logged

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #4722: 10 Dec 2008, 20:53 »

Jaa er sikker på United vinder kæmpe stort Peace

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #4723: 10 Dec 2008, 21:19 »

Havde ikke set det mål komme, men man må sige det er flot sat ind af Jakobsen. Mon ikke Manchester for sat noget pres på nu og for scoret et mål eller to inden pausen Smiley

former zoesuckins

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #4724: 10 Dec 2008, 21:20 »

Hvor ufortjent, tror dog stadig på at Man Utd kører dem over, dog kun 3-1 eller 4-1 nu xD!

Sider: 1 ... 313 314 [315] 316 317 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010