home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 743 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 310 311 [312] 313 314 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1587821 gange)
ZhotLog
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #4665: 01 Dec 2008, 23:24 »

Juller: Du behøver slet ikke tage Liverpool med i overvejelserne, vi er lige så store kandidater til det mesterskab som West Brom. WB har dog en mere kreativ midtbane end os. Og en knap så rablende træner. Mesterskabet kommer, som du siger, til at stå mellem Man Utd og Chelsea, igen. 

Hvis nogen skulle være interesserede, er jeg lettere frustreret pt, hvilket mit indlæg måske bærer præg af...

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #4666: 02 Dec 2008, 09:27 »

Juller: Du behøver slet ikke tage Liverpool med i overvejelserne, vi er lige så store kandidater til det mesterskab som West Brom. WB har dog en mere kreativ midtbane end os. Og en knap så rablende træner. Mesterskabet kommer, som du siger, til at stå mellem Man Utd og Chelsea, igen. 

Hvis nogen skulle være interesserede, er jeg lettere frustreret pt, hvilket mit indlæg måske bærer præg af...

Som jeg også siger er Chelsea stadig min  største rival. Så vi er fuldstændig enige i! Thumbs Up

JKJ
Gæst

« Svar #4667: 02 Dec 2008, 10:17 »

Jeg nægter altså at tro på at vi kan spille så dårligt 3 kampe i træk...

Desuden har vi spillet en del kampe uden Torres allerede i denne sæson uden at det har sat sit præg på resultaterne... Noget af det bedste vi har spillet i denne sæson var feks kampen mod jer og det var uden Torres og Gerrard, som dog kom ind de sidste 20 min, så helt håbløst ser det ikke ud uden Torres Wink

Og det kunne vi så godt alligevel!! Sørgeligt  Skuffet

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #4668: 02 Dec 2008, 11:07 »

Og det kunne vi så godt alligevel!! Sørgeligt  Skuffet

Så kender vi jer bare igen Wink
Ej så ikke kampen mod West ham, men fulgte den på xscores. Så kan ikke udtale mig om det!

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #4669: 02 Dec 2008, 13:55 »

Men nu hvor vi har glædet os over den kanon gode runde er der en anden glædelig nyhed.
Vores topscorer og stjernespiller Cristiano Ronaldo blev som ventet kåret som Europas bedste spiller!
http://www.bold.dk/nyt/Ronaldo-aarets-spiller-i-Europa

United-styrer
Gæst

« Svar #4670: 02 Dec 2008, 15:45 »

Men nu hvor vi har glædet os over den kanon gode runde er der en anden glædelig nyhed.
Vores topscorer og stjernespiller Cristiano Ronaldo blev som ventet kåret som Europas bedste spiller!
http://www.bold.dk/nyt/Ronaldo-aarets-spiller-i-Europa

Fuldt fortjent, men ikke en glædelig nyhed for mig.

Men hvilken fantastisk runde! Vi slår Massive(!!!), Chelsea taber, Liverpool taber (ikke at jeg frygter dem i mesterskabskampen; det er bare altid sjovt, når de taber). Vi er tilbage. Jeg har aldrig tvivlet, men min tro på tre på stribe er endnu større nu.

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #4671: 02 Dec 2008, 15:51 »

Fuldt fortjent, men ikke en glædelig nyhed for mig.

Men hvilken fantastisk runde! Vi slår Massive(!!!), Chelsea taber, Liverpool taber (ikke at jeg frygter dem i mesterskabskampen; det er bare altid sjovt, når de taber). Vi er tilbage. Jeg har aldrig tvivlet, men min tro på tre på stribe er endnu større nu.

Argh som Liverpool fan vil jeg lige nævne at de ikke tabte, men spillede 0-0 mod West Ham  Thumbs Up
Og bare vent - I får kamp til stregen i år  Cool

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

United-styrer
Gæst

« Svar #4672: 02 Dec 2008, 16:01 »

Argh som Liverpool fan vil jeg lige nævne at de ikke tabte, men spillede 0-0 mod West Ham  Thumbs Up
Og bare vent - I får kamp til stregen i år  Cool

Ah ja, tabte point mente jeg.

Og ja, jeg er også bange for, at Chelsea følger os helt til målstregen denne gang.

Newton Heath
Manager

« Svar #4673: 02 Dec 2008, 17:08 »

Liverpool er så småt ved at gå i stå, og Chelsea er ligeledes inde i en skidt periode, eller i hvert fald småskidt.
Jeg tror som sagt stadig ikke på Liverpool, og efterhånden er vi også ved at hente dem. Liverpool er ve at blive eksperter i at spille uafgjort på hjemmebane, og det må meget gerne fortsætte. Jeg kan ikke rigtig forstår hvorfor Chelsea er ved at gå en anelse i stå, og det må vel være tredje gang i træk at de mister point.

Vores egen præstation mod City var rigtig god, og inden udvisningen spillede vi dem jo halvvejs ud af banen. Jeg forstår slet ikke at Ronaldo tager bolden med hånden hvis det var med vilje, men det kunne jo være at han bare ville beskytte sig for hovedet, eller også kan det have været en ren refleks. Det var også rigtig dejligt med mål nummer 100 til Rooney, og lad os da bare håbe at han fortsætter til de 200 mål. Men det var i hvert fald en rigtig dejlig sejr, og vi er igen ved at bide os fast i toppen.

Årets mesterskabskamp tror jeg som altid bliver mellem os og Chelsea. Arsenal og Liverpool smider flere dumme point end os og Chelsea, og vi er bare bedre til at slå de små hold. Det er bestemt ikke for at undervurdere Arsenal og Liverpool, og bestemt ikke Liverpool, men jeg vil altid se Chelsea som en større konkurrent end jer. 

United-styrer
Gæst

« Svar #4674: 02 Dec 2008, 18:28 »

Vores egen præstation mod City var rigtig god, og inden udvisningen spillede vi dem jo halvvejs ud af banen. Jeg forstår slet ikke at Ronaldo tager bolden med hånden hvis det var med vilje, men det kunne jo være at han bare ville beskytte sig for hovedet, eller også kan det have været en ren refleks.

Han mente at have hørt dommeren fløjte.

JKJ
Gæst

« Svar #4675: 02 Dec 2008, 18:39 »

Liverpool er så småt ved at gå i stå, og Chelsea er ligeledes inde i en skidt periode, eller i hvert fald småskidt.
Jeg tror som sagt stadig ikke på Liverpool, og efterhånden er vi også ved at hente dem. Liverpool er ve at blive eksperter i at spille uafgjort på hjemmebane, og det må meget gerne fortsætte. Jeg kan ikke rigtig forstår hvorfor Chelsea er ved at gå en anelse i stå, og det må vel være tredje gang i træk at de mister point.

Vores egen præstation mod City var rigtig god, og inden udvisningen spillede vi dem jo halvvejs ud af banen. Jeg forstår slet ikke at Ronaldo tager bolden med hånden hvis det var med vilje, men det kunne jo være at han bare ville beskytte sig for hovedet, eller også kan det have været en ren refleks. Det var også rigtig dejligt med mål nummer 100 til Rooney, og lad os da bare håbe at han fortsætter til de 200 mål. Men det var i hvert fald en rigtig dejlig sejr, og vi er igen ved at bide os fast i toppen.

Årets mesterskabskamp tror jeg som altid bliver mellem os og Chelsea. Arsenal og Liverpool smider flere dumme point end os og Chelsea, og vi er bare bedre til at slå de små hold. Det er bestemt ikke for at undervurdere Arsenal og Liverpool, og bestemt ikke Liverpool, men jeg vil altid se Chelsea som en større konkurrent end jer. 

Det er skam fair nok, og jeg er tildels enig... Det nytter jo ikke vi får de store sejre over jer og Chelsea når vi så ikke vinder de kampe der SKAL vindes...

Men, der er altid et men Wink , i har altså ikke vundet den kamp mod Fulham endnu som i mangler... Når og hvis den vindes så er det noget andet, men der kan efterhånden ske lidt af hvert i PL så hvorfor skulle de ikke tage point fra jer også??

Men ja vi er gået i stå og derfor er det vel også lidt underligt at vi pt ligger nr 1 i PL, det hænger ikke rigtigt sammen...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4676: 02 Dec 2008, 18:40 »

Det nytter jo ikke vi får de store sejre over jer og Chelsea når vi så ikke vinder de kampe der SKAL vindes...

Hvorfor virker det så bekendt...

-LFC-
Manager

« Svar #4677: 02 Dec 2008, 18:41 »

Åh, jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde. funny Ubeslutsom Græder

JKJ
Gæst

« Svar #4678: 02 Dec 2008, 18:41 »

Han mente at have hørt dommeren fløjte.

Imo ser det simplhen ud til han er kommet for højt op til bolden og dermed beskytter sit ansigt... Det er selvfølgeligt dumt, men også en refleks  som jeg tror man bare gør uden at tænke det mindste over... og så er det selvfølgeligt lidt skidt for ham og jer at han allerede havde et kort i forvejen...

Newton Heath
Manager

« Svar #4679: 02 Dec 2008, 18:43 »

Det er skam fair nok, og jeg er tildels enig... Det nytter jo ikke vi får de store sejre over jer og Chelsea når vi så ikke vinder de kampe der SKAL vindes...

Men, der er altid et men Wink , i har altså ikke vundet den kamp mod Fulham endnu som i mangler... Når og hvis den vindes så er det noget andet, men der kan efterhånden ske lidt af hvert i PL så hvorfor skulle de ikke tage point fra jer også??

Men ja vi er gået i stå og derfor er det vel også lidt underligt at vi pt ligger nr 1 i PL, det hænger ikke rigtigt sammen...

Det har du selvfølgelig ret i, men jeg tror nu nok at vi skal slå dem.
Jeg tror dog også kun det er et spørgsmål om tid inden Chelsea, eller United overtager førstepladsen.  Wink

Sider: 1 ... 310 311 [312] 313 314 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010