home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:09:13 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 716 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 284 285 [286] 287 288 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1588353 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #4275: 21 Okt 2008, 22:05 »

Fantastisk at Berbatov for alvor kommer i gang. Nogle der ved hvordan og hvorledes de spiller og stiller op???

VDS
Gaz-Evans-Vidic-Sheasy
Slaven-Anderson-Fletch-Nani
Rooney-Berba

Berba og Gaz er lige gået ud. Ind er kommet Tevez og Brown.

Vi har været meget overbevisende, men Berbatov var offside ved begge mål. Kort efter Berbatovs andet mål scorede Rooney et legitimt mål, men han blev ironisk nok flaget offside.

LouisNott
Førsteholdsspiller

« Svar #4276: 21 Okt 2008, 22:21 »

Sådan Wayne Rooney!.. Smukt fladt langskud helt uden for målmandens rækkevidde..

Det var så 7. kamp han scorede i træk Rullende Øjne

EDIT: Og så går Ronaldo ud. Vigtigt at spare ham til på lørdag, men jeg vil give kommentatoren ret, han spiller ikke på sit højeste niveau i øjeblikket, og er heller ikke i nærheden af sidste års niveau pt.
« Seneste Redigering: 21 Okt 2008, 22:26 af louisnott » Logged

United-styrer
Gæst

« Svar #4277: 21 Okt 2008, 22:55 »

Til gengæld er Rooney bedre end nogensinde. Han er med i alt. Nej, hvor er han dog god.

ManUtd83
Manager

« Svar #4278: 21 Okt 2008, 22:59 »

Ja det er helt fantastisk! 7 kampe for klub og land nu som louisnott skriver - helt exceptionelt. Udover det laver han jo også assists og hårdt arbejde. Wauw!

Lækkert med en overbevisende sejr, og da især at Rooney og Berba begge scorede. Til gengæld synes jeg Tevez bliver behandlet ret uretfærdigt. Man kunne tro at det var fordi han skulle spille mod sin gamle klub på lørdag, men den er lidt tynd. Han burde spille mere.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4279: 21 Okt 2008, 23:01 »

Lækkert med en overbevisende sejr, og da især at Rooney og Berba begge scorede. Til gengæld synes jeg Tevez bliver behandlet ret uretfærdigt. Man kunne tro at det var fordi han skulle spille mod sin gamle klub på lørdag, men den er lidt tynd. Han burde spille mere.

Skægt, jeg vidste ikke at han havde spillet for Everton, men derimod West Ham som Arsenal skal møde lørdag Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4280: 21 Okt 2008, 23:09 »

Vi har været meget overbevisende, men Berbatov var offside ved begge mål. Kort efter Berbatovs andet mål scorede Rooney et legitimt mål, men han blev ironisk nok flaget offside.

Hehe.. ikke ligefrem den bedste kamp for linievogteren i den side!

NisseQl
Ynglingespiller

« Svar #4281: 21 Okt 2008, 23:12 »

Nu vil jeg lige høre jeres andre mening om Manchesters andet mål mod Celtic her til aften. - Ronaldo sparker frispark og Berbatov sparker målmandens assist ind.. Kommentatoren mener der er offside , men hvordan er reglerne i denne situation, er det når Ronaldo sparker at offside fælden klapper eller er det da målmanden redder ?

NisseQl

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4282: 21 Okt 2008, 23:13 »

Da han står i offside-position da frisparket bliver taget, burde han have været dømt offside.

NisseQl
Ynglingespiller

« Svar #4283: 21 Okt 2008, 23:18 »

Da han står i offside-position da frisparket bliver taget, burde han have været dømt offside.
Efter de nye regler må han i princippet stå helt nede på baglinjen så længe han ikke er involveret i spillet - hvilket man ikke kan sige han er på selve sparket , han retter den ikke af ? Men han går selvfølgelig efter den ?

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4284: 21 Okt 2008, 23:19 »

I og med at han scorer kan man vist godt argumentere for at han deltager i spillet. Hvis han havde stået i offside-position et sted ude ved sidelinien, skulle han naturligvis ikke have været dømt offside.

ManUtd83
Manager

« Svar #4285: 22 Okt 2008, 14:40 »

Skægt, jeg vidste ikke at han havde spillet for Everton, men derimod West Ham som Arsenal skal møde lørdag Wink

Troede faktisk det var West Ham, United skulle slå, men det er først næste weekend viser det sig. My bad!

Rooney fik i øvrigt 200 kamps-jubilæum mod Celtic og scorede samtidig sit 82. mål for klubben. En fin nok statistik set i lyset af, hvor ung han var da han kom til klubben.

United-styrer
Gæst

« Svar #4286: 22 Okt 2008, 18:59 »

Troede faktisk det var West Ham, United skulle slå, men det er først næste weekend viser det sig. My bad!

Rooney fik i øvrigt 200 kamps-jubilæum mod Celtic og scorede samtidig sit 82. mål for klubben. En fin nok statistik set i lyset af, hvor ung han var da han kom til klubben.

Og i det lys, at Rooney er så meget mere end bare en målscorer. Verdens bedste fodboldspiller lige nu, eksempelvis.

ManUtd83
Manager

« Svar #4287: 22 Okt 2008, 19:05 »

Jah overdrivelse fremmer forståelsen Smiley synes ikke altid du er lige objektiv i dine bedømmelser af United's spillere. Der er alligvel et stort skridt fra, at være i god form, og til at være verdens bedste.

Han er dog uden tvivl helt forrygende for tiden.

United-styrer
Gæst

« Svar #4288: 22 Okt 2008, 19:07 »

Selvfølgelig er jeg ikke objektiv, det prøver jeg heller ikke at være. Men i de sidste fire-fem kampe har han i mine øjne været lige så god, som Ronaldo var sidste år, og hvis "pt." er de sidste fire kampe, kan jeg ikke se, hvem der er bedre end Rooney lige nu. Der er i hvert fald ingen på vores hold.

DavidMadsen
Manager

« Svar #4289: 22 Okt 2008, 19:22 »

Og i det lys, at Rooney er så meget mere end bare en målscorer. Verdens bedste fodboldspiller lige nu, eksempelvis.
Jeg er p.t. enig med ManUtd83.
Jeg mener ikke han er verdens bedste lige nu, men blandt verdens bedste.
Han spiller fantastisk for tiden, men verdens bedste, er måske lige i overkanten.

Sider: 1 ... 284 285 [286] 287 288 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010