home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 543 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 253 254 [255] 256 257 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1338009 gange)
United-styrer
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3810: 11 Jul 2008, 10:09 »

Cristiano Ronaldo er enig med Blatter: http://www.skysports.com/video/0,20285,12606_3803660,00.html

Det følgende er postet af Kelvin fra RedCafe.net. Verdensklasse :-D



Han skal bare væk. Jeg vil undlade at sige min mening om ham, da jeg i så fald ville være tvunget til at banne mig selv.
Logged

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3811: 11 Jul 2008, 16:49 »

Ja, helt enig. Eller skulle han måske have undladt at skrive kontrakt til 2012! Men han så åbenbart kun på hvad hans ugentlige løn var.

En spiller som Ronaldo burde forlade United, da han nok er ret hadet blandt spillere og fans. Men af rent princip håber jeg at klubben holder på ham, eller kun sælger ham for et beløb der gør ham til verdens dyreste. For ingen spiller har vist hans niveau og så blevet solgt billigt. Og al respekt, mern hverken Figo eller Zidane var helt på niveau med Ronaldos. Hverken på banen eller som PR-køb.

What? Zidane var ikke på niveau med Ronaldo? Opstemt
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3812: 11 Jul 2008, 16:54 »

Nå, det lader til, at Queiroz forlader os. Trist, men også lidt spændende. Hvem skal overtage? Cantona, McClair, Meulensteen? En har sågar anbefalet Laudrup. Jeg tror, jeg foretrækker en type som McClair, der tidligere har befundet sig i klubben.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3813: 11 Jul 2008, 17:06 »

McClair eller Meulensteen. For Guds skyld ikke Laudrup. Cantona kunne være sjovt, men jeg tror, han er for stor en personlighed til at være assistent.

EDIT: Måske Phelan.
« Seneste Redigering: 11 Jul 2008, 17:11 af United-styrer » Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3814: 11 Jul 2008, 17:07 »

Nå, det lader til, at Queiroz forlader os. Trist, men også lidt spændende. Hvem skal overtage? Cantona, McClair, Meulensteen? En har sågar anbefalet Laudrup. Jeg tror, jeg foretrækker en type som McClair, der tidligere har befundet sig i klubben.

Syntes et navn som Laudrup eller Cantona lyder spændende. Laudrup ville uden tvivl være en forstærkning til den offensive træning, og vil kunne brain picke lidt Ferguson til hans videre færd bagefter.

Cantona ville være en farverig person at have. Ville sikkert ende i medierne mere end Ferguson  Grin
Også ville han nok heller ikke have nogen problemer med at køre Ferguson disciplin overfor truppen, hvilket en som Ronaldo ville have godt af, og enhver anden der måtte være i truppen med en disciplin som den mand.
Logged


Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3815: 11 Jul 2008, 19:45 »

Queiroz har lige skrevet under på en fireårig kontrakt som landstræner for Portugal. Det blev bekræftet af det portugiske fodboldforbund idag, fredag Wink
« Seneste Redigering: 11 Jul 2008, 19:47 af Grønthandleren » Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3816: 11 Jul 2008, 20:08 »

Ronaldos måske kommende holdkammerat, Sergio Ramos, har angiveligt krøllet lagner med hans nuværende kæreste.

http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=769733
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3817: 11 Jul 2008, 20:11 »

Det er da old news Rosso Thumbs Up
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3818: 11 Jul 2008, 20:12 »

Ja, det er det, men det er da stadig aktuelt, hvis skiftet bliver en realitet. Smiley
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3819: 11 Jul 2008, 20:14 »

Ronaldos måske kommende holdkammerat, Sergio Ramos, har angiveligt krøllet lagner med hans nuværende kæreste.

http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=769733

Det der var en major slowhand  Grin
Var også en person der smed det op igår, og har været nævnt i rygte tråden for et par dage siden også. Og sikkert også herinde  Wink

Men ok, hvis folk ikke skriver hvad deres link handler om (gjorde ham igår ikke) så er det også svært at vide om det blevet nævnt før i tråden. Personligt gider jeg ikke altid trykke på links der ikke er forklaret.
Logged


SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3820: 11 Jul 2008, 20:14 »

Det er det nemlig, Rossonero, hvis signatur minder mig om min blog.

Jeg tror ikke, jeg ville kunne acceptere Meulensteen, fordi han har været i Brøndby.
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3821: 11 Jul 2008, 20:15 »

Hehe, ja det er selvfølgelig rigtigt. Men det er sgu lidt uheldigt for Ronaldo og for den sags skyld også Ramos Grin
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3822: 11 Jul 2008, 20:25 »

Syntes et navn som Laudrup eller Cantona lyder spændende. Laudrup ville uden tvivl være en forstærkning til den offensive træning, og vil kunne brain picke lidt Ferguson til hans videre færd bagefter.

Cantona ville være en farverig person at have. Ville sikkert ende i medierne mere end Ferguson  Grin
Også ville han nok heller ikke have nogen problemer med at køre Ferguson disciplin overfor truppen, hvilket en som Ronaldo ville have godt af, og enhver anden der måtte være i truppen med en disciplin som den mand.

Jeg har mere end svært ved at se ML som anden violin i en klub, også selv om det er en af de største i verden, det tror jeg slet ikke kan kan og vil ind ordne sig under når han nu har været hans egen chef i nogle år efterhånden...

Catona kan jeg heller ikke forstille mig det, hans ego er alt for stort, og to så store egoer som AF og Cantonas skal komme op og toppes på et eller andet tidspunkt...

Og det er ikke negativt med AF ego bare lige for at fjerne alt tvivl om det, hans resultater taler jo for sig selv  Peace
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3823: 11 Jul 2008, 20:31 »

Jeg har mere end svært ved at se ML som anden violin i en klub, også selv om det er en af de største i verden, det tror jeg slet ikke kan kan og vil ind ordne sig under når han nu har været hans egen chef i nogle år efterhånden...

Catona kan jeg heller ikke forstille mig det, hans ego er alt for stort, og to så store egoer som AF og Cantonas skal komme op og toppes på et eller andet tidspunkt...

Og det er ikke negativt med AF ego bare lige for at fjerne alt tvivl om det, hans resultater taler jo for sig selv  Peace
[/quote


Hvor vidt det er realistisk udtalte jeg mig ej heller om. De kunne bare være de mest interessante imo.
Den af de to jeg så tror mest på er faktisk Laudrup. Det kunne være SÅ lærerigt for ham lige at tage et år eller to under Fergusons vinger, og vel nærmest en opgradering fra Getafe anyway. Og så mangler han vel erfaring/viden fra England som han også lige kunne samle op på vejen. Så ville ringen være komplet, Italien/Spanien/England.
Logged


Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Manchester United tråden
« Svar #3824: 11 Jul 2008, 20:39 »

Har Cantona ikke den der Joga Bonito reklame for Nike igang? Er han ikke fuldt beskæftiget med det i forvejen? Så spørgsmålet fra mig lyder. Er Eric Cantona et seriøst bud på ass. træner rollen, da han er beskæftiget med andre ting lige pt.(går jeg ud fra, da han må ha' tegnet en eller anden form for kontrakt med Nike)? Smiley
Logged

Sider: 1 ... 253 254 [255] 256 257 ... 1162 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010