home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:34:30 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 19:53:44 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 696 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 242 243 [244] 245 246 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1589166 gange)
Tuxtla
Landsholdsspiller

Sv: Manchester United tråden
« Svar #3645: 20 Jun 2008, 08:23 »

Nu må han fandme til at styre sig.

Oester30
Ynglingespiller

« Svar #3646: 20 Jun 2008, 08:27 »

Enormt rammende artikel fra The Sun..

Stof til eftertanke Wink

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #3647: 20 Jun 2008, 08:35 »

Officielt: Ronaldo er en nar.

Helt enig. Dybt usympatisk. Jeg har naturligvis en forståelse for, at Real er hans drømmeklub, og han ønsker at spille for dem. Men hvorfor så lukke alt det lort ud. Jeg fatter det ikke. Nu er jeg jo ikke United-fan, og burde egentlig være tilfreds med, at han forlader England. Men jeg synes alligevel, at det er lidt trist, når folk på den måde skal holdes for nar.

ManUtd83
Manager

« Svar #3648: 20 Jun 2008, 09:02 »

Han er muligvis den mest uintelligente fodboldspiller nogensinde - hold kæft hvor er han dum at høre på.

Det der ramte mig mest i det interview var helt klart det med Scolari. Fuck han er ulækker hvis han bare siger til Ronaldo at han ikke skal spille i United, fordi han skal være Chelsea-manager. Vamle Scolari. Er du sikker på at interviewet er ægte? Der er jo masser af falsk i denne tid.

Personligt er jeg nået til det punkt, hvor jeg ville foretrække en stor pose penge frem for Ronaldo.

United-styrer
Gæst

« Svar #3649: 20 Jun 2008, 09:30 »

Er du sikker på at interviewet er ægte? Der er jo masser af falsk i denne tid.

Jeg er ikke sikker på noget, før jeg med mine egne øjne ser ham sige det. Men det er påfaldende, at der kun dukker artikler op, hvor han ytrer ønske om at skifte til Real. Jeg tror, at interviewet, ægte eller ej, afspejler hans tanker og ønsker ganske glimrende.

Personligt er jeg nået til det punkt, hvor jeg ville foretrække en stor pose penge frem for Ronaldo.

Sådan har jeg egentlig haft det længe. Vi skal nok klare det fint uden ham. Det store spørgsmål er vel snarere, hvordan han klarer sig. Og jeg er egentlig bedøvende ligeglad.

ManUtd83
Manager

« Svar #3650: 20 Jun 2008, 09:50 »

Hvem kunne i se som eventuel Cristiano erstatning? Vi skal have mindst en fløj mere, hvis han skifter synes jeg.

Jeg ville ikke sige nej tak til Arshavin. Han er virkelig dygtig.

United-styrer
Gæst

« Svar #3651: 20 Jun 2008, 10:07 »

Min absolutte ønskespiller ville være Franck Ribéry. Jeg er kæmpe fan af ham som spiller. Han har ikke Ronaldos evne til at sætte sin direkte oppasser af, men han er ekstremt kreativ og kan flå et forsvar fra hinanden med de afleveringer, han til daglig fodrer Luca Toni og Miroslav Klose med. En af verdens allerbedste kreatører. Bayern vil nok nødig slippe ham, men det siger United også om Ronaldo.

ManUtd83
Manager

« Svar #3652: 20 Jun 2008, 10:11 »

Min absolutte ønskespiller ville være Franck Ribéry. Jeg er kæmpe fan af ham som spiller. Han har ikke Ronaldos evne til at sætte sin direkte oppasser af, men han er ekstremt kreativ og kan flå et forsvar fra hinanden med de afleveringer, han til daglig fodrer Luca Toni og Miroslav Klose med. En af verdens allerbedste kreatører. Bayern vil nok nødig slippe ham, men det siger United også om Ronaldo.

Hader den mand  Skuffet tror heller ikke Bayern slipper ham

Tavares
Manager

« Svar #3653: 20 Jun 2008, 10:12 »

Bare fordi han er misundelig på at Anderson spiller på et godt hold, jalousi er en værre ting ticked off.
ticked off

Bruno Caboclo. Siger det bare.

Ali
Reserveholdsspiller

« Svar #3654: 20 Jun 2008, 12:16 »

Denne udtalelse må være den mest kvalmende:

Guillem:    You know that when you return to Manchester people will be upset with you

Ronaldo:    But that will pass, a couple of good goals and people will be happy

Du er ret langt ude Smiley

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #3655: 20 Jun 2008, 12:29 »

Quaresma Peace
- Virkelig en nice spiller at se på. Han kan på ingenmåde erstatte C.Ronaldo.
Men Ferguson kan lave en fantastisk spiller ud af ham som han gjorde med Ronaldo.
(:

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #3656: 20 Jun 2008, 12:38 »

Hvis jeg var United fan, så ville jeg da godt nok have lidt svært ved at acceptere, at Ronaldo fik sin vilje, efter den opførsel han har lagt for dagen i denne sag, ja det har jeg faktisk svært ved, selvom jeg ikke er United fan. Synes ærligt talt, han kunne have godt af, som straf for sin opførsel, at blive placeret på tribunen, og så ellers sidde der og kukkelure, indtil enten hans kontrakt udløber, eller han kommer ned på jorden igen.

ManUtd83
Manager

« Svar #3657: 20 Jun 2008, 12:41 »

Hvis jeg var United fan, så ville jeg da godt nok have lidt svært ved at acceptere, at Ronaldo fik sin vilje, efter den opførsel han har lagt for dagen i denne sag, ja det har jeg faktisk svært ved, selvom jeg ikke er United fan. Synes ærligt talt, han kunne have godt af, som straf for sin opførsel, at blive placeret på tribunen, og så ellers sidde der og kukkelure, indtil enten hans kontrakt udløber, eller han kommer ned på jorden igen.

Ja du har på en måde ret. Synet af en surmulerende Ronaldo på tribunen ville fryde mig, men man bliver da nødt til at tænke på det bedste for klubben.
Hvis vi antager af Ronaldo bare VIL til Real Madrid, havd ville så være bedst for United. At alde ham rådne på bænken eller få 700-900 millioner for ham.

JKJ
Gæst

« Svar #3658: 20 Jun 2008, 12:42 »

Hvis Ronaldo  nu gerne vil skifte men Man U ikke ønsker det hvad gør i så??

Har hørt at man vil smide ham på tribunen indtil han makker ret, men vil det ikke skabe en masse uro på både holdt og på direktionen?
Desuden vil man jo skulle aflevere en masse mio i løn for at lade ham sidde og kigge på de andre og det er vel på ingen måde optimalt...

Som jeg umiddelbart ser det kan i kun tabe denne sag hvis Ronaldo altså gerne vil væk, men synes stadig ikke rigtig man har hørt ham melde noget 100% ud i nu...

Kwn2k
Reserveholdsspiller

« Svar #3659: 20 Jun 2008, 13:13 »

så håber jeg inderligt at hvis han laver noget vrøvl at der kommer en form for straf, enten ved at han ikke spiller eller bøder eller måske begge dele.

Sider: 1 ... 242 243 [244] 245 246 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010