Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 13:27:35
Kenitho
Challenges
The real Sir Alex Ferg...
I går
kl. 23:34:30
g00n
Blogs
The Youth Of The Nation 3
I går
kl. 19:53:44
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16
Kenitho
Blogs
Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11
Rottenburg
Blogs
SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28
RasmusA12
Klubsøgnin...
Tottenham
14 Jan 2026, 22:04
RasmusA12
Blogs
The Egales #5
Antal Registrerede Brugere:
23211
2 Brugere, 740 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
alfar
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
234
235
[
236
]
237
238
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1589313 gange)
zizou e
Ynglingespiller
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #3525:
05 Jun 2008, 23:35 »
hvorfor giver alle real madrid skylden... det lige før at real madrid har været de pæneste i den her sag.. det eneste de har sagt er vi vil gerne se ham i en hvid trøje.. (efter udtalelser fra CR) og så senere at det er umuligt at købe ham og at de vil aldrig bryde nogen regler fra fifa... måske skulle skylden ligges hos ronaldo selv og så medierne.. medierne kører deres forretning og ronaldo køre deres.. og de er lykkedes begge to ganske godt.. ronaldo kan se frem til en god sjat penge enten i United eller madrid. mens medierne har solgt bunkevis af aviser.. en dygtig redaktør giver vel det folk vil se... intet andet.. hvorfor mon man ikke høre noget om barcelona for tiden.. ud over selvfølgelig eto'o skalle og ronaldinhos fremtid.. det fordi folk er skide lige glade med at barcelona er ved at bruge den største transfer sum nogen sinde tror jeg.. de er jo ved at købe et helt nyt hold hvis folk viste det.. AVISERNE SKRIVER HVAD FOLK VIL HAVE og ronaldo kunne bare have sagt.. ingen kommentar eller i det mindste holdt sin kæft helt for starten og så bare være gået til sin agent og sagt jeg vil gerne til madrid kan du ordne det.. men det gjorde han ikke... og så startede møllen.. det var jo ikke real der startede i sin tid med at sige VI VIL have ronaldo.. bare tænk over det... og husk vær stolt af jeres spillere så længe i har dem.. måske er det jeres fejl at de rejser nogen gange.. elsk dem og de vil elske jer.. skriv at de er nogen narhovede og bare kan skride og de gør det.....
Jimmi.Pop
Gæst
«
Svar #3526:
06 Jun 2008, 03:48 »
Citat af: zizou e 05 Jun 2008, 23:35
hvorfor giver alle real madrid skylden... det lige før at real madrid har været de pæneste i den her sag.. det eneste de har sagt er vi vil gerne se ham i en hvid trøje.. (efter udtalelser fra CR) og så senere at det er umuligt at købe ham og at de vil aldrig bryde nogen regler fra fifa... måske skulle skylden ligges hos ronaldo selv og så medierne.. medierne kører deres forretning og ronaldo køre deres.. og de er lykkedes begge to ganske godt.. ronaldo kan se frem til en god sjat penge enten i United eller madrid. mens medierne har solgt bunkevis af aviser.. en dygtig redaktør giver vel det folk vil se... intet andet.. hvorfor mon man ikke høre noget om barcelona for tiden.. ud over selvfølgelig eto'o skalle og ronaldinhos fremtid.. det fordi folk er skide lige glade med at barcelona er ved at bruge den største transfer sum nogen sinde tror jeg.. de er jo ved at købe et helt nyt hold hvis folk viste det.. AVISERNE SKRIVER HVAD FOLK VIL HAVE og ronaldo kunne bare have sagt.. ingen kommentar eller i det mindste holdt sin kæft helt for starten og så bare være gået til sin agent og sagt jeg vil gerne til madrid kan du ordne det.. men det gjorde han ikke... og så startede møllen.. det var jo ikke real der startede i sin tid med at sige VI VIL have ronaldo.. bare tænk over det... og husk vær stolt af jeres spillere så længe i har dem.. måske er det jeres fejl at de rejser nogen gange.. elsk dem og de vil elske jer.. skriv at de er nogen narhovede og bare kan skride og de gør det.....
LOL, sikke en gang volapyk.
Så du mener at de udsagn der skulle komme fra Real, bare er avisernes påfund, men de udsagn der skulle komme fra Ronaldo er korrekt nok fra manden selv?
Lad os sige alle udsagn fra alle parter er sande, så er Real da på det groveste skyld i at Ronaldo vil væk.
Det er de når de går ud og siger: "Vi vil give Ronaldo £300.000 om ugen."
Det er jo at forhandle med manden uden at have fået lov. Og sige kom lille ven, se hvad der venter på dig.
Og så til Ronaldo's sidste udmelding, hvis det nu er ham, er at han da er interesseret i at komme til Real, MEN kun hvis han får den løn der er skrevet i aviserne OG Real betaler United, hvad de vil have.
Det er da til at forstå.
LouisNott
Førsteholdsspiller
«
Svar #3527:
06 Jun 2008, 03:58 »
Selvfølgelig skriver aviserne da det folk vil have, andet ville da være komplet ulogisk og en meget dårlig forretning.
Grunden til at mange giver Real Madrid skylden er - så vidt som jeg har opfattet det - grundet den taktik de har valgt at føre i kampen om at tilkæmpe sig Ronaldo, de har nærmest brugt medierne til at kommunikere med stjernefrøet og spredt rygter om det ene sindssyge bud efter det andet. Når Cristiano hører at han kan få langt over det dobbelte mere i løn, så er det klar at han slår ørene op, hvis madrilenerne ikke havde haft en ivrigtskrivende Marca ved sin side, havde det formentlig ikke kommer så vidt, og de havde sat sig ned og forhandlet på normal vis.
Jeg må ærligt også sige at jeg totalt har mistet respekten for Ronaldo hvis det "Terra" har skrevet er sandt. Man skal være stolt af at være djævel, stolt af at løbe ind på Old Trafford, stolt af at kunne repræsentere Manchester United, og ikke ønske sig selv til Bernabeu når man betræder OT's græs.
Selvom jeg altid har følt mig underholdt af Ronaldo, og han også altid har været en af mine yndlingsspillere ønsker jeg ham overhovedet intet held fremover i sin karriere, hvis han vælger Madrid fremfor os, jeg håber at han bliver årets flop, og er næsten overbevist om at han vil tage samme tur som Beckham hvis han ryger derned.
Alt i alt er jeg skuffet over Ronaldo, og han kan rende mig noget så grusomt hvis han tager andensteds end Manchester.
Til det sidste du skriver, Zizou? - Jeg tror ikke at Ronaldo vælger at smutter fordi han ser at en United-fan kalder ham et narhovede, hvis det er det du mener. "Elsk dem, og de vil elske jer" synes jeg lige skal roteres 180 grader, "Elsk os, og vi vil elske jer". Elsker du klubben og forholder din loyalitet til den, vil fansene højst sandsynlig også elske dig, hvorimod at hvis du elsker spilleren elsker spillere ikke nødvendigvis en.
Det ville nogenlunde være det samme som hvis en BIF-spiller gik ud og sagde at han gerne ville til FCK, så tror jeg ærlig talt ikke at nogen BIF-fans er stolt over deres spiller. Ja, vi er glade for Ronaldos præstationer denne sæson, og han er uden tvivl verdens bedste i øjeblikket. Men det han udtalte til Terra - igen hvis det er sandt - er fuldstændig utilgiveligt.
Jimmi.Pop
Gæst
«
Svar #3528:
06 Jun 2008, 10:15 »
Rio: Ronaldo must stay
Citat
"This team can get better, but we need it to stay together," Ferdinand told The Sun.
"We have worked hard to get to the position we are in and want to build on the success we have had.
"That means keeping all the players at the club."
United-styrer
Gæst
«
Svar #3529:
06 Jun 2008, 10:24 »
og husk vær stolt af jeres spillere så længe i har dem.. måske er det jeres fejl at de rejser nogen gange.. elsk dem og de vil elske jer.. skriv at de er nogen narhovede og bare kan skride og de gør det.....
Hele Manchester snakker om Ronaldo. Han er verdens mest populære fodboldspiller, og der bliver næsten sunget flere sange om ham end om klubben på Old Trafford. Han kan bestemt ikke bruge fansenes behandling som undskyldning for at rejse. Tværtimod.
-Johnson-
Førsteholdsspiller
«
Svar #3530:
06 Jun 2008, 15:06 »
Citat af: vevest7 05 Jun 2008, 22:09
JEg er overbevist om at han forlader klubben, men jeg tror dog ikke det sker før om nogle år ....selvom 800 mio. begynder at lyde lokkende:D
Nå, du er ved at bløde lidt op
FM-balancen er så småt ved at komme i fare
Bortset fra det, så er det håbløst og usympatisk at han på den måde holder alle parter hen. Jeg er klar over, at medierne fråder over denne sag, og at der er mange usandheder, men Ronaldo kunne have lukket den her forlængst ved at udsende en officiel pressemeddelelse og melde klokkeklart ud. Lige nu ser det bare dumt ud.
Vind TipsBladet i 1 år på FMGround.dk
zizou e
Ynglingespiller
«
Svar #3531:
06 Jun 2008, 19:26 »
Citat af: louisnott 06 Jun 2008, 03:58
Til det sidste du skriver, Zizou? - Jeg tror ikke at Ronaldo vælger at smutter fordi han ser at en United-fan kalder ham et narhovede, hvis det er det du mener. "Elsk dem, og de vil elske jer" synes jeg lige skal roteres 180 grader, "Elsk os, og vi vil elske jer". Elsker du klubben og forholder din loyalitet til den, vil fansene højst sandsynlig også elske dig, hvorimod at hvis du elsker spilleren elsker spillere ikke nødvendigvis en.
han var jo tæt på at forlade klubben for nogle år siden fordi mange af fansene skældte ham ud efter bataljen med rooney så sig ikke at det aldrig er fansenes skyld.. siger bare hvis mange flere fans var stået bag ham og sagt at han skulle blive da rygterne kom.. så ville han måske ikke have været i tvivl.. men i stedet blev det hurtigt delt mellem united fansene halvdelen elskede ham stadig mens den anden halvdel så ham brænde op i helved.. siger bare jeres absolut bedste spiller er vel værd at prøve at holde på.. han er jo heller ikke helt ubarmhjertig i følge det der i terra.. så skal madrid jo give de der utrolig summer for ham som de har lovet..
og det med en brøndby spiller er jo et hypotetisk spørgsmål afhænger klart af spilleren og situationen... så det vil jeg ikke engang begynde at svare på..
United-styrer
Gæst
«
Svar #3532:
06 Jun 2008, 19:31 »
Citat af: zizou e 06 Jun 2008, 19:26
han var jo tæt på at forlade klubben for nogle år siden fordi mange af fansene skældte ham ud efter bataljen med rooney så sig ikke at det aldrig er fansenes skyld..
Man ligger, som man har redt. Han opførte sig som et fjols dengang.
siger bare hvis mange flere fans var stået bag ham og sagt at han skulle blive da rygterne kom.. så ville han måske ikke have været i tvivl.. men i stedet blev det hurtigt delt mellem united fansene halvdelen elskede ham stadig mens den anden halvdel så ham brænde op i helved..
Det er ganske enkelt noget vrøvl, det du siger. Fansene har hele tiden ønsket, at han blev. Utilfredsheden, frustrationerne og hadet er først kommet, efter at han (måske) har udtalt, at han hellere vil til Real Madrid.
siger bare jeres absolut bedste spiller er vel værd at prøve at holde på..
Har nogen sagt andet? Men hvis han vil skifte til Real Madrid, så gider jeg ikke have ham i United, og så håber jeg, at han.. ja, vil brænde op i helvede (også kaldet Madrid).
han er jo heller ikke helt ubarmhjertig i følge det der i terra.. så skal madrid jo give de der utrolig summer for ham som de har lovet..
Det ændrer da ikke på, at han er en illoyal vendekåbe (hvis udtalelserne vel at mærke er ægte). Efter CL-triumfen udtalte han sig helt konkret: Jeg bliver i United. Siden har han sagt, at han ikke vil forlade klubben, før han er en legende på højde med Best og Charlton.
Hvis han forlader klubben efter sådan nogle udtalelser, har jeg ingen respekt for ham. Men det er vel hans sag. At forlade det nuværende United-hold er et skridt tilbage for enhver spiller. Og det er stærkt tvivlsomt, om han kan få lige så stor succes i Madrid, som han har haft i United.
KongFjong
Landsholdsspiller
«
Svar #3533:
06 Jun 2008, 20:07 »
Jeg tror ganske enkelt at det her ikke drejer sig om, hvad Ronaldo vil eller ikke vil, set i forhold til klubskifte. Jeg tror han udemærkert ved hvad han vil: Blive i Utd.
Derimod tror jeg, at han til tider har svært ved at tackle medierne, og derfor kommer til at se tåbelig ud. Ser vi tilbage på hans opvækst, var hans far alkoholiker hvilket han senere, inddirekte eller direkte, døde af. Sådan en opvækst kan være med til at give folk en uforklarlig lyst til at gøre folk tilfredse og give dem hvad de vil have, for at sørge for at de elsker dig forsat.
Jeg tror, i min egen lille psyko-analyse, at han kan lide mediernes opmærksomhed, og derfor ikke ønsker at sige helt konkret: "Prøv at høre her drenge. Jeg forsvinder ikke fra Utd, for her har jeg alt det jeg vil have."
Jeg tror han har svært ved at udtrykke sig helt præcist og klart, og derfor bliver det til svar, der KAn misforstås, og derved opstår rygtestrømmen. Ved at sige, at Real skal betale både det Utd og han selv vil have, kan han jo inderst inde selv efterlade sig den mulighed, at kræve summer Real ikke kan honorere hvor gerne de end vil
Bare min lille teori (og håb
)
LouisNott
Førsteholdsspiller
«
Svar #3534:
06 Jun 2008, 20:49 »
han var jo tæt på at forlade...
Som U-S sagde, så ligger man som man selv har redt.
Jeg har aldrig sagt at det ikke kan være fansenes skyld at en spiller tager afsted, jeg siger bare at det umuligt kan være det i denne sammenhæng, "vi" har ikke gjort andet end at bakkeham op de seneste år, og har nærmest tiljublet ham som en anden gud. Hvis det han har udtalt er sandt, så kan han godt droppe den gudestatus på OT, da han viser sig som meget illoyal - som jeg før har skrevet skal man være stolt af at spille i United, og ikke hellere ville andensteds.
Stort set alle fans håbede han blev og har stået bag ham hele sæsonen, og stort set støttet ham mere end nogen anden på holdet, så at du siger at fansene ikke har stået bag ham må du længere ud med.
Selvfølgelig er verdens bedste spiller værd at holde på, og hvis man skal tro SAF så spiller han også i United i næste sæson. Men han har bare ikke fortjent rende rundt på Old Trafford hvis han hellere vil spille på Bernabeu, han kan umuligt finde større klubber end Manchester United i øjeblikket.
Mht. mit opdigtede problem, kan jeg ikke se hvorfor det afhænger af spilleren, Gislason vil da blivet hadet ligeså meget som Wass ville hvis de kom sådanne udtalelser?
vevest7
Reserveholdsspiller
«
Svar #3535:
07 Jun 2008, 00:01 »
han var jo tæt på at forlade klubben for nogle år siden fordi mange af fansene skældte ham ud efter bataljen med rooney så sig ikke at det aldrig er fansenes skyld.. siger bare hvis mange flere fans var stået bag ham og sagt at han skulle blive da rygterne kom.. så ville han måske ikke have været i tvivl.. men i stedet blev det hurtigt delt mellem united fansene halvdelen elskede ham stadig mens den anden halvdel så ham brænde op i helved.. siger bare jeres absolut bedste spiller er vel værd at prøve at holde på.. han er jo heller ikke helt ubarmhjertig i følge det der i terra.. så skal madrid jo give de der utrolig summer for ham som de har lovet..
og det med en brøndby spiller er jo et hypotetisk spørgsmål afhænger klart af spilleren og situationen... så det vil jeg ikke engang begynde at svare på..
Det der var dog den mest forfærdelige gang vrøvl! Der var for det første aldrig nogle problemer mellem Rooney og Ronaldo - det var medierne, som kørte det op! SAmtidig har Uniteds fans altid stået bag ham under alle forhold!
For det andet, så er jeg sikker på, at han får lige præcis den støtte af klubben som han fortjener - han er en fantastisk spiller! og det ved fansene godt.
@Johnson: Ja jeg er ved at bløde op, men faktisk kun fordi jeg er træt af alle de falske nyheder, dårlig journalistik og ikke mindst alle de "fans" som hopper på de første bedste reportager fra et eller andet brasiliansk site fra nettet, som aldrig har været i nærheden af Ronaldo i virkeligheden!
Men jeg har det lidt som Louisnott og United-styrer - hvis han ikke er tilfreds i United, så skrid - alt andet er et skridt ned på nuværende tidspunkt, og jeg tror stadig han bliver...mest for at beholde min FM-balance, som jeg stadig har på spil med Johnson
ManUtd83
Manager
«
Svar #3536:
07 Jun 2008, 00:19 »
Citat af: vevest7 07 Jun 2008, 00:01
@Johnson: Ja jeg er ved at bløde op, men faktisk kun fordi jeg er træt af alle de falske nyheder, dårlig journalistik og ikke mindst alle de "fans" som hopper på de første bedste reportager fra et eller andet brasiliansk site fra nettet, som aldrig har været i nærheden af Ronaldo i virkeligheden!
Men jeg har det lidt som Louisnott og United-styrer - hvis han ikke er tilfreds i United, så skrid - alt andet er et skridt ned på nuværende tidspunkt, og jeg tror stadig han bliver...mest for at beholde min FM-balance, som jeg stadig har på spil med Johnson
Til gengæld giver Ronaldo anledning til at tro på hvad som helst af falske historier. Jeg kan sgu efterhånden ikke skelne mellem, hvad han har sagt og hvad folk finder på at han har sagt. For på det ene tidspunkt siger han, at han bliver, mens hans 5 minutter efter siger at man aldrig ved, hvad der sker og at han vil vente med at komme med en meddelelse.
100% enig med andet del, at dit indlæg.
Jimmi.Pop
Gæst
«
Svar #3537:
07 Jun 2008, 03:04 »
Jeg har også læst, at det portugisiske forbund har forbudt Ronaldo at snakke med pressen under EM.
Da han ikke skal forstyrres med spørgsmål om netop Real Madrid.
Så, hvis der skal komme en endelig udtalelse, kan United-ledelsen vel få fat i ham og sende en pressemeddelelse ud på hans vegne.
Så synes egentlig ligeså at United er sløve i det.
Man må vel gå ud fra, at de er/har været i kontakt med hinanden ang. dette, og har en plan.
Så er lidt hårdt bare at kaste skylden alene på Ronaldo.
Jimmi.Pop
Gæst
«
Svar #3538:
07 Jun 2008, 03:05 »
Why would Ronny want to leave?
Speculation continues to cloud Cristiano Ronaldo's future at Old Trafford, but former Reds no.7 Bryan Robson is crystal clear in his message to the Portuguese star: Stay at United.
Robson can't understand the logic in a move away from the current Premier League and Champions League winners and says success in the immediate future is far more likely at Old Trafford than it is at the Bernabeu.
"I can't see much of a temptation to go to Real," the United legend said. "He is playing fantastic football and is admired by all the fans, players and coaching staff.
"He's on a massive contract so I don't see any reason to move to Real. How did they do in the Champions League last year?
"He's got everything he wants at United. They are a young team and could go on to be successful for years. I don't see why he should leave," he told the Manchester Evening News.
Robson, who recently took on an ambassadorial role at the club, knows the temptations that exist being a sought-after player.
"I went through the same thing," Robbo revealed. "Juventus and Sampdoria offered me a lot more money, but I was happy at United. This club is massive.
"Once they told me they wanted me to stay, that was all I needed to hear. If he weighs everything up, then why move if he is happy where he is? Money isn't everything."
United-styrer
Gæst
«
Svar #3539:
07 Jun 2008, 09:46 »
Citat af: Jimmi.Pop 07 Jun 2008, 03:04
Jeg har også læst, at det portugisiske forbund har forbudt Ronaldo at snakke med pressen under EM.
Da han ikke skal forstyrres med spørgsmål om netop Real Madrid.
Så, hvis der skal komme en endelig udtalelse, kan United-ledelsen vel få fat i ham og sende en pressemeddelelse ud på hans vegne.
Så synes egentlig ligeså at United er sløve i det.
Man må vel gå ud fra, at de er/har været i kontakt med hinanden ang. dette, og har en plan.
Så er lidt hårdt bare at kaste skylden alene på Ronaldo.
Hvis Ronaldo var 100 procent afklaret omkring, hvad han ville, så havde han allerede meldt det ud. Jeg tror, grunden til vi intet hører, er, at Ronaldo er splittet, for som vi bliver ved med at sige, så kører alt på skinner for ham i United, men han har en drøm om en dag at spille i Spanien og Madrid og skal nu finde ud af, om det skal være nu eller en gang i fremtiden.
Sider:
1
...
234
235
[
236
]
237
238
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »