home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:27:35 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 23:34:30 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 19:53:44 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
Antal Registrerede Brugere: 23211
  2 Brugere, 745 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 233 234 [235] 236 237 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1589314 gange)
ManUtd83
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #3510: 05 Jun 2008, 20:37 »

Han har jo også sagt at han hellere vil sætte Ronaldo på bænken - end at sælge til Madrid.
Så tror og håber sgu ikke de sælger ham.

Men helt ærligt, hvem får noget ud af det?

Ronaldo bliver ikke brugt og bliver utifreds og rusten.

Manchester United får ingen enorm tranfersum, men skal betale en skyhøj løn for en spiller der ikke deltager i kampe.

Real Madrid får ikke deres drømmespiller.

Jeg så hellere at han solgtes end at det sker. Det er nærmest bare sørgeligt.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #3511: 05 Jun 2008, 20:38 »

Jeg synes (IGEN) at det er trættende, at United-tråden er blevet transformeret til en Ronaldo-tråd! Han er ikke hele holdet!

Der er nok nogle som er uenige, men husk lige MU-Arsenal 4-0 i år, hvor sejren kom uden Ronaldo! Det var en af vores bedste kampe i år!

Så lad os hellere fokusere på kommende indkøb, næste års trup osv
Det er jo klart der bliver diskuteret Ronaldo Tranfer lige pt.
Når den sag er lukket - er den vil også lukket herinde.
Men synes det er meget normalt der bliver diskuteret sådan
en stor tranfer.

United-styrer
Gæst

« Svar #3512: 05 Jun 2008, 20:45 »

Det er så blevet skrevet på mange flere sider nu, både tv2, bold.dk, tv3 osv, rapporterer det samme. Jeg ved ikke om de stoler lidt mere på deres kilder, og det derfor er mere sansynligt at han har sagt det.

Alle citerer jo Terra. Men der har været meget snak om fup. Terra, der som vevest7 skriver blot er et internetsite, har angiveligt slet ikke en mand udstationeret i Schweiz, hvor Ronaldo befinder sig lige nu. Og SSN havde et interview med journalisten, som havde temmelig store forklaringsprobleme r.

Ikke desto mindre begynder jeg mere og mere at tror, at Ronaldo skifter. Og hvor er jeg dog dybt skuffet over ham. Håber at han bliver verdenshistoriens største flop, hvis han tager derover.

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #3513: 05 Jun 2008, 20:46 »

Kunne hellere ikke forstille mig Giggs og Scholes sige ja til.
Håber for alt i verden ikke Ronaldo smutter.

Nu har De heller aldrig været så gode og så eftertragtet som Ronaldo.
Og der har heller aldrig været den store tradition for britiske spillere udenlands, med succes i hvert fald.
Og ingen Engelsk klub ville kunne have lokket dem væk.
Så er svært at sammeligne.

Og alt andet end lige, så er Real lige så stor som United, hvis ikke større, så mulighederne og udfordringerne er da lige så store dér, som de er i United.

Så jeg siger bare, jeg forstår ham godt. Og ville ikke bebrejde ham.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #3514: 05 Jun 2008, 20:49 »

Nu har De heller aldrig været så gode og så eftertragtet som Ronaldo.
Og der har heller aldrig været den store tradition for britiske spillere udenlands, med succes i hvert fald.
Og ingen Engelsk klub ville kunne have lokket dem væk.
Så er svært at sammeligne.

Og alt andet end lige, så er Real lige så stor som United, hvis ikke større, så mulighederne og udfordringerne er da lige så store dér, som de er i United.

Så jeg siger bare, jeg forstår ham godt. Og ville ikke bebrejde ham.

Det var fordi du skrev alle
Vil hellere ikke bebrejde ham - men kan ikke forstille mig Ronaldo i en Madrid dragt!.  Græder

ManUtd83
Manager

« Svar #3515: 05 Jun 2008, 20:51 »

Vil hellere ikke bebrejde ham - men kan ikke forstille mig Ronaldo i en Madrid dragt!.  Græder

Tror roligt du kan begynde at vænne dig til tanken. Jeg ser i hvert fald ikke Ronaldo i United i sæsonen 09/10. Hvad der sker i denne sæson er svært at spå om.

Synes bare det er skammeligt at Real Madrid går så meget i medierne med det. Det her var aldrig sket, hvis det var blevet holdt mellem det to klubber.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3516: 05 Jun 2008, 20:53 »

Tror roligt du kan begynde at vænne dig til tanken. Jeg ser i hvert fald ikke Ronaldo i United i sæsonen 09/10. Hvad der sker i denne sæson er svært at spå om.

Synes bare det er skammeligt at Real Madrid går så meget i medierne med det. Det her var aldrig sket, hvis det var blevet holdt mellem det to klubber.

Nej, det er sørgeligt at storklubber såsom Real Madrid og Inter skal gå i medierne og om ryggen på folk, for at påvirke spillerne! Utroligt at/hvis de slipper godt fra det..!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #3517: 05 Jun 2008, 21:19 »

1. Kilder der citerer fra en hovedkilde gør ikke historien mere sandsynlig, og de 7 steder jeg har tjekket, der har historien været som et citat fra Terra!

2. Ronaldo vil måske gerne væk - det er der ingen der ved - jeg kan dog ikke se, hvorfor han skulle det - det er stadig samme problem - er Real hans drømmeklub, så vil han gerne derned, men samtidig, så vil han gerne vinde medaljer, og i United er der en fantastisk mulighed for at komme til at gøre det hvert år, og samtidig en større chance for CL-guld end i Real Madrid som det ser ud nu!

3. giggs og Scholes er måske ikke så populære spillere i pressen, men Ronaldo skal præstere over en længere periode, før han vil blive husket som værende lige så stor som en Ryan Giggs eller en Paul Scholes. Giggsy havde helt sikkert været mere populær, hvis han havde været fra et andet land end Wales. Paul Scholes er en fantastisk spiller. Adskillige spillere har sagt, at han er den bedste spiller de har spillet sammen med og/eller imod. Havde han set ud som Ronaldo, så havde han opnået endnu mere! Men forskellen mellem dem og Ronaldo er, at de er loyale, går ikke op i medie-ræset og er britter - med alt hvad det indeholder!

4. Ronaldo kan dog med et evt. salg til Real Madrid blive den største sportsstjerne på jorden - uden tvivl...jeg tror også han bliver bedre endnu , og mere populær med tiden! Men logikken i et skifte nu er til at overse - han kan nærmest kun skuffe med en transfer-sum på 700 mio.kr (minimum), og i United ved han at han fungerer, og hvis hans ønske om at blive verdens bedste skal gå i opfyldelse, så skal han måske ikke tage en chance nu...

5. Samtidig er jeg dog ved at være godt træt af det her Ronaldo-ræs, som jeg har givet udtryk for adskillige gange før. Ender med, at jeg bliver så træt af det, og ham, at jeg bare ønsker ham væk, så folk kan få øjnene op for et glimrende United-HOLD, og ikke et Ronaldo-hold, hvor han i nogles øjne betragtes som den eneste spiller der leverer varen! Som Ronaldo dog selv siger: "Uden mine holdkammeraters assists, så havde jeg ikke scoret så mange mål i år!" United er meget mere end Ronaldo, og vi overlever - United er altid større end spillere!

6. @JakobHove: Ja jeg kan godt se, at det vil fylde meget, men sys bare det er en skam, at det skal fylde ALT, for, hvis man ser på samtlige United-sites, så er 90% af indholdet møntet på Ronaldo...derved bliver holdet skudt til siden...ikke det fedeste!

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #3518: 05 Jun 2008, 21:21 »

Så er historien for alvor blevet tilbagevist - denne gang af Portugals PR-ansvarlige...hvilket må betragtes som en pålidelig kilde!

http://www.united.no/nyheter/nyheter/vil_til_real_madrid

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3519: 05 Jun 2008, 21:23 »

Jeg er enig i det meste af hvad du siger. Jeg vil dog lige pointere til dit pkt. 4 at Ronaldo flere gange har udtalt at han er verdens bedste, og derfor skal han ikke bevise noget for nogen.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ManUtd83
Manager

« Svar #3520: 05 Jun 2008, 21:39 »

Jeg er enig i det meste af hvad du siger. Jeg vil dog lige pointere til dit pkt. 4 at Ronaldo flere gange har udtalt at han er verdens bedste, og derfor skal han ikke bevise noget for nogen.

Der er stor forskel på at selv synes man er verdens bedste, og at blive kåret af FIFA eller hvem der nu gør det, og der er næppe nogen tvivl om, at Ronaldo gerne vil have den pris - hvem vil ikke det?

@vevest7:
Forstår ikke helt dit punkt 3. Snakker du kun om popularitet i pressen eller også rent sportsmæssigt? For de er jo legender i Manchester United og kunne næppe være mere populære blandt fansene.

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #3521: 05 Jun 2008, 21:50 »

Manutd83:

Jeg snakker om popularitet mellem ikke sportsfolk - altså pressen især, og fans som ikke er United-folk...for de er som du siger, LEGENDER i United, og særligt i fansenes øjne!:) Tror faktisk også at der står det er i pressen der menes

ManUtd83
Manager

« Svar #3522: 05 Jun 2008, 21:59 »

Manutd83:

Jeg snakker om popularitet mellem ikke sportsfolk - altså pressen især, og fans som ikke er United-folk...for de er som du siger, LEGENDER i United, og særligt i fansenes øjne!:) Tror faktisk også at der står det er i pressen der menes

Kan jeg da egentlig godt se nu jeg kigger efter.

Forstår stadig ikke helt din pointe med punkt 3 til gengæld  Smiley mener du bare, at du synes Ronaldo skulle følge mere i Giggs og Scholesy's fodspor når det kommer til loyalitet osv. ?

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #3523: 05 Jun 2008, 22:09 »

det var mere som et svar til noget tidligere, men ja - det kunne da være rart, hvis han var så loyal mod klubben som dem. United har været en kæmpe del af processen til den spiller han er blevet, og særligt efter VM, så skylder han klubben alt! Hans eftermæle i klubben vil blive afgjort af, hvordan han forlader klubben, når det sker!

JEg er overbevist om at han forlader klubben, men jeg tror dog ikke det sker før om nogle år ....selvom 800 mio. begynder at lyde lokkende:D

Metsu1
Manager

« Svar #3524: 05 Jun 2008, 22:58 »

Går ud fra at han snakker om hans attitude på banen. Hans konstante fægten med armene, både når han ikke får frispark, men også (og endnu værre) hvis medspillerne ikke afleverer bolden til ham.

Det er lige præcis, det jeg mener.

Jeg kan ikke døje at se på ham, når han ligner en lille dreng, der ikke har fået sin vilje - Det er han simpelthen for god til  Peace

Uvurdelig er der ingen, der er - heller ikke Ronaldo, selvom han er meget vigtig for holdet. Jeg er sikker på, United nok skal klare sig uden ham og med en milliard på lommen, kan Sir Alex forstærke truppen betragtelig  Wink

Sider: 1 ... 233 234 [235] 236 237 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010