Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 21:48:32
RasmusA12
Challenges
Rule Brittannia Challenge
I går
kl. 13:27:35
Kenitho
Challenges
The real Sir Alex Ferg...
25 Jan 2026, 23:34
g00n
Blogs
The Youth Of The Nation 3
25 Jan 2026, 19:53
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16
Kenitho
Blogs
Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11
Rottenburg
Blogs
SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28
RasmusA12
Klubsøgnin...
Tottenham
Antal Registrerede Brugere:
23211
0 Brugere, 548 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
alfar
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
82 (18,6%)
FA Cuppen
24 (5,4%)
Liga Cuppen
5 (1,1%)
Champions League
5 (1,1%)
Charity Shield
19 (4,3%)
The Double
46 (10,4%)
The Treble
37 (8,4%)
Ingen
224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442
Sider:
1
...
217
218
[
219
]
220
221
...
1162
Forfatter
Emne: Manchester United tråden (Læst 1589755 gange)
ManUtd83
Manager
Sv: Manchester United tråden
«
Svar #3270:
17 Maj 2008, 17:56 »
Citat af: chelsea-4ever 17 Maj 2008, 16:49
http://www.totalbold.dk/news.php?readmore=4155
Ja det er en fantastisk nyhed, men ikke specielt overraskende
man kan næppe forestille sig at han er utilfreds i United efter to Premier League-titler på to år.
Carrick er ofte undervurderet af nogle fans, men de kender ikke fodbold. Han er genial til at lukke hullerne når spillere som Ronaldo, Evra, Anderson og Giggs er fremme, og samtidig er han rolig på bolden og god i pasningspillet - elsker Carrick!
Citat af: vevest7 17 Maj 2008, 16:45
ANGRIBER:
- Det er klart, at Ronaldo nok ikke scorer 41 mål igen
Kunne ikke være mere uenig. Med den vilje til at vinde og udvikle sig, som Ronaldo ligger for dagen finder jeg det højst sandsynligt at han slår sin egen rekord igen næste år.
Jeg så helst Huntelaar i klubben. Han er den afslutter United mangler lidt oppe foran, og samtidig har han en god fysik og stort potentiale. Tror heller ikke, at han er så krævende med spilletid, som eksempelvis Benzema eller Berbatov (som også har været nævnt i medierne) ville være.
Dean Ashton har helt klart ikke niveauet efter min mening.
HØJRE BACK:
- Også her er der muligheder mener jeg. Selvom vi har Brown og Nev, så kunne det være interessant at se på en ny spiller, som kan mere offensivt end Brown, og da Nev samtidig nok aldrig kommer tilbage til samme niveau!
Mener kun der er en mulighed her, som vi kan overveje i lyset af ,at Bosingwa er i Chelsea, og Lahm har fornyet kontrakten...den mulighed hedder Micah Richards, som jeg ville dø for at få til klubben! Et fantastisk talent, som desuden for nylig ikke afviste muligheden for at skifte...desuden spændende for mig at erfare, at han ikke er Citeh-dreng, men at han faktisk er fra Midlands-området, og derfor nok ikke helt vil være så afvisende som forventet!
Vi har altså Danny Simpson
synes han er en spændende spiller i hvert fald, som dog ikke er klar til den helt store scene endnu.
Jeg ville elske at se Micah Richards i United-trøjen ligeså meget som dig
den dreng har jo et enormt potentiale, og jeg synes vi skal snuppe ham inden Chelsea, Arsenal eller Liverpool gør det.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #3271:
17 Maj 2008, 19:51 »
Citat af: ManUtd83 17 Maj 2008, 17:56
Kunne ikke være mere uenig. Med den vilje til at vinde og udvikle sig, som Ronaldo ligger for dagen finder jeg det højst sandsynligt at han slår sin egen rekord igen næste år.
Det kan du vel ikke mene seriøst? Det er heldigt at Ronaldo ikke har været skadet i sæsonen, og derudover har han været på de rigtige steder på de rigtige tidspunkter ufatteligt tit. Jeg kan helt ærligt ikke se at han scorer flere mål i næste sæson. For så kan du jo blive ved med at sige at han scorer flere hver sæson, eftersom han bliver ældre og mere erfaren, og ender med 130 mål i en sæson.. Vær nu lidt realistisk, i stedet for forblændet.
Når det så er sagt, så finder jeg denne nyhed fra indkast ret opsigtsvækkende, på trods af at Indkast ikke just er verdens mest pålide(r)lige kilde:
http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=39012
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
«
Svar #3272:
17 Maj 2008, 19:55 »
Lidt skidt med Pique, den mand har sku fortjent en chance. Men på den anden side når måske verdens mest solide midterforsvarer står foran i køen er det svært. Håber det er en and og at han får lidt flere kampe næste sæson!
Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
-
http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825
chelsea-4ever
Landsholdsspiller
«
Svar #3273:
17 Maj 2008, 22:51 »
http://www.totalbold.dk/viewpage.php?page_id=81
- Fokus på Champions League-finalen. 24 artikler om de to trænere samt de 11 spillere fra hvert hold, der forventes at starte på banen.
Brøndby IF & Chelsea FC
ManUtd83
Manager
«
Svar #3274:
17 Maj 2008, 23:33 »
Citat af: Hawk1nZ 17 Maj 2008, 19:51
Det kan du vel ikke mene seriøst? Det er heldigt at Ronaldo ikke har været skadet i sæsonen, og derudover har han været på de rigtige steder på de rigtige tidspunkter ufatteligt tit. Jeg kan helt ærligt ikke se at han scorer flere mål i næste sæson. For så kan du jo blive ved med at sige at han scorer flere hver sæson, eftersom han bliver ældre og mere erfaren, og ender med 130 mål i en sæson.. Vær nu lidt realistisk, i stedet for forblændet.
Bare fordi vi ikke deler mening er jeg ikke forblændet. Men vi jo bare se om et års tid, hvem der fik ret.
Men nu kan vi i det mindste sige, at vi røg ud til vinderen i FA Cup'en. Håber Portsmouth får tæsk i Community Shield!
Citat af: chelsea-4ever 17 Maj 2008, 22:51
- Fokus på Champions League-finalen. 24 artikler om de to trænere samt de 11 spillere fra hvert hold, der forventes at starte på banen.
Det er altså skudt helt forkert meget af det der står i de artikler synes jeg - her tænker jeg på styrker og svagheder.
«
Seneste Redigering: 17 Maj 2008, 23:44 af ManUtd83
»
vevest7
Reserveholdsspiller
«
Svar #3275:
18 Maj 2008, 09:27 »
ManUtd83:
Det er jo ikke realistisk, at en fløj scorer mere end 41 mål?!?! Kom nu lige ind i kampen. Jeg ville da elske, hvis han sætter endnu flere mål ind, men med mindre at Ferguson gør ham til decideret angriber, så tror jeg vi kommer til at se at TEvez og Rooney overtager nogle af de mål som Ronaldo har scoret i år.
Dermed ikke sagt, at han ikke scorer mange mål, men definer lige mange mål for en kantspiller - Hvis Ronaldo kan score 25 mål, så vil jeg være tilfreds, selvom han nok ikke selv vil være det...men hverken Giggs eller Beckham har nogensinde været oppe på det antal...
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #3276:
18 Maj 2008, 10:30 »
Citat af: ManUtd83 17 Maj 2008, 23:33
Det er altså skudt helt forkert meget af det der står i de artikler synes jeg - her tænker jeg på styrker og svagheder.
Nu har jeg lige læst styrker/svagheder - Hvad er det du mener der er skudt helt forbi? Jeg er faktisk enig i næsten alt der står under styrker/svagheder.
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
United-styrer
Gæst
«
Svar #3277:
18 Maj 2008, 10:33 »
Man kan jo diskutere, om vi overhovedet mangler noget, men personligt, så ser jeg gerne fornyelser hver sæson...det er bare med hvor - det kan vi jo passende diskutere..
Først og fremmest: Flot, velovervejet indlæg. Godt at se.
ANGRIBER:
1: Karim Benzema, Lyon:
2: Jan-Klaas Huntelaar, Ajax:
3: Dean Ashton:
Jeg er meget splittet. Carlos Tevez og Wayne Rooney er efter min mening en duo, man bør satse på i mange år frem, for de kan udrette store ting sammen. Derfor kunne et køb af en absolut verdensstjerne godt gå hen og skabe problemer, for vil Klaas-Jan Huntelaar kunne affinde sig med at stå i skyggen af Carlito og Wazza? Jeg tvivler. Ikke desto mindre er han min favorit af de tre ovenstående. Benzema ville blive for dyr; jeg tror simpelthen ikke, vi kan få ham, og Dean Ashton-rygterne hænger mig langt ud af halsen. Han er ganske simpelt ikke god nok. Heskey, derimod
Ulempen ved at hente en angriber er naturligvis, at vejen til førsteholdet bliver endnu længere for Fraizer og Welbeck, som jeg forventer store ting af. Specielt Campbell tror jeg kan levere en rigtig flot sæson næste år, og såfremt Manucho får sin arbejdstilladelse, håber jeg egentlig ikke, at vi køber. Campbell var måske den allerbedste angriber i Championship i sidste sæson, og når man er det, så kan man sagtens være tredjeangriber på et Premier League-hold. Ydermere kan Manucho - qua sin fysik - give os flere strenge at spille på.
HØJRE BACK:
- Også her er der muligheder mener jeg. Selvom vi har Brown og Nev, så kunne det være interessant at se på en ny spiller, som kan mere offensivt end Brown, og da Nev samtidig nok aldrig kommer tilbage til samme niveau!
Mener kun der er en mulighed her, som vi kan overveje i lyset af ,at Bosingwa er i Chelsea, og Lahm har fornyet kontrakten...den mulighed hedder Micah Richards, som jeg ville dø for at få til klubben! Et fantastisk talent, som desuden for nylig ikke afviste muligheden for at skifte...desuden spændende for mig at erfare, at han ikke er Citeh-dreng, men at han faktisk er fra Midlands-området, og derfor nok ikke helt vil være så afvisende som forventet!
Her er jeg til gengæld uenig. Brown har været utrolig solid i denne sæson, og jeg tror faktisk, det er vigtigt, at han opvejer en smule for Evras ekstremt offensive mentalitet. Samtidig håber jeg selvfølgelig, at vores kaptajn kommer tilbage, og med Fergies udtalelse om at han skal starte inde, ser det da rimelig lovende ud. Ingen tvivl om, at han stadig er klart førstevalg (og i øvrigt én af de bedste højrebacks på markedet), hvis han rammer sit topniveau.
Til gengæld godt at høre omkring Micah Richards. Det var jeg ikke klar over. Han kunne være en mulighed, eftersom han er ung og kan fungere både på højreback og i midterforsvaret.
Citat af: chelsea-4ever 17 Maj 2008, 16:49
http://www.totalbold.dk/news.php?readmore=4155
Herlig nyhed at vågne op til. Carrick er meget undervurderet og uden tvivl en af vores allerbedste spillere. Top fem.
Citat af: chelsea-4ever 17 Maj 2008, 22:51
Må ærligt erkende, at jeg synes, der er mange forkerte vurderinger om United-spillerne under styrker og svagheder.
United-styrer
Gæst
«
Svar #3278:
18 Maj 2008, 10:41 »
Citat af: Hawk1nZ 18 Maj 2008, 10:30
Nu har jeg lige læst styrker/svagheder - Hvad er det du mener der er skudt helt forbi? Jeg er faktisk enig i næsten alt der står under styrker/svagheder.
VDS: Ikke god med fødderne, står der. Det må næsten være skrevet af en person, der kun har set kampene mod Barcelona, for van der Sar har netop altid haft ry for at være blandt de bedste målmænd med fødderne, og foruden kampene mod Barca, hvor der må have været et eller andet galt (skoene forkert på eller sådan noget), så synes jeg, han har levet op til det ry i denne sæson.
Rio: "Han er ikke den bedste til at føre bolden fremad". Det er lige netop, hvad han er, i mine øjne. Vi har flere gange set Rio starte et angreb med et godt rush frem ad banen. Han lægger samtidig nogle fine afleveringer. Ja, han laver fejl en gang imellem, men det er, fordi han forsøger de svære afleveringer.
Carrick: Mini-artiklen om Carrick er skudt helt ved siden af. Han bliver præsenteret som en defensiv skraldemand, og det er jo helt forkert. Carrick er blandt verdens bedste pasningsspillere, og hans knivskarpe afleveringer har ofte givet os mål. Så styrke: "Defensiv tovholder", er helt forkert, og hans svagheder: "er meget defensiv af type, hvorfor han ikke udretter de store ting frem af banen". En, der har skrevet dette, kan ikke have set Carrick i aktion ret ofte, for han er bestemt ingen skraldemand. Han er spilfordeleren og ham, der kan splitte et forsvar ad med sine suveræne stikninger. Så står der også, at han ikke har lavet nogen assists. Ved ikke, om vi kun snakker CL, men i ligaregi har han i hvert fald.
Tevez: Under svagheder burde det tilføjes, at han brænder for mange oplagte chancer. Det samme kan siges om Rooney.
Der er flere små detaljer, men dette var det mest iøjnefaldende.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #3279:
18 Maj 2008, 10:46 »
Jeg har også hørt rygtet om at VDS var god med fødderne - Jeg har dog aldrig set det, og den eneste gang jeg har set ham være dårlig med fødderne, var mod Barca - Så 100% af det jeg har set, var hvor han var dårlig med fødderne, hehe.
Mht. Rio aner jeg ikke om han er god til at føre bolden frem. Endnu en ting jeg ikke har lagt mærke til.
Det med Carrick var også det som jeg var mest uenig i. Jeg kan da huske at han har scoret en del mål (flere end Flamini (tror jeg), Eboue og Gilberto f.eks. Han er også tit oppe omkring feltet og forsøger sig udefra. Så jeg mener også at de har lagt for meget vægt i at han er en defensiv midtbanespiller på papirerne.
Og ja, de mange brændte chancer fra især Rooney var jeg overrasket over ikke stod der. Jeg har ikke set nok til Tevez til at sige om han brænder mange chancer.
ManUtd83
Manager
«
Svar #3280:
18 Maj 2008, 10:52 »
Citat af: vevest7 18 Maj 2008, 09:27
ManUtd83:
Det er jo ikke realistisk, at en fløj scorer mere end 41 mål?!?! Kom nu lige ind i kampen. Jeg ville da elske, hvis han sætter endnu flere mål ind, men med mindre at Ferguson gør ham til decideret angriber, så tror jeg vi kommer til at se at TEvez og Rooney overtager nogle af de mål som Ronaldo har scoret i år.
Dermed ikke sagt, at han ikke scorer mange mål, men definer lige mange mål for en kantspiller - Hvis Ronaldo kan score 25 mål, så vil jeg være tilfreds, selvom han nok ikke selv vil være det...men hverken Giggs eller Beckham har nogensinde været oppe på det antal...
Kom nu selv ind i kampen! Havde du for eksempel forudset før denne sæson at Ronaldo ville slå sin rekord fra sidste år, som også var vildt imponerende - det var der vidst ingen der havde. Jeg siger bare, at vi ikke skal afskrive at Ronaldo igen runder de 40 kasser. Hans egenskaber bliver jo ikke dårligere i næste sæson.
I øvrigt havde han karantæne i 3 kampe i starten af sæsonen, og United forlod begge engelske Cups rimelig hurtigt.
Og Giggs og Beckham har jo heller aldrig været i nærheden af, at have Ronaldos evner.
Og du behøves heller ikke at være nedladende fordi jeg ikke deler mening med dig.
Citat af: Hawk1nZ 18 Maj 2008, 10:30
Kan lige komme med nogle eksempler på, hvad jeg ikke er enig i:
Rio Ferdinand:
De skriver at han er dårlig til at føre bolden frem, men han er da en af de allermest rolige på bolden. Han får næsten altid spillet sig ud af problemerne sammen med resten af backkæden og har en glimrende teknik. Jeg ved godt han ikke er på højde med Agger i det, men synes bestemt ikke det er en svaghed i hans spil.
Carvalho:
De skriver han panikker nemt, og bruger eksemplet fra Chelsea-United for nyligt. Jeg mindes ikke at have set lignende eksempler, og jeg mener bare at det var et koncentrationssvigt - altså at det ikke var nerver. Han er trods alt en erfaren herre.
Til gengæld vile jeg have skrevet hans høje albuer som en svaghed. De har før kostet ham både gule og røde kort.
Patrice Evra:
Jeg synes ikke man kan kalde det en svaghed, at han angriber meget op af fløjen, når United har spillere, hvis opgave er at lukke de huller han efterlader sig. Carrick og Brown går jeg sjældent med frem.
Paul Scholes:
De skriver at han har for svært ved at sætte en mand af. Han er jo midtbanespiller for søren - det har aldrig været en del af hans spil at drible. Det har United kanterne til.
Ballack:
De skriver hans boldomgang er skidt. Det synes jeg ikke jeg har set ham haft problemer med.
Carrick:
De glemmer at skrive om hans fremragende pasningsspil, og fremfører det som en svaghed, at han er en defensiv spiller - men det er jo bare hans opgave?
Ronaldo:
De skriver han "diver", hvilket jeg synes han har kastet fra sig i løbet af de sidste sæsoner.
Fergie:
Jeg kan ikke se hvorfor hans forhenværende problemer med spillere som Beckham og Ruud kan komme til at påvirke finalen, for så vidt jeg ved er sammenholdet i truppen virkelig godt.
Avram Grant:
Der skrives han satser på ungt blod. Dog stiller han da nærmest altid med Ballack, Lampard, Makelele, Drogba, Carvalho osv. De er da gode spillere, men ikke ligefrem unge.
Bare diskuter, hvis i er uenige
United-styrer
Gæst
«
Svar #3281:
18 Maj 2008, 11:07 »
Citat af: ManUtd83 18 Maj 2008, 10:52
Bare diskuter, hvis i er uenige
Den griber jeg!
Citat af: ManUtd83 18 Maj 2008, 10:52
Og Giggs og Beckham har jo heller aldrig været i nærheden af, at have Ronaldos evner.
Beckham har ikke, nej. Jeg har altid ment, at Becks var en smule overvurderet. Men Giggs var noget helt særligt i sine unge dage. En af de bedste fløjspillere nogensinde og efter min mening på omtrent samme niveau, som Ronaldo er på nu. Han var bare en anden type - en mere klassisk fløjspiller.
Når vi nu er ved Giggs, så vil jeg lige linke til denne video. Fantastisk spiller, hvilket mange glemmer, fordi han ikke præsterer helt det samme i dag:
http://youtube.com/v/3GxhYklM_3M
ManUtd83
Manager
«
Svar #3282:
18 Maj 2008, 11:14 »
Citat af: United-styrer 18 Maj 2008, 11:07
Beckham har ikke, nej. Jeg har altid ment, at Becks var en smule overvurderet. Men Giggs var noget helt særligt i sine unge dage. En af de bedste fløjspillere nogensinde og efter min mening på omtrent samme niveau, som Ronaldo er på nu. Han var bare en anden type - en mere klassisk fløjspiller.
Når vi nu er ved Giggs, så vil jeg lige linke til denne video. Fantastisk spiller, hvilket mange glemmer, fordi han ikke præsterer helt det samme i dag:
http://youtube.com/v/3GxhYklM_3M
Her tænkte jeg egentlig mest på målscoringsevner. Giggs var fantastisk, hvad filmen da også viser, men Ronaldo er bare foran i de ting der giver ham målene. Han har to næsten ligegode ben, er betydeligt højere og har større springkraft, og så sparker han både frispark og straffespark.
Rottenburg
Førsteholdsspiller
«
Svar #3283:
18 Maj 2008, 11:18 »
Den fik viser meget at Giggs var en god god god spiller, og er det endnu, men er ved at være lidt gammel og rusten.
Men evnen til at spille bold har han og har altid haft!
Den mand har og kan spille sejt fodbold ..
Michaellaudrup
Reserveholdsspiller
«
Svar #3284:
18 Maj 2008, 17:31 »
Ryan Giggs er og bliver en af verdens bedste spiller, gennem tiden! d:
Sider:
1
...
217
218
[
219
]
220
221
...
1162
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »