home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:48:32 RasmusA12 Challenges Rule Brittannia Challenge
I går kl. 13:27:35 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
25 Jan 2026, 23:34 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 753 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 216 217 [218] 219 220 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1589776 gange)
ManUtd83
Manager

Sv: Manchester United tråden
« Svar #3255: 17 Maj 2008, 11:21 »

Tjek det nederste Smiley det ville da være en vanvittig dårlig handel for Lyon, at få Saha og give Benzema.

molle
Landsholdsspiller

« Svar #3256: 17 Maj 2008, 11:28 »

Tjek det nederste Smiley det ville da være en vanvittig dårlig handel for Lyon, at få Saha og give Benzema.

Lyon ville måske også få en lille sum penge ved siden af  Wink

ManUtd83
Manager

« Svar #3257: 17 Maj 2008, 11:31 »

Lyon ville måske også få en lille sum penge ved siden af  Wink

Få den farligste franske angriber i United OG penge? Win-win situation for Lyon i så fald.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3258: 17 Maj 2008, 11:34 »

Få den farligste franske angriber i United OG penge? Win-win situation for Lyon i så fald.

Grin

Lyon er godt dumme hvis de giver et af de største talenter væk, for en skadesplaget middelmådig overskudsangriber, medmindre de får en £30mio oveni...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst

« Svar #3259: 17 Maj 2008, 11:40 »

Aulas har gentagne gange afvist at sælge Benzema for noget som helst beløb. At han pludselig skulle have ombestemt sig og acceptere et tilbud, som inkluderer Saha, har jeg svært ved at tro på.

Men ja, Saha bliver nok solgt. Hvis vi vel at mærke kan finde en klub, der gider at betale penge for ham.

ManUtd83
Manager

« Svar #3260: 17 Maj 2008, 11:44 »

Aulas har gentagne gange afvist at sælge Benzema for noget som helst beløb. At han pludselig skulle have ombestemt sig og acceptere et tilbud, som inkluderer Saha, har jeg svært ved at tro på.

Men ja, Saha bliver nok solgt. Hvis vi vel at mærke kan finde en klub, der gider at betale penge for ham.

Han kunne sagtens blive en giftig herre for et af bundholdene. Hans kvaliteter er jo virkelig gode, så hvis han kan holde sig fra skader i det meste af en sæson kan han blive en succes for eksempelvis Wigan.

United-styrer
Gæst

« Svar #3261: 17 Maj 2008, 11:46 »

så hvis han kan holde sig fra skader i det meste af en sæson

Det er nok lige så sandsynligt, som at Paven konverterer til islam. Wink

ManUtd83
Manager

« Svar #3262: 17 Maj 2008, 12:27 »

Det er nok lige så sandsynligt, som at Paven konverterer til islam. Wink

Er paven ikke i forvejen muslim ?

Yessir
Manager

« Svar #3263: 17 Maj 2008, 14:48 »

Det er jo typisk Aulas. Var det ikke nogenlunde samme udmelding han kom med omkring Essien, indtil der lå en kæmpe pose penge på bordet?

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #3264: 17 Maj 2008, 15:13 »

Er helt sikker på at Saha bliver solgt til sommer - han er ikke pålidelig nok fysisk, og vi mangler en større type som kan spille de mere fysiske kampe, hvor vi dominerer meget...der skal der en større spiller (ikke STOR) men en som Benzema er spændende! Tror dog han bliver fantastisk dyr!

Møller
Gæst

« Svar #3265: 17 Maj 2008, 15:19 »

Benzema bliver i Lyon eller skifter til spansk fodbold, har han selv udtalt Smiley men pressen kan selvfølgelig finde på at sige alt Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3266: 17 Maj 2008, 15:23 »

Er helt sikker på at Saha bliver solgt til sommer - han er ikke pålidelig nok fysisk, og vi mangler en større type som kan spille de mere fysiske kampe, hvor vi dominerer meget...der skal der en større spiller (ikke STOR) men en som Benzema er spændende! Tror dog han bliver fantastisk dyr!

I kan vel sælge Ronaldo for 1mia og købe Benzema for samme pris i stedet Grin

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Yessir
Manager

« Svar #3267: 17 Maj 2008, 16:06 »

Så kunne Kenwyne Jones eller Dean Ashton, som åbenbart er rygtet til klubben, vel også sagtens være en mulighed.
Nu har jeg på ingen måder fulgt Manchester i denne sæson, så skal ikke gøre mig klog på hvad der mangler.

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #3268: 17 Maj 2008, 16:45 »

Man kan jo diskutere, om vi overhovedet mangler noget, men personligt, så ser jeg gerne fornyelser hver sæson...det er bare med hvor - det kan vi jo passende diskutere..

Jeg mener vi mangler, hvis vi går ud fra at grundstammen forbliver det samme og kun Saha bliver solgt, følgende pladser:

ANGRIBER:
- Det er klart, at Ronaldo nok ikke scorer 41 mål igen, og derfor skal vi have lidt mere at spille med oppe foran. Som det absolut bedste scoringsmæssige hold, så er der ikke vilde mangler, men en af følgende tre bør dog overvejes:
1: Karim Benzema, Lyon:
- Muligheden for at få ham er lille, men måske det kan overraske alligevel. Han er dog meget meget dyr!
2: Jan-Klaas Huntelaar, Ajax:
- Større mulighed, og han skal væk, hvis hans udvikling skal fortsætte. Samtidig passer han godt ind, da han er knap så meget in-in striker, som RVN, men mere en in-out striker, som har teknik, styrke og speed nok til at passe ind i vores fleksible system. Knap så dyr som Benzema.
3: Dean Ashton:
- Helt sikkert en mulighed, på trods af at alle afviser det. han er en type som passer ind, samtidig med at han har den britiske mentalitet. Spørgsmålet er om han er stabil nok som målscorer, hvilket vil blive sat på en prøve hos en af de største klubber han kan komme til at spille for.

HØJRE BACK:
- Også her er der muligheder mener jeg. Selvom vi har Brown og Nev, så kunne det  være interessant at se på en ny spiller, som kan mere offensivt end Brown, og da Nev samtidig nok aldrig kommer tilbage til samme niveau!

Mener kun der er en mulighed her, som vi kan overveje i lyset af ,at Bosingwa er i Chelsea, og Lahm har fornyet kontrakten...den mulighed hedder Micah Richards, som jeg ville dø for at få til klubben! Et fantastisk talent, som desuden for nylig ikke afviste muligheden for at skifte...desuden spændende for mig at erfare, at han ikke er Citeh-dreng, men at han faktisk er fra Midlands-området, og derfor nok ikke helt vil være så afvisende som forventet!

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #3269: 17 Maj 2008, 16:49 »

Brøndby IF & Chelsea FC

Sider: 1 ... 216 217 [218] 219 220 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010