home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 07:30:58 Kenitho Challenges Rule Brittannia Challenge
I dag kl. 07:27:19 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
25 Jan 2026, 23:34 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
25 Jan 2026, 19:53 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 781 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Manchester United tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Manchester United i år?
Premier League
- 82 (18,6%)
FA Cuppen
- 24 (5,4%)
Liga Cuppen
- 5 (1,1%)
Champions League
- 5 (1,1%)
Charity Shield
- 19 (4,3%)
The Double
- 46 (10,4%)
The Treble
- 37 (8,4%)
Ingen
- 224 (50,7%)
Antal Stemmer: 442

Sider: 1 ... 213 214 [215] 216 217 ... 1162 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United tråden  (Læst 1589793 gange)
Jimmi.Pop
Gæst

Sv: Manchester United tråden
« Svar #3210: 12 Maj 2008, 15:51 »

så har vi lige så mange PL titler som liverpool

Nej da, vi har mange flere... 10 EPL-titler mod Liverpool's 0.  funny

Men ialt har vi "kun" 17 mesterskaber, Liverpool har 18.

Jonni
Reserveholdsspiller

« Svar #3211: 12 Maj 2008, 15:55 »

Nej da, vi har mange flere... 10 EPL-titler mod Liverpool's 0.  funny

Men ialt har vi "kun" 17 mesterskaber, Liverpool har 18.
Vi tager den igen næste år, køber nogle gode spillere som erstatning til Ryan Giggs eller Scholes.
Vi har jo en enorm sum efter vi har vundet CL og PL, og ja...... Opstemt

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #3212: 12 Maj 2008, 15:58 »

Ben Foster er en klassekeeper. Måske er det snarere dig, der ikke aner noget som helst om, hvor gode vores reserver og ungdomsspillere er.

Håber du har ret.

Og nej, hvis Gary Neville rammer sit gamle niveau, er han flere klasser bedre end både Brown og Hargo.

Der er jeg så bare uenig.

At du mener, at VDS er gammel og på vej ned, kan jeg ikke tage seriøst. Han har været fantastisk hele sæsonen, og så fordi han har et par dårlige udspark mod Barca er han dømt færdig? Latterligt...

Ja, han er da en god målmand, men ikke lige den standard jeg forventer United har på målmandsposten, og han er ikke en man skal satse på i det lange løb, så der skal findes en ny... Og jeg har nu aldrig syntes VDS var noget specielt, han laver mange mærkelige ting, og det er ikke kun fordi han så sjov ud mod Barcelona.

Jonni
Reserveholdsspiller

« Svar #3213: 12 Maj 2008, 16:01 »

ENIG ENIG MAX 100000% enig, jeg er Manchester Fan - Ja.

Men så få dog den abe til Edwin Van Der Sar væk!!! Han stinker jo enormt :S

United-styrer
Gæst

« Svar #3214: 12 Maj 2008, 16:08 »

Vi tager den igen næste år, køber nogle gode spillere som erstatning til Ryan Giggs eller Scholes.
Vi har jo en enorm sum efter vi har vundet CL og PL, og ja...... Opstemt

Giggs' erstattere: Park og Nani.
Scholes' erstatter: Fletcher, Anderson og Hargo.

Vi har ikke en enorm sum, bare fordi vi har vundet CL og PL, nej. Vi har stadig en kæmpe gæld.

Men så få dog den abe til Edwin Van Der Sar væk!!! Han stinker jo enormt :S

Siden hvornår taler fans sådan om en spiller fra deres hold? Jøsses. Han har stået fantastisk hele sæsonen og åbenbart været mindre god i de to Barca-kampe, du har set.

@Jimmi.Pop: Vi bliver nok ikke mere enige, så jeg undlader at forsøge :-) Dog vil jeg ikke sige, at der skal findes en ny keeper, for han er fundet.

ManUtd83
Manager

« Svar #3215: 12 Maj 2008, 16:15 »

Det er utroligt som folk tror, at Van der Saar er elendig bare for han er gammel. Jeg tror i spiller for meget FM, for i virkeligheden falder ens "stats" ikke nødvendigvis med alderen. VDS har været klasse i denne sæson, og har stort set aldrig været skyld i et mål. Det kan man hverken sige om Reine, Cech eller Almunia.

Mht. til erstatning er det Ben Foster. Så i ham ikke mod Derby? Hvis det ikke var en fantastisk debut så ved jeg ikke hvad er. I øvrigt stoler Fergie på, hvilket betyder at vi som United-fans bør stole på ham.

Giggs til trænerstaben, Ashley ind er hvad der skal ske til sommer!

Jonni
Reserveholdsspiller

« Svar #3216: 12 Maj 2008, 16:18 »

Giggs' erstattere: Park og Nani.
Scholes' erstatter: Fletcher, Anderson og Hargo.

Vi har ikke en enorm sum, bare fordi vi har vundet CL og PL, nej. Vi har stadig en kæmpe gæld.

Siden hvornår taler fans sådan om en spiller fra deres hold? Jøsses. Han har stået fantastisk hele sæsonen og åbenbart været mindre god i de to Barca-kampe, du har set.

@Jimmi.Pop: Vi bliver nok ikke mere enige, så jeg undlader at forsøge :-) Dog vil jeg ikke sige, at der skal findes en ny keeper, for han er fundet.
Alligevel vil der blive købt på de pladser (:  ' Selvom de har de erstatninger.

Så var det på tide at du hørte en fans tale sådan . Crap Målmand (: ' Han er jo total stiv i kroppen. Os mod Wigan, hans udspark  ticked off

EDIT: Hans redninger kom også direkte i hænderne på ham - især til sidst, da Wigan havde enormt mange chancher.
« Seneste Redigering: 12 Maj 2008, 16:22 af Jonni » Logged

United-styrer
Gæst

« Svar #3217: 12 Maj 2008, 16:23 »

Alligevel vil der blive købt på de pladser (:  ' Selvom de har de erstatninger.

Nej. Slet ikke den centrale midtbane i hvert fald.

Så var det på tide at du hørte en fans tale sådan . Crap Målmand (: ' Han er jo total stiv i kroppen. Os mod Wigan, hans udspark  ticked off

At tale sådan, hvis det har noget på sig, kan gå an. At kalde van der Sar for en "Crap Målmand", er direkte latterligt. Det eneste, han har gjort forkert, er at have et par dårlige udspark i et par kampe mod slutningen af sæsonen. Så havde han en dårlig kamp mod Liverpool, og ellers har han stået forbilledligt.

EDIT: Hans redninger kom også direkte i hænderne på ham - især til sidst, da Wigan havde enormt mange chancher.

Aha. Så fordi Wigan ikke havde en eneste kvalificeret afslutning, er VDS en elendig keeper? Jow, jow.

Jonni
Reserveholdsspiller

« Svar #3218: 12 Maj 2008, 16:25 »

Nej. Slet ikke den centrale i hvert fald.

At tale sådan, hvis det har noget på sig, kan gå an. At kalde van der Sar for en "Crap Målmand", er direkte latterligt. Det eneste, han har gjort forkert, er at have et par dårlige udspark i et par kampe mod slutningen af sæsonen. Så havde han en dårlig kamp mod Liverpool, og ellers har han stået forbilledligt.

Tja det måske rigtig nok... (Ang. Indkøb)

Fint - Ved du hvad? Det din mening. Jeg synes ikke han står godt nok. De skal have en mere livlig målmand.

ManUtd83
Manager

« Svar #3219: 12 Maj 2008, 16:25 »

Ulideligt at se på..

En målmand bliver sgu da ikke bedømt på hans udspark alene! Indimellem ser man faktisk enormt gode udpsark fra hans side, blandt andet mod tottenham i FA cup, hvor hans udspark var indirekte årsag til to mål, men åbenbart fordi han har sparket 4-5 dårlige spark skal han skiftes ud med det samme!
Og så bruger du eksemplet fra i går, hvor han stod godt og holdt buret rent - jesus christ, måske skulle du se Uniteds kampe før du kalder dig united-fan.

United-styrer
Gæst

« Svar #3220: 12 Maj 2008, 16:29 »

De skal have en mere livlig målmand.

Ja, lad os da endelig få en ny Barthez, som kan lave mirakelredninger, men gør enhver forsvarsspiller usikker, frem for en mand, som forsvaret er tryg ved, og som er sikkerheden selv.

Jonni
Reserveholdsspiller

« Svar #3221: 12 Maj 2008, 16:46 »

Ja, lad os da endelig få en ny Barthez, som kan lave mirakelredninger, men gør enhver forsvarsspiller usikker, frem for en mand, som forsvaret er tryg ved, og som er sikkerheden selv.
Tsk  funny   .

En ny Peter Schmeichel ville være Verdens-Klasse (:

EDIT: Hvilket aldrig sker.

ManUtd83
Manager

« Svar #3222: 12 Maj 2008, 16:48 »

Tsk  funny   .

En ny Peter Schmeichel ville være Verdens-Klasse (:

EDIT: Hvilket aldrig sker.

Ben Foster er den nye Schmeichel. Han minder i hvert fald lidt om ham i kropsbygning.

Jonni
Reserveholdsspiller

« Svar #3223: 12 Maj 2008, 16:52 »

Ben Foster er den nye Schmeichel. Han minder i hvert fald lidt om ham i kropsbygning.
Har aldrig set ham spille (:  ' Det håber jeg da.

Så ind med ham istedet for Van Der Sar  - Tak

DavidMadsen
Manager

« Svar #3224: 12 Maj 2008, 17:00 »

Hvis VDS er en elendig keeper, hvorfor er der så gået færrest mål ind på ham i PL?.
Undskyld jeg spørger, men hvorfor købe en erstatning når man har Ben Foster som reserve!?.

Sider: 1 ... 213 214 [215] 216 217 ... 1162 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010